Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
havana_
havana_
havana_
Vapaa kuvaus
Aloituksia
14
Kommenttia
1602
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Viikkaatko liljankukkaa päiväkirjan väliin?
16.08.2005 20:42
sitten heidän käsiinsä (jos kaikilla tallella) se hoitoon ohjaus.
16.08.2005 15:38
En käsittele mahdollisia sairauksiani keskustelupalstoilla (kuten jotkut ehkä tekevät), minkä voi tulkita joko terveeksi kriittisyydeksi tai kenties tulkitsijasta riippuen jopa paranoiaksi.
En myönnä, en kiellä. Ainakaan en itse kärsi tästä mahdollisesta sairaudestani, vaan itse asiassa minulla on oikein hauskaa sen parissa.
Lainauksiin voisi laittaa lähdeviitteen.
16.08.2005 15:30
että yllättävän hyvää tekstiä yhdellä kädellä kirjoitetuksi.
Mutta käsi sydämellä (se jäljellä oleva) - kuinka moni tilittäisi täällä vaikeuksistaan heti sairaalasta päästyään? (Estäkää jo joku minuakin. Alkaa tehdä jo itselläkin häjyä tämä.)
Kröhöm. Asialinjalle tästä.
Siinä tapauksessa, että juttu on tosi, otan sydämestäni osaa ja toivotan voimia eteenpäin. Lisäksi syön villahousuni.
Että näin tänään.
16.08.2005 06:14
niin kamalaa on että nainen nauttii?
Ei kai se sinulta ole pois.
15.08.2005 19:13
asiatietopakettia Feminismin ABC kokoamaan siitä. Asiallisesta valistuksesta on huutava pula.
15.08.2005 18:54
Terve tillitalli.
Juu, ainakin terveydestään taistelee, ellei nyt ihan hengestään:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=116&conference=4000000000000039&posting=22000000008001984
Toivottavasti toisella feminismikritiikkiä harjoittaneella yh-palstalaisella, Akviliinalla, on kädet tallella että pystyy kirjoittelemaan vielä yh-palstalle. Kirjoittaneeko. Ei tänne meille ainakaan.
15.08.2005 18:48
on niin, että minä onneton menin sotkemaan miehet ja antifeministit. Niinhän se oli, että antifeministit eivät ole mitään miehiä.
Anteeksi miesten puolesta.
15.08.2005 17:42
Asiatonta, asiatonta. Pyydän anteeksi.
15.08.2005 11:40
naisen tehtävä on ulkonäöllään ehkäistä miehen impotenssia - jos oikein tulkitsin..?
Mutta toisaalta siitä ei ole vastaavassa määrin merkkejä, että miehet yrittäisivät ulkonäköönsä satsaamalla ehkäistä naisten haluttomuutta.
No, tätä tämä aina on.
15.08.2005 11:31
mutta saa.
Ikävä kyllä feministikään ei pysty täydellisesti kulttuurisista arvostuksista irrottautumaan. Sen verran kuitenkin, että kykenee näkemään persoonallisuuden piirteiden takaa. Siinä mielessä rypyt kaunistavat ihmistä enemmän tai vähemmän riippuen siitä, millaisista ilmeistä ne on saatu.
Ei pahalla teineille, mutta olipa miten hyvännäköinen tyttö tai poika hyvänsä, niin alle parikymppinen on vielä mielenkiinnoton pullanaama. Kasvot ovat kuin tyhjä sivu. Kun tekstiä alkaa tulla, todellinen kauneus ja rumuuskin pääsee esille.
Joka tapauksessa kukaan terve ja onnellinen ihminen ei voi välttyä olemasta kaunis.
15.08.2005 11:11
että Tehis on kadonnut, ja mennessään piilottanut profiilinsa! Samoin kuin "iki-ihana Mette" ("joka tuli ja muutti elämäni") ja helmi-y.
Perhana. Oisin niin kaivannut.
15.08.2005 11:01
Ei feministi ole, ei yleensä eikä missään tapauksessa nainen.
Kaikenlaista porukkaa täälläkin lappaa, perusasiat ihan sekaisin.
- Olisiko mahdollista, että Mies vain tai joku muu asialleen omistautunut antifeministi huolehtisi siitä, että Feminismi-aukeamalla olisi aina esillä sellainen kattava peruspaketti? Nimi voisi olla vaikka Feminismin ABC.
Nimim. "Kiitos jo etukäteen"
15.08.2005 10:45
Tehis muuten on?
Noo, kolmikymppiselle iästä naljailu on vain pikku leikkiä, tämän tiedän omasta kokemuksestani. Itse asiassa tässä ikäkysymyksessä on syytä parkkiintuakin jo viimeistään tässä iässä. Kukas siitä lakkaa välittämästä, ellei nainen itse?
Totta puhut, miehet eivät arvostele TOISTENSA ulkonäköä, sitäkin hanakammin kyllä naisten. Sehän on semmoinen jokamiehenoikeus, johon huonompikin pystyy.
