jef_koo

Heissan heissan... Mulle on täysin sama mtien jouduit tänne, ja jos alat pervoilee, olet pulassa. En ole ilkeä, en vain tykkää pervoista vanhoista/nuorista miehistä/naisita jotka eivät tajua jättää mua rauhaan. Kaikille muille olen oikein mukava persoona, ja on haukuttu ihanaksikin... Ja jotain mitä ihmiset on sanonut musta....vähemmän tai enemmän totuuksia: TerminalVelocity => jef: jumaleissön... itte nuoriso-ohjaajatar Sola_Scriptura: jef ku pääsee irti, niin meidät hukka perii Timoheinä: Jef o ihanan kallis Kamina88 => jef: Olet oikein hassunhauska pikku kaveri ^^ III-tuoppi*: jef on niin hellyttävä : ) Jonetsky-81 => jef: sun kanssa keskustelu on toisinaan kuin juuston irrottamista hiirenloukusta.. millon vaa voi läsähtää näpeille. Jonetsky-81 => jef: sul on kaikki edellytykset joilla saa nuoren kuuntelemaan Jonetsky-81 => jef: tissit ja äkänen asenne no... kiitti jone.. Jonetsky-81 => jef: ainaki sulta saa siihen rehellisen vastauksen jef => Jonetsky-81: mitä muuta multa voi saada? Jonetsky-81 => jef: kaikkea tai ei mitään mut silti se on enemmän kuin mitä muilta saa Wenkula: Toi nainen ja ase,paha yhdistelmäl,jos varsinki se oot sie,!!! (kyseessä Jeff-kuva) Tässä jonkin aikaa sitten tein Pyhät ja Pahat testin Ylen sivuilta. Tulos oli erittäin totuudenmukainen.... Hyveitä: Suhteellisuuden taju: 16 Oikeudenmukaisuus: 15 Urhoollisuus: 13 Lojaalisuus: 8 Viisaus: 8 Anteeksiantavaisuus: 7 Pyhä huolettomuus: 5 Rakkaus: 5 Kohtuullisuus: 4 Hiljainen tieto: 3 Jalo joutilaisuus: 3 Syntejä: Vihamielisyys: 13 Ylpeys: 12 Huumorintajuttomuus: 9 Murehtiminen: 8 Ahneus: 6 Hekumallisuus: 6 Vatsan palvonta: 6 Kateus: 4 Tietämättömyys: 2 Välinpitämättömyys: 2 Hengen velttous: 1 Suosikkibändit/artistit: Alicia Keys, P!nk, Foo Fighters Suosikkileffat: Star Wars Lempikirjat: Houkutus sen jatko-osta, Holopaisen tuotanto Vapaa-aikanani: Koneella... Katson tv:stä mieluiten: animea Kotieläimet: Apina Koulutus: Ammattikoulu Ammatti: Muu Yhdistykset/kerhot: Piiiiiitkä lista Siviilisääty: Varattu Lapset: En halua lapsia Messenger: kysy
Aloituksia
55
Kommenttia
362
Vitsejä ;)
Naiselta kului ensimmäinen päivä omaisuutensa pakkaamiseen laatikoihin, koreihin ja matkalaukkuihin. Toisena päivänä hä354596Tahteja ja Luoteja osa 17
”Brian poikaseni”, herra Celest totesi nähdessään poikansa ja syleili tätä. ”Hei isä. Tässä on tyttöystäväni Bella”, Bri181079Kiitos.
Huut Huut Rakkahit. Vaikken osaa kirjoittaa kaunista, Yritän nyt teille omistaen tämän. Kun mua masentaa, te piristätt32939Rakkahit huut...
HELP ME! Mun pitäisi keksiä/etsiä arvoituksia, mutta mä en vain löydä. Pyytäisin apuanne tässä siis... -Mikä kehrää ja22898Tahteja Ja Luoteja Osa 14.
Jouluaaton aamu... Heräsin siihen kun keittiöstä levisi hyvät tuoksi. Juuri kun nousin istumaan, Brian tuli huoneeseen t43850Tahteja Ja Luoteja osa 7
Oli viimeisiä päiviä lokakuuta, ja vettä satoi melkein joka päivä. Flunssaakin oli paljon liikkeell, balettiryhmästäniki22836Tahteja ja Luoteja osa 22 (Se viimeinen! Bella)
Nämä olivat olleet elämäni kauheimmat päivät. En edes tiennyt montako päivää olin ollut vankina. Tuo pieni lamppu katoss19738Tahteja ja Luoteja osa 8 (uudestaan korjattuna)
Puhelimeni soi taas... Taas Brian. Neljäs kerta. Molly ja Kelly olivat olleet pitkään kunnes "hääsin" heidät. Olin omas33722Jefin pitkä juttu jatkuu.. Kakkos osa.. Ja tarinan nimi on siis "Tahteja ja Luoteja" j...
Kouluvuosi oli jo alkanut ja siksi juuri rehtori olikin varannut näytöksen Joutsenlampeen. Olin aina pitänyt lokakuusta.25713Tahteja ja Luoteja Osa 13
Kannettava koneeni piippasi tulleesta viestistä ja sieppasin koneen syliini. Molly ja Kelly olivat lähettäneet viestin.37681Tahteja Ja Luoteja Osa 3
"Tämä on sinulle", hän totesi ja ojensi minulle orkidean. Sen jälkeen hän istahti viereeni. "Kiitos" sain sanottua ja ka14656Kirjoitelmani
Häämuistot ”miksi olen täällä”, kuiskasin hiljaa. Hääpäiväni oli ollut kammottava. Vielä aamulla olin onnellinen, kunn12606Saman Katon Alla Osa 6
Osa 6 Greyn Perhe Saunaillasta oli kulunut jo viikko, ja sue edelleen vältteli minua. Minulle se oli täysin sama, mutta17541Hyvää joulua
Haluan nyt jo toivottaa kaikille rakkahille Huuhaalaisille myös täällä keskustelun puolella hyvää joulua. Nauttikaa toi24525Pariisin Sävelet
Jef ja Tuomas:Hki (made in Huuha) esittävät heidän toisen elokuvansa *rummunpäristystä* Pariisin Sävelet Pääosissa: Je4462auttakaa typerystä.
minä tuhosin vahingossa erään sivuni sisällön, ja nyt olen epätoivon partaalla. muistaisiko kukaan teistä semmoista sivu6413Tahteja ja Luoteja Osa 4
Pysähdyimme paikallisen huvipuiston autioon pihaan. ”Huvipuistohan on mennyt jo kiinni”, totesin ihmeissäni. ”Tule nyt”18392Tahteja ja Luoteja osa 21v (Brian poju edelleen...)
Bella oli Chicagossa. Lähdimme heti. Minä, Simon, Petra, George, Thomas ja Thomasin 20 kaveria, ja kaikki heistä oli ase14375Mietelmä....
Sydän tuhoutuu hiljalleen. Kuulen sen. Kuulen kuinka se mureutuu… En tiedä miten kauan se kestää. Kerta toisensa jälkee15365Mitäs huulle?
*tarjoaa kaikille kakkua ja kahveeta, teetä ja mehua...* Mites on Huun ilta mennyt? tai päivä, tai aamu tai viikko tai8361