Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
piho
profiilit
piho
piho
Vapaa kuvaus
Aloituksia
588
Kommenttia
837
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tuuliviiri käänty kirjoitti: "Muistatteko sen kaahotuksen, kun J.P. vaahtosi että karjala saadaan takas! Ja ny se on antautumass vain epävarmojen ennustusten edess!"
Kyllä Karjala saadaan takaisin.
Järjestys on se, että ensin Venäjä miehittää osan Suomesta, mutta kokemansa sotilaallisen tappion jälkeen eri puolilla maailmaa Venäjän armeija poistuu Suomesta.
Sen jälkeen Karjala palautuu Suomelle.
Kirjoitan siitä kohta lisää.
30.03.2014 21:54
Kekek-kekek kysyi: ">>Sanomien mukaan Venäjä tulee pyytämään...
29.03.2014 22:57
Haihattelija kirjoitti: "Nyt piho kuvittelee olevansa se ennustettu suomen prohveetta."
En kuvittele. Älä turhia haihattele.
En tiedä, kuka on se ennustettu Suomen profeetta, joka saa jatkon Tukholman profetiaan.
Toivon, että Jumala nostaa hänet tehtäväänsä pian.
29.03.2014 22:54
En ole mielisairas enkä maanpetturi. Katson ja etsin Suomen ja suomalaisten parasta.
Koska Venäjän armeija kuitenkin poistuu Suomesta jonkin ajan kuluttua, on viisautta välttää turhaa verenvuodatusta. Kyseessä ei siis ole isien maiden antaminen venäläisille pysyvästi. Kyseessä on tilapäinen miehitys, joka on parempi vaihtoehto kuin se, että Suomesta tulisi sotatanner. Joskus pitää panna kampoihin, mutta toisessa tilanteessa maltillinen myöntyvyys on paikallaan.
29.03.2014 22:50
Vastaus nimimerkille 9+1.
Venäjä tunkeutuu Pohjois-Norjaan ja pommittaa sitä. Emme tiedä, onko Putin silloin vallassa, mutta se ei ole oleellista. Oli vallassa kuka tahansa, niin Venäjä miehittää Pohjolan pohjoisosat.
27.03.2014 23:16
Kysyväinen veli
Levittämissäni profetioissa jotkut ovat vanhemmalta ajalta niin, että ne ovat jo toteutuneet, esim. Mikko Reposen v. 1936 saama sanoma Viipurin tuomiokirkon tuhoutumisesta, mikä toteutui Talvi- ja Jatkosodan aikana. Muitakin on. Niistä voi lukea vanhemmilla nettisivuillani osoitteessa http://www.kolumbus.fi/jouko.piho osioissa Profetioita, Profetioita 2 ja Profetioita 3, joissa on yhteensä lähes 1000 sanomaa.
Mutta sitten on paljon profetioita, joiden toteutumisen aika ei ole vielä tullut. Tätä eivät arvostelijat tahdo millään ymmärtää. Mutta niin se oli Jeremiankin aikana. Siitä kun Jeremia alkoi profetoida Juudan ja Jerusalemin tuhosta meni useita vuosikymmeniä ennen kuin se toteutui. Sitä ennen Jeremiaa haukuttiin hulluksi ja maanpetturiksi ja yritettiin tappaa siinä onnistumatta, mutta kaivoon kerran heitettiin ja laitettiin jalkapuuhun. Ei ihme, että Jeremia halusi jossain vaiheessa päästä koko profeetan tehtävästä eroon.
Sitäkään kriitikot eivät käsitä, että Jumala voi todellakin armossaan kuulla rukouksia ja siirtää tuomioita myöhemmäksi.
Ajat ovat Jumalan kädessä.
22.03.2014 03:32
Kekek-kekek kirjoitti: " Uskotkohan itsekään?
Ekosysteemi ei kestä ilman petoja. Esim. ilman lintuja ja petohyönteisiä maanviljely vaikeutuisi tuntuvasti."
