Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aniss
profiilit
aniss
aniss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
1853
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
kuule, jos joskus pääsis Kuuban kaduille kuuntelemaan salsan ja rumban rytmejä. Kuubalaiset kuulema elävät musiikille. Eivät pahemmin sure vaikka elämä ankeaa välillä onkin.
Vai Italiaan sinä... hieno paikka sekin.
18.11.2006 00:09
mistä voisin olla kateellinen on laulutaito. Karaokebaareissa kuunnellessani esiintyjiä en voi olla haaveilematta miksen itse osaa laulaa niin upeesti. Laulutaitoni riitti just lastenlauluihin kun lapset oli pieniä. Heille laulelin monestikin. Eivät onneksi olleet kovin kriittisiä.
Ps. katseeni kääntyy aina sinne missä kulkee kaljupäinen tai sänkitukkainen mies. Ah, heissä on jotain uskomatonta vetovoimaa :).
18.11.2006 00:01
Se on paikka jonne haluaisin. Kerran aikaisemmin olen siellä käynyt, muistaakseni marraskuussa vuonna 2000. Niin ikimuistoinen ja kaunis saari, sinne kun vielä pääsis uudestaan.
Toinen haave olis Kuuba. Mutta se tuskin tulee koskaan toteutumaan.
17.11.2006 23:54
Todella harmi kun jouduit luopumaan tanssiharrastuksestasi. Vieläkään ei liene liian myöhäistä. Sanot vaan että kummastakaan et luovu, miehestäsi etkä tanssiharrastuksestasi. Tanssiminenhan on todella mukava liikuntamuoto. Ilman sitä miehenmetsästystäkin ;).
Itselleni tanssi on myöskin yksi lempiharrastus. Pakko päästä muutaman kerran vuodessa humppaamaan ja valssaamaan. Lisäksi viikoittain salsaa ja itämaista vatsatanssia. Jos mies ei siedä tanssiharrastuksiani, kovaa vääntöä ja keskustelua siitä jouduttaisiin käymään :).
13.11.2006 08:40
Kiirettä pukkaa, mutta tähän on vielä kommentoitava.
En aio lukea lehtijuttuja tästä aiheesta.
Oli syyt mitkä tahansa suhteen katkeamiseen, hänelläkin on siihen samanlainen oikeus kuin 'taviksillakin'.
Tässä tilanteessa (eu-puheenjohtajamaa) ja tuossa asemassa olevalla miehellä ei todella ole aikaa syventää seurustelusuhdetta. Työkiireitten ohella pitäis hoitaa suhdetta kun tietää että toinen odottaa yhteydenottoa, puhelua, tekstiviestiä, tapaamista jne...
Jos suhde olis useamman vuoden pituinen, tilanne olis ihan toinen.
Nyt ei ehdi enempää...
10.11.2006 09:37
minä olen jäänyt tänne palstalle. Välillä on kiirusta, ei ehdi kirjoitella, mutta irtikään ei kokonaan täältä pääse :).
10.11.2006 09:12
näkee sinuakin. Kuinka sattuikaan kun tässä jokin aika sitten ajattelin menneitä ja mietin onko osa jättänyt palstaelämän ihan tykkänään kun ei nimimerkkejä näy enää ollenkaan. Ajattelin sinua ja jokista myös. Jermuakaan en ole nähnyt piiitkään aikaan.
Tervetulemas kirjoittamaan kun aikaa jälleen liikenee.
09.11.2006 18:59
osa on vanhaa kamaa. Mutta niin harvoin käytössä että ovat vielä käyttökelpoisia, ehkä. Tosin kuppikoko on tässä ajan saatossa vähän muuttunut.
Ahkera silittäjä teillä. Kyllä sen veijarin nyt kelpaa siellä silitetyissä alkkareissa köllötellä :).
25.10.2006 17:53
Vasta sitten kun olen muutaman kerran hänet tavannut arvaisin lähteä pihvejä paistamaan. Ehkä siihen mennessä on selvinnyt mieltymys pihvien kypsyysasteeseen. Oma mieltymys on medium+.
Ps. olisko sulla antaa jotain vinkkejä pihvien paistamiseen. En ole mikään kokkiguru :(.
25.10.2006 17:38
itse en halua olla. Tai no joskus saatan kotioloissa olla ilmankin. Mutta mieluummin pidän rintsikoita. Ei pääse rintojen tukikudokset venymään. Kun rinnat on B-C kokoa. A-kokoisilla ei ole venymisestä huolta.
24.10.2006 23:00
Tänään ei ollut ruokalistalla mitään.
*Hänen* sydämensä veisin sisäfilepihveillä, pippurikastikkeella/punaviinikastikkeella ja kermaperunoilla.
