Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
hamalake
profiilit
hamalake
hamalake
Vapaa kuvaus
Aloituksia
475
Kommenttia
256
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Atarax, Doxal, voisko olla vaihtoehto? Onko nämä nukuttavia?
12.11.2012 15:42
Mitä lääkkeitä ole aiemmin syönyt uneen? Millaisia vieroitusoireita Doxal on tuonut,
kun olet pitänyt taukoa?
12.11.2012 11:42
Joo, Levozin voisi olla vaihdettavissa johonkin toiseen unilääkkeeseen. Se vain sattuu nukuttamaan minua. Sivuoireina on tullut yletöntä nesteen kerääntymistä kehoon ja apaattista mielialaa. Välillä Levozinia meni jopa 200 mg iltaisin. Nyt vain 50 mg. Mikä voisi olla se jokin muu unilääke?
11.11.2012 17:26
Mirtazapin ei tuo unta ja tuskin auttaa masennukseenikaan. Olenkin ajatellut jättää sen pois. Voiko lopettaa kokonaan ilman alasajoa.
11.11.2012 15:52
Mitä lääkkeitä käytit? Miten kauan lääkkeiden alasajo kesti? Miten olet nukkunut nykyisellä lääkitykselläsi?
10.11.2012 09:48
Kauanko olet käyttänyt Tenoxia? Eiko siihen tule riippuvuus? Sulla alkaa olla jo sen verran isot annoskoot, että kyllähän noilla nukkuukin, pitää jo nukkua!
09.11.2012 17:16
Kyllä, katsoin juuri pitkävaikutteista Circadinia. saako sitä netistä edullisemmin?
05.11.2012 16:21
Voitko kertoa ( en tunne nettimaailmaa), mistä osoitteesta Melatoniinia voi tilata? On aika kallis apteekista ostettuna.
05.11.2012 15:53
Unohdin kertoa, että asukas on vuokralainen. Isännöitsijä on omituisen haluton puuttumaan tilanteeseen. Hänen kauttaan mikään ei muutu, se on nähty.
Ehkä täällä esitetty poliisin kutsumkinen joka kerta paikalle, kun häiriötä esiintyy ajan mittaan tepsii. Mutta sittenkin varmaan vuoden prosessi.
01.03.2011 09:27
Lääkärini käski puolittaa 10 mg:n annoksen. Syynä seksuaalisuuteen liittyvä häiriö. Ei niinkään (siitä ei ollut edes puhetta) päiväväsymys, jota sitäkin esiintyy, ei pahasti, mutta havaittavissa. Mielialani on ollut jo jonkin aikaa todella hyvä. Johtuko Cipralexista vai muista elämän asioista, en osaa sanoa. Positiivisia muutoksia elämässäni on ollut. Unta Cipralex miulummin lisää kuin häiritsee! Nukun nykyisin hyvin. Lisänä toki yksi uneen vaikuttava läkke, mutta ei unilääke. Juuri univaivani takia kävin erikoislääkärin (unilääkärin) vastanotolla lokakuussa. Sitä ennen uneni oli todella heikkoa, kroonista.
Seksuaalisuuteni on mennyt sellaiseksi, että haluihini Cipralex ei niinkään vaikuta, mutta en ole saanut kertaakaan Cipralexin aikana. Tämän koen todella häiritsevänä sivuoireena. Vaimonikin on huolissaan puolestani. Kerroin lääkärilleni, että Cipralexia en haluaisi vaihtaa, koska muuten se toimii hyvin ja toisen sopivan lääkkeen löytäminen on aina hakuammuntaa. johon en halua enää ryhtyä.
Katsotaan, poistaako tuo 5 mg:n annos tämän vaivan. Toivottavasti! Muuten en tiedä, mitä tehdä? Kysyäkö lääkäriltäni, että voisiko sen jättää kokonaan pois, koska en tunne iysenäni masentuneeksi. Tai sitten tämä on juuri Cipralexin ansiota.
06.01.2011 08:43
Eikö sinulla Sifrol tee mitään haittavaikutuksia? Olen käyttänyt kohta 2 kk. Olo on jotenkin levoton, ei pysty keskittymään. Kutinaa iholla. Lisäksi altistaa jo olemassa oleville riippuvuuksille. Ja herään yöllä nykyään klo 03:30. Saattaa johtua tuo herääminen yöllä muustakin.
30.11.2010 02:48
Olin muistaakesni kolme vrk sairaalassa juomisen takia. Pitivät joko omalla päätöksellään ja/tai pyynnöstäni minua koko ajan unessa. Oli se kokemus poistua sieltä. Miten paljon uni parantaa oloa ja tekee aivotoiminnalle hyvää! Maailma oli muutmassa päivässä muuttunut ihan toiseksi- Ja ajatukset muuttuneet. Ei sitä hirvittävää sisäistä tuskaa vaan toivoa, uusia suunnitelmia. Silläkin oli tarkoituksensa, koska olen en nyt itse tuon, mutta muidenkin asioiden takia raitistunut. Apu, jonka sain, saanut, kantaa!
