Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
hamalake
profiilit
hamalake
hamalake
Vapaa kuvaus
Aloituksia
475
Kommenttia
256
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ok entä osaatko sanoa Swans D2.1SE tai Neat Motive 2 SE lattiakaiuttimista? Ainakin tuossa Neatissa on hyvä alennus, hintaan 799€. Normaalihinta 1 700 €. Sen luokan kaiuttimen luulisi olevan jo laadukas. Se, miten tuollainen lattiakaiutin sopii pienehköön kuuntelutilaani, on myös kysymys. Kuuntelutilani on 3,5 x 4,2 m ja kuunteluetäisyys kaiuttimeen 2,8 m.
01.07.2014 02:59
Mulla unet ei tule takaisin pitkiin aikoihin, Olin yli 7 kk juomatta pisaraakaan ja silloinkin oli paljon todella vaikeita öitä. Olen hyvin herkkäuninen ja alkoholi on se viimenen juttu mun unnille! Esim. olen ostamassa autoa ja mietin ja katslelen autoja netissä läpi yön. En pysty jättämään asioita yöksi pois. Nyt viime yönä oli hyvä lääkitys ja uni oli hyvä. Vaikkakin kemiallinen, mutta unta on saatava keinolla millä hyvnsä.
27.06.2014 06:25
Hyvin meni tankilla käynti. Kaikkiaan 5 tuntia edestakaisin Kouvolasta. Rajalla Venäjän porukka/rahanvaihto juuri tauoilla joka venytti matka-aikaa. Tulen käymään uudelleenkin. Jonot olemattomat, kun sunnuntai -aamuna ennen kuutta rajalla. Heti sen jälkeen näkyi vilkastuvan. Takaisin todella hiljaista ja nopeaa niin Venäjän kuin Suomenkin puolella. Helppoa kuin heinän teko, jos viitsii käydä. Rahamiehille ei tietty mitään järkeä, mutta tällaiselle työttömällä jokainen penni on arvokas. Näin se menee. Toista olivat jonot siihen aikaan, kun työkseni sitä rajaa ylitin satoja kertoja. Ihan järkyttäviä välillä.
26.06.2014 00:07
Mulla toisenlaista kokemusta. Omistin v. 2006 bensakoneen, jonka ostin uutena. Ajoin n. 45 tkm. Ei mitään huolta. Hyvä auto maantiellä ja vähällä menee. Eikä mikään hirveä meteli. Missä ne linkkisi?
25.06.2014 17:18
Kävin tänään Call Sektorin haastattelussa. Huomenna toinen paikka. Haastattelija puhui vakuuttavalla äänellä huippumyyjistään. Kuka ekana päivänä oli myynyt niin ja niin paljon. Kuulemma yli 4 000 €:n tilin tehnyt. En oikein saanut selvää palkkausjärjestelmästä. Tunnetusti puhelinmyynnissä tehty monimutkaiseksi. En huomannut kysyä, että jos myynti on 0 €, niin tuleeko potkut. Tai ylipäätään mitä pitää myydä, että palkka juoksee. Peruutuksista ei puhunut mitään. Ulkomaalainen tj arveluttaa. Eikö Suomesta löydy kaveria vetämään moista touhua? Joka tapauksessa olen tällä hetkellä puhelinmyyjänä yhdessä toisessa firmassa. Myyn aikauslehtiä ja vaikeaa on. Kukaan ei halua tilata; ei kiinnosta, kesällä muuta tekemistä, kiintiö täynnä, tehty periaatepäätös, että enää ei tilata, jne... Vanhanaikainen tuote myydä. Kuukausipalkka luvalla sanoen olematon. Mitähän tehdä? Vaihtaa firmaa. En usko, että pienempää tiliä voi enää tehdä, kuin nykyisessä teen. Ilman muuta tuloa, en missään nimessä eläisi nykyisellä.
03.06.2014 17:47
Kiiti, hyvät neuvot. Mitä löpö nykyään maksaa Venäjällä? On jo pari vuotta, kun viimeksi käynyt. Saako sitä tupakkaa tuoda päiväreissulla, bensanhakumatkallaan? Tullin omissa ohjeistuksissaan ristiriitaa!
02.06.2014 05:31
Kysyin asiaa myös tullilta. He kertovat, että alle 20 h:n matkalta saa tuoda vain polttoainetta. Siis tupakkaa ei. Mistä tämä ristiriita? Miten tulli tietää, että on ollut alle tai yli 20 h? Passiin tulee vain Venäjän leima (pvm) ei kellonaikoja.
30.05.2014 17:17
Tehosiko alussa ja kuinka monta vuotta? Miten vaikutti?
