- Just tuota tarkoitin, että kulutaan loppuun pienellä palkalla, niin saadaan sitten jättää eläkkeen maksut. :)
- Pelkurina.
- Ihan en vielä ole tuohon ikään päässyt, mut lähenee. Juupajuu..Vanhemmat työntekijät on käytetty melkein loppuun, niin mitäpä niille enää maksamaan kunnon palkkaa. Kituutetaan loppuaika huonolla palkalla ja sen jälkeen ollaanki valmiita potkasemaan monttuun. Eipä tartte maksella eläkkeitäkään. Helppoa heinäntekoa.
- No hitto...:D Olihan se tuossa..
- No mihkäs se viesti häipy, minkä kirjotin Taikikselle ???? Eikä siitä ole kauaakaan. :P Täällä kummittelee.. :O
- Sun teksti jäiki ylemmäs.. ;)
Puppua sitä puhutaan muutenki, nii miksei siis valtion leivästäki. :) - No huh.. :P
Tos alempana kerrottiin puolustusvoimista. Oliski pitäny tälläytyä sinne töihin. :)) - Täällä meillä se huitelee usein tammikuussa -30. Se on jo liikaa meikäläisen hipiälle. :P
- Et tiiä, miten mä äsken repesin. :DDDD
- ja mitäs sitä pois ottamaan, ku sehän ei ees varise. ;)))
- Juu..mä käsitinki, että oikeen himojouluilija tää meitin Taikis. ;))
- Ny tuntuu, että mä saan kyl maksaakki työnantajalle, ku terveys on melkeen menny..niska taas jumissa. :P
Tuota eläkemaksua oon kyl miettiny..Joka kuukaus menee ihan kunnon summa, mut eipä se näy eläkekertymässä. Minä kun en tajua näistä mitään, nii täytyy täs ihmetellä. Mihin ne rahnat muutes oikeen joutuu ja jos eläkeikää nostetaan, nii ehtiihän sitä sit kuolla kupsahtamaan, nii eipä tartte sit maksaa meikäläiselle eläkerahoja. :P - No kyl se siltä näyttääki, että porukalla keksitään mitä hulluimpia juttuja..
Saas nähä, millon meijän happi menee verolle.. - Miks muutes tuota meinattiinkaan, että vanhempien työntekijöiden palkkoja kans alas ? Kuulin kyl siitä, mut on lähteny tieto tästä harvasta nupista. :P :)
- Samaa mieltä ! Talvessa just tuo alkuvuos on ällöintä aikaa. Silloin on just pahimmat pakkasetki. :/
- Kai sä kesäks otat sen pois.. ;)))
Sorry..en taas malttanu olla.. ;)) - Waffelle kans Hyvää Joulun odotusta. :))
- Meillä katti menee kuusen alle nukkumaan. On samalla piilossa siellä toiselle mourumaijalta. :)
- Meillä on jo useampi vuosi ollut tekokuusi. Näyttää kumminkin ihan aidolta, joten se riittää. Kyllästyin aikoinani neulasiin ja kissatkin vähän vaikuttaa asiaan. :)
Sitä paitti se kuusi tuli ennen aina pöllittyä, nii nythän metsänomistajat on iloisia. - Yksikin riittää, kun lemmiskelee vieraan miehen kanssa hänen silmiensä edessä.
Voi kauheeta.. :DDD