Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
aniss
profiilit
aniss
aniss
Vapaa kuvaus
Aloituksia
33
Kommenttia
1853
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
on sellainen jossa lukee *Kiss Me Goodnight*. On se vaan niin ihana pitää päällä. Ei kutita lakanat. Olen niin herkkäihoinen.
Onhan niitä muitakin yöasuja, lyhyitä, pitkiä, kapeaolkaimisia... mutta tuo paituli on paras ;).
12.08.2005 17:41
Kyllähän nuo yllämainitun ammatin edustajat täytyy olla salskeita ja hyväkroppaisia miehiä. Heillä on raskas ja vaarallinen työ joka vaatii koko ajan hyvän kunnon ylläpitämistä. Kroppa siinä väkisinkin pysyy timmissä kunnossa.
Vaikka he ovat koko ajan hälytysvalmiudessa, heillä on kuntosaliharjoitukset, erilaisia pelitreenejä esim. sählyä, jalkapalloa ym.
Aika ajoin myös vedessä pintapelastusharjoituksia. Savusukellusharjoituksissa on painavat happilaitteet mukana.
Monissa paikoissa palomiehet hoitavat esimerkiksi yöpäivystyksenä sairaankuljetukset. Saattavat joutua seitsemännestäkin kerroksesta portaita pitkin tuomaan painavankin potilaan paareilla alas. Hissiinhän ei paarit mahdu.
Keskiyonkehraaja, väitänkin että kun tulee riisumisen aika, alta paljastuukin upea adonis :)).
12.08.2005 12:50
Ylitä rohkeasti vain tuo kynnys lähteä bailatinoon. Mene ensin alkeiskurssille, pääset helpommin askeleista jyvälle ja ota liikuntasalissa sellainen paikka mistä näet opettajan askeleet helposti.
Musiikki on mukaansatempaavaa ja saa opetella erilaisia tansseja.
Siellä on kaikenikäistä ja tasoista porukkaa, mene ihmeessä mukaan vaan. Ei siellä ehdi tarkkailla toisiaan. Senverran vauhtia ja menoa niissä lattarirytmeissä on.
Noita paritansseja tykkään minäkin tanssia. Valssi on mun lempparitanssi. Kun saa oikein kunnolla liidellä pitkin parkettia.
11.08.2005 12:03
Sulle jäi sitten kivoja muistoja tästä kesästä. Syksy ja työt sujuu mukavasti noita tisuleita muistellassa ;). Otitkos niistä tissukoista salaa yhtään kuvia matkamuistoksi?
Oli muuten niin elävä matkakertomus että ihan alkoi matkakuume polttaa.
09.08.2005 23:23
Kiva kun tulee syksy, alkaa taas tanssitunnit. Bailatino on vauhdikas ja kiva harrastus. Latinorytmit vie mennessään aivan totaalisesti.
Toinen mukava harrastus on itämainen vatsatanssi joka on haastavaa kehon hallintaa.
Ja kun tulee talvi, pääsee taas möyryymään laudalla rinteisiin. Pää ja peppu siinä varmaan vähän kuhmuja tulee saamaan, mutta hitsin kivaa se silti on.
Nolottaa tunnustaa, mutta tosi vähän tulee lenkkeiltyä. Ei meinaa oikein napata. Pitäis kyllä ottaa itseään niskasta kiinni ja patistaa lenkkipoluille.
Kuntosalikortti meinaa pölyyntyä laatikossa. Muutaman kerran on tullu kesällä käytyä.
08.08.2005 19:57
Todella ikävää jos sinua puhutellaan noin. Eikö tuota nimittelyä saisi millään loppumaan?
08.08.2005 13:36
Olipa mukava kuulla että on muitakin jotka on saanu noita kauniita hellittelynimiä. Miehiltä kun taitaa helpommin kuulla sanan *eukko* tai *akka*.
Viimeksi taisin kuulla tuon Prinsessan vuosi sitten. Enkelistä ja Tähtisilmästä onkin jo pidempi aika.
Vai on sulla ruskeat silmät, oon vähän kade :).
08.08.2005 13:32
Kyllä, moni nainen on alistettu ja avuton parisuhteessa. Suhteesta ei vaan ole aina niin helppo lähteä kävelemään, uhkailut lienee niitä pahimpia lähdön estäjiä.
08.08.2005 13:10
Tukkis mistä sä nyt noin hermostuit. Rumaa tekstiä latelet. En enää uskalla lukea sun kirjoituksias.
Tottahan avauksen tekijä kirjoittaa. Parisuhteen nurjapuoli näyttää monelle naiselle tuollaiset kasvot ja pahemmatkin. Sen olen myös itse nähnyt.
08.08.2005 13:05
Nuo on kauneimpia hellittelynimiä mitä olen kuullut. Tiedä vaikka vielä joskus saisin noita lempinimiä kuulla :) *toiveikkaana*.
Kun on sattunut 'narina-päivä', hellittelynimitys on ollut Nirinari.
06.08.2005 20:57
Tommosii hellittelynimityksiä käytän...
