Vapaa kuvaus

Aloituksia

90

Kommenttia

1259

  1. Leijona vai lammas?

    Kumpi luonne parempi; läheisenä, ystävänä, rakkaana.. ;))
    40 plus
    39
    2045
  2. Asuisin / En asuisi

    Jääkö nykyisen kotiseutusi jälkeen jäljelle paikkoja, jonne voisit kuvitella muuttavasi. Tai jonne et haluaisi mistään
    Ikäryhmät
    26
    1993
  3. Romantiikasta

    Kuinka romanttinen olet.. miten se ilmenee? Nainen, odotatko ihailua, myönteistä huomiota, kukkia, lahjoja vai mitä? Ja
    40 plus
    51
    1992
  4. "Kirottu vakkari"

    Miksi kirottu, ja mikä mahtaa olla se vakkarin raja? Että kuinka paljon pitää tai saa tänne kirjoittaa, että tuollaisen
    40 plus
    18
    1906
  5. Miten tärkeää sulle on..

    ..että lomallasi paistaisi aurinko ja oisi lämmintä? Jos on koleaa yms. tuleeko 'polte' katsella pikalähtöjä etelän lämp
    40 plus
    36
    1897
  6. "Näetkö koskaan punaista"

    Milloin, millaisissa tilanteissa/asioissa näet ns. punaista. Sellaista varmaan joskus tapahtuu.. ellet sitten ole rauhal
    40 plus
    30
    1845
  7. Mikä sua kiehtoo?

    Kuten todettu, kaikesta huolimatta elämä jatkuu.. Kommentiksi kelpaisi lähes mikä tahansa; paitsi väkivalta..
    40 plus
    69
    1820
  8. Parhaat puolesi...

    ..voit mainita mitä itse haluat ;) Tässä kuitenkin ajatus alunperin, että jos oot hyvä kirjoittamaan, ootko myös suplii
    40 plus
    45
    1804
  9. Mikä se on miehen..

    mitta.. entäpä naisen ;)) On, on varmasti pohdittu ennenkin, muisti on hyvä mutta lyhyt ;)
    40 plus
    19
    1683
  10. Utelua

    Heti tähän perään, kysyisin, mikä olet horoskooppimerkiltäsi? Ja oletko tyypillinen merkkisi edustaja? Mitään luonneanal
    40 plus
    24
    1638
  11. Ois saanut jäädä tekemättä?

    Kadutko koskaan tekemisiäsi. Jos kyllä, niin vahingoniloisena tässä lueskelisi (= naureskelisi) mielellään ;))
    40 plus
    19
    1629
  12. Moniko humalapäissään..

    ..rääkkää ihmisiä hoilaamalla karaokea ;) Tai hemmottelee? Voi olla selvinpäinkin ;)
    40 plus
    60
    1629
  13. Vilpittömyys..

    ..on aseistariisuvaa. Usein lapset ja vanhukset; ja muutama poikkeus siinä välilläkin ;) Tuo on ehkä liiankin kyynisesti
    40 plus
    19
    1547
  14. Mikä sinua koskettaa?

    Silleen aidosti? Saa esim. kyyneleet silmiin.. Omakohtaisesti, ei välttämättä voi 'paikallistaa' jotain tiettyä tapausta
    40 plus
    28
    1534
  15. Oletko tyytyväinen itseesi..

    ..ja tähän vois laittaa vapaamuotoisia perusteluja puolesta ja tai/vastaan :))
    40 plus
    27
    1518
  16. "Seikkailijat älkööt vaivautuko"

    Lienee aika yleinen lausahdus, kun haetaan seuraa 'vakavammassa' mielessä. Millainen on tämä seikkailija ;) Tarviiko sen
    40 plus
    23
    1496
  17. Pakoa arjesta!?

    Millaisia keinoja sinulla on? Liikunta/ulkoilu yms. Ystävät, rakkaus? Vaikka pohjimmiltaan ihminen on kuitenkin yksin,
    40 plus
    31
    1495
  18. Mustasukkaisuuden raja..

    ..häilyvä? Kuinka paljon sitä sallisi itselleen, mitä ei toiselle? Halata voi, jopa suukon suikata, koska itse tietää s
    40 plus
    36
    1486
  19. Nautitko..

    juhlista yleensä & lahjojen hankinnasta? Kevät ja kesähän on sellaisten aikaa. Itselle sattuu poikkeuksellisesti yo ja r
    Ikäryhmät
    31
    1450
  20. Jalat maassa..

    ..loskassa.. pää pilvissä :) Valoa harmauden keskelle, onnistutko siinä.. miten ?)
    40 plus
    32
    1388