On Sunnuntaina Kokkolassa luennoimassa aiheesta. Ihminen - Apinan, vai jumalan kuva? Taidan käväistä kuuntelemassa hänen hulvattomia väitteitään. Kehtaisiko siellä nauraa ääneen?
Että tästä palstasta on tullut yleinen v!ttuilu palsta. Olettaisin kumminkin että kaikki moottoripyöräilijät ovat täysi ikäisiä ja silti saa lukea tuollaisia alakansakoulu tasoisia juttuja tämän tästä. Hmmm....
Olen asettanut Thunderbirdin oletus sähköpostiksi, mutta kun etsin tiedostosta kuvan ja klikkaan kohtaa: lähetä sähköpostin vastaanottajalle, niin kone yrittää tyrkyttää windows liveä ja herjaa ettet ole luonut sähköpos…
Eivätkö vain olekin hyvinkin vertailu kelpoisia. Samanlaisia asiaansa lujasti uskovia ihmisiä, löytyy molemmista ryhmistä. Muistan nuorena miehenä seitsemänkymmentä luvun loppupuolelta, kun saivat puhuttua kommunisti ve…
Pitäisi saada digiboksi kytkettyä telkkariin dvd:n kautta, niin että molemmista näkyisi selkeä kuva. Mutta kun ei, se on näköjään joko tai. Täällä ovat muutkin kyselleet samoja asioita ja olen yrittänyt jäljitellä neuvo…
Ei meillä ole mitään syytä elää, me vain elämme kunnes kuolemme ja piste. Ei meiltä tullut kukaan kysymään, haluammeko syntyä tähän maailmaan. Me synnyimme tänne siksi, että sukupuolivietti ajoi äidin ja isin parittelem…
Olen tuossa pitkin kevättä, puolileikilläni puhunut pyörän ostamisesta työkaverilleni. Kun on tuollainen orastava kuume ollut, jo useampana vuonna. Niin eikö tuo helkkari muutama viikko sitten, lähtiessään lomareissuun …
Näitä. Äänenlaatu ei ehkä aivan täytä nykypäivän vaatimuksia. Mutta jos jollain on nostalginen mieli, niin tässä olisi. Laitoin loppuun vielä helmen kuuskyt luvulta... http://www.youtube.com/watch?v=5EWNFpNgDcM&feature=…
No niin . Nyt on vajaa parikuukautta mopoiltu, ja täytyy sanoa että, ihan kivaa on ollut ajella. Nyt on periaatteessa varmistunut, että kyllä se mun juttu on. Tuo mopoilu. Vähän reilu kuusituhatta kilometriä on kertynyt…
Meni uskovaisen tytön kanssa naimisiin vuodenvaihteessa. Minä häneltä kysyin häiden aattona että, laskeeko hän itsensä uskovaiseksi ja poika vastasi että kyllä, näin on. No, en minä lähtenyt häntä moittimaan ja takaisin…
Olin tänään kirkossa. Teemana oli tänään uskon kestävyys ahdingossa. (näin luki ohjelmassa jota jaettiin) Ja kyllä tulikin niin synkkää ja ahdistavaa tekstiä että jos oli vähänkään ahdistukseen taipuvainen, niin varmast…
Kysymys on kohdistettu lähinnä uskovaisille, jotka täällä tämän tästä kyselevät että, mikähän se mahtaa olla elämän tarkoitus ateistilla. Trolleja täällä riittää, mutta jos joku uskovainen viitsisi edes vähän pohtia kys…
Avaruus muuttuu yhä mielenkiintoisemmaksi mitä enemmän tekniikka kehittyy. Mietin vain miten tulevaisuudessa käy uskovaisten ajatuksille elämän ainutlaatuisuudesta Telluksellamme. http://www.avaruus.fi/uutiset/eksoplane…
Ei tosikoille.. http://ohjelmaopas.yle.fi/aivonarikka/testaa-itsesi/syntetisaattori
Outlookin saapuneet kansiossa pukkaa aina uusimmat viestit alimmaiseksi. Mitenköhän ne saisi viestisarjan ylimmäiseksi? En muka löytänyt asetuksista sellaista kohtaa, missä sen saisi muutettua.
Jotkut uskovat vahvasti jumalaan. Jotkut uskovat siihen että ulkoavaruudessa on älyllistä elämää. Jotkut taas uskovat sielunvaellukseen. Täällä jotkut uskovat vahvasti Gustafsonin syyllisyyteen. Toiset taas syyttömyytee…
Määritellä minulle termin. Uusateisti.. Mietin tässä vain että onko minun uskomattomuuteni tätä uutta sorttia, vai sitä vanhaa.. Hmmm.... Täällä periferiassa ei aina olla selvillä näistä suuren maailman suuntauksista..
http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2011/08/uusi_opetusministeri_ei_lampene_kristillisille_kouluille_2778985.html?origin=rss "Vaasan Kristillisen koulun rehtori Sanna Schöning perustelee kristillisten koulujen tarvetta sillä,…
Useasti näissä keskusteluissa kehoitetaan lukemaan raamattua, että sieltä se löytyy totuus ateistillekin. No, minä olen yrittänyt lukea raamattua, oikein kahdesti. Miksikö? No, minua nyt kiinnostaa kaikki vähän ihmeelli…
Eikö tämä erämaa saarnaaja ole joskus sanonut jotenkin näin. "Se kuka teistä on synnitön, heittäköön ensimmäisen kiven" Tämän palstan uskovaiset ovat vallan synnittömiä ja puhtaita. Sen verran paljon kiviä täällä lentel…