- Näytti ikäistään vanhemmalta. En kyllä tajua, miksi pitää vetästä itsensä tuon näköiseksi..Nuoremmalle naiselle ehkä vielä käy, mutta tuossa iässä näyttää vaan ryppyyntyvän.
- Mun muksut nukkuivat jonkun aikaa tuossa laatikossa. Siihen kun teki kauniista kankaasta sellaisen suojajutun, niin se oli oikein nätti pikkuvuode. Eihän sitä laatikkoa lattialle laitettu, vaan meilläkin se oli pinnasängyssä. :)
- Vähän tuohon tapaan vastasi myös eräs tuntemani kuvataiteilijaheppu. :) He vähän ku "vääntävät sitten rautalangasta".. :))
- On niitä ihmisiä paljon, jotka yrittää paapoa muitakin niin paljon, että ne energiavarastot on ihan tyhjillään. Ei siinä auta yhtään puheet, kun yrittää selittää, ettei ole vastuussa aikuisen ihmisen omista ...tyhmistäkin päätöksistä. Siinä saa helposti välinpitämättömän ihmisen leiman.
- Koita jaksaa. Tuntuu, ettei tuolla terveyspuolella oikein aina ymmärretä sitä, että se sairas vanhus on sille läheisellä tosi rakas ihminen.
- Sitä olen itse saanut seurailla, ettei iäkästä ihmistä enään hoideta niinkuin muita. Ihan sama mitä löytyy, niin jokaiseen asiaan sanotaan vain, että kun tuo ikä...
- Kiitos makeista nauruista. Onneksi ehdin kaffeen nielasta, ettei se lentäny näytölle. :D
- En katso olevani vastuussa muista ihmisistä. Oli ne sitten ystäviä tai muita. Tunnen vastuuta vain omista lapsistani. Muut huolehtikoot itsestään. Kuullostaa varmaan aika kylmältä, mutta en ole ollenkaan mikään jäänainen. :))
Tämä kyynisyys varmaan johtuu siitä, että minulle on yritetty työntää useinkin vastuu aikuisen ihmisen toilailuista. - Täytyy myöntää, että noin minä olen joskus ajatellutkin. Niin häissä kuin muuallakin. :))
Elämä on karsinu pois turhat vaaleenpunaset hörhöt silmiltä. - Mullaki oli joskus mahontonta tää netteily. Kyllähän mun on joka päivä pakko käydä koneella, mut riippuu kyl fiiliksistä, jaksaako käydä tämmösille palstoille kirjoittelemassa. Täällä on kyllä nii hiljastakin, ettei paljoo voi kirjotella. Aikaahan toi pränttäily ei sillai vie. :)
- Ei kai sitä tartte mitään tehä muuta ku hengittää. :))
- Voi vitsi...Itte Typykin on viel hengis ! Kiva, ku tulit tänne moikkaamaan. :)
Minä aina vilkuilen tänne silloin tällöin, ja joskus tulee tämmösiä mukavia yllätyksiä.
Kivaa Jussia sullekkin ja kaikille ihanille vanhoille palstatutuille. :) - Kattos vaan..Eipä olis tullu itelle mieleen tuollanen kikka. ;)
- Ei taida enää Normix päästä hiihtelemään ? :) Vai voiko viel hiihtää ?
Mä hiihdin kaks kertaa tänä talvena. Se on paljon se. ;) - Nyt alkaa jo maata näkyä. :))
Pistäs kuule lapulle ylös se salasana. - Minäkin oon siihen joskus sortunut, ku on ollu kiire sanoa oma mielipide.
Sitähän usein sanotaan, että ihmisten pitäisi oppia kuuntelemisen taito.
Minunkin puheeni päälle on alkanu toinen puhumaan ja kyllä se antaa sen kuvan, ettei toinen välitä muista kuin omista jutuistaan. - Meillä satoi tänään isoja lumihiutaleita ja tuuli oli kylmä ku mikäkin !! :O
On kyl ollu kylmä maaliskuu. Sitä enemmän ootan kesää ja lämpöä. :) - :)))) Hitsi, ku mua vaivaa, et kukas sä olet ? ;)
Juu..ei ikkunoita viel pestä, vaikka alkaa kohta jo olemaan niin likaset, ettei näy läpi. Kissat aina taputtelee tassuillaan ikkunaa, ku tahtovat sisälle. :) - Vanhaa Hectoria. :))
Riuskaa menoa onkin, ku kevätviima pukkaa päälle. Näillä sivuilla ei kyl näytä olevan minkäänlaista menoa, ku ei sivut aukee ja tääkin on jo mun toinen vastaus. Eka ei sit lähtenykkää..
Ois kiva tietää, et onko vanha tuttu tää kuka ja mistä lienee.. ;) - Riippuu vieraasta, kuka tulee yllätysvierailulle. Joskus en piittaa minkäänlaisista vierailijoista. Varsinkaan en silloin, kun olen aikonut lösähtää soffalle mukavan lehden kanssa. :)
Lähetäs sitä rokkaas tuonne suolen ylläpitoonki, ku heillä näyttää taas suoli toimivan huonosti. :/