Vapaa kuvaus

Aloituksia

150

Kommenttia

2606

1. sanoi Eemeli!-
    Lueskelin tuossa ketjuun tulleita vastauksia ja täytyy sanoa että kyllä sitä äkkiä tehdään kärpäsestä härkänen ja käytetään kaikkia mahdollisia tilaisuuksia hyväkseen nälväistä, jos sattuu olemaan jotakin vanhaa hampaankolossa.

Pahimpaan ryöpytykseen on joutunut Ellumari, aivan aiheetta mielestäni!
    Hän ei ole puolustanut hautakivien kaatamista, eikä haudoilla tanssimista, eikä muutakaan kauheata metakkaa hautausmaalla.
    Hän kertoi vaan mitä hänen haudallaan voisi tehdä, "vaikka heittää kuperkeikkaa".
    Se ei ole sama asia kuin että hän olisi sitä mieltä että niin voi tehdä kaikilla haudoilla!!!
    KÄSITÄTTEKÖ???

Samoin olen itse saanut sekä risuja että ruusuja (joista kiitän :)).

Hyvää Ahvenanmaareissua, Ellumari!
  2. on mahtava.
  3. kun olin juuri mennyt kihloihin ja sulhaseni kanssa keräsimme kamaa tulevaa kotiamme varten.
    Joka tilipäivänä, kun oli ollut varaa ostaa jotakin uutta, keräsimme kaikki aikaisemmin ostetutkin tavarat esille ja olimme onnellisia että olimme onnistuneet kaiken tämän ostamaan omilla rahoillamme. :D
    Nyt puuttui vaan sitä ja sitä...

Vuosien mittaan on saanut kokoon enemmän kuin käytännössä on tarvinnut.
    Poika ei huoli sitä minkä tunnen olevan ylimääräistä omassa huushollissani, hänellä on eri maku ja eri tarpeet.

Tunneperäisistä syistä säilytettyihin esineisiin osaan myös tänäpäivänä suhtautua toisella tavalla.
    Minulla on henkilökohtaisesti toisenlainen arvomaailma, arvostan enemmän yhdessäoloa kuin jotakin esinettä.
    En odota että ystävät tulisivat minua tapaamaan tuliaisten kera tai jättäisivät tapaamatta sen takia että heillä ei ole varaa ostaa jotakin "kaapin lämmikettä".

Koska en ole varma mitä poikani haluaisi säilyttää kodistani, esineitä, joita olen valinnut arkipäivääni helpottamaan tai kaunistamaan, niin niillä ei minulle ole mitään sen suurempaa arvoa.
    Ehkä poikani arvostaa vaan sellaista, joka kuuluu hänen lapsuuteensa (esim. hänen puurolautasensa, jonka pohjalla oli orava ja jota "etsimme" joka aamu kun puuroa syötiin :D) tai jotakin muuta jolla ei ole minulle mitään arvoa.

Tähän mennessä olen ilmoittanut hänelle jos aion hävittää jotakin. Kysyn onko hän kiinnostunut esineestä. Jos ei niin esine menee kaatopaikalle.

Yritän yksinkertaistaa "loppuselvityksiä" jo hyvissä ajoin :DD
    Huoleton on hevoseton mies!
  4. Seurasin täällä TV:ssä ohjelmaa "Operatunity", englantilainen dokumentti, missä etsittiin laulutaitoisia ihmisiä, joista voitaisiin nopeasti kouluttaa oopperalaulajia, jotka sitten esiintyisivät ammattitaitoisten oopperalaulajien kanssa.

Hämmästyttävän paljon oli ihmisiä, jotka eivät olleet tietoisia omista kyvyistään. Olivat omasta mielestään "kylpyhuonelaulajia". Ystävien tai läheisten painostamana he tulivat sitten vastahakoisesti ja epäillen koelaulantaan.

Joukosta löytyi todellisia helmiä, joita sitten alettiin valmentaa, opetettiin näyttämöllä liikkumista, laulutekniikkaa ym. "ulosantiin" liittyvää.

Sitten olikin porukka valmis esittämään Verdin "Rigoleton". Mikä esitys! Yleisö oli aivan hurjana ihastuksesta!
    Gildan osa oli jaettu kahden ex-amatöörin kesken.
    Toinen Gilda oli sokea ja oli mielenkiintoista seurata kuinka häntä valmennettiin näyttämöllä liikkumiseen, että hän ei kompastele ja on kääntynyt oikeaan suuntaan käsiään ojentaessaan,
    löytää tuolin haparoimatta ym.

Itse laulan autolla ajaessani :D Laulan niin paljon kuin kurkusta lähtee, tällä hetkellä on Puccinin "Bohème" tapetilla :DDD
    Odottelen vaan että joku minutkin keksisi!