Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

  1. Kahden päivän krapula

    Olen 57 v. mies. Viime vuosina olen onnistunut vähentämään juomistani. Nyt Juhannuksesta olen juonut vajaan viikon putki
    Alkoholi
    3
    92
  2. AV -vahvistin

    Missähän olisi hyvä hifiliike, joka myy myös käytettyjä/AV -vahvistin poistolaitteita.
    Vahvistimet
    1
    92
  3. Chorus Vertigo XLS -subwoofer

    Kuinka säädän Chorus Vertigo XLS -yhteensopivaksi muuhun järjestelmääni. Choruksessa on viisi eri säädintä ja niiden kan
    Kaiuttimet
    0
    90
  4. Tapariippuvuus

    Mitä voisin tehdä tilanteelleni, jossa alkoholista on tullut enemmän tapa kuin jokin muu. Varsinaisesti en kaipaa alkoho
    Alkoholi
    2
    90
  5. BMW autoja

    Mitkä ovat Saksan suurimmat ja luoettavimmat autoliikkeet, jotka myyvät käytettyjä BMW:itä? Hintaluokka n. 5 000 €.
    Auton maahantuonti
    1
    90
  6. Työ mutta ei palkkaa!

    Mihin tahoon voi olla yhteydessä, jos tekee työtä työsopimuksella, mutta ei saa kuitenkaan palkkaa. Puhelinmyynnissä on
    Palkat
    1
    89
  7. Tuleeko toimeen?

    Olen harkitsemassa muuttoa Fuengirolaan työn perässä. Tulisin asumaan yksin pienehkössä, siistissä vuokra-asunnossa (en
    Työ ulkomailla
    0
    88
  8. Voxra 150 mg-300 mg

    Psykiatrini määräsi minulle Voxra mielialaan. Olen syönyt pari viikkoa 150 mg. Viime perjantaista alkaen olo on ollut tu
    Uni ja unihairiöt
    0
    88
  9. Ei tunnista?

    Palautin läppärin tehdasasetukset ja nyt laite ei löydä tulostintani. Voiko näin käydä? Tulostin: HP DeskJet 1050A.
    Tulostimet
    3
    88
  10. Tankin koko

    Mikä voisi olla hintaluokassa käypä, ei syöppö n. 5 000 € auto, jossa on iso tankki?
    Yleistä autoilusta
    6
    86
  11. Voimaa rintaan

    Olen 58 -vuotias aktiiviliikkuja. Käyn salilla kolme - neljä kertaa viikossa. Lisäksi hyötypyöräilen päivittäin. Minun
    Kehonrakennus
    1
    86
  12. Nettisivut

    Mikän voisi olla syynä, että koke nayttää toiset nettisivut, mutta toista vain numero ja kirjainsekamelskaa, kansankiele
    Yleistä tietokoneista
    0
    85
  13. Nenä vuotaa

    Minulla ei ole ollut flunssaa tai muuta vastaavaa aikoihin. Kuitenkin jodun jatkuvasti ottamaan neäliinan esiin vuotavan
    Vilustuminen
    1
    85
  14. Juhannus ja unet meni!

    Oli mukavat yli 7 kk täysraittiutta. Ei pisaraakaan. Jussina sitten meni homma pipariksi. Kaksi iltaa pullo viinaa, kolm
    Uni ja unihairiöt
    0
    85
  15. Pistävä haju

    Minulta paloi pzza pohjaan ja n yt asunnossa on lievä pistävä haju. Miläsen saisi pois muuten kuin otsonoinilla? Ei se n
    Siivous
    5
    85
  16. Azona 50 mg

    Lääkärini määräsi minulle Azoonaa 50 mg. Minulle tuntemeton lääke. Millainen se on? Lähinnä unilääkkeeksi määräsi? Yleen
    Uni ja unihairiöt
    1
    84
  17. Suuhygienisti

    Minulle ensimmäistä kertaa hammaslaakärini ehdotti käynti syyhygienistillä. Mitä hän tekee? Onko hampaani niin huonossa
    Suun terveys
    3
    84
  18. Pitääkö saada?

    Miten on, jos asuu asumuserossa, niin pitääkö saada? Me olemme asuneeet asumuserossa yli 3 vuotta, emmekä ole olleet sil
    Avioliitto
    4
    84
  19. Pääkaupunkijuoksu 2016

    Missä/miten voin ilmoittautua Pääkaupunkijuoksuun? Sivuilta en löytänyt ilmoittautumislomaketta.
    Juoksu
    1
    84
  20. Keskiarvosyke huima

    Olen lenkkeillyt tänä keväänä/kesänä keskimäärinkaksi kolme kertaa viikossa. Kilometrit ovat kasvaneet 7 stä 11 toista.
    Juoksu
    0
    83