tietopakettia siitä mitä Montulla on, viimeisen puolen vuoden aikana, tapahtunut ...
L. Tervehdys teille oudoille tutuille ;)
t. Jokisen Eväs
...olen SIIS palannut : D
Kaipaisin kahteen lauseeseen tiivistettyä
14
1392
Vastaukset
- Taikis.N
jo tässä on saanutkin moneen kertaan ihmetellä MIHIN te katositte, Sinä ja Jokinen.
Superpikatiivisteenä: osa entisestä porukasta kirjoittelee nykyään lifestylepalstalla, osa täällä.
Mitä sinne kuuluu?- Jokiska.evk
...en uskalla kirjoittaa, että paksusti ;) .. saisi rakas Jokiseni slaakin *nauraa*
Pitkä on ollut matkamme Jokisen kanssa tähän missä nyt olemme ... eikä siitä matkasta olisi ilman evästä edes selvitty, luulen.
On mukavaa olla taas hengissä:) Ikkunasta ei enää näy Monttua, vaan järvelle saamme katsella. Elämä siis hymyilee ja niin mekin.
Työtahti on nykyisin KOVA .. mutta eihköhän sitä aina muutama hetki palstaelämällekiin liikene. Syvällistä pohdintaa kun ei elämässä koskaan liene liikaa;) ... saati suloisia satuja ja somia leikkejä.. Ihan hymisyttää kun muistelen
:D - Taikis.N
Jokiska.evk kirjoitti:
...en uskalla kirjoittaa, että paksusti ;) .. saisi rakas Jokiseni slaakin *nauraa*
Pitkä on ollut matkamme Jokisen kanssa tähän missä nyt olemme ... eikä siitä matkasta olisi ilman evästä edes selvitty, luulen.
On mukavaa olla taas hengissä:) Ikkunasta ei enää näy Monttua, vaan järvelle saamme katsella. Elämä siis hymyilee ja niin mekin.
Työtahti on nykyisin KOVA .. mutta eihköhän sitä aina muutama hetki palstaelämällekiin liikene. Syvällistä pohdintaa kun ei elämässä koskaan liene liikaa;) ... saati suloisia satuja ja somia leikkejä.. Ihan hymisyttää kun muistelen
:DSe oli, ja nykyisinkin kaffella on leppoisata kirjoitella. Koittakaa ihmeessä löytää aikaa palstallekin, Sinulla oli aina ajatuksia herättäviä avauksia...
hienoa muuten, että olette yhä yhdessä.!!
Mikä tuo vihjaus paksusti voimiseen on...eikait vaan... ;)))
- ex-koltis
Kauniit ja rohkeat jatkuu. Käsikirjoittajat elävät.
- jokiska. evk
maailman suistaisi radaltaan ;)
- merliNi
takaisin:)
Poissaoloja itsellä kesän ajalta paljon ja tiivistetysti sanominen tuottaa huomattavia vaikeuksia, joten...:DD - Herra-47
Puoli vuotta kiinni toisissanne?
Onnea jatkossakin.- Jokiska. evk
on kuin kärpäsen kusi meressä... jos ajatellaan koko elämää...
nalkissa ollaan, todennäköisesti hamaan hautaan asit :D
..On se kiva, että voi kirjoittaa noin ja samalla tuntea tyytyväisyyttä ja odotella innokkaasti tulevia vuosia ...
- Pussipuskapiru
ja teretulemast takaisin:)
Monttusta en tiiä mitään, lienee peittynyt lumikinoksiin, ei näy koko monttua enää, sitä kyllä jäin kovasti kaipaamaan...
Kiva kun olette takaisin maisemissa:)- jokiska
on se varmasti vielä olemasa!
... pitäisiköhän järjestää sen jäällä rusettiluistelut... Päädyttäisiin upeaan romahdukseen :D
näkee sinuakin. Kuinka sattuikaan kun tässä jokin aika sitten ajattelin menneitä ja mietin onko osa jättänyt palstaelämän ihan tykkänään kun ei nimimerkkejä näy enää ollenkaan. Ajattelin sinua ja jokista myös. Jermuakaan en ole nähnyt piiitkään aikaan.
Tervetulemas kirjoittamaan kun aikaa jälleen liikenee.- Jokiska. evk
... tänne on helppo tulla.
Jokiska. evk kirjoitti:
... tänne on helppo tulla.
minä olen jäänyt tänne palstalle. Välillä on kiirusta, ei ehdi kirjoitella, mutta irtikään ei kokonaan täältä pääse :).
- merkillinen
Jäi vähän oudoksi koko vierailusi.
Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1066756KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3786387Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei613198Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521132689Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082330- 1251824
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro201677Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341495Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821357- 741247