weccu

Ikuinen mietiskelijä.
Hmmm..........
Vapaa-aikanani: Kesäisin mopoilen.
Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: ateismi
Linkit: http://paholaisen-asianajaja.blogspot.fi, http://www.vapaa-ajattelijat.fi, http://www.skepsis.fi, http://suomenkuvalehti.fi/tarinoitatieteesta
Koulutus: ---
Koulut: Sellaisiakin on käyty.
Ammatti: Muu
Työskentelen: Kyllä.
Siviilisääty: ---
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Email: [email protected]
Hakusanat: ateismi
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia185 aloitusta · 1815 kommenttia
- Itkettää joo. Zeilberger ei ole romuttanut yhtään mitään, hän on vain heittänyt ajatuksen ilmaan. Hänen teoriassaan on liian paljon 'ehkä' sanoja, että hän olisi vielä romuttanut yhtään mitään.
"Zeilberger uskoo, että differentiaaliyhtälöt, joihin sisältyy äärettömyyksiä voidaan korvata äärellisillä laskutoimituksilla." Siis uskoo.
Hän myöntää itsekin että voi kestää 'äärettömän' kauan ennenkuin muut tiedemiehet luopuvat äärettömyydestä. - Tuo kaveri ei selkeästi ollut mikään puhuja. Jos hänellä oli jokin pointti tuossa niin se ei oikein auennut? Hän lateli raamatun lauseita ja puhui väliin jotain väärästä rauhasta ja lopun ajoista jonka merkkeinä hän käsittääkseni näki kuun pimennykset ja auringon purkaukset.
Minä nyt lähinnä arvasin että hän ei ilmeisestikään pitänyt meneillään olevista rauhan neuvotteluista jotka ovat Lähi-Idässä meneillään.
No, siitä rauhasta ei tietenkään tule mitään ja todennäköisesti tämä kaveri on silloin sitä mieltä että heidän rukouksensa on kuultu.
Hohhoijaa.. - Moraali ei tullut ensimmäisenä mieleen. Lähinnä olisin arvannut homoutta, lähinnä sen ajankohtaisuuden takia.
Muuten ajattelen asioista hyvin pitkälle samoin kuin sinäkin, minkä kyllä varmasti tiesitkin. :) - Mulle tuli Hymy joskus 70-luvulla. Oli mun mielestä eri lehti mitä on nykyään. Itse tilasin silloin sen lähinnä Veikko Ennalan pakinoitten takia.
- Mulle tuloo tiede, tähdet ja avaruus, skeptikko ja vapaa-ajattelija lehdet. Ei muuta.
- Pikku hiljaa ikävuosien 12-17 välillä. Ateisti sanan taisin minäkin oppia vasta päälle parikymppisenä. :)
- ""Miksi tämä vanha kreationistivalhe on täällä taas?""
Todennäköisesti siksi että tälle palstalle löytää tiensä aina uusia kreationisteja jotka keksivät "pyörän" aina uudestaan ja uudestaan. :D - Miksi ei ole vuotta nolla?
Siksi että kalenteri mittaa kuluvaa aikaa, toisin kun kello joka mittaa kulunutta aikaa.
Esimerkiksi kun vuosi vaihtuu, ei ole ole mitään nolla päivää, vaan on vuoden ensimmäinen päivä heti kello 24.n jälkeen. Tänä vuonna siis: 1.1.2014
Aivan samoin on ajanlaskun alussa. 1.1.0001
Kun kello näyttää 01.00 se tarkoittaa että on kulunut yksi tunti alkuhetkestä joka oli 00.00
Toki tuo ajanlaskun alku on määritelty jälkeen päin ja siitä voidaan olla montaa mieltä, mutta perusteet ovat kuitenkin nämä. - Kuka tietää ja koska Anni ei ole katsonut tarpeelliseksi vastata kysymykseen niin asia voi hyvinkin olla näin. :D
- Olisiko sinulla tarve hännälle?
- Joka tapauksessa nykyinen tekninen kehitys ja tietämys on saatu ajattelemalla tieteellisesti.
Sitä ei ole saavutettu raamatunkertomusten erilaisilla tulkinnoilla. - "Lujaa varmuutta"
Esko Valtaoja on eräässä kirjassaan viisaasti sanonut näin: "Lujinkaan sisäinen vakaumus ei ole sama kuin totuus, eikä mikään uskonto pysty itse todistamaan itseään oikeaksi -jos näin olisi, maailma olisi täynnä keskenään ristiriitaisia ehdottomia totuuksia." - Itse asiassa valtaosa maailman muslimeista on e v v k muslimeita, eli vähän niinkuin valtaosa kristityistäkin. Heistä vain ei tehdä juttuja lehtiin eivätkä he pääse uutisotsikoihin, joten ulkomaailmalle heitä ei ole olemassa.
- Hauskaa tuo todennäköisyyksillä leikittely. Totuus on kuitenkin ettei pienikään todennäköisyys mitään asiaa mahdottomaksi eikä suurikaan todennäköisyys tee mitään asiaa varmaksi.
Maailmassa on kuitenkin niin käsittämättömän paljon galakseja ja niillä niin käsittämättömän paljon tähtiä ja niillä niin käsittämättömän paljon planeettoja että on hyvinkin mahdollista että jossakin on voinut syntyä elämää.
Ja siellä sitten joku nimimerkki Jaakob heittelee vertauskuvallisesti tikkaa kuusta maahan. - Ja tämä "ruususen uni" oli?? Kysyn siksi että selviää oletko ymmärtänyt lukemasi tekstin.
- Ateistinko tässä pitää alkaa raamattua selittämään? Jospa selittäisit itse, niin saataisiin katsoa kuinka aukottomia ne ovat.
Minä lähden siitä ettei tuollaisia ole edes tapahtunut. - "Hän suunnitteli katolisen papin uraa."
Mitenköhän oikeasti oli asian laita? Taisi olla äiti joka halusi pojastaan pappia ja aloittaja on uskovaiseen tyyliin ottanut vähän vapauksia muotoillessaan aloitustaan.
"Äiti pojastaan pappia toivoi, poika lauloi lauloi ja joi äiti toivoi poika joi." -Pauli Hanhiniemi. - Jep jep. Montakohan sellaista "roistoa" historiasta löytyy jotka ovat saaneet varhaislapsuudessaan ateistisen kasvatuksen?
Veikkaan ettei montaakaan löydy.
Sen sijaan uskonnollisen kasvatuksen saaneita roistoja löytyy pilvin pimein läpi historian - Näyttäisi tuo vertaisarviointi vielä puuttuvan, joten jospa odotellaan vielä. Mielenkiintoista silti.
- Pystytään sulle koodaamaan vara-avaimia Honda merkkihuollon kautta. Hinta tosin voi olla melko suolainen.
Tuolta voi kysellä lisää. Luulisi että tietoa löytyy..
http://www.cbrxx.fi/index.php?PHPSESSID=rq01fujtgm3b68b801lrh3fmq2;