Pakko oli rekisteröidä parisuhde Sohviin. Se oli tosin varattu nainen, mutta jatkan viivallisena. Kirjaudun aina, jos kommentoin, joten muut sohvit ovat muita sohlaajia. Olo tuntuu kyllä nyt vähän kahlitulta, hyvästi vapaus!
Säästyy kamuilta ja vastustajilta pari näpsyä, kun kerron jo tässä: g-sivu on piiloitettu.
Soh-vi tästä lähtien
32
1387
Vastaukset
- jorojukka-kukka
Kyllä tuossa parisuhteen rekisteröinnissä on omat hyvätkin puolensa. ;) Luohan se tiettyä turvallisuutta.
- Soh-vi
Turvallisuutta tässä joutuu hakemaan, jotkut kaameat väkivaltaiset miehet riehuu palstalla ja niiden avohoito on kai järjestetty nettiyhteyksin. Ettäkö miitinkiin tuollaisen porukan kanssa? EN ILMAN MUSTAA VYÖTÄ karatessa.
Tietysti on mahdollista, että kyseessä on vain yksi persoonallisuudeltaan jakautunut monilahjakkuus. Ei kiinnosta enää. - Mi-yes
Soh-vi kirjoitti:
Turvallisuutta tässä joutuu hakemaan, jotkut kaameat väkivaltaiset miehet riehuu palstalla ja niiden avohoito on kai järjestetty nettiyhteyksin. Ettäkö miitinkiin tuollaisen porukan kanssa? EN ILMAN MUSTAA VYÖTÄ karatessa.
Tietysti on mahdollista, että kyseessä on vain yksi persoonallisuudeltaan jakautunut monilahjakkuus. Ei kiinnosta enää.Kuitenkin sama Sohvi, vaikka nimmarion "Soh-vi". Se on kiva huomata ettei noussut hattuun, tämä hurja vetosi.
- Soh-vi
Mi-yes kirjoitti:
Kuitenkin sama Sohvi, vaikka nimmarion "Soh-vi". Se on kiva huomata ettei noussut hattuun, tämä hurja vetosi.
.. minne nousta. Baskeriin nousu ei kuulosta yhtä arvokkaalta. Sitä paitsi olen hyvin perinteinen, tykkään kaikesta vanhasta, kohta jo itsestänikin.
- Mi-yes
Soh-vi kirjoitti:
.. minne nousta. Baskeriin nousu ei kuulosta yhtä arvokkaalta. Sitä paitsi olen hyvin perinteinen, tykkään kaikesta vanhasta, kohta jo itsestänikin.
Ok. So-hvi.
Koska viimeinkin asetut muidenkin joukkoon, tekemällä ihan itse oman aloituksen, niin kokeillaan ihan heti testiä jos "hattu pitää".
Eli kerro ketkä ovat nämä "kaameat väkivaltaiset miehet" jotka "riehuvat palstalla".
Ei sun tietenkään ole pakko, mutta katu-uskottavuutesi on luonnollisesti vielä(kin) hieman hakusessa - vaikkakin on oma nimmari, ja ihan oma aloituskin! - Soh-vi
Mi-yes kirjoitti:
Ok. So-hvi.
Koska viimeinkin asetut muidenkin joukkoon, tekemällä ihan itse oman aloituksen, niin kokeillaan ihan heti testiä jos "hattu pitää".
Eli kerro ketkä ovat nämä "kaameat väkivaltaiset miehet" jotka "riehuvat palstalla".
Ei sun tietenkään ole pakko, mutta katu-uskottavuutesi on luonnollisesti vielä(kin) hieman hakusessa - vaikkakin on oma nimmari, ja ihan oma aloituskin!Sillä mitään väliä, mä mikään katunainen ole.
Ja nyt kyllä menee aikaa, ennenkuin seuraava aloitus lähtee, innoituksen aihe on silloin varmaan jotain elämää suurempaa, Peter von Baghia lainatakseni.
Tätä se terrori teettää, rekisteröidyttävä on. Ties vaikka feikki olisi Eniron palkkalistoilla. Matti Vanhanen on nyt joka tapauksessa tyytyväinen.
