Syksy tuli ja tästä taas lähtee hommat käyntiin.
Terve kahvion porukka
40
2984
Vastaukset
- Hinku-Vinku
Riidanhaku vai?
Täällä nyt ei taida olla sulle yhtikäs mitään kun ne sun ystäväs ovat muuttaneet laiffarille, joten seuraappas perässä!- Jermuxi
ei tietenkään mitkään hommat, mutta meillä paremmilla palstalaisilla se on sellaista jatkuvaa voittokulkua tämä olo ja elo.
- HinkuVinku
Jermuxi kirjoitti:
ei tietenkään mitkään hommat, mutta meillä paremmilla palstalaisilla se on sellaista jatkuvaa voittokulkua tämä olo ja elo.
tohon paremmuutees, et sen ihmeempi ole kuin muutkaan pulliaiset, toisilla näyttää vaan olevan pokkaa ja itserakkautta yllikyllin :DDD
- Jermuxi
HinkuVinku kirjoitti:
tohon paremmuutees, et sen ihmeempi ole kuin muutkaan pulliaiset, toisilla näyttää vaan olevan pokkaa ja itserakkautta yllikyllin :DDD
Pokka riittää ja ylimielisyys on ylivoimaa.
Mites sinulta noin aneemista tekstiä tänään pursuaa tänne näytölle? - HinkuVinku
Jermuxi kirjoitti:
Pokka riittää ja ylimielisyys on ylivoimaa.
Mites sinulta noin aneemista tekstiä tänään pursuaa tänne näytölle?teksti kalpenee tommosen suuruuden kanssa kirjotellessa. Kato vaan ettet pala oman egos loisteessa :DDD
- Jermuxis
HinkuVinku kirjoitti:
teksti kalpenee tommosen suuruuden kanssa kirjotellessa. Kato vaan ettet pala oman egos loisteessa :DDD
jos alkaa sulla olo kalpeneen. Sinähän se olit tappelusta kerjäämässä, kun vaan toivottelin, että "Terve". Se, että sinun sanailut eivät tänään ole loistavia, ei tietenkään kerro koko palstan tilanteesta mitään.
Palamisesta sen verran, että sinä kärähdit jo ekan rivin jälkeen, joten se siitä. - HinkuVinku
Jermuxis kirjoitti:
jos alkaa sulla olo kalpeneen. Sinähän se olit tappelusta kerjäämässä, kun vaan toivottelin, että "Terve". Se, että sinun sanailut eivät tänään ole loistavia, ei tietenkään kerro koko palstan tilanteesta mitään.
Palamisesta sen verran, että sinä kärähdit jo ekan rivin jälkeen, joten se siitä.sinähän se olit juttuseuraa vailla. Sut tunnetaan tosta kovasta väittelynhalustas. Täällä ei nyt tainnut olla muita kun minä...
- Jermuxis
HinkuVinku kirjoitti:
sinähän se olit juttuseuraa vailla. Sut tunnetaan tosta kovasta väittelynhalustas. Täällä ei nyt tainnut olla muita kun minä...
Ja muahan et komentele! Kjäh!
Hus siitä vaan teikäläinenkin tuonne laikkareita seuraamaan ja oppimaan uusia juonia. Niiiiiiiiin! - HinkuVinku
Jermuxis kirjoitti:
Ja muahan et komentele! Kjäh!
Hus siitä vaan teikäläinenkin tuonne laikkareita seuraamaan ja oppimaan uusia juonia. Niiiiiiiiin!täälläkin vahtia pitää ettei paikka vallan autioidu ja täytyy siivota, ettei seitit valtaa kaffeen nurkkia eikä villiköynnökset rehota kaariholvissa :D
- Jermuxis
HinkuVinku kirjoitti:
täälläkin vahtia pitää ettei paikka vallan autioidu ja täytyy siivota, ettei seitit valtaa kaffeen nurkkia eikä villiköynnökset rehota kaariholvissa :D
Potkaise kaariholvi nutulleen ja tuu tonne jammaileen.
Oohos, olet oikein rekkautunut. Ompas se hienon näköinen. Oikein pitää kaukaa ihastella. Kun en ole koskaan nähnyt sulla rekattua nimimerkkiä.
Pistit sitten hommat käyntiin. Kait sulla on tankissasi liikennevakuutus edelleen voimassa?
Kaikkea kivaa ja mukavaa syksyn jatkoa sulle.- Jermuxis
Lempparipapette. Kuis elämä viepi sinua näin syssyn kynnyksellä?
Jermuxis kirjoitti:
Lempparipapette. Kuis elämä viepi sinua näin syssyn kynnyksellä?
Kiitos kysymästä. Viimenen lomaviikko lähti käyntiin. Kolme takana. Pari eka lomaviikkoa meni kivasti, olin vähän reissussakin. Viime viikko oli surullinen, nyt alkaa taas mieli piristyä. Kiva kun pääsee töihin ens viikolla.
