Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
lennis_86
profiilit
lennis_86
lennis_86
Vapaa kuvaus
Aloituksia
70
Kommenttia
1299
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Näissä varoitteluketjuissa on yksi huvittava piirre.Miten joku joka ei ole koskaan ollut narsistinuhri voi muka heti tietää aloittaessaan suhdetta,että puoliso on 100% narsisti?Jos ei sitä muka huomaa mistään ensisilmäyksellä?Eikös näitä narsisteja ole moneen lähtöön?Onhan se hyvä,että asiasta varoitellaan ja keskustellaan ei siinä mitään mutta täytyy miettiä asiaa myös sellaisenkin henkilön kantilta joka ei ole koskaan ollut uhri..
31.12.2005 20:31
"Mamman pikku lellikkejä, joilta ei lapsena kielletty mitään, eikä vaadittu vastuuta."
Ei välttämättä! Kuulemma jotkut(huom!eivät kaikki) psykopaatit saattavat tulla perheistä joissa on käytetty fyysistä/henkistä väkivaltaa eli ei ole ollut tervettä perhemallia.Luin jostain,että jos narsistisessa perheessä elävä lapsi ei nää esim.tervettä perhettä hänestä saattaa tulla parantumaton narsisti..
31.12.2005 20:22
väkivalta naapurissa ei viihdytä niin miksi et soita poliisille?
31.12.2005 20:15
Väkivaltaa löytyy kaikkialta ja sitä käyttävät kaikki sukupuoleen katsomatta!miksi sitä ei mietitä tai siitä olla huolestuneita?
31.12.2005 20:13
ikävä kyllä..
31.12.2005 20:11
sekä miehistä että naisista!
31.12.2005 20:10
ole kummassakin sukupuolessa?joten mitä varten tätä aihetta ihmetellään vieläkin?
31.12.2005 20:08
Mitä tuotteita olet käyttänyt päänahkaasi?
Itselläni päänahkaan on auttanut 4systems sarjan oil cure hoito ja siihen kuuluva shamppoo!Tämä tuotesarja on suunniteltu juuri herkkäihoisille joten siihen ei ole lisätty hajuste-aineita lainkaan!Sitä pitää sitten pistää päänahkaan runsaasti ja antaa vaikuttaa n.30 minuuttia ellei kauemminkin.On vesiliukoinen joten ei jätä päätä rasvaiseksi ja lähtee hyvin pois! Tässä olisi valmistajan sivut:http://www.sim.fi/System4/system4.html
Tämäkin on sitten taas yksillöllinen juttu,että tehoaako jos ei niin sitten en osaa auttaa!
31.12.2005 20:01
Tästä lauseesta on tainnut tulla tällä foorumilla kirjoittaessani jo vakiolause:"Se mikä käy minulle ei välttämättä käy sinulle!Tämä on omakohtainen sairaus"
Teillä tepsivät nuo keinot minulla jotkut muut!
31.12.2005 19:54
Parhaan rasvan löydät vain kokeilemalla!Se mikä käy minulle ei välttämättä käy sinulle!
31.12.2005 19:47
Jos sinulla on ollut lapsena atopiaa niin ikävä kyllä et siitä eroon pääse sillä atopiaan ei ole keksitty parannuskeinoa vaikka iholla hyviä kausia saattaisikin olla!Et kertonut tuossa viestissäsi lainkaan sitä,että mitä rasvaa olet ihoosi käyttänyt?Olisikohan käynyt niin,että ihosi olisi kyllästynyt rasvaan?
31.12.2005 19:46
Kaikkea hyvää sinulle ja siipallesi!
31.12.2005 19:38
En usko,että horoskooppeja ruvettaisiin muuttamaan miksikään!vanhassa varmaan pysytään...ehkä..en tiedä!
31.12.2005 19:36
koska olen siihen tottunut. Opettelen vasta näitä astrologian alkeita joten en ala sekoittamaan päätäni millään käärmeenkantaja hössötyksellä!
Koulukuntia on astrologiassa monia joten joku tykkää tuosta Yhteishyvässä esitetyssä mallista ja joku tästä vanhasta..kukin klaaraa tavallaan!
31.12.2005 19:34
Astro.comiin ei tarvita mitään tunnuksia kartan voi tehdä ilman niitäkin!
31.12.2005 19:18
Ja taas huomaan lässyttäväni tätä samaa asiaa kartan teosta.. eli kun haluat tehdä itsestäsi astrologisen kartan selvitä nämä asiat:
1.syntymäpäivä ja vuosi
2.tarkka kellonaika(tiedot saat sairaalasta jos et kellonaikaa tiedä!)
3.Syntymäpaikkakunta
Netissä on pilvinpimein eri nettisivuja missä voit ilmaiseksi tehdä kartan. Itse suosittelen esim. http://www.astro.com tai http://www.asto.fi sivustoja!
Ennenkö teet mitään karttaa kannattaa tutustua noihin kartan käsitteisiin vaikkapa kirjallisuuden avulla esim.Tuikku Ljunbergin kirja Opi astrologiaa on hyvä opus koska se on selkeä ja helppo aloittelijan ymmärtää.Lainaappa se kirjastosta!
30.12.2005 22:41
Saija "sani" Aartela syntynyt 8.6
30.12.2005 22:31
Mikä on syntymäpaikkakuntasi ja sukupuolesi?Ilman niitä kartan teko on mahdotonta!Voit tehdä kartan tuolla http://www.astro.com sivustolla.
Mene kohtaan my astro ja sieltä add new astro data kohtaan ja syötä taulukkoon tiedot. Jos haluat nähdä karttasi kokonaisuudessaan klikkaa continue nappia kaksi kertaa.Tämän jälkeen eteesi avautuu erilaisia ilmaistulkintoja valitse esim.chart drawing ascendant tai joku muu mitä nyt sitten haluatkaan käyttää...
30.12.2005 22:29
Kuunsolmut liitetään menneisiin elämiin.Yläsolmu tarkoittaa sitä mitä sinun tulisi tässä elämässä oppia ja laskusolmu taas sitä mitkä asiat on jo opittu.Ne on vähän kuin karmallisia läksyjä!Jos nyt näin saa asiaa yleistää...Käy osoitteessa http://www.astro.fi sieltä löydät lisää noista karta n käsitteistä!
30.12.2005 22:15
No itse päätät käytätkö tätä vanhaa järjestelmää vaiko uutta!Minä itse olen tämän vanhan kannattaja koska olen tottunut sitä käyttämään ja opiskelen sitä vasta!En ainakaan vielä viitsi sekoittaa päätäni tuolla uudella järjestelmällä!
30.12.2005 22:08
23 / 65