hamalake

Aloituksia
475
Kommenttia
256
Millä pirulla?
Olen keski-ikäinen mies. Käyn työssä. Pituutta 170 cm ja painoa 63 kg. Pidän itsestäni huolta. En tupakoi enkä juo. Olen2120Mikä näistä ahdistaa?
Käytän tällä hetkellä Ketipinoria 400 mg sekä Azonaa 100 mg illalla uneen. Pari kolme viikkoa sitten söin 100 kpl Diapam2119Stella hyvä unilääke?
Onko Stella hyvä unilääkkeenä? Onko se pitkävaikutteinen ettei herätä keskellä yötä?5119Toviaz 8 mg
Minulle määrättiin Toviaz 8 Mg eturauhasvaivaoihini. Onko kellään ilmennyt sivuvaikutuksia muuta kuin suun kuivumista? M0118Pahanhajuinen pieru
Koska pieru nyt hyvänahjuinen on, mutta minulla on todella kammottavan hajuinen. Olen napsinut iltaisin napanteriä ja o0118Paha krapula
Käivn eilen 40 min reippalla lenkillä. En syönyt sen jälkeen mitään vaan aloitin tissutteklun Leijona .viinalla. Varmna2117- 0117
Skoda Fabia bensa vs. diesel
Olen harkitsemassa n. 7000 - 9000 €:n hintaista Fabiaa. Vuosimalli menee 2007-2008. Ajoa ei tule järin kovia kilometrejä3116Diapam
Minulle on määrätty Diapamia alkoholin vieroitusoireisiin. Nyt kun sitä olen nauttinut, esiintyy jalkakipija. Polvissa j1115Mikä konsultti?
Haen töitä etenkin teknisen puolen sellaisia MOL:n, Uranuksen, StudentsWorksin, Erja Raukolan, Manpowerin, Oikotien ym.0114Puhelinmyynti Espanjassa
Kannattaako lähteä puhelinmyyntityöhön Espanjaan? Jos tarkoituksena on tehdä töitä eikä bilettää. Mikä/mitkä ovat suosit0114Tuleeko toimeen?
Olen harkitsemassa muuttoa Fuengirolaan työn perässä. Tulisin asumaan yksin pienehkössä, siistissä vuokra-asunnossa (en0113Juhannus ja unet meni!
Oli mukavat yli 7 kk täysraittiutta. Ei pisaraakaan. Jussina sitten meni homma pipariksi. Kaksi iltaa pullo viinaa, kolm0113Tankin koko
Mikä voisi olla hintaluokassa käypä, ei syöppö n. 5 000 € auto, jossa on iso tankki?6113Epäsosiaalisuus
Koen olevani vahvasti epäsosiaalinen. Asun asumuserossa puoliosostani. Meillä on kaksi alaikäistä lasta. Näen heitä lähe0113- 0112
Torrevieja
Onko kenelläkään kokemusta Torreviejasta? Millainen "kylä" se on? Onko viihtyisä ja tarvittaessa rauhallinenkin, jossa v1112Hikoilu
Miksiköhän krapulassa hikoiluttaa kylmää hikeä? Saa käydä useamman kerran suikussa moisen takia. Tietysti ei hikoluttais1111Mitä mieltä
Venäläinen pelletti ja tuotetiedot. Eikö muka kelpaa yksityisasiakkaille? "Käyttötarkoitus Polttoaine, 1 laatu (kulut5111Avioliitto, -ero?
Olemme asuneet kohta kaksi vuotta asumuserossa. Meillä on kaksi alaikäistä lasta, jotka asuvat äitinsä luona. Minä olen1110