sa4ru5

![]()
Olen hyvää parisuhdetta arvostava uusiosinkku, jonkin verran elämää ja maailmaa nähnyt 60+ nainen. Joskus tunnen itseni vanhaksi, väsyneeksi ja/tai vihaiseksi. Useimmiten olen kuitenkin hyväntuulinen, optimistinen, positiivisesti elämään ja ihmisiin suhtautuva, pilke silmäkulmassa provosoiviakin ajatuksia ilmaan heittävä, innokas keskustelija.
En kuitenkaan koskaan tarkoituksella ilkeä tai pahantahtoinen, enkä katsele toisia alaspäin - paitsi useinkin fyysisesti pituuteni vuoksi.
PS: "En halua kertoa" -vastaus on mielestäni tylsä, mutta en osannut valita tarjotuista vaihtoehdoista.
Musiikkimakuni: vaihtelee tilanteen ja mielialan mukaan.
Jos voittaisin miljoonan: ajattelisin, että markkoina olisin hallinnut summan paremmin.
Vapaa-aikanani: liikun ulkona, uin, melon, luen, tapaan ystäviä, matkustelen, nautin hyvästä ruuasta, kokkaan, lojun (rankan työpäivän jälkeen) sohvalla ja katson televisiota, ajattelen, valokuvaan, opiskelen, kirjoitan ym.ym.
Elokuvat: katselen mielelläni monenlaisia elokuvia, useimmin eurooppalaisia. Esim. Almodovar on yksi lempiohjaajistani. Katson myös piirrettyjä.
Pukeudun: tilanteen mukaan. Niin että itse viihdyn ja erotun ympäristöstä riittävästi, ettei minua vahingossa ammuttaisi hirvenä metsässä tai luultaisi sohvatyynyksi sisätiloissa.
Postia voit halutessasi lähettää minulle osoitteeseen:
[email protected]
Facebook-kutsuihin en valitettavasti voi vastata, koska O-O:lla ei ole omaa fb-sivua.
Kotimaa: ---
Koulutus: ---
Ammatti: Muu
Siviilisääty: ---
Lapset: ---
Messenger: [email protected]
Aloituksia
225
Kommenttia
5833
Ikärasismia - ulkonäkörasismia,
Pitääkö ihmisen olla nuori ja kaunis tai ainakin kaunis/seksikäs voidakseen - tulla kuulluksi? - saada uuden työpaikan?9752Mikä on asemasi...
omassa elämässäsi; oletko subjekti vai objekti? Voitko vaikuttaa asioihin vai tapahtuuko sinulle vain asioita ilman ett15752- 12742
Kuinka korkealla ja kuinka syvällä olet käynyt?
Kuinka korkealla ole käynyt katselemassa maisemia? Oletko tarvinnut lisähappea kiivetessäsi? Itse en ole kiipeillyt vuo38741Oletteko avoinna?
Osaatko sinä olla avoinna? Mitä ihmettä se tarkoittaa? Kauppoihin on ilmestynyt viime aikoina lappuja, joissa ilmoite10735Mitä teette perjantaina 13. päivänä?
Vaikuttaako 13. päivä ja perjantai jollain tapaa elämäänne? Millaisiin tapahtumiin varaudutte? Hyviin vai pahoihin? Ent41734"Ei osteta mitään" - ympäristöystävällinen lahjaidea?
Mikä olisi sinun "Ei osteta mitään"-hengen mukainen, ympäristöystävällinen joululahjaideasi?14730Kerjäämistä vai kaupustelua puhelimessa?
Puhelin soi ja vastasin: "Orvokki". Sieltä kuului: ”Hei, täällä on ’Lilja Kukkanen’ (epäselvä mutina):sta. Soitamme ka10729- 16724
Kieli on vallankäytön väline
Olisi kiva kuulla: Miten sinä olet viime aikoina käyttänyt omaa kielellistä valtaasi? tai Miten sanojen merkitys on m7724Millainen kuljettaja olet?
Muuttuuko käyttäytymisesi, kun istut auton ohjauspyörän taakse? Toimiiko suuntavilkkusi? Mikä sinä ärsyttää liikentees8717Parhaat elämänohjeesi?
Mikä on mielestäsi paras elämänohje, jonka olet saanut? Millaisia ohjeita itse antaisit tai olet antanut nuorille? Oma14717Kadonneen viestin metsästäjille
En tiedä onko tästä nippetiedosta teille mitään iloa, mutta kerron kuitenkin. Tein äskettäin havainnon, että keskustelu8716Positiivisen palautteen seuraamuksia ?
Onko sinulla tapana lausua kohteliaisuuksia, antaa kiitosta tai muuta positiivista palautetta? Positiivisella palauttee12710Uskomatonta amerikkalaista ?
Sattumoisin yhtenä myöhäisenä iltanahetkenä tulin puolivahingossa katsoneeksi luultavasti neloskanavalta Jerry Springer12708- 21696
Toimiiko postilokeronne?
Itse en pysty vastaamaan saamaani postiin. Toimiiko teidän lokeronne, vain onkohan ongelma vain omassani? En jaksaisi a5695Mielenkiintoinen luontoelämys
Oletko kokenut luonnossa jotain sellaista, mikä on erityisesti jäänyt mieleesi? Eksyn omasta aiheestani, mutta kerron k8693Uskallatteko vielä äänestää nuoria?
Mediassa on nostettu hirveä häly sukupolvien välisestä taistelusta julkisen vallan käytössä. Aikoinani äänestin aina m15685Lisää valkopäämerikotkan pesästä
Tässä lisää tietoa kiinnostuneille: Poikasten odotetaan kuoriutuvan 25.päivän aikoihin. Keskustelupalstalta poimittua18685