PÖYRISTYTTÄVIÄ HYVÄSTEJÄ

Asian vierestä

Kylläpäs taas saa vedet silmissä naureskella näille "ah, niin sydäntä raastaville" nettijäähyvästeille. Vakkarit itkevät vuoron perään ja muut seuraavat perässä vakuutellen, että älkää menkö
Hih, herätkää pahvit
Jotkut itkevät sitä, kun toiset eivät ole palstalla aina valmiina kommentoimaan toisen juttuihin,.
Millon kitistään palstan huonosta tasosta, millon pitäisi vastata vain vakkareiden avauksiin, millon ei saisi tai pitäisi vastata ei-vakkarin avauksiin
Mikään ei tunnu kelpaavan
Jessus

42

2305

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MyyrManne

Sano mun sanoneen! Solvausten uhallakin.

• M4RTT4

Miten menee?

• MyyrManne
        M4RTT4 kirjoitti:

Miten menee?

hopearistillä ja pyhällä vihkiginillä karkoitan sinut takaisin monttuun. Katumusharjoituksena lausun parit kolmet avemariat ja poikkeilen papin puheilla. Tämä järkytys olisikin heikkohermoisemmalle menoksi.

• tukkusutija

panes ny perkeleen paskahousu pöytään ny edes pieni oma pihvi.

sit o n vaaraa vaikeroida toisten hyvästeistä ja pahasteista.

• haahuu

ja haamut tulee kirjotteleen. :D:D

• vaggari

miks sefu poistaa kaikki mun jutut valivalivali. tää avaus pois kans kun kerta tollai tehdään. mullon paha olla.

• Maxell

Tunteellinen ihminen kaipaa joskus hiukan huomiota, ja mistäs sitä paremmin löytäisi, kuin jäähyväisistä. Valitettavasti oikean elämän jäähyväiset ovat karvaita ja katkeria, ei ne paljon naurata, mutta täällä netissä...ihanaa kun joku tuntuu välittävän lähtiästä. Ja mikä parasta, takaisin tullaan uusissa kuteissa ;D

Harva pystyy oikeassa elämässä moiseen uudistumiseen edes kerran vuosikymmenessä, siinä joudut aina ihmisten ilmoilla nahkoinesi roikkumaan, mutt toisin on täälll...

• katsos, kun me ollaan perhe, siis ei mikä tahansa perhe vaan kirjoittajaperhe.Me mellastetaan, ja räyhätään ja sovitaan ja taas ollaan tukkanuottasilla ja jälleen ollaan kimpassa. Saa tänne tulla naureskelemaan ja ojentamaan meitä olemaan asiallisia.Eikä me olla.Tai ollaan silloin kun huvitta.
      Me pannaan toisinaan pyhämekot ja pöksyt päälle ja käyttäydytään fiksusti ja viimeisenpäälle.Mutta ei jatkuvasti ja kaikenaikaa. Koska me olemme tuntevia ja ajattelevia eläviä ihmisiä, niin me olemme niin perusteellisen inhimillisiä.

Me siis emme tietystikkään ole mitään massaa tai samanmielisiä ja väliin emme sano kuuluvamme edes koko palstalle.Vaikka kuuluisimmekin.
      Mutta silloin , jos joku joukostamme möksii tai on surullinen tai tekee lähtöä, niin koko perhe käy heti lohduttamaan ja vaatii selitystä. Tietysti.

Sillä ei perheestäkään lähdetä vain ovea paukauttamalla ja vaikka joskus lähdetäänkin , niin etsintäpartio ja sovitteluryhmä lähetetään välittömästi perään.
      Me osaamme siis suuttua, rakastaa, vihata ja olla iloisia ja surullisia. Me osaamme sen, koska emme ole tunnevammaisia. Me pidämme toisistamme huolta ja näytämme välittämisen. Toisinaan kyllästymme toisiimme ja sekin on täysin luonnollista.

Tänne saa tulla vieraisille ,joko lyhyt tai pitkäaikaisesti ja saa olla rauhassa tai tulla yhteiseen perheeseen.Täänne adoptoidaan uusia perheenjäseniä, jos halukkaita ilmaantuu.Mutta näitäkin kohdellaan sitten, kuin muitakin perheen jäseniä.

Me siis emme käyttäydy varmasti tai milloinkaan ,minkään sellaisen etiketin mukaisesti , joka ei ole inhimillisyyteemme sopiva.

Meillä on lupa kitistä ja oikutella.Meillä on myöskin lupa sopia ja sovitella.Meille ei tarvitsekkaan kelvata aina kaikki.Voimme myös toisinaan olla hyvinkin tyytyväisiä.