Uskon.
Jumala, joka eläimet loi, voi muuttaa ekosysteemin ja myös eläinten luonnon. Jumalalle ei mikään ole mahdotonta.
Profeetta Jesaja (Jes. 65:25) kirjoitti tästä aiheesta seuraavasti: "Susi ja karitsa käyvät yhdessä laitumella, leijona syö heinää kuin härkä, ja käärmeen ruokana on maan tomu."
Ja vielä tarkemmin Jesaja kuvailee uutta tilannetta seuraavasti (Jes. 11:6-9): "Silloin susi kulkee karitsan kanssa ja pantteri laskeutuu levolle vohlan viereen, vasikka ja leijonanpentu syövät yhdessä ja pikkupoika on niiden paimenena. Lehmä ja emokarhu käyvät yhdessä laitumella, yhdessä laskeutuvat levolle niiden vasikat ja pennut, ja leijona syö heinää kuin härkä. Ja imeväinen leikkii kyyn kolon äärellä, vastikään vieroitettu lapsi kurottaa kättään kohti myrkkykäärmeen luolaa. Kukaan ei tee pahaa, ei tuota turmiota minun pyhällä vuorellani, sillä maa on täynnä Herran tuntemusta niin kuin meri on vettä tulvillaan."
Jumala on suurempi kuin luomansa biologia, joka on voimassa tässä pahassa maailmanajassa. Jumalan valtakunnassa vallitsevat toiset lait, kun luomakuntakin on päässyt vapaaksi ihmisten synnin aiheuttamasta kirouksesta ja ahdistuksesta.
22.03.2014 03:21
Nimimerkki 23rtfg kirjoitti, että aikataulu kaikelle tälle olisi jostain syystä jälleen kerran unohtunut.
Kyse ei ole unohduksesta.
Kirjoituksessani ei ole tarkempaa aikataulua, koska se koostuu Jeesuksen ja Ilmestyskirjan profetioista, joissa ei ole muuta aikataulua kuin se, että lopunaikana tällaisia asioita tapahtuu ennen Jeesuksen takaisintuloa. Se saa riittää.
No, sellainen aikataulu on, että kun Antikristus on täydessä vallassa, niin se valtakausi kestää 3½ vuotta.
21.03.2014 21:55
Varmaankin Westsider ja muut huomaavat, että minä en ole kirjoittanut nimimerkin "Jouko P" tekstiä, vaan joku röyhkeä ilkimys. Minä olen rekisteröitynyt tälle palstalla nimelläni "JoukoPiho". Jos joku kirjoittaa jollain muulla nimeäni matkivalla nimimerkillä, kyseessä en ole minä.
Mitä tulee itse asiaan, niin jätän Suomeen tulon sinun ja Herrasi väliseksi asiaksi. Toimi niin kuin koet oikeaksi. Minulla ei ole erityistä sanaa tätä varten.
21.03.2014 19:50
Jochanan Buchanan
Aloitukseni ei ollut "lälläs-lää, siitäs saitte, olin oikeassa" - avaus, kuten väitit.
Minua oikeasti kiinnosti ja kiinnostaa tietää, onko kenenkään Venäjä-profetioiden vastustajan ja haukkujan käsitys mitenkään muuttunut viime aikojen tapahtumien takia.
Mitä mieltä on esim. KTS?
20.03.2014 01:43
En toivo sotaa.
Olen vain vuodesta 2007 lähtien kerännyt nettisivuilleni eri henkilöiden saamia sanomia tulevasta Venäjän miehityksestä Itä- ja Pohjois-Suomessa.
Näinä vuosina näille profetioille on naureskeltu ja niitä on pilkattu oikein olan takaa. Monet henkilöt ovat kirjoittaneet täydellä varmuudella, että Venäjä ei tule ikinä hyökkäämään Suomeen.
Olen saanut näiden profetioiden levittäjänä oman osani loanheitoista. Hulluksi on leimattu ja mielenterveyteni on kyseenalaistettu.
