Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aniss
aniss
aniss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
1853
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Voihan nenä mikä sattuma :))). Lukaisepa tuolta alempaa mun kommenti Nurinperoiselle.
05.09.2005 19:10
Hei Olli, kommentoin tähän väliin.
Ymmärrän kantasi että mukavampi on asua saman katon alla. Raastaahan se ikävä kun toinen ei ole lähellä. Ja jos välimatkaakin on reilusti ja tapaamiset harvassa.
Mutta kyllä tuo olustelijan malli on mielestäni ainakin alkuun sopivampi. Lapsillekin tutumpaa ja turvallismpaa kun heille vieras ihminen ei asetu asumaan yhteiseen kotiin.
Voihan viikonloput viettää yhdessä, samoin lomat, matkat voi tehdä yhdessä. Ja muutkin vapaa-ajat viettää yhdessä. Mutta se oma huusholli ois hyvä olla molemmilla oma. Ihanteellisintahan olisi jos se rakas asuisi siinä kävelymatkan päässä. Ajan myötä se yhteenmuuttaminen luonnistuu mutkattomasti jos niin on käydäkseen.
04.09.2005 21:44
Heiii, oletkohan hän jota eppäilen. Heh, mukavaa kun tulet taas näpäyttämään jutuillasi. Onko se vakinikki lopultakin löytynyt?
Kuis kesä on menny?
Jos erehdyin henkilöstä, niin pyydän anteeksi.
Ps. Kuulun varmaan tuohon 7 vakkarin porukkaan joka tarvii hoitoa :)).
04.09.2005 21:04
että sinä mieluummin puskailet ;). Täytyy tunnustaa että on sitä itsekin aikoinaan tullut tehtyä, hyvin vähän kuitenkin.
Tuo galleria on ollut julkinen, vaikka eipä siellä monikaan taida käydä, en viitsi tekstiäkään vaihtaa. Ken on siellä kerran käynyt ei toiste varmaankaan käy. Mitä sitä tekstiä siihen vaihtamaan. Sinä olet näemmä siellä käynyt :). Kiitos vierailustasi.
04.09.2005 20:47
Nuo valoisat tunteet taitaa onneksi hakata nuo tummat tunteet. Tuo rakastamisen tunne se vasta voimakas tunne on ;). Sille pitää vain olla joku kohde.
04.09.2005 20:38
Siis onko kiltteys saanut tuomion? Onko kiltti ja ystävällinen henkilö liian tylsä täällä?
Byähhh...
Heh, niinpä tuli selväksi että pupu on näkyvissä vaikka pää on pensaassa.
04.09.2005 18:38
Itse olen niin tunneihminen että tunnen tuon tunneskaalan vihasta rakkauteen ja kaikkea siltä väliltä hyvinkin voimakkaasti.
Miten sitten tuon vihan tunteen puran? Olen oikeastaan aika voimaton silloin. Esimerkiksi pedofilia- ja insestiuutiset saavat valtavan vihan tunteen päälle. Samoin naisiin kohdistuva väkivalta. Mutta samalla tulee voimaton tunne kun mitään ei voi tehdä eikä sitä vihantunnetta oikein mihinkään voi purkaa.
04.09.2005 18:29
kuin missä sinä nyt elät. Nämä kiltit ihmiset tuntevat sääliä niin paljon etteivät pysty ratkaisua tekemään. Lopullisen ratkaisun tekeminen ei todellakaan ole helppoa vaikka kuinka kaikki ärsyttää ja tuntee vastenmielisyyttä toista kohtaan, eikä vähiten sitä kosketusta kohtaan.
En tiedä mitä tuossa tilanteessa sanoisi. Auttaisiko se asiaa eteenpäin jos sanoisi että molempien tulevat vuodet menee hukkaan tässä elämäntilanteessa kun asiat voisi olla toisinkin. Puhuisi siitä että voisi kokeilla erillään asumista hetken aikaa. Vähän niinkuin pikkuhiljaa totuttaisi toista siihen erotilanteeseen.
03.09.2005 14:46
Olen samaa mieltä Marionin kanssa.
Kirjoitit ja ilmaisit asiat just samoin kuin minäkin ajattelen. En vain osaa noin upeasti niitä tekstinä esille tuoda. Kiitos sinulle.