----joten turpa* rullalle sinnekin kitinälle----

• Marion.T*

kirjautumaan, jokohan ne heitti mut kokonaan pihalle täältä :((

Hienosti kirjoitit kuten aina, mun flunssani on saanut mut niin pirun pahalle päälle, että jossainhan sekin täytyy purkaa, ja mikäs sen parempi kuin täällä ystävien joukossa :)))))

Piru viekööt ja antakaatten anteeksi pahat sanani, yrittäkääpä itse olla iloisia kun räkä vuotaa ja päätä särkee ja joka paikkaa jomottaa HELVETTI.....

Joko tämä mellastus riitti tälle illalle?
        Otan taas Fazerin sinisen(ainoa mikä maittaa) ja kääriydyn puhtaisiin lakanoihin (mitähän hyötyä niitäkin oli vaihtaa, kun pöpöjä leijuu kuitenkin joka paikassa YÄKKKKK...)

Kauniita unia ja yrittäkää jaksaa.......atshii.....

Niin ja anteeksi aamullinen räyhäämiseni :)) En se olllut minä vaan räyhähenkeni.....

• nainenkirjoittaa ejk
        Marion.T* kirjoitti:

Hienosti kirjoitit kuten aina, mun flunssani on saanut mut niin pirun pahalle päälle, että jossainhan sekin täytyy purkaa, ja mikäs sen parempi kuin täällä ystävien joukossa :)))))

Piru viekööt ja antakaatten anteeksi pahat sanani, yrittäkääpä itse olla iloisia kun räkä vuotaa ja päätä särkee ja joka paikkaa jomottaa HELVETTI.....

Otan taas Fazerin sinisen(ainoa mikä maittaa) ja kääriydyn puhtaisiin lakanoihin (mitähän hyötyä niitäkin oli vaihtaa, kun pöpöjä leijuu kuitenkin joka paikassa YÄKKKKK...)

Niin ja anteeksi aamullinen räyhäämiseni :)) En se olllut minä vaan räyhähenkeni.....

..lähetän antseptisia energiota ja parannuspuhaltavia pulvereita. Huiskii räyhähenget huisin nevandaan ja peittelee pehmopumpuli peitteellä:-))))
        ---nappsauttaa tuutulaulun soimaan----
        *Aamulla kaikki on jo paremmin* Hymy*

• Olen samaa mieltä Marionin kanssa.
        Kirjoitit ja ilmaisit asiat just samoin kuin minäkin ajattelen. En vain osaa noin upeasti niitä tekstinä esille tuoda. Kiitos sinulle.

• nainenkirjoittaa ejk kirjoitti:

..lähetän antseptisia energiota ja parannuspuhaltavia pulvereita. Huiskii räyhähenget huisin nevandaan ja peittelee pehmopumpuli peitteellä:-))))
        ---nappsauttaa tuutulaulun soimaan----
        *Aamulla kaikki on jo paremmin* Hymy*

Kun tässä on hörpitty cappucinot ja gallian brändyt naamariin,
        on rokattu ja pokattu: Kysynkin suoraan,

Pääsiskö virtuaalsesti saatille??

• Masse setä
        Marion.T* kirjoitti:

väliin tässä nyt tökkäis.
        Setä tänään koitti urkkia, että mitkä kiuaskivet ois hyviä. Ja sitten tuli ihan oivia vastauksiakin. Sitten setä ei tiennyt, että, mitä tarkoittaa jeesus-teippi. Ja sitten se koko ketju hävisi.
        Ja eikä tässä vielä kaikki ollenkaan. Täällä oli ihan mukava sellainen estetiikka-aiheinen juttu. setä oli ihan haltioissaan...
        Sitten sekin katosi.

Onkos sedässä sellainen vika, että kun johonkin yrittää vastata, niin sitten tuleepi noutaja. Setää rupee ihan tosissaan pelottamaan. Varmaan tämäkin ketju sitten lähtee sinne huitsin nevadaan.

• Marion.T
        Masse setä kirjoitti:

väliin tässä nyt tökkäis.
        Setä tänään koitti urkkia, että mitkä kiuaskivet ois hyviä. Ja sitten tuli ihan oivia vastauksiakin. Sitten setä ei tiennyt, että, mitä tarkoittaa jeesus-teippi. Ja sitten se koko ketju hävisi.
        Ja eikä tässä vielä kaikki ollenkaan. Täällä oli ihan mukava sellainen estetiikka-aiheinen juttu. setä oli ihan haltioissaan...
        Sitten sekin katosi.

Onkos sedässä sellainen vika, että kun johonkin yrittää vastata, niin sitten tuleepi noutaja. Setää rupee ihan tosissaan pelottamaan. Varmaan tämäkin ketju sitten lähtee sinne huitsin nevadaan.

en tiedä yhtikäs mitään muuta, kuin että ne laitetaan kiukaaseen ja suositellaan vaihdettaviksi jopa vuoden välein...

