Vapaa kuvaus

Aloituksia

588

Kommenttia

837

1. Kekek-kekek kysyi: ">>Sanomien mukaan Venäjä tulee pyytämään...
  2. Laitan tähän oheen 27.1.2013 kirjoittamani kommentin, josta käy selvästi ilmi, että en tiennyt silloin, hyökkääkö Venäjä Suomeen 13.6.2013, mutta että toin Pauliinan sanoman esille informaatiomielessä.
    Kun kirjoitin vähää myöhemmin erään pohjanmaalaisen miehen puhelusta, joka oli myös saanut saman päivämäärän, niin kirjoitin, että nyt on samasta asiasta kaksi todistajaa. Sen sanominen ei tarkoittanut, että olisin silloinkaan ollut varma, että 13.6.2013 tapahtuu jotakin.
    Näin jälkikäteen asiaa tarkastellessani olisi ollut parempi, että olisin sanonut epävarmuuteni selvemmin, koska nyt jotkut ovat käsittäneet puheeni kahdesta todistajasta merkinneen sitä, että minä olisin ollut varma 13.6.2013 päivämäärän oikeellisuudesta.
    Näin ei siis ollut.
    Täytyy yrittää olla vielä tarkempi. Mutta virheitä sattuu. Ja niitä, jotka haluavat tulkita kirjoituksiani väärin, on paljon.

Jouko Pihon kommentti 27.1.2013

Kuten kaikki hyvin tietävät, minun profetiasivustoillani on paljon sanomia siitä, että Venäjä tulee jossain vaiheessa miehittämään osan Suomea, eli Itä- ja Pohjois-Suomen. Olen samaa mieltä näiden profetioiden kanssa eli uskon, että näin tulee tapahtumaan.

Tämä nimimerkki "Pauliinan" sanoma on samassa linjassa monien muiden profeettojen ja Jumalan ihmisten saamien varoitusviestien kanssa.

Kun Pauliina sanoo saaneensa ilmoituksen, että Venäjä hyökkää Suomeen 13.6.2013, niin tuon sen esille kaikille tiedoksi, että tällainen sanoma on tullut. En tiedä, hyökkääkö Venäjä Suomeen juuri tuolloin eli 13.6.2013, vaikka tiedän, että joskus näin tapahtuu.

Julkaisen siis sivuillani sanoman, jonka uskon kyllä toteutuvan, mutta jonka tarkasta ajankohdasta minulla ei ole tietoa, onko se oikea.
  3. Aloittaja kirjoitti, että yksikään profeetta ei ole ennustanut mitään Ukrainan tapahtumista.

Tämä ei pidä paikkaansa.

Jo edesmennyt Jukka Rokka sai noin 20 vuotta sitten seuraavan Ukrainaa koskevan näkyprofetian.

Jukka Rokan saama näkyprofetia Ukrainasta noin 20 vuotta sitten

Helluntaiherätyksen Talvipäivillä Tampereella Rokka sai näkyprofetian, joka annettiin hänelle kolme kertaa, iltapäivällä, seuraavan päivän aamupäivänä ja vielä iltapäivällä. Kun Rokka mietti kuuluisiko hänen ilmoittaa kokouksessa nämä näkemänsä asiat, hän kuuli selvästi äänen sanovan että hänen pitää mennä eteen ja kertoa. Jukka Rokka: - Sallinette minun kertovan, mitä näin, koin ja kuulin. Näky annettiin minulle kolme kertaa; eilen, tänään aamupäivällä ja nyt kolmannen kerran. Näin tuolle harmaalle seinälle ilmestyvän entisen Neuvostoliiton eri osiin pirstoutuneiden kansojen kartan; nuo kansat korostuivat kartalta kuin verisin rajoin. Mutta niiden kansojen ylle laskeutui valoisa siunausten pilvi. Kuulin kaikkialta valtavaa kiitosta ja ylistystä. Se merkitsee, että Herra on laskeva väkevän herätyksen noiden kansojen keskuuteen. Mutta tuota siunausten aikaa ei kestä kauan. Kansojen karttaa katsellessani näin entisen Neuvostoliiton symbolin - sirppi ja vasara - kuin reväistynä kahtia. Sirppi heilui Moskovan yllä, mutta vasara jossain Ukrainan alueella. Yhtäkkiä näin leveäteräisen verta valuvan "islamin miekan" iskevän jostain Lähi-Idän suunnalta kohti Ukrainaa ja muita irti reväistyjä kansoja. Sitten nuo irrallaan olleet sirppi ja vasara alkoivat lähestyä toisiaan tihkuen verta: vainotuiksi joutuneiden juutalaisten ja kristittyjen verta. Yhdyttyään entiseen asentoonsa sirppi ja vasara laskeutuivat punaiselle vaatteelle, joka vähitellen muuttui verivirraksi. Kaikkialta alkoi kuulua itkua ja valitusta. Vainottujen itku ja vihaisten kansanjoukkojen kiroilu sekoittuivat toisiinsa. Vihaiset nyrkit kohottautuivat kohti taivasta ja hallitusta - kaiken pahan aiheuttajalle vaadittiin kostoa. Kun verivirrat huuhtoivat kansoja, kuulin väkevänä itkun ja valituksen keskeltä pyhien kiitosta ja ylistystä, sillä he ymmärsivät Jeesuksen tulemuksen olevan edessä. Mutta sirppi ja vasara sekä "islamin miekka" valuivat verta niin, että verivirrat huuhtoivat noiden hetken vapaudestaan huokailleiden kansojen ylitse. Kesken kaiken järkytyksen kuulin voimallisen huudon: "Työpäivänne on lyhyt mutta siunattu. Täyttykää Hengellä! Palatkaa alkulähteille, sillä ilman Pyhää Henkeä ette kestä, mitä edessä on. Katso, minä tulen pian, sanoo Herra." (Ihmeitä läpi elämän. Sivut 95-96.)