- Soh-vi
.. paljastuu toisesta harmaasta eminenssistä, ex-seiväshyppääjästä? Seiska: Antti nähty eduskunnan kahvilassa vieraan naisen kanssa, seuraava nro: Leena Luhtanen kiistää suhteen, söivät vain yhdessä pullaa, uusin nro: Karpela sanoutuu irti koko jupakasta .. jatkuu seuraavassa numerossa.
- Hertha
Ei tarvitse lomalta palattua vastata "varjosielun" sooloiluista palstalla.
En minäkään saanut pitää alkuperäistä Herttaani - joku oli sen varannut, mutta kyllä tämä jalkapallojoukkueen ja germaanisen taruhenkilön nimi tuntuu jo ihan omalta.- Soh-vi
Sepä velvoittavaa, jospa nimi olisi enne (eppäilen tosin). Muistan hyvin, miten olet useaan otteeseen joutunut kiusatuksi vastavalla tavalla, ja vast'ikään vielä rekattunakin "kuulusteluun". Joitakin ottaa koppaan halveerattujen femujen iskukyky.
Palsta on niin vilkas, ettei kaikkea ehdi lukea ja oikaista, joten rekata piti. Niin ne vapaudet katoavat terrorin alle yksi toisensa perään.
- Qusai
...että saako paljon feikkaajia, jos puhelee kovin paljon pehmeitä niin sitten feikitkin herää rankasemaan.
- Hertha
Kuka sen määrittelee, mikä on "pehmeiden" puhumista?
- Qusai
Hertha kirjoitti:
Kuka sen määrittelee, mikä on "pehmeiden" puhumista?
Se on sitä kun keskustelu alkaa olemaan niin epäsosiaalista että kriittisen massan kipukynnys ylittyy sietämisen osalta.
- Hertha
Qusai kirjoitti:
Se on sitä kun keskustelu alkaa olemaan niin epäsosiaalista että kriittisen massan kipukynnys ylittyy sietämisen osalta.
Miksi juuri "pehmeiden" puhuminen aiheuttaisi kipua?
Eräällä palstalla kiisteltiin kerran sokraattisesta metodista.
Täälläkin harrastetaan sitä joskus. - Qusai
Hertha kirjoitti:
Miksi juuri "pehmeiden" puhuminen aiheuttaisi kipua?
Eräällä palstalla kiisteltiin kerran sokraattisesta metodista.
Täälläkin harrastetaan sitä joskus.PEHMEILLÄ tarkoitan liian typeriä ja liian ärsyttäviä juttuja
KIPUKYNNYKSELLÄ samaa kuin sietokyvyn ylitys - kysyisin
Qusai kirjoitti:
PEHMEILLÄ tarkoitan liian typeriä ja liian ärsyttäviä juttuja
KIPUKYNNYKSELLÄ samaa kuin sietokyvyn ylitysEntä kuka päättää, milloin juttu on typerä tai liian ärsyttävä? Qusaiko? Kenen sietokyvystä tässä puhutaan? Qusainko?
- Qusai
kysyisin kirjoitti:
Entä kuka päättää, milloin juttu on typerä tai liian ärsyttävä? Qusaiko? Kenen sietokyvystä tässä puhutaan? Qusainko?
...vaan ne jotka feikkaavat, tosin nämä asiallisesti kirjoittavat kriitikot yleensä auttavat feikkaamis päätöksissä feikkaajia että ketä feikataan ja kuinka paljon.
Nimimerkkini esiintyi tossa lyhyessä jutussa kaksi kertaa, olen varmasti saavuttanut jonkun pienen meriitin tällä palstalla jo. *hurraa* - Soh-vi
Qusai kirjoitti:
PEHMEILLÄ tarkoitan liian typeriä ja liian ärsyttäviä juttuja
KIPUKYNNYKSELLÄ samaa kuin sietokyvyn ylitysKiitos vaan. Vai kirjoitan liian pehmeitä ja liian ärsyttäviä juttuja, että kipukynnys ylittyy. Siis PEHMEÄ ylittää jonkun KIPUkynnyksen? Miten on Qusain omien kielikuvien ja väärien käsitysten laita?