Kun ajattelin viimeaikaisia Ukrainan ja Krimin tapahtumia, tuli mieleeni, mahtavatko nämä Venäjä-profetioiden vastustajat ja pilkkaajat olla edelleenkin yhtä varmoja käsityksessään, että ei Venäjä koskaan Suomeen tule.
Kun tätä kyselin, niin joku piti sitä henkselien paukutteluna.
Siitä ei ole kysymys. Halusin vain asiallista keskustelua.
On näköjään niin, että joidenkin mielestä Venäjä-profetioita ei olisi koskaan saanut tuoda esille. Ja nyt kun tilanne on kiristymässä, niin minä en saisi siihen viitaten kysyä, mitä vastustajat nykyään ajattelevat.
Mitä sitten tapahtuu, kun Venäjä tosiaan tulee Suomeen?
Tulisiko kenellekään minua haukkuneelle mieleen vaikkapa anteeksipyyntö?
Tuskinpa.
Silloin ollaan vain hiljaa kuin kusi sukassa.
20.03.2014 01:39
Laitan tähän oheen 27.1.2013 kirjoittamani kommentin, josta käy selvästi ilmi, että en tiennyt silloin, hyökkääkö Venäjä Suomeen 13.6.2013, mutta että toin Pauliinan sanoman esille informaatiomielessä.
Kun kirjoitin vähää myöhemmin erään pohjanmaalaisen miehen puhelusta, joka oli myös saanut saman päivämäärän, niin kirjoitin, että nyt on samasta asiasta kaksi todistajaa. Sen sanominen ei tarkoittanut, että olisin silloinkaan ollut varma, että 13.6.2013 tapahtuu jotakin.
Näin jälkikäteen asiaa tarkastellessani olisi ollut parempi, että olisin sanonut epävarmuuteni selvemmin, koska nyt jotkut ovat käsittäneet puheeni kahdesta todistajasta merkinneen sitä, että minä olisin ollut varma 13.6.2013 päivämäärän oikeellisuudesta.
Näin ei siis ollut.
Täytyy yrittää olla vielä tarkempi. Mutta virheitä sattuu. Ja niitä, jotka haluavat tulkita kirjoituksiani väärin, on paljon.
Jouko Pihon kommentti 27.1.2013
Kuten kaikki hyvin tietävät, minun profetiasivustoillani on paljon sanomia siitä, että Venäjä tulee jossain vaiheessa miehittämään osan Suomea, eli Itä- ja Pohjois-Suomen. Olen samaa mieltä näiden profetioiden kanssa eli uskon, että näin tulee tapahtumaan.
Tämä nimimerkki "Pauliinan" sanoma on samassa linjassa monien muiden profeettojen ja Jumalan ihmisten saamien varoitusviestien kanssa.
Kun Pauliina sanoo saaneensa ilmoituksen, että Venäjä hyökkää Suomeen 13.6.2013, niin tuon sen esille kaikille tiedoksi, että tällainen sanoma on tullut. En tiedä, hyökkääkö Venäjä Suomeen juuri tuolloin eli 13.6.2013, vaikka tiedän, että joskus näin tapahtuu.
Julkaisen siis sivuillani sanoman, jonka uskon kyllä toteutuvan, mutta jonka tarkasta ajankohdasta minulla ei ole tietoa, onko se oikea.
16.03.2014 01:25
Nimimerkki "Eipä tietenkään"
Ei mennyt jakeluun, koska Uudessa testamentissa on mainittu nimeltä useita Johannes Kastajan jälkeen vaikuttaneita profeettoja, kuten Agabos, Barnabas, Simeon, Lukios, Menahem, Saul (Paavali), Juudas, Silas ja Hanna.
Ef. 4:11 sanoo, että Jumala on antanut seurakunnalle sekä apostolit että profeetat ja evankeliumin julistajat, sekä paimenet että opettajat.
Profeetat kuuluvat uusitestamentilliseen seurakuntaan - myös tänä päivänä.
