hamalake
![]()
Aloituksia
475
Kommenttia
256
Epäsosiaalisuus
Koen olevani vahvasti epäsosiaalinen. Asun asumuserossa puoliosostani. Meillä on kaksi alaikäistä lasta. Näen heitä lähe0136Kannettava
Mikä olisi edulinnen hinta/laatusuhteeltaan hyvä laite ihan peruskäyttöön? Hintaluokka alle 400 €. Ja mistä? Verkkokaupp2135Azona 50 mg
Lääkärini määräsi minulle Azoonaa 50 mg. Minulle tuntemeton lääke. Millainen se on? Lähinnä unilääkkeeksi määräsi? Yleen1134Skoda Fabia bensa vs. diesel
Olen harkitsemassa n. 7000 - 9000 €:n hintaista Fabiaa. Vuosimalli menee 2007-2008. Ajoa ei tule järin kovia kilometrejä3134Toviaz 8 mg
Minulle määrättiin Toviaz 8 Mg eturauhasvaivaoihini. Onko kellään ilmennyt sivuvaikutuksia muuta kuin suun kuivumista? M0134Tankin koko
Mikä voisi olla hintaluokassa käypä, ei syöppö n. 5 000 € auto, jossa on iso tankki?6134- 0134
Vieras nainen
Olenkohan oikealla palstalla. Asun asumuserossa vaimostani. Tapaamme lähes päivittäin jo alaikäisten lasteni takia. Suht4133Mikä konsultti?
Haen töitä etenkin teknisen puolen sellaisia MOL:n, Uranuksen, StudentsWorksin, Erja Raukolan, Manpowerin, Oikotien ym.0133- 1133
Kallis Hakka 5
Rengasrikon takia jouduin ostamaan yhden talvirenkaan, Hakka 5. Koko on 195 x 55 R15, Maksoi 120 €. Minusta pirun paljon7133Tolvon lääke
Lääkäri määräsi minulle unettomuteen Tolvonia. olen syönyt istä nyt reilut viikon. Se viemtoyaaslisesti yöunet. On ko te0133ksKunnisanloikkaus
Jos vieras ihminen haukkuu puhröomrssa toista paskaksi, onko kyse kunnianloukkauksesta?2132Puhelinmyynti Espanjassa
Kannattaako lähteä puhelinmyyntityöhön Espanjaan? Jos tarkoituksena on tehdä töitä eikä bilettää. Mikä/mitkä ovat suosit0131Tuleeko toimeen?
Olen harkitsemassa muuttoa Fuengirolaan työn perässä. Tulisin asumaan yksin pienehkössä, siistissä vuokra-asunnossa (en0130Pahanhajuinen pieru
Koska pieru nyt hyvänahjuinen on, mutta minulla on todella kammottavan hajuinen. Olen napsinut iltaisin napanteriä ja o0128Millä pirulla?
Olen keski-ikäinen mies. Käyn työssä. Pituutta 170 cm ja painoa 63 kg. Pidän itsestäni huolta. En tupakoi enkä juo. Olen2127Tapariippuvuus
Mitä voisin tehdä tilanteelleni, jossa alkoholista on tullut enemmän tapa kuin jokin muu. Varsinaisesti en kaipaa alkoho2127Stella hyvä unilääke?
Onko Stella hyvä unilääkkeenä? Onko se pitkävaikutteinen ettei herätä keskellä yötä?5127Miten jaksan?
Olen kuntoillut koko 56 vuoden ikäni. Välillä enemmän, jopa kaksi kertaa päivässä. Kävin tuolloin 1990 -luvulla salilla1126