Kävitkö lomalla Suomessa? Olisin tarjonnut kahvit.- hipsu
Mariet kirjoitti:
Kiitos kysymästä. Viimenen lomaviikko lähti käyntiin. Kolme takana. Pari eka lomaviikkoa meni kivasti, olin vähän reissussakin. Viime viikko oli surullinen, nyt alkaa taas mieli piristyä. Kiva kun pääsee töihin ens viikolla.
Kävitkö lomalla Suomessa? Olisin tarjonnut kahvit.Mariet/ihmettelix. Onneksi et ole sentään kokonaan hävinnyt kahvipalstalta. :)))
hipsu kirjoitti:
Mariet/ihmettelix. Onneksi et ole sentään kokonaan hävinnyt kahvipalstalta. :)))
Kyllähän minä tänne välillä kurkistelen.
Lomalla olen tässä ollut kohta kuukauden. Ihan äskettäin en ole täällä käynyt.
Viime viikko oli raskas kun eläinlääkärissä silittelin rakkaan 15-vuotiaan pienen koirani ikiuneen. Kyllä meinas omakin sydän pysähtyä kun en enää tuntenut pikkuisen sydämenlyöntejä käteni alla. Kyllä tämä koville ottaa.
Nyt luenkin näitä palstoja että olis muuta ajateltavaa.
Ihmettelixiä ei ole tainnut näkyillä viime aikoina.- ei-jaksa-kirjautua
Mariet kirjoitti:
Viime viikko oli raskas kun eläinlääkärissä silittelin rakkaan 15-vuotiaan pienen koirani ikiuneen. Kyllä meinas omakin sydän pysähtyä kun en enää tuntenut pikkuisen sydämenlyöntejä käteni alla. Kyllä tämä koville ottaa.
Ihmettelixiä ei ole tainnut näkyillä viime aikoina.Johan sinua odottelinkin ;DDD
Otan osaa suruusi koirasi lähettämisestä 'paremmille metsästysmaille',
kuten intiaaneilla oli tapana sanoa. ei-jaksa-kirjautua kirjoitti:
Johan sinua odottelinkin ;DDD
Otan osaa suruusi koirasi lähettämisestä 'paremmille metsästysmaille',
kuten intiaaneilla oli tapana sanoa.Kiitos tervetulotoivotuksista ja osanotosta.
Tämä lemmikkini saattaminen viime uneen oli ensimmäinen tämänlaatuinen kokemukseni. Se olikin kova paikka, lapsille myös. Ikävä on hirveä. Ei enää taaperra perässäni keittiöön eikä kurkkaa tuosta ovelta olenko täällä.
*Huoh* kai tämä tästä...
Iltalehteä tässä lukiessani päivittelen miten on hääpuvut muuttuneet...
Mitä mieltä olet tästä morsiamen puvusta? Kovasti on näköjään herättänyt keskustelua.
http://www.iltalehti.fi/viihde/200609045076068_vi.shtml- ihmettelix
Mariet kirjoitti:
Ihmettelixiä ei ole tainnut näkyillä viime aikoina.ei sinuakaan ole näkynyt aikoihin :)
Olen tosi pahoillani puolestasi, 15 vuotta on pitkä aika, varmasti vaikea totutella siihen että yksi perheenjäsen puuttuu. Vaikka sen tietää että ero on joskus edessä, mutta se ikävä ja suru, sille ei voi mitään. Meilläkin on koira, voin uskoa, miltä tuo tuntuu. ihmettelix kirjoitti:
ei sinuakaan ole näkynyt aikoihin :)
Olen tosi pahoillani puolestasi, 15 vuotta on pitkä aika, varmasti vaikea totutella siihen että yksi perheenjäsen puuttuu. Vaikka sen tietää että ero on joskus edessä, mutta se ikävä ja suru, sille ei voi mitään. Meilläkin on koira, voin uskoa, miltä tuo tuntuu.antaa niin paljon. Vaikka ne vaatii aikaa ja huolenpitoa, elämä niiden kanssa on kyllä sen arvoista, jopa tämä surukin.
Voi, teilläkin tämä sama sitten edessä. Mutta ei sitä pidä etukäteen surra.- ihmettelix
Mariet kirjoitti:
antaa niin paljon. Vaikka ne vaatii aikaa ja huolenpitoa, elämä niiden kanssa on kyllä sen arvoista, jopa tämä surukin.