01.09.2005 21:24
Isosisko kirjoittaa että oli niin hurjan jännittävä ilta ettei meinaa uni tulla simmuun. Iskän pitää tulla laulamaan monta, monta tuutulaulua.
01.09.2005 21:16
Se on vakava paikka jos ystävät täältä lähtee ja jättää palstan. Kyllä niistä on kynsin ja hampain pidettävä kiinni.
Sitäpaitsi näihin palstahöperöihin kiintyy, usotko. Tää 'pahvi' ei ainakaan halua että täältä joku suuttuu niin perusteellisesti ettei enää palaakaan. Taukoja ja lomia saa pitää, mutta niistäkin on hyvä ilmoittaa etukäteen ettei turhaan huolestu :).
01.09.2005 20:47
Mä halkeen just kateudesta.
01.09.2005 20:40
Sulla on tainnut olla tosi kiva kesä. Kuulostat niin leppoisalta :).
Mullakin oli hyvä kesä, ihana kesä. Jää muistoihin yhtenä ikimuistoisimpina kesinä.
01.09.2005 20:34
Kiitos kauniista auringonpaisteen toivotuksesta :).
Toiselle täytyy olla nöyryyttävää kaikenlainen ruumiinosien arvostelu ja ilkkuminen, joille itse ei voi mitään. Ikään katsomatta tuo on tarpeetonta.
Kyllä se hyvänolon antaminen ja saaminen pitää sisäistää yläpään kautta, sitä kautta myös se seksuaalinen tyytyväisyys löytyy.
Sinulle myös auringonpaistetta ja kuulakasta mukavaa syksyä :).
23.08.2005 19:16
Olet kyllä sellaisen palopuheen ja selvityksen koiran sielunelämästä Taatolle pitänyt etten ihmettele jos Taatto pian täällä ilmottelee että on ystävystynyt naapurin koiran kanssa.
Ja kun mopsintankero taapertelee Taattoa vastaan, hän varmaan kysyy mistä noita ihania apinanaamoja saa. Hänkin haluu sellaisen.
23.08.2005 17:51
Tuota... nyt en oikein ymmärtänyt kysymystäsi.
Tarkoititko että tiedänkö täältä jonkun tietyn nimimerkin värkin kokoa? En tiedä täältä kenenkään kokoa.
22.08.2005 11:13
Jos koskaan niin tuossa tilanteessa myös mies tarvitsee hellyyttä ja tukea. Kun meillä on tämä yksi ainut lyhyt elämä, onko meillä velvollisuus kieltäytyä hellyydestä ja rakkaudesta. Ei, kyllä meillä on oikeus vastaanottaa sitä, jos niin hyvin käy että sitä onnea meille suodaan.
22.08.2005 10:58
Naurattaa tuo sinun kommenttisi *Koira tekee myös tyhmästä ihmisestä vieläkin tyhmemmän* :)). Kyllähän se ulkopuolisesta varmaan näyttää ja kuulostaa hassulta kun koiralle höpsötellään. Eläinrakkaalle vaan tulee tuollanen tarve höpöttää kuin lapselle. Ja koirakin tuosta äänensävystä tykkää, heiluttaa iloisesti häntäänsä :).
22.08.2005 10:46
Ulkopuolisen on niin helppo tuomita, moralisoida ja arvostella jos ei itse ole tuossa tilanteessa.
Kyllä se on ihan inhimillistä että haluaa vastaanottaa sen rakkuden ja tuen jos se vastaan tulee.
On kuitenkin järkytys jos suht' nuorena joutuu tuohon tilanteeseen. Puoliso joutuu yhteiskunnan hoidettavaksi jos ero tulee. Tai sitten yrittää jaksaa itse hoitaa. Monesti tuossa tilanteessa erotaan.
22.08.2005 10:20
Nämä uskottomuusasiat ja miksi niin tapahtuu on niitä ikuisuuskysymyksiä, joihin ei oikeaa vastausta saada koskaan.
Rakastuneena ihminen on ilman muuta uskollinen. Mutta kun suhde väkisinkin muuttuu vuosien saatossa, tulee ongelmia, suhde arkipäiväistyy, hellyys katoaa, sitä on silloin alttiimpi ulkopuolisille suhteille.
Niinkuin mainitsit, avioliiton ulkopuolisia suhteita on aina ollut ja tulee aina olemaan.
22.08.2005 09:59
74 / 93