30.05.2014 07:45
Niin ja täydennyksenä edelleiseen viestiini, että mitä papereita pitää olla ja mistä saa? Onko autonkäyttövero voimassa ja saako sen raja-asemalta? Entä Venäjän liikennevakuutus. Käykö siihen Green Card?
30.05.2014 03:22
Riippu ihan siitä, mistä on kiinnostunut. Itse asuin 6 vuotta Pietarissa. Olin töissä ja tosiaan tein töitä hyvin paljon. Harmittaa nyt ehkä se, etten ehtinyt tutustua moneen mielenkiintoiseen paikkaa. Joten jos sulla on muutama tunti aikaa tutustua Pietariin, niin jo pelkkä siirtyminen paikasta toiseen vie tuon kokoisessa kaupungissa niin paljon aikaa, ettet ehdi käytännössä tutusta juuri mihinkään. Ehkä toisaan joku kauppa, jonka alan tuotteet sinua kiinnostavat. Riippuu vielä siitä, miten saavut Pietariin. Missä päin kaupunkia olet. Vaikea yhtälö, mutta toivotan onnea. Paremmin en osaa olla avuksi.
30.05.2014 02:56
Ovat aika pajon IT -alan paikkoja. Vaikea Espnajasta töitä löytää, kun siellä työttömyys niin korkea.
30.05.2014 02:22
Eli mistä voisi etsiä?
27.05.2014 18:12
Jostain luin, että 8030, G3 antaa eniten vastineta rahalleen. Siis siirtyminen seuraavasta isompaan on parainta juuri 8030:n kohdalla. 8040 on jo liian kallis muutenkin, kuten myös G3. Muuten ei kahta sanaa minunkaan mieslestäni. Itsellä ollut aiemmin 6010 ja 8020. Nyt tarkoitus palata jossain vaiheessa (kun on rahaa) taas Geneihin. Pikku subi on jo. Pienet kuviot kotona, riittää vähempikin.
27.05.2014 01:45
En ole syntynyt koulutettuun sukuun. Itse asiassa olen koko suvun korkeimmin koulutettu. Materiaa on isäni puolelta panostettu ja saavutettukin. Ongelmani ovat mielestäni muualla kuin jeesusteluissa. Jatkuvat ongemat laskujen maksamisessa syövät miestä. Mitään ylimääräistä en ole aikoihin hankkinut. Raha menee ja ei riitäkään laskuihin, elatusmaksuihin ja ruokaan. Työstänikin saan vaan nimellisen korvauksen. Pelkästään sillä en eläisi alkuukaan. Yksi hyvä kaveri on, mutta kaukana. Sähköpostilla pidämme yhteyttä ja tapaamme kesäisin. Muita kavereitakaan ei ole. Olen pahasti erakoitunut. Suuri onni on lapseni.Varsinkin pieni tyttäreni on aarre minulle. Ainut perheen jäsen, joka ei moiti minua. Puolisonikin vain arvostelee minua. Kiitosta ei saa mistään, vaikka käy päivittäin auttamassa heitä. Lasten takia käyn.
24.05.2014 08:17
Oletko kokenut tämän henkilökohtaisesti vai kuullut jostain? Onkohan jäänyt myynti vähäksi vai mistä moinen? Tai henkilö on viihtynyt muualla kuin työmaalla?
23.04.2014 08:54
Molemmathan on tarkoitettu eturauhasvaivoihin!? Kysyin hiustenlähdöstä.
27.03.2014 14:17
Mielestäni turvotus kertyy päivän mittaan riippumatta siitä, mitä syön. Syön kylläkin aika lailla samalalsta ruokaa jopka päivä (terveellisesti). Itse voisin epäillä mm. leipää, mutta en ole varma. Menen ensi kuussa lääkäriin.
21.01.2014 08:47
Unohtui vielä netti. Saako treffipalstoilta todella seuraa vai onko se vain "hämäystä?"
06.01.2014 09:16
Allerginen, milleköhän tähän aikaan vuodesta? Jokin muu oireilu?
13.12.2013 13:54
Niin, olin osastolla nimeomaan univaivani takia. Itse asiassa unirytmin saattaminen oikeaksi. Tosin se on lipsunut osastolla olon jälkeen lähtöpisteisiinsä. Hyvä puoli tuo lääkeannostuksen alas ajaminen. Jota Triptyl korvaa. Nyt menee paljon vähemmän kuin ennen osastoa. Kyllä mielialaanikin on syytä kohottaa. Kotiväkenikin välillä huomauttelee alakuloisuudestani.
02.12.2013 12:35
5 / 13