07.03.2014 18:47
Aloittaja kirjoitti, että yksikään profeetta ei ole ennustanut mitään Ukrainan tapahtumista.
Tämä ei pidä paikkaansa.
Jo edesmennyt Jukka Rokka sai noin 20 vuotta sitten seuraavan Ukrainaa koskevan näkyprofetian.
Jukka Rokan saama näkyprofetia Ukrainasta noin 20 vuotta sitten
Helluntaiherätyksen Talvipäivillä Tampereella Rokka sai näkyprofetian, joka annettiin hänelle kolme kertaa, iltapäivällä, seuraavan päivän aamupäivänä ja vielä iltapäivällä. Kun Rokka mietti kuuluisiko hänen ilmoittaa kokouksessa nämä näkemänsä asiat, hän kuuli selvästi äänen sanovan että hänen pitää mennä eteen ja kertoa. Jukka Rokka: - Sallinette minun kertovan, mitä näin, koin ja kuulin. Näky annettiin minulle kolme kertaa; eilen, tänään aamupäivällä ja nyt kolmannen kerran. Näin tuolle harmaalle seinälle ilmestyvän entisen Neuvostoliiton eri osiin pirstoutuneiden kansojen kartan; nuo kansat korostuivat kartalta kuin verisin rajoin. Mutta niiden kansojen ylle laskeutui valoisa siunausten pilvi. Kuulin kaikkialta valtavaa kiitosta ja ylistystä. Se merkitsee, että Herra on laskeva väkevän herätyksen noiden kansojen keskuuteen. Mutta tuota siunausten aikaa ei kestä kauan. Kansojen karttaa katsellessani näin entisen Neuvostoliiton symbolin - sirppi ja vasara - kuin reväistynä kahtia. Sirppi heilui Moskovan yllä, mutta vasara jossain Ukrainan alueella. Yhtäkkiä näin leveäteräisen verta valuvan "islamin miekan" iskevän jostain Lähi-Idän suunnalta kohti Ukrainaa ja muita irti reväistyjä kansoja. Sitten nuo irrallaan olleet sirppi ja vasara alkoivat lähestyä toisiaan tihkuen verta: vainotuiksi joutuneiden juutalaisten ja kristittyjen verta. Yhdyttyään entiseen asentoonsa sirppi ja vasara laskeutuivat punaiselle vaatteelle, joka vähitellen muuttui verivirraksi. Kaikkialta alkoi kuulua itkua ja valitusta. Vainottujen itku ja vihaisten kansanjoukkojen kiroilu sekoittuivat toisiinsa. Vihaiset nyrkit kohottautuivat kohti taivasta ja hallitusta - kaiken pahan aiheuttajalle vaadittiin kostoa. Kun verivirrat huuhtoivat kansoja, kuulin väkevänä itkun ja valituksen keskeltä pyhien kiitosta ja ylistystä, sillä he ymmärsivät Jeesuksen tulemuksen olevan edessä. Mutta sirppi ja vasara sekä "islamin miekka" valuivat verta niin, että verivirrat huuhtoivat noiden hetken vapaudestaan huokailleiden kansojen ylitse. Kesken kaiken järkytyksen kuulin voimallisen huudon: "Työpäivänne on lyhyt mutta siunattu. Täyttykää Hengellä! Palatkaa alkulähteille, sillä ilman Pyhää Henkeä ette kestä, mitä edessä on. Katso, minä tulen pian, sanoo Herra." (Ihmeitä läpi elämän. Sivut 95-96.)
01.03.2014 21:37
Pehmonalle
Asioiden järjestys on seuraava.
Ensin Venäjä miehittää Itä- ja Pohjois-Suomen. Suomen hallitus suostuu siihen, joten mitään suurempia taistelua ei synny.
Mutta Kolmannen maailmansodan aloittava Venäjä häviää lopulta. Venäjällä syttyy sisällissota, jonka jälkeinen uusi johto antaa Karjalan ja muut Stalinin anastamat alueet takaisin Suomelle.
