jef_koo

Heissan heissan... Mulle on täysin sama mtien jouduit tänne, ja jos alat pervoilee, olet pulassa. En ole ilkeä, en vain tykkää pervoista vanhoista/nuorista miehistä/naisita jotka eivät tajua jättää mua rauhaan. Kaikille muille olen oikein mukava persoona, ja on haukuttu ihanaksikin... Ja jotain mitä ihmiset on sanonut musta....vähemmän tai enemmän totuuksia: TerminalVelocity => jef: jumaleissön... itte nuoriso-ohjaajatar Sola_Scriptura: jef ku pääsee irti, niin meidät hukka perii Timoheinä: Jef o ihanan kallis Kamina88 => jef: Olet oikein hassunhauska pikku kaveri ^^ III-tuoppi*: jef on niin hellyttävä : ) Jonetsky-81 => jef: sun kanssa keskustelu on toisinaan kuin juuston irrottamista hiirenloukusta.. millon vaa voi läsähtää näpeille. Jonetsky-81 => jef: sul on kaikki edellytykset joilla saa nuoren kuuntelemaan Jonetsky-81 => jef: tissit ja äkänen asenne no... kiitti jone.. Jonetsky-81 => jef: ainaki sulta saa siihen rehellisen vastauksen jef => Jonetsky-81: mitä muuta multa voi saada? Jonetsky-81 => jef: kaikkea tai ei mitään mut silti se on enemmän kuin mitä muilta saa Wenkula: Toi nainen ja ase,paha yhdistelmäl,jos varsinki se oot sie,!!! (kyseessä Jeff-kuva) Tässä jonkin aikaa sitten tein Pyhät ja Pahat testin Ylen sivuilta. Tulos oli erittäin totuudenmukainen.... Hyveitä: Suhteellisuuden taju: 16 Oikeudenmukaisuus: 15 Urhoollisuus: 13 Lojaalisuus: 8 Viisaus: 8 Anteeksiantavaisuus: 7 Pyhä huolettomuus: 5 Rakkaus: 5 Kohtuullisuus: 4 Hiljainen tieto: 3 Jalo joutilaisuus: 3 Syntejä: Vihamielisyys: 13 Ylpeys: 12 Huumorintajuttomuus: 9 Murehtiminen: 8 Ahneus: 6 Hekumallisuus: 6 Vatsan palvonta: 6 Kateus: 4 Tietämättömyys: 2 Välinpitämättömyys: 2 Hengen velttous: 1 Suosikkibändit/artistit: Alicia Keys, P!nk, Foo Fighters Suosikkileffat: Star Wars Lempikirjat: Houkutus sen jatko-osta, Holopaisen tuotanto Vapaa-aikanani: Koneella... Katson tv:stä mieluiten: animea Kotieläimet: Apina Koulutus: Ammattikoulu Ammatti: Muu Yhdistykset/kerhot: Piiiiiitkä lista Siviilisääty: Varattu Lapset: En halua lapsia Messenger: kysy
Aloituksia
55
Kommenttia
362
Saman Katon Alla 12 Jen kotiin!
(Ben kertojana) Kuulin kuinka Jenin ovi kävi. Olin menossa katsomaan häntä, mutta en saanut itseäni ylös. Ehkä hän meni6359Saman Katon Alla 11 Paholainen nimeltä Mikael
Osa 11 Paholainen nimeltä Mikael ”Mikä sun on?” Mikael kysyi. Makasin hänen sängyllään ja hän istuskeli vieressäni ja s0174Saman Katon Alla 10 Turvattomuus
Osa 10 turvattomuus Makasin mustissa silkkilakanoissa ja venyttelin rauhassa. Aamuaurinko paistoi ihanasti ikkunasta si0190Saman Katon Alla osa 9 Klubi-ilta.
Tuijotin huoneeni kattoa, ja huokaisin syvään. Talossa oli nykyään koko ajan hiljaista. Mia oli viikko sitten lähtenyt ä2185Saman Katon Alla Osa 8 Perhesuhteita
Olin täysin kalpea. Tiesin sen. Ja syystäkin. Ukki oli salannut jotain. Jotain joka liittyi Jeniin ja Beniin. Olin soitt4214Saman Katon Alla osa 7 Mia
Osa 7 Mia Olen Mia Maracot. Oikealta nimeltä Amalia, mutta ei kukaan kutsu minua siksi. Ukkini Jack omistaa Helmitie se8252Hyvää joulua
Haluan nyt jo toivottaa kaikille rakkahille Huuhaalaisille myös täällä keskustelun puolella hyvää joulua. Nauttikaa toi24526Saman Katon Alla Osa 6
Osa 6 Greyn Perhe Saunaillasta oli kulunut jo viikko, ja sue edelleen vältteli minua. Minulle se oli täysin sama, mutta17541Saman Katon Alla osa 5
Osa 5 Saunailta Illalla Leo ja Sue saapuivat kotiin, ja he olivat koko loppuillan kiinni toisissaan. Sue jopa meni Leon0144Saman Katon Alla osa 4
Osa 4, Tähtitaivas Juttelimme Benin kanssa kaikesta ja pian aurinko laski. ”Tule. Haluan näyttää sinulle yhden paikan”,6238Mitäs huulle?
*tarjoaa kaikille kakkua ja kahveeta, teetä ja mehua...* Mites on Huun ilta mennyt? tai päivä, tai aamu tai viikko tai8362auttakaa typerystä.
minä tuhosin vahingossa erään sivuni sisällön, ja nyt olen epätoivon partaalla. muistaisiko kukaan teistä semmoista sivu6414Rakkahit huut...
HELP ME! Mun pitäisi keksiä/etsiä arvoituksia, mutta mä en vain löydä. Pyytäisin apuanne tässä siis... -Mikä kehrää ja22899Saman Katon Alla
Kaikkille jotka ovat seuranneet Saman Katon Alla - Kirjotustani, niin ilmoitan teille, että pidän pienen hermoloman, eik4267Kiitos.
Huut Huut Rakkahit. Vaikken osaa kirjoittaa kaunista, Yritän nyt teille omistaen tämän. Kun mua masentaa, te piristätt32940Saman Katon Alla osa 3, Erillainen Ben
Saman Katon Alla osa 3 Lisänimi Erilainen Ben Ensimmäinen viikko Helmitiellä kului nopeasti ja kesälomakin alkoi loppua4212Saman Katon alla osa 2, Rakkaat naapurit
Seuraavana päivänä äitini toi loput tavarat ja autoni, niin esittelin hänelle taloa ja kämppätoverini. ”Kuka siinä viere4304Saman Katon Alla osa 1
Osa 1, tapaa koko jengi Katselin keltaista, kolmikerroksista tiilitaloa helmitien varrella. ”Toi?” pikkuveljeni Mike k4285Tahteja ja Luoteja osa 22 (Se viimeinen! Bella)
Nämä olivat olleet elämäni kauheimmat päivät. En edes tiennyt montako päivää olin ollut vankina. Tuo pieni lamppu katoss19738Tahteja ja Luoteja osa 21v (Brian poju edelleen...)
Bella oli Chicagossa. Lähdimme heti. Minä, Simon, Petra, George, Thomas ja Thomasin 20 kaveria, ja kaikki heistä oli ase14376