- Moi..onpa sulla kesäloma myöhään...paremminki on syysloma. ;)) Tuo on kyllä varmaan mageeta, ku toiset itkee lomien menoa ja sä saat hihkua sit sen tuloa. :))
- Ihana aloitus. Kiva juttu, että on muitaki tän iän ylittäneitä jotka ei kuitenkaan suostu vielä kangistumaan. Mä koin kyllä niin samaa aloittajan kanssa. :)
- Oii..tuo oliki hyvä syy pukeutua nätteihin alusvaatteisiin. Eihän sitä tosiaan tiedä, vaikka joku komee ambulanssikuski niitä sattuis tiirailemaan...Tai sit sexy mieslääkäri. ;)
- Mainitsit tuossa kaikki mun lempparilaulajat. Harmi tosiaan, että moni on jo lähtenyt. :(
- Varmasti syitä on monia. :) Silloin kun ikäero on huomattava, niin tulee väkisinkin mieleen tuo varallisuusasia. Tuol ulkomaillahan on niitäkin tapauksia missä nainen on alle kolmenkympin ja mies vetelee kasikymppisenä. Toisaalta tehköön kaikki miten tykkäävät.
- Tuohonkin on monia eri syitä, miksi todella nuori tyttö alkaa kimppaan vanhemman miehen kanssa. Ja en kyllä usko, että aina olisi aitorakastuminen kyseessä. Vanhalle ukolle tietysti sitten kelpaa nuori nainen vaikka se vähän kuluttaisikin pankkitiliä.
- No siitähän mua vähän kimmastuttikin, kun tunnen itseni..ainakin henkisesti kakskymppiseltä ja sit tulee usein sellaisia kirjoituksia, että pitäisi melkein jo odottaa kuolemaa hautaustoimiston portailla. :)
Ja tuossa aloittajan jutussa oli monta hyvää pointtia, mutta kyllä minä ainakin ihan omaksikin ilokseni haluan laittautua kun ihmisten ilmoille lähden. Ja muutenkin sitä pitää hoitaa itseään. Eihän sitä tiedä, vaikka olis toiset 50v vielä edessä. ;) - Masentavia täällä joskus nämä jotku kirjoitukset. Tuntuu välillä, että kun on 50v täyttänyt, niin saisi mennä istumaan samantien hautaustoimiston portaille. :(
- Joskus oli telkkarissa juttua, missä laitettiin arkkuun mukaan musaa soittava vehje..En kyllä tajunnu sitä, mut ehkä ei tuu aika käy nii pitkäks. ;))
- Tuo kuulosti kyllä aika tutulta... Jos tämä on joku joukkotympäys. :))
Täytyy vaan aatella, ettei sitä yhtään tiedä mitä mukavaa on vielä nurkan takana, joten katse siihen suuntaan. :) - Mitäpä mulle kuuluu..henki yhä pihisee..Kiva ku tulit poikkeamaan ja tervehtimää vanhoja palstakamuja ;)) Hyvää Pääsiäistä muutes sullekki. :))
- Tuo oli kyllä niin hauska!! :)
- Ai et norMixiki on viel jossain täällä. . :))
- Niihin on helppo koukkuuntua, mut onhan se mukavaa ajantappohommaa. Siinä unohtuu kaikki muut maailman murheet. :)
- Mä jäin niihin koukkuun. ;)
- Mut se on jännä, ettei ennen hirveesti kuitenkaan varoteltu. Nykyaikana lapset elää melkein pumpulissa vanhempiensa kanssa. Sanoihan sitä jo yhdessä ohjelmassa joku lapsipsykologi, että lasten pitää antaa kiivetä puissa ym.
Ku luki tuota sun juttuas, niin ihme todellakin että oot hengissä. Kiva ku oot senkin takia, ku viihdytät meitä täällä noilla kirjoituksillasi. ;) - Se on totta, että tuollaset parikymppiset viina/huumehuurussa olevat voivat tehdä ihan mitä vaan.
Noista telkkariohjelmista, niin kyllä minä katson juuri sellaisia toimintaleffoja missä tapahtuu aika karmeita. Sitä kun kuitenkin normi-ihmiset tajuaa, että on vaan näyteltyä juttua. :) - Mulla menee aamulla ja illalla todella monta kahvikupillista. Ehkä voisi ihan pari tiputtaa pois. Laitan harkintaan. :)
- Olisi mukava, kun tulisi telkkariin joku psykologinen sarja. Ihan sellaisena joka käsittelisi vaikka tuota ihmismieltä. :)
- Itselleni sattui vähän isompiakin kolhuja.Välillä ihan niin, että nykyaikana olisi kyllä jo viety sairaalaan. Henki kuitenkin onneksi säilyi.