Voi, teilläkin tämä sama sitten edessä. Mutta ei sitä pidä etukäteen surra.surra, vaikka tietääkin *surullinen hymy*
Totta on, että lemmikki antaa paljon, uskollisuus ja se olemuksella itsensä ilmaiseminen, kuin sanoilla. "Kiva kun tulit kotiin" tai "olen tosi iloinen kun näen sinut" ja häntä heiluu vimmatusti. "Älä sure, älä itke" lohduttaa katsomalla myötätuntoisesti, hiljaa vinkuen, tai "olen erityisen innoissani" nuolee naaman ja sääntäilee sinne tänne... tässä muutama esmerkki ja monta muuta mukavaa :)
Mutta päivä kerrallaan ja jäähän sitten muistot joissa elää lähellä, aina. - vakuuttava
Mariet kirjoitti:
Ihmettelixiä ei ole tainnut näkyillä viime aikoina.esitys :DDD
- keskustelen
Mariet kirjoitti:
et itse ole joutunut vastaavaan tilanteeseen.
itseni kanssa :DDD Mukavaa päivän jatkoa!
- ei-jaksa-kirjautua
keskustelen kirjoitti:
Eikö sinulla ole mitään rajaa ilkeämielisyydessäsi?
Käytätkö sinä jopa Marietin koirastaluopumisentuskaa häntä vastaan?
Voiko enää kukaan käsittää sinun toimintaasi?
Miten paha olla sinulla täytyykin olla itsesi kanssa, että voitkin alentaa
itsesi tällä tavoin? keskustelen kirjoitti:
Sitten on täytynyt olla vakuuttava esitys. :) Keskustelen useinkin itseni kanssa. Nytkin sanon itselleni 'mene siivoomaan', tai 'mene silittämään'. Enpäs tee kumpaakaan. Hyppään autoon ja lähden vähän kiertelemään kylille.
Mukavaa päivän jatkoa myös sinulle.- kyllä
ei-jaksa-kirjautua kirjoitti:
Eikö sinulla ole mitään rajaa ilkeämielisyydessäsi?
Käytätkö sinä jopa Marietin koirastaluopumisentuskaa häntä vastaan?
Voiko enää kukaan käsittää sinun toimintaasi?
Miten paha olla sinulla täytyykin olla itsesi kanssa, että voitkin alentaa
itsesi tällä tavoin?kaikki on hyvin :DDD
- Brunhilda
arvostella? Vai onko tämä vain kuppikuntaista jorinaa?
Onko tällä foorumilla aina keskustelu ollut "jäässä". Ihmeriidoista puhutaan, kai silloin edes sanoja löytyi?- Brunhilda
olette, kuka käskee? Olen hyvin pettynyt tämän foorumin antiin, luulin parempaa!
- Jermuxi
Sellainen on meininki meikäläisellä.
- Sivullisen arvio
tunnu tämä porukka!
- Brunhilda
minä suren! Tulin tänne suurin odotuksin, kun edellisessä paikassa oli vain typeryksiä. Pettyä sain!
- Jermuxi
Kun tukeudut vain sivullisen arvioon...
- ei-jaksa-kirjautua
On hyvä, ettet vallan hylännyt tätä palstaa, sinun kaltaisille kirjoittajille on tilauksensa, kuten Marietillekin.
- Jermuxi
Miksi palsta pitäisi hylätä? Hyvä palstahan tää on olluna. Toiset tykkää, toiset ei.
- ihmettelix
Tervetuloa takaisin, syksy on ja lomat vietetty :)
Mites sun lomasi, olettaisin että uit ja saunoit, (vihdalla ja vastalla), tanssit ja lauloit, soudit ja huopasit, ongit ja grillasit... unohtamatta yöttömän yön taikaa... :)- ihmettelix
Mariet kirjoitti:
Mites sun kesä on mennyt, oletko sinä uinut, saunonut, laulanut, tanssinut?
Entä tuliko kalaa?vastasin sulle tuonne ylemmäs, en huomannut tätä tässä :)
Kaikkea muuta tein mutta en kalastanut, jos yritän lieroja koukkuun niin yleensä se on sormessani, siis onnistun onkimaan sormeni ;)
Uin kyllä paljon ja otin aurinkoa, muutenkin tämän kesän loma oli aivan ihana :)
Mutta kiva oli palata töihinkin, odottelemaan seuraavaa lomaa, se on joskus maraskuussa. - Jermuxi
Kaikenlaista saunajuttua ja uintia. Tietty rillausta kanssa. Perskeles, että rilliruoka onkin hyvää.
- merliNi
Kiva nähdä suakin:)
Kiitos kysymästä...en kovin paljon kerkiä kirjoittelemaan, poikkeilen täällä ja tuolla miten sattuu.
Oikeastaan on oikeasti ikävä kaikkea kivaa ja kaikkia, joskus vaan mikään ei mee niin kuin kuvittelee...noh, mää ainakin tykkään syksystä ja sienistä:)- Jermuxi
Tottakai nähdään, jos ei tulla sokeeksi, sanoi entinen ukkeli kylän raitilla.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1066756KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3786387Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei613198Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521132689Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082330- 1251824
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro201677Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341495Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821357- 741247