28.11.2010 02:51
Toki voisin kysyä, mutta tuskin antaisaivat ko. ainetta minulle omaa käyttööni kotiin ilman lääkärin jatkuvaa valvontaa!
28.11.2010 02:44
Otan viime aikoina (kuukauden verran, vähän vajaa kk) 1 - 3 tablettia. Nautin ne klo 15 -20 välisenä aikana. Bentzo on ainut, joka tehoaa unettomuuteeni.
Menen 8.12. lääkärille. Siellä selviää sitten koko jatko. Diapamin pystyn lopettamaan, mutta on ollut erilaisia vaikeuksia elämässä. Se rauhtoittaa. Olen huomannut, että annoskokoa pitää kokoa ajan nostaa. En sorru tähän, vaan vähennän ja poistan kokonaan.
Voxran yhteisvaikutuksesta en ole tietoinen. Ei tuo 75 mg järin iso annoskoko liene? Koko 150 mg vie unen, Herään keskeskellä yötä virkeänä. Noin klo 02:00.
Jos poistan PAmIt ja jätän Voxran tai vaihdan sen joksikin aikaa. Ei kovin pitkäksi. Niin, että Pamin neg vaikutus mielialaani alkaa kadota. Tämän päättää tietysti lääkärini, Unilääkettä en halua. Luonnonlääkkeillä, jos ei muilla. Toisin unettomana rankkaa tehdä töitä,
27.11.2010 20:21
Olet hyvin tarkkaan seurannut tilannettani, ei siinä mitään.
Mirta ei enää käytössä. Ei auttanut uneen. Oli 30 mg, 15, tai 7,5 mg. Uneen se pääasiassa oli tarkoitettu.
Nyt Voxra 150 mg vie yöunet. Jouhdun puolittamaan annoskoon. Alun toista kk käytössä, ehkei vielä niin vaikuta. Ja tuolla annoskoolla voi olla ei vaikutakaan, koskaan. Uutta mielialalääketä en halua enää lähteä hakemaan. En jaksa juosta niiden perässä.
En kärsi depressiosta. Ehken edes masennuksesta. Tuo PAM tekee ihmisestä alavireisen. Sitä olen nyt ajamassa alas. Näin voisin jättää tuon Voxrankin, kun mieliala normalisoituu.
Sifrol on periodiseen rajaliikeähiriöön, ei uni -tai mielialalääke. Auttaa unta tavalla, etteivät levottomat jalat herätä minua alinomaan.
Summa summarum. Pam veke ja näin muutkin jäävät, kenties Sifrol jää. Kohta on lääkäriaika.
27.11.2010 08:37
Muuta kantaasi tässä suhteessa. On tyhmää olla hakematta apua, kun on ongelma. Missään sinua ei syyllistetä, päin vastoin. Muuten juot itsesi hautaan. Niin kävi sedälleni, kun oli jääräpää. Itse hain apua, elämäni paras päätös. Kaikki tukivat. Ny en enää juo, eikä tee edes mieli.
24.11.2010 03:22
Olin itse 1 1/2 vuotta sitten lähes samassa tilanteessa. Halusin lopettaa. Elämä pyöri vain viinan ympäillä. Sisäinen tuska hirvittävä. Ikuinen himo pääll. Kävin kk hoidon. Se pelasti minut. Kannattaa hakea apua, Ihan mikä itsestään parhaalta tuntuu. Sinuna menisin ekana ehkä A -klinikalle, vaikka minusta se on yhtä tyhjän kanssa. Toinen, ehkä parempi, ota yhteyttä kuntasi päihdeasioista päättävään henkilöön hakeutuakseni hoitoon. Saat lähetteen. Kannattaa olla eka kerta ainakin kuukausi. Se on varma, että yksin et pysty lopettamaan!
24.11.2010 03:15
Näin on. Kohtuukäyttöä ei ole olemassakaan. Mutta se himo juoda poistui yli vuoden raittiuden jälkeen tuolematta kertaakaan esiin. En vain ymmärrä, miksi korkki aukesi?
18.11.2010 17:20
Olin hoidossa 2009 kuukaudenja se toimi. Nyt siis varovaisuutta. Otan Antabúksen uudelleen käyttöön. Oli jo kuukausia poissa. Mutta nyt alkaa säänöllinen käyttö, kuin aamukahvi. Tiedän, että liepäminen pahaksi on erittäin todennnäköistä, jos tästä vielä jatkan. Antanuksella on myös psykologinen vaikutus. Yhtaikaa alkoholia ja Antabusta en käytä. Joskus vuosia sitten tein ja se riitti. Niin hirivttävä ja vaaraliinen tilanne.
18.11.2010 16:39
Olen kokeillut Cipralexia, mutta tuloksetta. Nyt pitäisi löytää riittävän tehokas mielialalääke tai depressiolääke. Bentzot pitää jättää pois. Ne vain laskevat pitkään käytettynä mielialaa. Ei huvita kohta enää mikään. Vielä en ole siinä pisteessä, joten korkea aika. Kai lääkärikin tietää tarpeeksi tehokkkaan lääkkeen keskusteltuani hänen kanssaan.
15.11.2010 13:57
11 / 13