06.08.2005 20:49
mutta mulla vielä parempi ;) - tarkoitan galleriatekstin loppuosaa. Vaikka onkin Yö-yhtyeeltä lainattu.
05.08.2005 10:11
Silloin tällöin on sattunut että tulee liikaa rahaa takaisin. Korjaan kyllä heti tuon asian.
Harvemmin kyllä rahalla maksankaan, kortilla yleensä hoidan ostokset.
04.08.2005 22:16
Nii, sellasia ihania höperöitä olette.
Mitäs se salarakas siellä naapurissa siihen sanoi kun muutkin naiset kehuu teikäläistä ;)? Tuliko yhtään mustasukkaiseksi?
04.08.2005 22:01
Tuo laskutuserehdys selviää aikanaan. Hän on kuitenkin tilauksen allekirjoittanut ja tulee saamaan lisälaskun. Mikäli hän ei pysty silloin sitä maksamaan, tulee siitä rikosoikeudellinen seuraamus. Lasku menee ulosottoon. Saattaa mennä luottotiedotkin jos laskua ei pysty myöhemmin maksamaan. Tuttavasi kannattaisi oikaista asia mahdollisimman pian.
Viikonloppuna Tallinnassa sain kaupassa liikaa rahasta takaisin. Myyjä ei huomannut mitään. En voinut olla korjaamatta tilannetta. Myyjä oli kauhistuneen näköinen ja samalla kiitollinen kun annoin liikaa saamani rahat takaisin.
04.08.2005 21:52
Kiitos aamun makeista nauruista :). Oijoi teidän kanssanne.
Hauskaa vatsajumppaa tämmönen.
04.08.2005 10:49
Voi että osui omalle kohdalleni nuo kirjoittamasi asiat. Joskus on tuntunut että on ihan solmussa ja seinä vastassa. Niin vaan ykskaks nuo solmut aukeekin kun niistä saa jutella ja saa miehistä näkökulmaa asioihin.
Ja tuo kainaloon käpertyminen, sitä ainakin itse tarvitsen. Mikä oliskaan ihanampaa viikonloppuaamuisin, jos ei ole kiirettä mihinkään, herätessä käpertyä toisen kainaloon ja silitellä ja saada silityksiä. Tunti siinä helposti vierähtää.
Saunominen myös kaksin, kellahtaa pää toisen syliin ja saada taas silityksiä...ja jos mahdollisuuus mökkisaunomiseen, miten hauskaa onkaan yhdessä kirmata nakuna uimaan, olettaen ettei näkyvillä ole muita joita tuo nakuilu häiritsisi.
Kyllä vaan elämä olisi tylsää ilman teitä miehiä ;).
02.08.2005 10:45
Onneks tuota hellettä ei kestänyt koko kesää. Varjoon ja piiloon pakenen helteillä. Nyt olen lomalla ja nautin näistä sopivasti lämpimistä ilmoista. Jaksaa liikkuakin ja puuhastella kaikenlaista. Auringossa grillaamiseen minusta ei ole. Liian vaaleaihoinen siihen hommaan olen.
Toki suon nuo parin viikon helteet heille jotka niistä tykkäävät.
01.08.2005 12:40
Itse olen näillä palstoilla pyörinyt jo parisen vuotta. Ja niin on vain käynyt että aina näitä tulee luettua kun aikaa on. Vaikea on enää irti päästä, koukkuun olen jäänyt. Usko tai älä, paljon olen täältä oppinut kun näitä palstakirjoituksia olen lukenut.
Kirjoittajat on tulleet tutuiksi, vaikka sen kummemmin ei tunnetakaan. Meilikamuja ei juurikaan ole.
Silloin tällöin mietin kuinka paljon he, jotka myös täältä sähköpostitse yhteyttä pitävät, puivat palstakirjoittajia ja heidän kirjoituksiaan.
Mielestäni on hyvä asia että on vakikirjoittajia jotka kommentoivat avauksiin. Muutenhan palstat autioituisi. Uusia kirjoittajia ei kuitenkaan kovin paljon mukaan tule.
01.08.2005 11:35
Itselläni tuo seksi liittyy ehdottomasti tunnepuoleen. En edes voi puhua että harrastaisin seksiä, enemmän se on rakastelua. Siihen sisältyy niin paljon muutakin kuin tuo pelkkä akti. Siksi täytyy tuntea niitä lämpimiä tunteita puolin ja toisin. Jos tuohon ei ole mahdollisuutta, täytyy hoitaa se seksipuoli omin voimin.
Kun tunteet on mukana, suudelmat, kosketukset, hyväilyt aistii erilailla. Tulee aivan kuin "hulluksi" toisesta.
Silloin kun on tuttu ja turvallinen kumppani, miksipä ei silloin myös jonkunlaiset seksivälineet tulisi kysymykseen. Esimerkiksi jos takana on pitkä suhde, ne voisi tuoda piristystä noihin hellyyden hetkiin.
24.07.2005 20:55
76 / 93