Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
mari.oksanen
profiilit
mari.oksanen
mari.oksanen
Vapaa kuvaus
Aloituksia
26
Kommenttia
51
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
onko joku saanut herpeksen juodessaan samasta pullosta herpeshuulisen kanssa? Tällä tapauksella se herpesrakkula oli ihan suunpielessä, joten voiko tarttua pullonsuusta? Mun mielestä tautisten pitäisi itse katsoa ettei juo samoista pulloista. Kun niitä ringissä kiertää en kerennyt katsoa joiko se tyyppi vai ei... Mikä mahtaa olla itämisaika - onko tietoa??
06.06.2009 19:54
Heh, ei tässä minun kirjoituksessa ollut mitään katkeraa suvaitsemattomuutta. Kyllä täällä saa vahvasti myös kyseenalaistaa asioita. Jos kyseenalaistaminen on pelottavaa eikä sitä voi kestää niin lähtekööt ihmeessä muille palstoille.
Edelleenkin kuulisin mielelläni Puerarian-käyttäjiltä kokemuksia muista vaihtoehtotuotteista, eli mitä kokeilit ennen Puerariaa ja miten toimi. Olen ihan satavarma ettei kukaan lähde tilaamaan ensimmäisenä netistä jotain tuikituntematonta Thaimaasta tuotua luontaistuotetta.
03.03.2009 06:20
Piti vielä lisätä että tälläkin sivulla on ketjuja Estrogainista, Chellosta ja Menohopista. Niissä on vain pari hassua kommenttia alla. Nämä on kuitenkin ollut kaupan jo pitkään eli luulisi kokemuksia olevan niistäkin jo paljon. Senkin puolesta ihmettelen että nyt tästä ihkauudesta Puerariasta olisi nyt jo kymmeniä positiivisia käyttökokemuksia.
Uskokoon ken haluaa, mutta minusta nämä "käyttäjäkokemukset" ovat pelkkää mainosviestintää, koska tätä tuotetta voi tilata vain netin kautta. Eikä sitä kukaan tilaisi ellei yrittäjä sitä täällä hullunlailla kehuisi - eri nimimerkeillä.
02.03.2009 07:18
Todellakin. Sulla ja varmaan nyt monella muullakin on kapselit tilauksessa. Siitä juuri kirjoitankin ja kritisoin. Kerro sitten ihmeessä aidot kokemuksesi Puerariasta, mutta älä vaan kirjoita että "ihanaa, nukun yöni hyvin ilman kuumotuksia".
Mielellään kuulisin näiltä Puerarian tilaajilta sitten kommentteja muistakin käyttämistään tuotteista. Ennen Puerariaan ovat varmasti kokeilleet muitakin käsikauppavalmisteita (Menohop, Menolistica, Estrogain, Chello). Laittakaa ihmeessä samaan viestiin sitten muutkin kokemukset esille. Ihan uskottavuuden takia.
02.03.2009 07:13
Sitä juuri kiihkoon, kun tuo kaikki mainostaminen on niin läpinäkyvää eikä oikeasti perustu mihinkään oikeisiin käyttökokemuksiin. VV-valmisteita on olemassa vaikka mitä, on lääkkeitä ja luontaistuotteita, mutta miksei näistä muista tuotteista ole juuri mitään kommentteja? Kaikki viestit pyörii nyt jonkun Puerarian ympärillä. Sananvapautta minäkin kannatan, mutta kusettamista en.
28.02.2009 19:01
Kyllä minuakin kiinnostaa aidot omakohtaiset kokemukset.
Pointtini olikin se, että "hihhuli", "Hyvä olo+", "_iloinen_" ja "...Aino..." ym. ovat selvätikin sama kirjoittaja, koska käyttää samaa tekstiä ketjusta toiseen. Täällä on siis selvästikin Pueraria-kauppias huijaamassa hyväuskoisia, epätoivoisia vv-ikäisiä ostamaan omaa tuotettaan. Herätkää!!
28.02.2009 12:20
Muistatko minkänimisestä valmisteesta sait kurkun kuristusta? Itse saan tuota kuristusoiretta ihan pelkästään jo luontaistuotteestakin, joita tarkoitettu VV-hoitoihin. Minullakin on korkea prolaktiini, nykyisin ei ole enää lääkettä siihen. Itsekin olen varovainen noiden hormonien kanssa ja sen takia olenkin testaillut noita luontaistuotteita. Olisi kiva kuulla mistä olet saanut parhaan avun VV-oireisiin. MInä en ole ainakaan luontaistuotteista saanut kuin kurkun kuristusta - siitepölyvalmisteet pahimmasta päästä sillä saralla.
21.06.2008 15:54
Ei ole kiusaamista kirjoittaa viestin loppuun Yt. Jotkut vaan haluavat lyhentää "ystävällisin terveisin" idioottimaiseksi lyhenteeksi. Näitä tulee "Yt-terveisin" -viestejä tulee kaikille, jotka joutuu olemaan tekemisissä ymmärtämättömien ihmisten kanssa.
22.01.2008 09:56
Jaa, mitäs harmittamista siinä on kun nousukausi alkaan. Sitten kaivetaan sukanvarresta ne pelastetut rahat ja aloitetaan uusi sijoitusrumba. Nääs jokainen tekee niin kuin parhaaksi näkee eikä kukaan ole näissä asioissa viisaampi toista neuvomaan. Ei näitte rahastojen tarvi mitään loppuelämän projekteja olla. Näissäkin voi olla hereillä ja seurata mitä tapahtuu ja tällä hetkellä tapahtuu kuukausitolkulla pelkää persnettoa, joten jokainen päätelköön siitä omat sijoitusneuvonsa.
