hamalake
Vapaa kuvaus
Aloituksia
475
Kommenttia
256
Autovuokraamot Kouvolassa
Mistä vuokraan edullisimmin pakettiauton viikonlopuksi tammikuussa?041VW Passat diesel vm. 2004 - 2008
Olen aikeissani ostaa vm, 2004 -2008 VW Passatin dieselin. Mihin seikkoihin minun kannattaa kiinnittää huomiota autoa t041Perinnön jako
Asun asumuserossa puolisostani vuodesta 2012 alkaen. Olemme kuitenkin vielä naimisissa. Välimme eivät ole kovin hyvät .341Huomenna Psykiatrille
Taas on aika lääkärille. Saa nähdä, mitä kirjoittaa? Turhauttaa käydäkin vastaanotolla, kun mikää lääke ei auta, Oli sit040Millä peristeella?
Millä perusteella sarausvakutuskorvuuksella pääsee unitutkimukseen? Jos on pari viikkoa nukkunut juuri ollankaan, riittä040Unet
Näen nykyisin paljon unia, jotka liittyvät oman minän huonouden tunteeseen. Esim. olen reserviupseerikoulussa ja en pärj140Mitä tehdä?
Minulla on vaikea krooninen univaiva.Vaivannut jo vuosikymmeniä. Olen käynyt koko kesän omalääkärilläni hakemassa (kokei038Torfyanovka
Onko kukaan tutustunut Torfyanovkan hotelliin viikolla illlalla tai viikonloppuna? Lähinnä siinä mielessä? Onko mahiksia037Perinnön jako
Asun asumuserossa puolisostani vuodesta 2012 alkaen. Olemme kuitenkin vielä naimisissa. Välimme eivät ole kovin hyvät .136Laajan unitutkimus
Eikö Suomessa tosiaan ole unilaboratoriota, joka tekisi laajan unitutkimuksen? Vitalmediä lukuun ottamatta. Aln olla oll035Lepopulssi
Minulla on lepopulssi noin sata/min. Mitä haittaa siitä on? Tulee varmaan pääasiassa käyttämistäni lääkkeistä. Syön Keti132Unilabrat
Kävin v. 2010 Vitalmedin unilabrassa. Minulle määrättiin lääkettä (voxra), joka pariin kertaan vaihdettiin toisiin lääkk030Automatkailu Venäjälle?
Harrastan automatkailua Venäjälle. Tosin ihan lähialueille. Haen bensaa ja juomaa kohtuudella. Ei mitään laitonta. Nyt k126Kannatteatava tietokone
Mikähän voisi olla edullinen kannetteva, kestävä, luotettava tietokone? Käytän vain sähköpostieiuhin ja surffaluun.021Ristiriitoja perheessä
Meillä on 14, kohta 15 -vuotias poika. Hän pelaa melko paljon puhelimella, koneella ja tabletilla. Ainoastaan tabletissa018