Rintsikka avaus tissi-ihmisille

ex-koltis

Tyhmä avaus, mutta kun avauksia niin kovin perätään niin tässä yksi sellainen. Uroot niitä rintsikoita näkee missä milloinkin lojumassa, sopivassa tai sopimattomassa paikassa. Aina ne näyttää lojuessaan samanlaisilta, mutta niitähän täytyy varmaan olla moneen menoon käypäsiä. VarsiNaisena kysymyksenä, että minkälaiset mihinkin menoon ja onko niillä menotekstiileillä omat nimityksensä. Mitenkäs tuo settijuttu, miten se toimii muuten kuin alusasuna? Sitten se oleellisin,(vai liekö oleellisin) kuinka tissit ittessään tykkää erimuotoisista ja mahdollisesti jostain kohdin korostutetuista, miehien harmiksi ajatelluista peitteistään.

13

1675

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nää varsinaiset tissi-ihmiset näyttää kovasti ujoilta, mutta kyllä mäkin itteni sen verran tissi-ihmiseksi tunnen, niitä vuosikymmenet tsekkailtuani, että laitan hiukka omia havaintojani:

Arkirintsukat:
      Lievä masentuneisuus arjen harmauteen näkyy niissä lähinnä jotenkin alistuneena, eteenpäin kallistuneena nojana. Tärkeintä on luonnollinen tukeva asento työn touhussa, ei niinkään eroottinen imuvoima. Pienen näköisiä ihmisiä juuri tehneet käyttävät näitä usein myös juhlatamineina.

Kirkkorintsukat:
      Näppärästi muotoillut sydeemit jotka ikäänkuin hävittävät sisuksensa näkymättömiin. Tiukka puristus näkyy usein myös kantajansa ilmeessä hänen siinä odotellessaan loppuvirttä, rekimatkaa ja viimein puristuksesta vapauttavaa isäntäparkaa.

Bilerintsukat
      Näitä ei tee vaatetustehdas vaan kyläseppä. Tukirakenteet nostavat säilöttävät terhakkaaseen töpötykseen ja painopisteen asettumisesta johtuen myös huulipielet kääntyvät ylöspäin, niin ylhäällä kuin alhaalla. Monet sepät myöntävät tekeleilleen ns. hippi&humppatakuun, nämä kelpaavat moneen menoon.

• ex-koltis

Tuostapa taidan saada kimmokkeen jatkaa, kunhan tässä kerkeen.

• Olitpa hauskasti kuvaillut tissurintsikoitten tarinaa. Kiitos päivän nauruista.

• ex-koltis

Arki, kirkko ja bilevirityksiä, mutta tuotekehitykselle lähettäisin sellaiset terveiset, että kehittäisivät säädeltäviä valjaita moneen menoon. Ajattele kuinka kätevää naiselle olis humppaan pokkaamisessa ilmoittaa käyvänsä ekaks vähän säätämässä.

• Kunhan pääsen kotiin menen penkomaan rintsikkalaatikkoa. Voin tehdä sitten inventaarion siitä.

• luotettava taho

Pienempi ihminen, se oikein kauhean utelias - Hmmmm:kin uteliaampi - seisoi vaatehuoneen ovella katselemassa vaihto-operaatiota. Hänen kriittinen määritelmänsä kuului: "Tommoset, mun äidillä on Tämmöset" ja pikku kätöset laskivat jonnekin vyötärön seudulle.
      *siitä asti miettinyt, kumpi meistä lienee tyytyväisempi*

• ex-koltis

Vaikea määritellä tyytyväisyyttä, varmaan. Tai voi se jotenkin onnistuakin.

• luotettava taho
        ex-koltis kirjoitti:

Vaikea määritellä tyytyväisyyttä, varmaan. Tai voi se jotenkin onnistuakin.

ovat takuuvarmasti tyytyväisempiä "Tämmösiin".

• Nyt lähti muutamat kulahtaneet rintsikat huitsin nevadaan. Olen niitä käyttänyt joskus kotona ihan arkioloissa.

Rintaliivit on yksi kaikkein vaikeimpia ostoksia naisten vaatteista. Niitä on niin monenlaisia ja muotoilee rintoja eritavalla, tuska niitä sovitellessa tulee. Saman koon kupit saattaa olla eri liiveissä liian suipot tai liian kohottavat tai liian pienet tai liian löysät tai ihan mitä vaan. *huoks*

Joskus sisäpinnalla on karkeita saumoja jotka hiertää tai kutittaa nännejä.

Mutta kun sopivat löytyy ne on ehdottomat päällä. Rinnat *lepää* tukevasti ja mukavasti ja ne voi täysin unohtaa kovassakin liikunnassa.

Pyöreän avokaulaisen puseron kanssa käytän vähän kohottavia rintsikoita. Poven kaunis pyöreys tulee paremmin esille.

V-kaula-aukkoisen puseron kanssa on ehkä parempi käyttää push-upliivejä. Itselleni ne vaan ei käy.

Laatikostani löytyi mustia, punaisia, vaaleanpunaisia, niitä kermanvärisiä ja valkoisia rintsikoita.
      Ai niin, ja musta ja valkoinen pitsibody, tarkoitettu juhlahetkiin. Ehkä luovun niistä, ovat hieman hankalat pukea ja riisua.

*ähh, kylppärin naulakkoon on näköjään jäänyt yhdet tissiliivit roikkumaan, korjaan pois*

• Avenging.Angel

ilman? Eihän niitä ole mikään pakko pitää...

• Avenging.Angel kirjoitti:

ilman? Eihän niitä ole mikään pakko pitää...

itse en halua olla. Tai no joskus saatan kotioloissa olla ilmankin. Mutta mieluummin pidän rintsikoita. Ei pääse rintojen tukikudokset venymään. Kun rinnat on B-C kokoa. A-kokoisilla ei ole venymisestä huolta.

• ex-koltis

Hyvät vastaukset. Vähän näin mä ajattelinkin, ettei ole ihan sama mitä päällensä (eteensä) kulloinkin vetäisee.

Olen ihmetellyt meillä silitysintoa. Kaikki pikkarit ja kalsarit silitetään huolella, mutta rintsikoita en ole nähnyt silitettävän, miksiköhän, eikö nyt niblesien luulisi viihtyvän silitetyissä paremmin.

• ex-koltis kirjoitti:

Hyvät vastaukset. Vähän näin mä ajattelinkin, ettei ole ihan sama mitä päällensä (eteensä) kulloinkin vetäisee.

Olen ihmetellyt meillä silitysintoa. Kaikki pikkarit ja kalsarit silitetään huolella, mutta rintsikoita en ole nähnyt silitettävän, miksiköhän, eikö nyt niblesien luulisi viihtyvän silitetyissä paremmin.

osa on vanhaa kamaa. Mutta niin harvoin käytössä että ovat vielä käyttökelpoisia, ehkä. Tosin kuppikoko on tässä ajan saatossa vähän muuttunut.

Ahkera silittäjä teillä. Kyllä sen veijarin nyt kelpaa siellä silitetyissä alkkareissa köllötellä :).

Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      106
      6756
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      378
      6387
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      61
      3198
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      113
      2689
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      108
      2330
    6. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      125
      1824
    7. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      20
      1677
    8. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      34
      1495
    9. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1357
    10. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      74
      1247
    Aihe