Puhelinmyyntityö Espanjassa/Thaimaassa?

Olen Suomen markkinoille liian iäkäs (56 v., en omasta mielestäni) ja liikaa koulutettu mieshenkilö. Töitä olen hakenut joka paikkaan oman alani ja työssäkäyntialueeni ulkopuolellekin. Ei onnistu, 2 vuotta hakenut. Mielessä onkin käynyt, että jos lähtisi Espanjaan tai Thaimaahan puhelinmyyntityöhön. Sinne tuntuisin pääseväni. Omakohtaisia kokemuksia ko. työstä ja Espanjassa/Thaimaassa elämisestä? Korvaako aurinko ja lämpö tylyn työn? Ei liene aina herkkua. Pitäisi olla jatkuvasti iloisen rempseä, arveluttaa! Ulkomaankokemusta minulla on, joten se ei niin mietitytä.

13

763

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sarah34

Tuota Thaimaan puhelinmyynti työtä olen minäkin tässä miettinyt muutaman kk. Minulla on edessä muutaman kk tauko ennenkuin menen opiskelemaan ja se kiinnostaisi. Kukaan ei ole ainakaan vielä vastannut kyselyyni joka on tuossa muutamaa riviä alempana :)

• epsanjaaaa

Jos luulet pärjääväs puhelintyössä nii antaa palaa vaan, mutta se on sitten ihan hanuri hommaa, ei kukaan täyspäinen osta puhelimessa mitään.

• Sarah34

Minä olen tehnyt puhelnmyyjän työtä ennen... Eihän se mitään kivaa ollut mutta haluaisin tätä kokeilla, kyse ei kuitenkaan ole mistään aikakauslehtien tai kännykkäliittymien myymisestä.

• Onnea matkaan
        Sarah34 kirjoitti:

Minä olen tehnyt puhelnmyyjän työtä ennen... Eihän se mitään kivaa ollut mutta haluaisin tätä kokeilla, kyse ei kuitenkaan ole mistään aikakauslehtien tai kännykkäliittymien myymisestä.

Pahimmassa tapauksessa kauppaat yrityksille puhelimitse sokkona jotain pesuainetta. Ei varmasti ole helppoa sekään. Jotkut osaa.

• kokemusta on

Kannattaa varautua siihen, että firmat eivät hoida lakisääteisiä velvotteitaan asianmukaisesti.

• Sarah34

Kertoisitko vähän tarkemmin minkälaisista lakisääteisistä velvotteista oli kyse?

• Tasamaantallaaja

https://www.facebook.com/thaisales.co?fref=ts
      www.elamystyothaimaa.com

Tuolta vaan yhteyttä, ei ole aku ankan myyntiä vaan ihan ihmisten sähko,tv,netti, sopimusten uusimista edullisempaan. kannattaa kysyä.
      Kaveri toissä tuon firman toiminnassa, thaimaassa phuketissa tällä hetkellä, kuulemma viihtyy..Itselläni ei kantti kestä lähteä maailmalle myyntimieheksi, mutta ne joilla kestää onnea vaan.

• KurjaTulevaisuus

"Kertoisitko vähän tarkemmin minkälaisista lakisääteisistä velvotteista oli kyse?"
      Jos pitää arvata niin aloitetaan: Verot, eläkkeet, ..., yms?

• 6 vuotta hommissa Es

Miks pitäis ottaa joku puhelinmyyjänpaikka? Kyllä muitakin asiakaspalvelupaikkoja on vaikka kuinka suomalaisille. Ei ehkä aurinkorannikolla mutta esim. Barcelona/Madrid löytyy kyllä.

• Eli mistä voisi etsiä?

• Ovat aika pajon IT -alan paikkoja. Vaikea Espnajasta töitä löytää, kun siellä työttömyys niin korkea.

• huippua

Itse aloitin suomessa puhelinmyyjänä suomessa 1996 ja tulot nousseet tasaisesti,jo monta vuotta yli 150000e vuodessa.suosittelen lämpimästi kaikille nuorille.suomessa löytyy sen jälkeen töitä mistä vaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen

ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?
      Maailman menoa
      138
      3634
    2. Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!

Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville
      Suomalaiset julkkikset
      55
      3221
    3. Muistan vuosikymmenten takaa

Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.
      Ikävä
      12
      2654
    4. Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?

Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -
      Maailman menoa
      115
      2221
    5. Voiko kaivattu olla liian vanha?

Tai muuten huonokuntoinen...
      Ikävä
      171
      1866
    6. Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?

Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa
      Työpaikat
      31
      1386
    7. Missä näit viimeksi kaivattusi?

Menikö kohtaaminen hyvin vai ujousko esti lähestymästä?
      Ikävä
      54
      1172
    8. IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...

71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih
      Terveys
      16
      963
    9. Jos mies oikeasti haluaa sinut

Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois
      Ikävä
      110
      933
    10. Polvinen hylkäsi Persut

Polvinen teki ratkaisun, lähti Persujen paraati paikalta. Moni on jättänyt puolueen tavallisten kansalaisten joukosta.
      Kajaani
      157
      933
    Aihe