Pehmonalle kirjoitti: "Mutta sitten suomalaiset höökivät takaisin ja siinä sivussa valtaavat takaisin aiemmin menetetyt alueet ja suur-Suomi olisi taas todellinen."
Tällaista ei ole profetoitu. Suomi ei valtaa mitään takaisin, vaan Suomi saa menetetyt alueet takaisin, koska Jumala vaikuttaa sellaista tahtoa Venäjän johdossa. Lisäksi Venäjä antaa vielä korvaukseksi Suomelle Aunuksen ja Vienan Karjalan sekä Kuolan niemimaan, jolloin suur-Suomi vihdoinkin toteutuu.
14.02.2014 03:40
Politikproffa viittasi saamaani sanomaan "You are the leader of Finland". Siihen totean, että sitä voi olla monella tapaa kansan henkinen johtaja ja kansallinen herättäjä. Kyse ei ole välttämättä pääministeriydestä.
Mitä tulee englanninkieleen, niin Jumala voi puhua mitä kieltä hän haluaa.
Mitä tulee siihen, että tekstiä ei löydy enää Uudesta Suomesta, niin minä en ole sitä poistanut, vaan Uusi Suomi on poistanut kaikki kirjoitukseni sen jälkeen kun jouduin maaliskuussa 2013 US:n banniin, mikä jatkuu edelleen. En ole voinut kohta vuoteen kirjoittaa Uuteen Suomeen.
14.02.2014 03:27
Jumala ei ole luvannut minulle, että minusta tulisi seuraava pääministeri.
Olen vain todennut, että jos Suomen Laillisuuspuolue on seuraavissa vaaleissa suurin puolue, niin siinä tapauksessa minä saatan olla pääministeri.
Nyt tästä jossittelevasta spekulaatiostani on tehty jumalallista profetiaa.
Näin se viidakkopuhelin toimii.
12.02.2014 23:11
Pohjanmaalaisen miehen näky 22.1.2014
Näin 22.1.2014 vakavan näyn. New Yorkissa oleva Vapaudenpatsas kaatui ja halkesi.
- - - - - - -
Jouko Pihon kommentti:
Uskon, että näin tulee tulevina vuosina tapahtumaan. Vapaudenpatsas joko kaatuu ja halkeaa kirjaimellisesti tai kyse on symboliikasta, mikä tarkoittaa USAn sortumista ja jakaantumista eri osiin. Voi olla, että molemmat tulkinnat toteutuvat.
Koska kyse on Vapaudenpatsaasta, näky merkitsee myös Amerikan vapauden menettämistä, kun vieraat joukot, lähinnä kiinalaiset ja venäläiset sotilaat, miehittävät suuren osan Yhdysvalloista.
Tämä suuri onnettomuus kohtaa Amerikkaa sen syntien takia ja siksi, että monet amerikkalaiset ovat hyljänneet Jumalan ja Hänen lakinsa.
Monet profeetat ovat saaneet vuosien aikana samanlaisia sanomia. Niitä on suomenkielisillä profetiasivuillani, mutta kaikkein eniten englanninkielisellä profetiasivullani Northern Light osoitteessa http://www.kolumbus.fi/jouko.piho/english/english.htm .
23.01.2014 23:30
Hengellinen herätys tulee silloin kun Suomessa on vaikeita aikoja ja Venäjä on miehittänyt osan Suomesta.
11.10.2013 22:29
Nimimerkki "Heh heh..." hekottelee turhaan ja on täysin väärässä. Minua ei ole hassutettu.
Tunnen Ilmari Ruuhisalmen. En ollut paikalla kun Ruuhisalmi sanoi profetiansa, mutta tunnen hyvin henkilön, joka oli paikalla ja kuuli tuon profetian. Hän lähetti profetian minulle.
Kukaan hassuttelija ei siis ole lähettänyt profetiaa minulle.
29.09.2013 19:17
13 / 42