Mutta se Jeesus teippi on maailman paras keksintö joka pitää kaiken minkä sillä teippaa ja se ihmeellisyys on ilmastointiteippi !!!!

Käytän sitä kaikkeen - katkenneesta luudanvarresta paskapöntön korjaukseen - ja taatusti pitää:DDDD

Mihinkäs ne ketjut katosivat, jos se jeesus teippi oli liian kovaa kamaa tänne kaffeelle...

• nainenkirjoittaa ejk
        capt.cöpenick kirjoitti:

Kun tässä on hörpitty cappucinot ja gallian brändyt naamariin,
        on rokattu ja pokattu: Kysynkin suoraan,

Pääsiskö virtuaalsesti saatille??

..jos noinkin nätisti pyytää:=)

• nainenkirjoittaa ejk
        Mariet kirjoitti:

Olen samaa mieltä Marionin kanssa.
        Kirjoitit ja ilmaisit asiat just samoin kuin minäkin ajattelen. En vain osaa noin upeasti niitä tekstinä esille tuoda. Kiitos sinulle.

...niin aina sentään jotain roiskahtaakin:=DD

• Masse setä
        Marion.T kirjoitti:

en tiedä yhtikäs mitään muuta, kuin että ne laitetaan kiukaaseen ja suositellaan vaihdettaviksi jopa vuoden välein...

Mutta se Jeesus teippi on maailman paras keksintö joka pitää kaiken minkä sillä teippaa ja se ihmeellisyys on ilmastointiteippi !!!!

Käytän sitä kaikkeen - katkenneesta luudanvarresta paskapöntön korjaukseen - ja taatusti pitää:DDDD

Mihinkäs ne ketjut katosivat, jos se jeesus teippi oli liian kovaa kamaa tänne kaffeelle...

Setä luuli tuota teippiä ihan toisenlaiseksi tavaraksi ensin. Kyllä nyt uskon, kun olen jo monelta taholta tullut valistetuksi.
        Se on kyllä ihmeellinen teippi, vaan tuota pöntön korjausta tuolla systeemillä en kyllä suosittelisi.
        Tämä teippi kun ei oikein pidä vettä. No, tuhdimmat tavarat kyllä pysynevät sisäpuolella.

Setä viimeksi kiinnitti tuolla teipillä auton puskurin pään, kun se meinasi kokonaan tippua.

Kuulemma noita kadonneita ketjuja on näkynyt eräässä montussa. Liekö joku musta aukko, vai mikä.

• Ellenix

suomipalvelinta kohtaan

aiheuttaa ilmoittamisen Tarpeen :D

Pakko se on ilmoittautua lähtiessä,
      saapuessa,
      ollessa,
      ja

Muuten Wain :D

tämä on vain Wirtuaali,
      Wetele sinä herneitäs :D ™cuccuu™

*pöyristelleN*
      *hyväst elleN*
      *naureskelleN*

• haahuu

wastuu suomipalvelinta kohtaan,anna mun kaikki kestää.Ha ha haa--- ja aina vaan --- cuccuu**

• Ellenix
        haahuu kirjoitti:

wastuu suomipalvelinta kohtaan,anna mun kaikki kestää.Ha ha haa--- ja aina vaan --- cuccuu**

'taas toivon etten olis kommentoinut ollenkaan'
        -•-

• Se on vakava paikka jos ystävät täältä lähtee ja jättää palstan. Kyllä niistä on kynsin ja hampain pidettävä kiinni.
      Sitäpaitsi näihin palstahöperöihin kiintyy, usotko. Tää 'pahvi' ei ainakaan halua että täältä joku suuttuu niin perusteellisesti ettei enää palaakaan. Taukoja ja lomia saa pitää, mutta niistäkin on hyvä ilmoittaa etukäteen ettei turhaan huolestu :).

• haamuilija

lausu..jne.
      Ei haitanne kitinäni täällä.Enpähän ole ruikuttamassa kassajonossa ja juoruamassa pihalla.
      Samaa elämää se on tämän ulkopuolella.Itku pitkästä ilosta.Muksahdus ja sovinto.

ps.sivuraide johtaa myös jonnekkin.

• Dr. Who

Hullujenhuone! Luulin että nämä on jo menetetty!
      Avopotilaat ja yksi täyshullu tekstailee toisilleen!

• Masse setä

Onko tohtori muistanut tarkistaa, ettei kukaan ole päässyt karkaamaan sinne suljettujen puolelle sieltä avosta. Kuuluu olevan sellainen meininki.

Setä kun kerran kävi siellä suljetulla kylässä, niin kovinpa pitivät siellä huolen, että kaikki kahvit tuli juotua.

