Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

  1. VW Passat diesel vm. 2004 - 2008

    Olen aikeissani ostaa vm, 2004 -2008 VW Passatin dieselin. Mihin seikkoihin minun kannattaa kiinnittää huomiota autoa t
    Autot
    0
    34
  2. Mihin laittaa?

    Mihin kannattaa sijoittaa tuollaiset 20 000 €? Jos tilanne muuten on se, että ylimääräistä rahaa ei ole ja työttömyys uh
    Yleistä taloudesta
    2
    34
  3. Rattijuopumus

    Jäin kiinni v. 2012 törkeästä rattijuopumusesta. Sain siitä 6 kukauden ajokiellon. Myös v. 2013 sama toistui. Tällöin tu
    Laki ja rikos
    0
    34
  4. Millä peristeella?

    Millä perusteella sarausvakutuskorvuuksella pääsee unitutkimukseen? Jos on pari viikkoa nukkunut juuri ollankaan, riittä
    Uni ja unihairiöt
    0
    33
  5. Autovuokraamot Kouvolassa

    Mistä vuokraan edullisimmin pakettiauton viikonlopuksi tammikuussa?
    Automatkailu
    0
    32
  6. Perinnön jako

    Asun asumuserossa puolisostani vuodesta 2012 alkaen. Olemme kuitenkin vielä naimisissa. Välimme eivät ole kovin hyvät .
    Perintö ja testamentti
    3
    32
  7. Laajan unitutkimus

    Eikö Suomessa tosiaan ole unilaboratoriota, joka tekisi laajan unitutkimuksen? Vitalmediä lukuun ottamatta. Aln olla oll
    Uni ja unihairiöt
    0
    31
  8. Mitä tehdä?

    Minulla on vaikea krooninen univaiva.Vaivannut jo vuosikymmeniä. Olen käynyt koko kesän omalääkärilläni hakemassa (kokei
    Uni ja unihairiöt
    0
    30
  9. Perinnön jako

    Asun asumuserossa puolisostani vuodesta 2012 alkaen. Olemme kuitenkin vielä naimisissa. Välimme eivät ole kovin hyvät .
    Laki ja rikos
    1
    28
  10. Unilabrat

    Kävin v. 2010 Vitalmedin unilabrassa. Minulle määrättiin lääkettä (voxra), joka pariin kertaan vaihdettiin toisiin lääkk
    Uni ja unihairiöt
    0
    26
  11. Torfyanovka

    Onko kukaan tutustunut Torfyanovkan hotelliin viikolla illlalla tai viikonloppuna? Lähinnä siinä mielessä? Onko mahiksia
    Yleistä matkailusta
    0
    26
  12. Automatkailu Venäjälle?

    Harrastan automatkailua Venäjälle. Tosin ihan lähialueille. Haen bensaa ja juomaa kohtuudella. Ei mitään laitonta. Nyt k
    Eri tapoja matkailla
    1
    22
  13. Lepopulssi

    Minulla on lepopulssi noin sata/min. Mitä haittaa siitä on? Tulee varmaan pääasiassa käyttämistäni lääkkeistä. Syön Keti
    Yleistä terveydestä
    1
    22
  14. Kannatteatava tietokone

    Mikähän voisi olla edullinen kannetteva, kestävä, luotettava tietokone? Käytän vain sähköpostieiuhin ja surffaluun.
    Harrastukset
    0
    17
  15. Ristiriitoja perheessä

    Meillä on 14, kohta 15 -vuotias poika. Hän pelaa melko paljon puhelimella, koneella ja tabletilla. Ainoastaan tabletissa
    Lapsen kehitys
    0
    14