Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
s_lahti
profiilit
s_lahti
s_lahti
Vapaa kuvaus
Aloituksia
90
Kommenttia
1259
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Katri-Helena taitaa laulaa jotain tuollaista; "vie minut, vie minut , vie jonnekin, vie, äläkä tuo takaisin". Jospa tämä Felixman on laskenutkin sen varaan, että saa olla sinun piristävässä seurassasi siellä jossakin ;)
04.06.2005 22:58
mulla vaan aina särähtää korvaan, jos noin 40 ja risat ihminen sanoo jotain tuon tapaista, esim. että "terveys VIELÄ ok".
Terveys voi pettää minkä ikäisellä tahansa. Ja nelikymppisellä kunto/terveys voi olla ihan hyvä vielä reilut 30 v, ainakin ;)
04.06.2005 22:47
..eikä saa ajatella, ettei ole saanut mitään aikaiseksi! Ajattele, Suomessakin on ihmisiä, jotka eivät pysty pitämään huolta edes itsestään!
Lapset on varmasti heille, joilla niitä on, kaikkein tärkeintä. Ei mullakaan ole lapsia, tykkään silti aina leikkiä ja hassutella heidän kanssaan, kun siihen on tilaisuus.
Toisaalta, sellaista, mitä ei koskaan ole ollut, ei välttämättä osaa kaivatakaan.
Olin myös lakkiasjuhlissa, mutta tunnelmani sieltä on ihan neutraali.. enempi iloinen kuitenkin.
Ja sinä, jos mahdollista, älä siellä kotona yksin
juo viiniä. 'Ykköset' päälle, meikkiä kasvoihin, ja baanalle ;) Sehän nuorentaa tietyssä valaistuksessa lähes sen parikymmentä vuotta ;)
On sitten ainakin mukavampi potea sitä krapulaa huomenna :))
04.06.2005 22:41
..runot/rakkausrunot voivat olla keino unohtaa arki, joskus harmaakin sellainen, hetkeksi, rentouta..
Toisaalta, niihin ei auttaisi eläytyä liikaa.
Silloin voi alkaa haaveilla turhia; esim. kuvitella, että jossain on joku täydellisesti omat unelmat täyttävä ihminen. Joku, joka poistaa kaikki ongelmat ja murheet elämästä.
Kun kuitenkin jokaisessa on omat särmänsä, niin itsessä kuin siinä toisessa. Ja vanha totuus kun on, että toista ei voi muuttaa, olisi muututtava itse. Mutta mahdottomalta tuntuu sekin.
Silti voi olla täysillä onnellinen, kun hyväksyy toisen sellaisena kuin tämä on. Ja kuinka hellyttävää, kun joskus huomaa toisen tekevän tarkoituksella jotain, jolla haluaa miellyttää minua.
Oma "runotyttö" -kausi oli reilut neljännesvuosisata sitten. Mutta, luen edelleen aina silloin tällöin.
Kaikki se tulkinnanvara, mikä niissä usein on on hienoa.
03.06.2005 16:45
..oikeastaan pidät, koska et kutsua voi välttääkään :))
02.06.2005 17:35
juhlien.. esim. häiden järjestäjien rahanmenoa, taitaa juhliin menijä päästä aikalailla vähemmällä :)
Voi kait nainekin käyttää samaa pukua, jos ihan eri ihmiset tilaisuudessa?
Nykyisin kun tehdään 'lahjalistaakin' häihin, ei se hankinta kovin vaikeaa.
Toisaalta, jos aikaa, olisi mukava itsekin katsella/miettiä jotain mukavaa, ja erilaista.
Saisihan siinä lahjan saaja vaikkapa kaapin täytettä sitten, jos aivan eri maku :))
02.06.2005 17:29
..toivottavasti pysyykin oli muodossa, vuosia on kulunut jo useita.
Mutta tuolloin tuntui, että on pelkkiä surujuhlia. Ikävää myös, että oli melko läheisiä sukulaisia kyseessä silloin.
Aika kuitenkin ihmeesti auttaa, vaikka ei täysin parantaisikaan.
02.06.2005 17:18
kun sattuu aika harvoin noita kekkereitä, olen vähän innoissani.
Mutta on tuokin ymmärrettävää, mitä sanot. Jos jatkuvasti pitäisi olla jonnekin menossa.
Toisaalta, jos etoo, eikö voisi jollain keinolla kieltäytyä menosta täysin.
Jos taas osuisi mieluisampi tilaisuus, niin sinne.
Joskus persoonalliseen lahjaan ei tarvitse paljoa rahaa: pienet erikoisliikkeet, pienet kauniit tavarat/esineet.
Suomalainen käsityö on kyllä aika kallista :(
02.06.2005 16:37
"aika kultaa muistot" -tyyppi lienen minä.
Unohdan useimmista asioista ikävät puolet, joita varmasti on, ja tulee aina olemaan. Toisinaan ehkä vähän haikailen menneitä.. aikoja, asioita..
En pidä itseäni mitenkään tunteettomana, mutta ei tule mieleen yhtään ihmistä (lue tässä miestä) 'edellisestä elämästä', jota olisi ikävä. Ehkäpä välit on sitten selvitetty silloin, kun on ollut sen aika, toivottavasti molemminpuolisesti!!