• haamuilija

nyt meni himmeeksi.Mä en tiedä kumpaan ryhmään kuulun.Potilas vai hullu.Seura tekee kaltaisekseen vai mitä lekuri?

ps.hoplaa on melkein nimmari.

• tähtitoimittaja ejk

ensin täytyy lähteä että voi palata. Sehän on selviö, pahvi.

Noin muuten sulla on sana hallussa, oikein nauratti näin aamuyöstä. Voisit tulla vakkariksi meidän kaa, jookos? Ellet satu olemaan jo...

• hiljainen palsta seurailija

itskin seurailen palstaa hiljaisesti joskus toki typerän kommenttini heittäen sekaan.
      Toisinaan nauraen vedet silmissä lukiessani, toisinaan taas jääden miettimään kirjoituksia apealla mielellä.
      Mutta eikö ole kuitenkin hyvä että palsta elää ja on "tapahtumarikas" :D

• taikis

tä onkin terapiahuone, hyvin näyttää sinuunkin tehoavan :))
      Hymysuuta on kiva katsella ;)

Tervetuloa vaan joukkon kummaan...

• Asian vierestä

Kilvan tullaan kitisemään,johan se oli odotettavissakin.
      Olette täysin vedätettävissä ja puolustuskannalla. Hah.
      Joo joo, jatkakaa
      ¤nauraa¤

• taikis

tässä jatketaan....sinäkin :)

• tähtitoimittaja ejk

rupeetko sä olemaan meidän kaa?

• Asian vierestä
        tähtitoimittaja ejk kirjoitti:

rupeetko sä olemaan meidän kaa?

En alentuisi koskaan moiseen.
        Olen vain ohikulkumatkalla.Viihdyin viikon tässä lukemassa näitä itkunsekaisia tuherruksianne.
        Voi itku,ei voi muuta sanoa
        ¤itkee¤

• toinen "ohikulkija"
        Asian vierestä kirjoitti:

Olen vain ohikulkumatkalla.Viihdyin viikon tässä lukemassa näitä itkunsekaisia tuherruksianne.
        ¤itkee¤

koko ajan riekut kuitenkin ovenraossa yksinäisyyttäsi itkemässä..... ohikulkijana,hahahaa ......Älä viitsi kuoliaaksi naurattaa
        ¤hekottaa¤

• Väiski Vemmelsäären
        Asian vierestä kirjoitti:

¤itkee¤

piirretyn, jossa oli myös tuo kommentti "olen vain ohikulkumatkalla". VV murskasi siinä mestarivapaapainijan, jonka viimeiset sanat ennen unta nuo olivat.

Sama tilanne sullakin?

• Asian vierestä
        Väiski Vemmelsäären kirjoitti:

piirretyn, jossa oli myös tuo kommentti "olen vain ohikulkumatkalla". VV murskasi siinä mestarivapaapainijan, jonka viimeiset sanat ennen unta nuo olivat.

Sama tilanne sullakin?

Kyllä kyllä,sama tilanne.
        Entäs sulla?
        ¤ahaaelämyksen kokenut¤

• sfiksitaatio

Ja kun sinun viestisi oli lukenut-- pää oli totaalisen tyhjä! Niinkuin kirjoittaja, siis sinä.

• fiilis oli

hieno.

• Asian vierestä

Eli miltä tuntuu olla pää tyhjänä?
        Koetko sitä useinkin?;D
        ¤hymyilee¤

• hertta47

Noita vakituisien kirjoittajien kirjoituksia on mukava lukea ja heillä näyttäisi olevan taitoa näyttää tunteitaan. Aitoja ihmisiä.
      Riidankylväjät eivät ole aitoja. Mikä Sinun motiivisi on kun haluat pahoittaa toisien kirjoittajien mielen? Eikö kukaan leiki sinun kanssasi tai eikö leiki sinun lempileikkejäsi?

Avauksesi näen kitinäksi jollaisesta syytät vakituisia kirjoittajia. Ei kovin järkevää. "Mikään ei tunnu kelpaavan" - Sinulle.

• Asian vierestä

Motiivini on herättää keskustelua tästä aiheesta. Tuskin kukaan ottaa sitä tosissaan ja pahoittaa mielensä.Jos ottaa,en voi sille mitään.
        Tämä on vain netti,eikä tositv-sarja.
        Mitäs leikkejä sinä leikit netissä?
        ¤miettii¤

• Jermu

koskaan en tänne enää tule, paitsi tietysti kommentoimaan ja tekemään aloituksia. Näin sanoin jo "coomikkokin" aikoinaan ja se on kyllä pätevä ohjenapanuora kaikille.

• Ellenix

ja ikuisesti (*&*) on the highWay to H'ell.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      91
      7505
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      3987
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3530
    4. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      2852
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2672
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      45
      2502
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      132
      2421
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2319
    9. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      21
      2314
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      1982
    Aihe