Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
lennis_86
profiilit
lennis_86
lennis_86
Vapaa kuvaus
Aloituksia
70
Kommenttia
1299
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tampereen sammonkadun prismasta löytyy ja hinta on 8euroa!
19.01.2006 14:02
"Vielä sen verran, että jos haluat hoitaa itseäsi, he ovat viimeinen ammattikunta, jolta kannattaa kysyä mitään. Hehän vain määräävät yhä rajumpia voiteita, vaikka atooppisen ihottuman syyt ovat aina jossain ihan muualla. Iho alkaa toimia entistä huonommin jos käytät apteekin voiteita. Lääkkeitä lääkkeiden päälle, sillä koulutieteen lääkärit vain tukahduttavat ihottumat. E-pillerit ovat yksi pahimmista asioista, mitä voit itsellesi tehdä.
Näistä asioista voisin kirjoittaa vaikka kirjan tähän, mutta yhden lauseen sanon sinulle;
Etsi tietoa kaikkialta muualta kuin lääkäripalstoilta! Lääkärit osaavat kyllä tehdä yhtä ja toista, tarvitaan kirurgiaa, toimenpiteitä, kuntoutusta ym.. Mutta IHOTTUMISTA heillä on teelusikallinen tietoa."
Itsekkin olen alkanut miettimään tätä pilleri asiaa,että kuinka se tulisi vaikuttamaan ihooni?Itse en vielä ole aloittanut pillereiden käyttöä mutta sitten kun se ajankohtaiseski tulee niin pitääpä tarkkailla ihon reaktioita.
Ilmeisesti tämäkin on yksilöllinen kysymys sillä tunnen pari atoopikkoa joista toiselle e-pillerit aiheuttivat kauheat reaktiot ja toiselle sitten taas ei koitunut niistä mitään kummoisempia oireita.
Se on kyllä huomattu,että terveyskeskuslääkäreillä ei ole mitään kokemusta ihottumien hoidosta hyvä kun edes tietävät mikä atopia on!
19.01.2006 13:57
http://www.santamaria.fi
18.01.2006 10:39
http://www.santamaria.fi
Katso intialaiset ruuat kohdasta!Muistaakseni siellä on intialaisenkanakeiton ohje!
18.01.2006 10:36
että sellaiset ihmiset jotka eivät itse sairasta atopiaa tai mitään muutakaan ihottumaa hössöttävät koko ajan,että:"älä raavi" tai "rasvaa ihoas!"
Ihan kuin noita ei olisi kokeiltu..
18.01.2006 10:28
itselläni ei ainakaan ole ollut ko.vaivaa..mutta kai se voi mahdollista!
18.01.2006 10:25
"Nuoret eivät arvosta kouluruokaa vaikka se on aika täydellinen asia vaikka verrattuna siihen iankaikkiseen ampomaahan. mutta... suurin osa maalta tulevista syövät kouluruokansa mutta kaupunkilaiset taas eivät"
No itse elän kaupungissa ja syön aina kouluruokaa!
18.01.2006 08:35
siitä,että missä päin Suomea koulua käyt!
18.01.2006 08:34
mieluiten syön koulussa.En halua raahata eväitä mukanani..
18.01.2006 08:33
Siis sairastatko atopiaa vaiko psoriasista?vaiko jotain harvinaisempaa ihosairautta?Oletko kysynyt mistään jaksamisellesi vertaistukea?ja millaista apua olet hakenut?
Luulisin,että syy miksi ystäväsi eivät oikein noteeraa tuota taisteluasi ihosi kanssa johtuu siitä,että he itse eivät tiedä sairaudestasi kaikkea!Vaikka atopiaa(oletan,että sairastat sitä) sairastaa noin joka viides suomalainen niin siitä huolimatta kaikki eivät edes tiedä mikä ko.sairaus on ja se sitten aiheuttaa epäluuloja sitä sairastavaa kohtaan!
Onko ihottumaa muualla kehossasi?ja mitä hoitomuotoja olet ihoosi käyttänyt?
17.01.2006 12:32
jep!
17.01.2006 12:16
"Mutta sanopas sitten kun vaikutat noin jääräpäiseltä että käykö sinulle edes se että perustetaan kaksi yläfoorumia, länsimainen/trooppinen ja sideerinen/intialainen, jonka kummankin alaisuuteen voi sitten leipoa alafoorumeita niin paljon kuin sielu sietää?
Mallia voi ottaa vaikka Uskonto-foorumeilta, siellähän on niitä alajaotteluita vaikka mimmoisia."
Mitäs pahaa siinä on?
17.01.2006 12:13
Pikemminkin tunnen itseni turhautuneeksi kun en saa mitään aikaiseksi!
17.01.2006 12:11
Trooppisella kartalla venus on kaloissa ja 12.huoneessa.
Progressiivisessa se on oinaassa ja huoneessa 11.
sideerisessä taas vesimiehessä ja huoneessa 11.
Olisin halunnut hoitoallalle töihin mutta atopian vuoksi se ei ole mahdollista!joka tietysti harmittaa aivan vietävästi...
17.01.2006 09:08
Lyhyesti:
Mars kuvaa naisen kartalla miesihannetta ja venus sitä miten toimit rakkauselämässä.Miehen kartalla sitten venus kuvaa naisihannetta ja mars tapaa toimia. Kannattaa myös huomioida se missä merkissä dc:si on kartallasi.
Dc kuvaa sitä tapaa kuinka toimit ihmisuhteissa.DC on nousevasi vastakkainenmerkki esim.jos nousevasi(askendentti) on vaikkapa kauriissa niin silloin dc:si on kauriin vastamerkissä ravussa.Näiden lisäksi kuu on myös tärkeä se kun kuvastaa tunne-elämää.
Itse suosittelen,että käyt esim.tuolla www.astro.com osoitteessa katsomassa karttaasi sieltä nimittäin saa ilmaiseksi "rakkauskarttoja"
suosittelen lämpimästi tuota love,flirtation and sex tulkintaa.Ideana on se,että kun napautat sitä karttaympyrää viereen tulee selitys mitä kohta kartallasi tarkoittaa!Kannattaa myös hankkia kirjastosta aiheesta kirjallisuutta.Auttoiko tämä?
16.01.2006 18:14
epäasiallista tuossa haastattelussa muka oli?
16.01.2006 14:01
Osta mieluiten ko.tuotetta esim.prismasta sillä sieltä saa halvemmalla!Parturissa ja apteekissa ne maksaa tajuttomasti.
16.01.2006 13:56
Sen mukaan aurinkoni/kuu olisi kaloissa ja nousevaksi tulisi rapu ja huone 12 olisi oinaassa!
Olen loppupään vesimies syntynyt 18.2.
16.01.2006 13:48
Se olisi ainakin kissa mikä soveltuisi koiran kanssa samaan huoneeseen mutta tuosta retkeilystä en oikein tiedä..Lisätietoja tästä kissarodusta saat täältä:http://www.finragdolls.net/
15.01.2006 16:57
onneasi,että se kissasi ei pissaa huonekaluihin!Ilmeisesti se osoittaa jostain asiasta mieltään..
15.01.2006 16:53
19 / 65