02.06.2005 16:28
ainakin mieluisin nuorille, mitä olen 'vakoillut' :)
Itse vaan, kun ajattelee kaikkea ihanaa, mitä oisi kiva antaa, ja varmaan nuoretkin arvostavat.. sitten joskus vuosikymmenten päästä?!
01.06.2005 18:56
mulla ihan harvinainen vuosi, kun tulee jo toiset hääjuhlat tälle vuodelle :)
Samaa 'linjaa' nuo lahjat noudatataa..
01.06.2005 18:52
ole muakaan 'tyrmännyt', sanonut pahasti tms. ainakaan vielä ;)
Vaikka avauksiakin teen joskus, eikä ne todellakaan ole mitään 'elämää suurempia' juttuja.
Aina tietysti 'helpompaa' jos asuisi koneen vieressä, mutta sehän ei ole mahdollista eikä kivaakaan :) Jatkoon vaan sinäkin, uusia tarinoita tänne laittamaan!
01.06.2005 18:47
Saitkohan ajatuksen avaukseen tuosta mun edellisestä ;))
Hyviä kommentteja, mitä ehdin vilkaista mm. japanittarella ja galetella.
Tarvii vaan todeta, että upeaa väkeä tällä palstalla, kaikki tuohon edelliseenkin ihan asiallisia vastauksia. Vaikka puhe vain säästä. :))
Toivotaan sulle parempaa tuuria jatkossa :))
01.06.2005 09:04
Vetäydyn, ja annan vetäytyä.
Omaa tilaa hengittää tarvitsee jokainen.
Ex-suhteessahan meni niin, ettei mitään yhteistä loppuaikoina ollutkaan. Niin yksityisyys tuli ihan luonnostaan.
Välinpitämättömyys, kun mitään ei enää voinut.
Ja olihan se molemminpuolista myös..
31.05.2005 11:04
laulu, jonka mirham mainitsi, on joskus herkällä päällä ollessani tuonut mulle melkein tipan linssiin. Se kertookin, että jokainen elämä on arvokas.
Omakohtaisesti; yrittää elää toisia vahingoittamatta. Haluaisin ihmisten muistavan/pitävän minua hyväntahtoisena.
Sanon noin senkin uhalla, että toisinaan ärsyynnyn itse, siitä, kun joku erikseen mainitsee olevansa jotain, positiivista tietysti :)
Tulee olo, että sen pitäisi tulla esiin muuten, kuin kertomalla se itse..
Saikohan tuostakaan ajatuksesta mitään tolkkua :)
Tietysti on tarkoitus elää myös omilla ehdoilla, on tullut joskus koetuksikin, että liika kiltteys ei ole hyvästä.
25.05.2005 22:55
sellaista ole tarkoittanutkaan, että väkisin pitäisi vääntää vastausta.. kun sanoin, että mukava joskus saada vastakaikua.
Ja kyllähän seurallisella ihmisellä livenäkin on sana hallussa. Että silloin se tulee luontevasti, ja tunteella se vastaus/kommentti täälläkin :))
Ikävä kyllä niin, mikäpä on helpompaa kuin toisten arvostelu, etenkin anonyyminä. Vaikea 'puolustautua', ja arvostelut ilmeisesti jätetäänkin omaan arvoonsa.
25.05.2005 22:39
.. ethän sä juuri nyt ajattele kaksimielisesti ;))
Niin, se, kun meet sinne Turkkiin, että miten siellä paikalliset naiset suhtautuu turistimieheen. Tuskin ne on ihan yhtä 'päällekäyviä', kuin naista kohtaan.
Siitä mun reissustahan on tosin jo aikaa, että ikä ja ulkonäkö nykyisin varmaan jo suojelisi. Mutta silloin, olin exäni kanssa, ja silti koko ajan joku tuli juttelemaan, houkuttelemaan.. no, ainakin ostoksille. Omenateelle jonnekin viileään takahuoneeseen, no meitä molempia tietysti. Mutta oli joitain aika tunkeileviakin tapauksia.
Tai jollakulla oli hotelli jossakin päin, ja hän kutsui kovasti sinne yms.
Noissa turistipaikoissa lienee jo pitkään ollut 'kansainvälisemmät' tavat kuin jossain muualla päin maassa.
25.05.2005 22:28
..jos jättää, niin toinen jo ottaa".. vitsi :))
En tässä nyt muista/muistele mitään jättämisiä.. Yritän vain sanoa, että jos on jokin muisto, biisi, tuoksi tms. Niin kun tulee uusi muisto, kokemus, se vanha jää jos ei täysin unholaan, niin taka-alalle kuitenkin.
23.05.2005 17:07
kireällä tänä aamuna.
Enkä tiedä syytä, joskus vaan on niin.
Nyt se on mennyt ohi :)
23.05.2005 16:57
kauniita ajatuksia, myös sinulla, bag_giella, Tapsakolla, siis koko ketjun vastaajilla.
Jos kaikki ihmiset olisivat samanlaisia.
Maailmahan oisi entistä upeampi paikka elää, ainakaan ei kukaan mieltään joutuis pahoittamaan..
23.05.2005 16:53
58 / 63