Omasta mielestäni jokainen kommenttini on kova juttu, hähä. Tai yhdentekevä.
- Sohvi
En ole rekisteröitynyt. Joku on ottanut minut hampaisiinsa ja yrittää olla ovela. Todella väsyttävää, miten joku jaksaakin? Toivottavasti huomaatte kirjoitusten tasosta kuka kukin on.
- Soh-vi
Parane pian.
- Sohvi
Soh-vi kirjoitti:
Parane pian.
.. olen ollut jo vuosia. En ole rekannut tätä nikkiä, vaan aikoinaan erään toisen. Sillä en kirjoita feminismipalstalle. Olen ajatellut, ettei saman henkilön liene korrektia käyttää kahta rekisteröityä nimimerkkiä. Toisaalta, näyttää sekin tapa täällä toimivan.
Kirjoittelen vain parille keskusteluforumille suomi24:ssä, ja tämä on käyttämistäni vanhin. - Hertha
Laadun kyllä huomaa pidemmän päälle, kun on tuntenut kirjoittajan kauemmin.
- kuka
Kuka Sohvia kiusaa, Jöriskö siellä taas leikkii?
- Mi-yes
Eka avaus viiden vuoden aikana?!
- Soh-vi
Melkein. Muistaakseni nelisen vuotta sitten tein yhden avauksen proffasta (nyk. Nari), kerran undulaattiherkkiksenä palstan hengestä (kappas) ja viimeistä edellisen kerran Karita Mattilan feministisistä lausunnoista. Ylittyi ärsykekynnys. Mä olen niin hiljainen ja ujo.
Ollaanpas sitä oltu tarkkana. - Mi-yes
Soh-vi kirjoitti:
Melkein. Muistaakseni nelisen vuotta sitten tein yhden avauksen proffasta (nyk. Nari), kerran undulaattiherkkiksenä palstan hengestä (kappas) ja viimeistä edellisen kerran Karita Mattilan feministisistä lausunnoista. Ylittyi ärsykekynnys. Mä olen niin hiljainen ja ujo.
Ollaanpas sitä oltu tarkkana....ainakin on "linnoituksesta" riittänyt energiaa kritisoida muiden kirjoituksia ja palstan luonnetta.
Sanomatta selvää, että tekopyhäähän tuo. Mutta ihan rankka juttu että oikein aloitus irtosi!
- Kommander
Sohvi, yksi viimeisistä vapaan nimimerkin omaavista kiihkofeministeistä on saatu kahlittua rekisteröityyn nimimerkkiin. Ja mikä parasta Sohvi joutuu ottamaan nöyryyttävän tavuviivan nimimerkkinsä keskelle muistuttamaan ikiajoiksi tästä vapaan maailman voiton päivästä. Tällaisina päivinä alkaa uskomaan, että maailmasta voisi tulla parempi paikka.
- Soh-vi
Feministikin saa sovinistin onnelliseksi, nyt se on todistettu.
Todennäköisesti et kuitenkaan itse ole se Sohvina palstoilla transuileva valekyylä, koska olet pystynyt noinkin pitkän kirjoituksen tähän synnyttämään (synnyttävä mies).
Netissä muitten nikeillä suhaavat pikkuilkiöt kuuluvat samaan heimoon itsensäpaljastajien kanssa. Näennäisesti toimintatapa on vastakkainen, pälyilevän piileksivä, pimeästä sohaiseva, luihu, mutta tavoite sama: ihanat yksityiset värinät siitä, mitä taas sai aikaan. Pikkasenpahaapikkasenpahaa.
Seuraavaksi osa niistä asettelee lankoja laduille, hiekkaa hiihtomäkiin, rikkoo kiskoja, sytyttee roskalaatikoita, aaah ihanaa niitten mielestä, ULJAITA MIEHIÄ puh puh.
Oleellista toimintatavassa on, ettei siinä vaadita mitään kykyjä. Kuka tahansa osaa kiusata, kuka tahansa osaa astella väentungokseen, asemille, metroon, busseihin pommit repuissa tai taskuissa, kuka tahansa OSAA tuhota ja häiritä ja pelotella. Mitään hyvää ne eivät saa aikaan yhteisöissään, vaikeampaa on olla ihmisiksi.