15.01.2008 08:05
Mulla kävi ihan samoin Odinin kanssa. Jos en olisi pari kuukautta sitten lunastanut olisin nyt tonnin häviöllä. Itse en kauaa kattele rahojeni hupenemista, vaan siirrän omani pois turvallisemmille vesille. Kukaan ei tiedä milloin lasku loppuu ja nousu alkaa. Eli kannattaa myös käyttää omaa maalaisjärkeä ja tarkkailla tilannetta ettei sijoitusrahasto muutu kusetusrahastoksi, katsos kun sitä pääomaa syö koko ajan myös hallinnointipalkkiot...
13.01.2008 18:41
Minkälainen varatili teillä on käytössä? Puhuuko alkuperäinen viestinkirjoittaja korkorahastosta vai minkälainen korkotili on kyseessä? Itsellä samat lunastussuunnitelmat, en kyllä kauaa kattele kun pääomasta nakerretaan päivä päivältä paloja, joku raja sentään....
20.11.2007 06:22
Ja molemmilla Thaimaan-matkoilla oli siis maitohappobakteerit ja käsihuuhteet käytössä joka välissä. Eli niiden varaan ei voi laskea mitään. Salmonella on vielä aika helppo tauti, mutta sitten on paljon kaikkea muutakin Dengue-kuumeesta lähtien....
23.09.2007 12:26
Itse en lähtis raskaana Thaimaahan. On varmasti monella hyviäkin kokemuksia tuosta, mutta koskaan ei todellakaan voi olla varma mitä siellä tapahtuu. Itse sain tokalla kerralla Salmonellan ja kolmannella muuten vaan kovan kuumeisen vatsataudin. En todellakaan toivo samaa kellekään raskaanaolevalle. Siellä on kuitenkin paljon enemmän niitä bakteereja kuin täällä kotosuomessa. Järki päässä ja matkailut sitten myöhemmin.
23.09.2007 12:24
Käy apteekissa katsomassa ja vertailemassa hintoja.
21.09.2007 13:53
Aloita ensin sillä ohjeella mikä paketissa lukee. Vaikutus voi tulla vähän viiveellä, joten kannattaa käyttää ainakin muutama viikko sillä ohjeella. Nää Suomessa myytävät mäkikuismat on niin tutkittuja ja turvallisia, että jos toi annostelu ei riitä, varmaan voi annoksen nostaa siihen mikä mäkikuisman virallinen käyttöannos on eli tuo 300-900mg/ päivä. Itse käytän Vogelin Hyperiforce Nova - mäkikuismaa (saa apteekista) 3 tbl päivässä (ja tämä vastaa 900mg:n päiväannosta). Ei mitään sivuvaikutuksia ja alakuloisuus tuntuu helpottuvan pikku hiljaa. Muistathan ettei mäkikuisma sovi E-pillereiden kanssa.
Jos osaat englantia täältä löytyy paljon kokemuksia mäkikuismasta:
http://sjwinfo.org/forum/
21.09.2007 08:47
Vogelin mäkikuismaa saa vain apteekista, mutta sitä ei ole ihan kaikissa apteekkivalikoimissa. Joskus kanssa Esbericumia kokeilin, mutta jotenkin se kuivatti suuta tosi paljon. Tässä Vogelissa ei ole mitään sivuvaikutuksia eli tuntuu jotenkin tosi lempeältä ja ihmisystävälliseltä avuntuojalta. Hyvä että olet itsekin saanut apua, mieluummin jotain luonnollisempaa kuin SSRI:tä. Vogelin hintaa en muista, varmaan liikkuu samoissa Esbericumin kanssa. Hyvää vointia!
21.09.2007 08:41
Kiitos kaikille vinkeistä! Mistä kaupasta saa life extensionin mix tab-nimistä vitamiinia? esim. Helsingistä?
21.09.2007 08:29
Kiitos kattavista vinkeistä! Mitä mäkikuismaa muuten käytät? Itse käytän Vogelin Hyperiforce Novaa 3 tablettia päivässä ja on auttanut tosi paljon. Olo on siis paljon tasaisempi. Tota karnosiinia voisin kanssa kokeilla.
20.09.2007 20:32
Use of sunscreen/block of even SPF=8 cuts 95% of vitamin D production...
Eli suojakerroin 8 blokkaa pois 95 % D-vitamiinituotannosta. Aika hurjaa! Ja kaupanhyllyt täynnä SPF 15-30, joista ei sitten jää senkään vertaa.
27.05.2007 08:21
Kannttaa kokeilla muutama viikko, kerta-annos ei varmaan vielä tehoa. Suomalaiset näkevät aurinkoa 2 kk vuodessa, ja silloinkin kauheat suojakertoimet päällä. Jos käytät suojakertoimia vielä vähemmän D-vitamiinia pääsee imeytymään. Tätähän ei ole väestöstä tutkittu, mutta oletusarvoisesti suomalaset saavat liian vähän D-vitamiinia em. syistä. Toisin on asiat välimeren maissa jne.
26.05.2007 08:17
2 / 3