Vapaa kuvaus

Olen matkusteluun ja siitä kirjoittamiseen hurahtanut nainen, nyt jo mummu-ikäinen. Muita harrastuksiani ovat kuntoilu, lukeminen, musiikin kuuntelu ja kesäisin moottoripyöräily. Tulevaisuudessa myös rintamamiestalon remontointi. Vain työ haittaa harrastamista! Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

11

Kommenttia

462

1. Pakkaa mukaan sateenvarjo ja villapaita (tai fleece). Sää vaihtelee päivänkin aikana moneen kertaan. Itse olen patikoinut Dinglen niemimaata toukokuussa ja kerrospukeutuminen oli tarpeen. Sateen sattuessa kaikki päälle ja sadetakki päällimmäiseksi (Atlantin rannalla tuuli "hieman"), hetken kuluttua kuorittiin vaatteita pois ja jatkettiin matkaa t-paidoissa.
  2. Suomesta ei tehdä pakettimatkoja suoraan Kefaloniaan (eikä myöskään Zakintokselle), mutta mikset menisi omin päin? Tee kuten minä tein; ostat pelkät lennot Prevezaan, hurautat siitä taksilla Nidriin ja jatkat matkaa autolautoilla. Kun varaat tarpeeksi aikaa, voit samalla reissulla tutustua myös muihin Joonianmeren saariin. Ei tule kalliiksi ja majoitus löytyy helposti, kunhan vältät sesonkiaikaa.
    Jos reissupäiväkirjat Joonianmereltä kiinnostavat, ota yhteyttä!
    [email protected]