Kun sadat ja tuhannet pikkunilkit/häiriintyneet toimivat noin aikansa, tuloksiakin tulee. Valvonta kiristyy, vapausasteet vähenevät, resursseja panostetaan suojauksiin hyvinvointimahdollisuuksien kustannuksella (vaikkapa lääketieteen). Tässä globaalimpi visio, Soh-vin valinta (hehe) ei ole pal mittään. - Sohvi
Soh-vi kirjoitti:
Todennäköisesti et kuitenkaan itse ole se Sohvina palstoilla transuileva valekyylä, koska olet pystynyt noinkin pitkän kirjoituksen tähän synnyttämään (synnyttävä mies).
Netissä muitten nikeillä suhaavat pikkuilkiöt kuuluvat samaan heimoon itsensäpaljastajien kanssa. Näennäisesti toimintatapa on vastakkainen, pälyilevän piileksivä, pimeästä sohaiseva, luihu, mutta tavoite sama: ihanat yksityiset värinät siitä, mitä taas sai aikaan. Pikkasenpahaapikkasenpahaa.
Seuraavaksi osa niistä asettelee lankoja laduille, hiekkaa hiihtomäkiin, rikkoo kiskoja, sytyttee roskalaatikoita, aaah ihanaa niitten mielestä, ULJAITA MIEHIÄ puh puh.
Oleellista toimintatavassa on, ettei siinä vaadita mitään kykyjä. Kuka tahansa osaa kiusata, kuka tahansa osaa astella väentungokseen, asemille, metroon, busseihin pommit repuissa tai taskuissa, kuka tahansa OSAA tuhota ja häiritä ja pelotella. Mitään hyvää ne eivät saa aikaan yhteisöissään, vaikeampaa on olla ihmisiksi.
Kun sadat ja tuhannet pikkunilkit/häiriintyneet toimivat noin aikansa, tuloksiakin tulee. Valvonta kiristyy, vapausasteet vähenevät, resursseja panostetaan suojauksiin hyvinvointimahdollisuuksien kustannuksella (vaikkapa lääketieteen). Tässä globaalimpi visio, Soh-vin valinta (hehe) ei ole pal mittään."Seuraavaksi osa niistä asettelee lankoja laduille, hiekkaa hiihtomäkiin, rikkoo kiskoja, sytyttee roskalaatikoita, aaah ihanaa niitten mielestä, ULJAITA MIEHIÄ puh puh.
Oleellista toimintatavassa on, ettei siinä vaadita mitään kykyjä. Kuka tahansa osaa kiusata, kuka tahansa osaa astella väentungokseen, asemille, metroon, busseihin pommit repuissa tai taskuissa, kuka tahansa OSAA tuhota ja häiritä ja pelotella."
Minkälaisia ajatuksia tällä Soh-villa oikein on päässään? Onneksi tuo nimimerkki on leimattu väliviivalla, jotta osaa varoa. Toivottavasti hän pääsee ajatuksistaan edes lääkkeiden avulla. Hurja on maailma. - Kommander
Soh-vi kirjoitti:
Kun sadat ja tuhannet pikkunilkit/häiriintyneet toimivat noin aikansa, tuloksiakin tulee. Valvonta kiristyy, vapausasteet vähenevät, resursseja panostetaan suojauksiin hyvinvointimahdollisuuksien kustannuksella (vaikkapa lääketieteen). Tässä globaalimpi visio, Soh-vin valinta (hehe) ei ole pal mittään."Netissä muitten nikeillä suhaavat pikkuilkiöt..."
Jos et olisi itse ollut netissä KOKOAJAN toisen nikillä, olisit varmaan rekisteröinyt nikiksesi SOHVIn etkä SOH-VIn. Väliviiva muistuttaa ikuisesti sinua sinun synneistäsi. Ja samalla se symbolisoi vapaan maailman voiton päivää.
- Jukka
En ole Juk-ka.
- Soh-vi
.. vähän hymyilin. Melko hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711111
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37531Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489- 49477
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45472