Meikkaan kulmakarvojani, käytän ryppyvoidetta, hajuvettä, geeliä, lakkaa, ihonpuhdistusainetta, viihdyn vaateostoksilla, kiinnitän huomiota pukeutumiseeni, prätkät ei kiinnosta eikä urheilu, juon punaviiniä ja osaan puhua tunteistani. Olen kuitenkin 100% hetero ja vielä aika hyvännäköinenkin. Olenko kuitenkin ämmämäinen häiritsevällä tavalla, naiset?
Olenko ämmämäinen mies?
24
1394
Vastaukset
- zdfzdf
sähän olet täys homppeli tai sitten pikkasen biippari.
- Kurre_Orava
Sinä olet sellainen metroseksuaali, erittäin suosittu tyyppi itseään kovasti sivistyneinä ja feministeinä pitävien naisten keskuudessa.
Tyylisi puree lähinnä kaupungeissa. En suosittele vierailua pohojalaasilla tanssilavoilla.- avecMaria
Saattaa olla äkkiä homoleima otsikossa ja sitä seuraavat rituaalit tiedossa...:)
- Kurre_Orava
avecMaria kirjoitti:
Saattaa olla äkkiä homoleima otsikossa ja sitä seuraavat rituaalit tiedossa...:)
Menaakko notta perinteenen ohtaantempaasu kilipaalu?
- Nuttu
Kurre_Orava kirjoitti:
Menaakko notta perinteenen ohtaantempaasu kilipaalu?
voi käyrä, että suohon uppelloo....
- j.pukkila
Nuttu kirjoitti:
voi käyrä, että suohon uppelloo....
..sano savolaene..
- ollut pohjalaisten
j.pukkila kirjoitti:
..sano savolaene..
ensimmäisiä homopareja tää Isontalon Antti ja Rannanjärvi - kyllä ne ihan yhteiseloa viettivät ja aina niitten edellä huudettiin että pohojalaaset tuloo...........
- Kurre_Orava
ollut pohjalaisten kirjoitti:
ensimmäisiä homopareja tää Isontalon Antti ja Rannanjärvi - kyllä ne ihan yhteiseloa viettivät ja aina niitten edellä huudettiin että pohojalaaset tuloo...........
'
Isontalon Antti ja Rannanjärvi ne jutteli kaharen keesken:
Tapa sinä Antti se ruma vallesmanni niin minä nain sen komian lesken.
'
- Hertha
Kiva! Oletko todennut jonkun ryppyvoiteen tehokkaaksi?
Mikäs sinussa häiritsisi? ämmämäisestä" tulee mieleen jokin Pohjanakkaharvahammas. En osaa kuvitella sinua sellaisena. - meikäläine
viihtyy vähän erilaisten ukoitte seurassa. Semmottisten ku tuaksu pensalt, ja joill' on känsii kämmenis....
Vaa tyylins kullaki.- Kurre_Orava
Hiukka haisee pensalta ja letti sliipattu automaattiöljyllä....
- öhm
Minä taas en meikkaa, en käytä deodoranttia, ellei vaimo huuda, käyn satunnaisesti suihkussa, joskus pesen hampaat. Vaatteet ostaa muija, juon tärpättiä ja tunteet käsitellään kullinvarrella. Kaiken päälle olen niin helvetin ruma. Mutta enhän ole kuitenkaan häiritsevällä tavalla ämmämäinen, enhän, naiset?
- öhm
Jesus-Hitler kirjoitti:
Et ehkä ämmämäinen, mutta muuten kyllä avun tarpeessa... :))
En kaipaa toisten haisevien miesten saastaisia kommentteja. Kysymykseni oli osoitettu aistillisille ja älykkäille naissukupuolen edustajille.
- Mies vain
yleensä sanon tai ilmaisen kiroilemalla jos vituttaa... äänenvoimakkuudesta voi päätellä kuinka paljon...
- Qusai
Luulen kuitenkin ettet usko asiaasi ja tuo on vain yksi keino päästä sen raskaan puolustuksen läpi ...suomeksi sanottuna saada perää.
- Kurre_Orava
Vähän sama juttu kuin profeministimiehillä. Voihan sitä pesää vongata niinkin.
Tiedä häntä millainen menestys. Luulisi olevan rasittavaa kuunnella feminististä yhteiskuntajrgonia tuntitokulla ja sitten ehkä pääsee pimpan päälle. :)
Rupee siinä yrttitee jo valumaan korvista veikkaan. - cisma
Kurre_Orava kirjoitti:
Vähän sama juttu kuin profeministimiehillä. Voihan sitä pesää vongata niinkin.
Tiedä häntä millainen menestys. Luulisi olevan rasittavaa kuunnella feminististä yhteiskuntajrgonia tuntitokulla ja sitten ehkä pääsee pimpan päälle. :)
Rupee siinä yrttitee jo valumaan korvista veikkaan.Tuleekohan mieleesi mitään, mitä mies ihan omasta tahdostaan tekisi?
- Kurre_Orava
cisma kirjoitti:
Tuleekohan mieleesi mitään, mitä mies ihan omasta tahdostaan tekisi?
J asinäkö kuvittelet, että se pääkallellaan femujargonia kuunteleva ja osallistuva narutukkapoika on kiinnostunut muusta kuin pääsemään panolle.
Aika naivia. :) - cisma
Kurre_Orava kirjoitti:
J asinäkö kuvittelet, että se pääkallellaan femujargonia kuunteleva ja osallistuva narutukkapoika on kiinnostunut muusta kuin pääsemään panolle.
Aika naivia. :)..ihmeen vastaus se tuo oikein oli?
Viikkaatko liljankukkaa päiväkirjan väliin?
- cisma
Jos ämmä huolestuttaa, menee vaikka sieneen. Siellä ei ole yhtäkään ämmää, pari ännää vainen.
- jorojukka-kukka
Et millään tavalla. Et ainakaan tuon kuvauksesi perusteella. Ole rohkeasti oma itsesi.
- 007
kaltaisesi miehen työpaikallani ja hitsi oli TODELLA hyvännäköinen. Meni jalat alta heti.
Sanoi että hänellä on meikkejä enemmän kuin naisilla. Miehestäkin saa meikeillä, kun osaa, vaikka kuinka upean näköisen.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711111
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37531Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489- 49477
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45472