Tai ostan valmiiksi grillatun broilerin, paloittelen sen ja laitan uunivuokaan. Päälle kastike jossa on kevytruokakermaa, viskiä ja soijakastiketta ja joka on kiehautettu muutama minuutti. Lisäksi päälle juustoraastetta. Ja sitten uuniin. Lisäksi riisiä ja salaattia.
24.10.2006 21:49
Nyt lähti muutamat kulahtaneet rintsikat huitsin nevadaan. Olen niitä käyttänyt joskus kotona ihan arkioloissa.
Rintaliivit on yksi kaikkein vaikeimpia ostoksia naisten vaatteista. Niitä on niin monenlaisia ja muotoilee rintoja eritavalla, tuska niitä sovitellessa tulee. Saman koon kupit saattaa olla eri liiveissä liian suipot tai liian kohottavat tai liian pienet tai liian löysät tai ihan mitä vaan. *huoks*
Joskus sisäpinnalla on karkeita saumoja jotka hiertää tai kutittaa nännejä.
Mutta kun sopivat löytyy ne on ehdottomat päällä. Rinnat *lepää* tukevasti ja mukavasti ja ne voi täysin unohtaa kovassakin liikunnassa.
Pyöreän avokaulaisen puseron kanssa käytän vähän kohottavia rintsikoita. Poven kaunis pyöreys tulee paremmin esille.
V-kaula-aukkoisen puseron kanssa on ehkä parempi käyttää push-upliivejä. Itselleni ne vaan ei käy.
Laatikostani löytyi mustia, punaisia, vaaleanpunaisia, niitä kermanvärisiä ja valkoisia rintsikoita.
Ai niin, ja musta ja valkoinen pitsibody, tarkoitettu juhlahetkiin. Ehkä luovun niistä, ovat hieman hankalat pukea ja riisua.
*ähh, kylppärin naulakkoon on näköjään jäänyt yhdet tissiliivit roikkumaan, korjaan pois*
24.10.2006 21:31
Kunhan pääsen kotiin menen penkomaan rintsikkalaatikkoa. Voin tehdä sitten inventaarion siitä.
24.10.2006 13:12
Olitpa hauskasti kuvaillut tissurintsikoitten tarinaa. Kiitos päivän nauruista.
24.10.2006 13:08
Sitten on täytynyt olla vakuuttava esitys. :) Keskustelen useinkin itseni kanssa. Nytkin sanon itselleni 'mene siivoomaan', tai 'mene silittämään'. Enpäs tee kumpaakaan. Hyppään autoon ja lähden vähän kiertelemään kylille.
Mukavaa päivän jatkoa myös sinulle.
06.09.2006 11:12
et itse ole joutunut vastaavaan tilanteeseen.
06.09.2006 10:26
antaa niin paljon. Vaikka ne vaatii aikaa ja huolenpitoa, elämä niiden kanssa on kyllä sen arvoista, jopa tämä surukin.
Voi, teilläkin tämä sama sitten edessä. Mutta ei sitä pidä etukäteen surra.
05.09.2006 19:59
Mites sun kesä on mennyt, oletko sinä uinut, saunonut, laulanut, tanssinut?
Entä tuliko kalaa?
05.09.2006 19:31
Kiitos tervetulotoivotuksista ja osanotosta.
Tämä lemmikkini saattaminen viime uneen oli ensimmäinen tämänlaatuinen kokemukseni. Se olikin kova paikka, lapsille myös. Ikävä on hirveä. Ei enää taaperra perässäni keittiöön eikä kurkkaa tuosta ovelta olenko täällä.
*Huoh* kai tämä tästä...
Iltalehteä tässä lukiessani päivittelen miten on hääpuvut muuttuneet...
Mitä mieltä olet tästä morsiamen puvusta? Kovasti on näköjään herättänyt keskustelua.
http://www.iltalehti.fi/viihde/200609045076068_vi.shtml
05.09.2006 19:22
Kyllähän minä tänne välillä kurkistelen.
Lomalla olen tässä ollut kohta kuukauden. Ihan äskettäin en ole täällä käynyt.
Viime viikko oli raskas kun eläinlääkärissä silittelin rakkaan 15-vuotiaan pienen koirani ikiuneen. Kyllä meinas omakin sydän pysähtyä kun en enää tuntenut pikkuisen sydämenlyöntejä käteni alla. Kyllä tämä koville ottaa.
Nyt luenkin näitä palstoja että olis muuta ajateltavaa.
Ihmettelixiä ei ole tainnut näkyillä viime aikoina.
04.09.2006 23:56
45 / 93