Sanotaan vaikka näin, että ei ole häpeä näyttää ikäiseltään. Eikä ole häpeä olla sen ikäinen kuin on. Mutta henkilökohtaisesti en ole huolissani saamistani ulkonäkökommenteista nyt enkä tulevaisuudessa. Huoleni ovat toisaalla.
15.08.2005 10:32
"Missähän näitä raivoisia taisteluita oikein käydään?"
Täällä, esimerkiksi. Tämähän ei ole "vain" keskustelupalsta, tämä on osa ihan sitä samaa elämää kuin kaikki muutkin asiat. Raivoisia taisteluita käydään myös parisuhteissa. Iltapäivälehdet ovat lähinnä kiinnostuneet näiden taistelujen onnettomista lopputuloksista.
Ja kyllä, kaikessa mahdollisessa julkitulossa ylimpänä kontrollerina ja estäjänä on myös MIES. Mies ei kuuntele naisen kieltä, mutta olettaa ilman muuta, että nainen kuuntelee hänen. No, eivät naisetkaan enää kuuntele, kun ei pakko ole. Niin kuin vanhaan hyvään aikaan oli.
15.08.2005 10:21
Ehkä nainen ja ikä -teema ei ole saanut niin paljon julkisuutta kuin muut naiskysymykset, mutta kyllä naistutkimuksen alalla esimerkiksi on kursseja ja seminaareja aiheesta. Ikä on ihan oleellinen asia naiseutta. Mies saa elää jokseenkin tasapaksun putken, jos nyt pari mutkaa on, toinen puberteetti ja toinen miehen vaihdevuodet, niin kuitenkin mies on lähes koko aikuisiän hedelmällinen eivätkä kokemukset näy hänen kehostaan.
Mielenkiintoista on täälläkin palstalla usein nähdyt väitteet siitä, että yleensä naiset ja nimenomaan vanhat naiset olisivat katkeria. Tällainen etukäteisleimaaminenhan on tehokasta ignoraatiota: jos vaikka ikääntynyt nainen sattuisikin valittamaan hyvästä syystä, se voidaan aina pistää katkeruuden lukuun.
Toinen asia on vanhusten kohtelu yleensä. Jos he kärsivät syrjääntyöntämisestä ja unohtamisesta, ovatko he automaattisesti katkeria? - Ilmeisesti kärsimys on kiellettyä, ellei sitä sitten pura vihamieliseen uhoon (antifeministinen resepti?).
Itse olen aina odottanut vanhenemista, koska olen uskonut, että mummona saisi lopulta olla vapaa ennakko-odotuksista, arvostelmista ja tästä nykytyypin seksuaali-ideaalista. Hassua ehkä, mutta olen nähnyt mummouden tyttömäisenä olotilana, jossa palataan aikaan todellisena omana itsenä - jossa saa heittää naisen raskaan roolin pois. Sen ulkoa syötetyn ja ulkoaluetun ja tulkitun naisen, tarkoitan. Mutta on todennäköistä, ettei vanhuus ole sitä mitä odotan, koska kukaan, ei varsinkaan voimiltaan heikkenevä, ole täysin riippumaton muiden arvostuksista ja huomiosta.
15.08.2005 10:15
Hyökkäämällä raivoisasti feministejä vastaan miehet tekevät totta pahimmistakin feministisistä teorioista.
Siis pyrkiessään estämään väitteet siitä, että olisi hirviö, mies ryhtyy sellaiseksi.
Antifeministit syyttävät feministejä pyrkimyksestä sensuuriin, mutta kannattavat sensuuria itsekin, kun feminismistä on kyse.
Joku ketjussa väitti, että feministit vievät profeministimiehiä kuin pässiä narussa. Yllä sanomani perusteella näyttäisi, että - tätä kulunutta sanontaa käyttääkseni - feministit vievät varsinkin antifeministejä kuin pässiä narussa.
Antifeministeillä ei näytä olevan itsenäistä sisäsyntyistä rauhaa. Rauha tulee, he julistavat, kunnes feministit luopuvat feminismistään. (No, eiväthän he muuten antifeministejä olisikaan.)
Kuulostaako VÄHÄN miestapaiselta kontrollilta?
15.08.2005 09:48
miesten kirjoittamasta kirjallisuudesta löytyy loputtoman paljon esimerkkejä naisvihasta nimenomaan keski-ikäisiä tai vanhoja naisia kohtaan.
Onko niin karvas pala, että naiset elävät pitempään ja sillä loppupätkällä täysin miehen kontrollin ulottumattomissa? Saavat kastella petuniansa ihan mihin kellonaikaan hyvänsä eikä tarvitse tiliä tehdä.
Ehkä suuret mieskirjailijat eivät ole tutustuneet vanhoihin naisiin?
14.08.2005 15:25
sinulle menestystä työssäsi - niin ja tietty muutenkin elämässä. Järkikulta sinulla on tallella, ja hyvä sydän, kyllähän niillä pärjää.
13.08.2005 12:48
Tätä se terrori teettää, rekisteröidyttävä on. Ties vaikka feikki olisi Eniron palkkalistoilla. Matti Vanhanen on nyt joka tapauksessa tyytyväinen.
13.08.2005 12:39
60 / 81