Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

1. Millä pirulla?

Olen keski-ikäinen mies. Käyn työssä. Pituutta 170 cm ja painoa 63 kg. Pidän itsestäni huolta. En tupakoi enkä juo. Olen
    Ihannemies
    2
    120
  2. Mikä näistä ahdistaa?

Käytän tällä hetkellä Ketipinoria 400 mg sekä Azonaa 100 mg illalla uneen. Pari kolme viikkoa sitten söin 100 kpl Diapam
    Ahdistus
    2
    119
  3. Stella hyvä unilääke?

Onko Stella hyvä unilääkkeenä? Onko se pitkävaikutteinen ettei herätä keskellä yötä?
    Lääkkeet
    5
    119
  4. Toviaz 8 mg

Minulle määrättiin Toviaz 8 Mg eturauhasvaivaoihini. Onko kellään ilmennyt sivuvaikutuksia muuta kuin suun kuivumista? M
    Lääkkeet
    0
    118
  5. Pahanhajuinen pieru

Koska pieru nyt hyvänahjuinen on, mutta minulla on todella kammottavan hajuinen. Olen napsinut iltaisin napanteriä ja o
    Yleistä terveydestä
    0
    118
  6. Paha krapula

Käivn eilen 40 min reippalla lenkillä. En syönyt sen jälkeen mitään vaan aloitin tissutteklun Leijona .viinalla. Varmna
    Alkoholi
    2
    117
  7. Torfyanovkan naiset

Onko Vaalimaan rajan Venäjän puolella kiinnostavia tyttöjä?
    Lomaromanssit
    0
    117
  8. Skoda Fabia bensa vs. diesel

Olen harkitsemassa n. 7000 - 9000 €:n hintaista Fabiaa. Vuosimalli menee 2007-2008. Ajoa ei tule järin kovia kilometrejä
    Skoda
    3
    116
  9. Diapam

Minulle on määrätty Diapamia alkoholin vieroitusoireisiin. Nyt kun sitä olen nauttinut, esiintyy jalkakipija. Polvissa j
    Lääkkeet
    1
    115
  10. Mikä konsultti?

Haen töitä etenkin teknisen puolen sellaisia MOL:n, Uranuksen, StudentsWorksin, Erja Raukolan, Manpowerin, Oikotien ym.
    Avoimet työpaikat
    0
    114
  11. Puhelinmyynti Espanjassa

Kannattaako lähteä puhelinmyyntityöhön Espanjaan? Jos tarkoituksena on tehdä töitä eikä bilettää. Mikä/mitkä ovat suosit
    Työ ulkomailla
    0
    114
  12. Tuleeko toimeen?

Olen harkitsemassa muuttoa Fuengirolaan työn perässä. Tulisin asumaan yksin pienehkössä, siistissä vuokra-asunnossa (en
    Työ ulkomailla
    0
    113
  13. Juhannus ja unet meni!

Oli mukavat yli 7 kk täysraittiutta. Ei pisaraakaan. Jussina sitten meni homma pipariksi. Kaksi iltaa pullo viinaa, kolm
    Uni ja unihairiöt
    0
    113
  14. Tankin koko

Mikä voisi olla hintaluokassa käypä, ei syöppö n. 5 000 € auto, jossa on iso tankki?
    Yleistä autoilusta
    6
    113
  15. Epäsosiaalisuus

Koen olevani vahvasti epäsosiaalinen. Asun asumuserossa puoliosostani. Meillä on kaksi alaikäistä lasta. Näen heitä lähe
    Pelot ja jännitys
    0
    113
  16. Mikä yritys?

Mitä puhelinmyyntiyritystä suosittelette? Lähtöä Espanjaan suunnitteleva.
    Työ ulkomailla
    0
    112
  17. Torrevieja

Onko kenelläkään kokemusta Torreviejasta? Millainen "kylä" se on? Onko viihtyisä ja tarvittaessa rauhallinenkin, jossa v
    Aurinkorannikko
    1
    112
  18. Hikoilu

Miksiköhän krapulassa hikoiluttaa kylmää hikeä? Saa käydä useamman kerran suikussa moisen takia. Tietysti ei hikoluttais
    Alkoholi
    1
    111
  19. Mitä mieltä

Venäläinen pelletti ja tuotetiedot. Eikö muka kelpaa yksityisasiakkaille? "Käyttötarkoitus Polttoaine, 1 laatu (kulut
    5
    111
  20. Avioliitto, -ero?

Olemme asuneet kohta kaksi vuotta asumuserossa. Meillä on kaksi alaikäistä lasta, jotka asuvat äitinsä luona. Minä olen
    Avioliitto
    1
    110