jef_koo

Heissan heissan... Mulle on täysin sama mtien jouduit tänne, ja jos alat pervoilee, olet pulassa. En ole ilkeä, en vain tykkää pervoista vanhoista/nuorista miehistä/naisita jotka eivät tajua jättää mua rauhaan. Kaikille muille olen oikein mukava persoona, ja on haukuttu ihanaksikin... Ja jotain mitä ihmiset on sanonut musta....vähemmän tai enemmän totuuksia: TerminalVelocity => jef: jumaleissön... itte nuoriso-ohjaajatar Sola_Scriptura: jef ku pääsee irti, niin meidät hukka perii Timoheinä: Jef o ihanan kallis Kamina88 => jef: Olet oikein hassunhauska pikku kaveri ^^ III-tuoppi*: jef on niin hellyttävä : ) Jonetsky-81 => jef: sun kanssa keskustelu on toisinaan kuin juuston irrottamista hiirenloukusta.. millon vaa voi läsähtää näpeille. Jonetsky-81 => jef: sul on kaikki edellytykset joilla saa nuoren kuuntelemaan Jonetsky-81 => jef: tissit ja äkänen asenne no... kiitti jone.. Jonetsky-81 => jef: ainaki sulta saa siihen rehellisen vastauksen jef => Jonetsky-81: mitä muuta multa voi saada? Jonetsky-81 => jef: kaikkea tai ei mitään mut silti se on enemmän kuin mitä muilta saa Wenkula: Toi nainen ja ase,paha yhdistelmäl,jos varsinki se oot sie,!!! (kyseessä Jeff-kuva) Tässä jonkin aikaa sitten tein Pyhät ja Pahat testin Ylen sivuilta. Tulos oli erittäin totuudenmukainen.... Hyveitä: Suhteellisuuden taju: 16 Oikeudenmukaisuus: 15 Urhoollisuus: 13 Lojaalisuus: 8 Viisaus: 8 Anteeksiantavaisuus: 7 Pyhä huolettomuus: 5 Rakkaus: 5 Kohtuullisuus: 4 Hiljainen tieto: 3 Jalo joutilaisuus: 3 Syntejä: Vihamielisyys: 13 Ylpeys: 12 Huumorintajuttomuus: 9 Murehtiminen: 8 Ahneus: 6 Hekumallisuus: 6 Vatsan palvonta: 6 Kateus: 4 Tietämättömyys: 2 Välinpitämättömyys: 2 Hengen velttous: 1 Suosikkibändit/artistit: Alicia Keys, P!nk, Foo Fighters Suosikkileffat: Star Wars Lempikirjat: Houkutus sen jatko-osta, Holopaisen tuotanto Vapaa-aikanani: Koneella... Katson tv:stä mieluiten: animea Kotieläimet: Apina Koulutus: Ammattikoulu Ammatti: Muu Yhdistykset/kerhot: Piiiiiitkä lista Siviilisääty: Varattu Lapset: En halua lapsia Messenger: kysy
Aloituksia
55
Kommenttia