Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
hamalake
profiilit
hamalake
hamalake
Vapaa kuvaus
Aloituksia
475
Kommenttia
256
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Alla bvenäläisen puupelletin laatukriteerit. Ei pitäisi olla huomauttamista!
"Käyttötarkoitus Polttoaine, 1 laatu (kuluttajasegmentti)
Laatuluokka EN A1
Halkaisija, mm 8
Kosteus, % 6
Tuhka, % 0,31
Mekaaninen kestävyys, % 99,4
Tehollinen lämpöarvo saapumistilassa, Q, kcal/kg 4389
Tehollinen lämpöarvo saapumistilassa, Q, MJ/kg 18,38
Rikki, S, % 0,01
Typpi, N, % 0,05
Kloori, Cl, % < 0,02
Tuhkan sulamiskäyttäytyminen (Ox), °C 1450 "
27.10.2013 10:39
Millaista osaamista Se tarvii. En ole liiemmin ollut suorittavan portaan hommissa. Varsinkaan huoltomiehenä. Pärjäänköhän työssä?
22.10.2013 10:22
Olen samaa mieltä siinä, että unta on saatava keinolla millä hyvänsä. Hän, joka ei ole kroonisen univaivan riivaamana, ei voi ymmärtää unettomuutta. Tietysti lääkkeisiin kehittyy riippuvuus. Mutta mitä tehdä, jos uni ei muuten tule? Paha kierre myönnän. Itse en osaa ratkaista tätä ongelmaa, joten olen hakeutumassa osastolle, jota lääkärini minulle suositti.
20.10.2013 06:47
Joo, varmaan menen ensimmäisenä pyytämään tällaista todistusta työnantajaltani! Kysyy heti, mihin sitä tarvitsen?
06.10.2013 14:27
Minulla on lääkityksenä seuraava uneen ja mielialaan. Lähinnä uneen.
Lyrica illalla 150 mg ja aamulla 75 mg
Ketipinor 400 mg
Truxal 100 mg (voi ottaa 125 mg, jos siltä tuntuu)
Eilen kävin yksityisellä. Hän oli sitä mieltä, että nyt pitäisi pikemmiten ajaa alas vahvaa lääkitystäni. Ehdotti osastolla viikon, kahden jaksoa. En nyt voi/kehtaa olla poissa töistä, jonka olen juuri aloittanut. Pakko osoittaa pätevyytensä uudella alalla niin, että työnantaja vakuutuu osaamisestani. Itse asiassa kyse kurssista ja työharjoittelusta, siitä tuo näytön paikka.
Ehdotin lääkärille Leponexia, mutta sanoi että se on psykiatrin tehtävä. Määräsi kuitenkin; Surmontil 25-50 mg
Itse olen huomannut, että Lyrica vaikuttaa postiivisesti mielialaan kohdallani. Uneen taasen toimii paraiten Truxal. Soitan huomenna omalle psykiatrilleni. Voisikohan ajatella pudottaa tuosta Ketipinorin? Vai antaa olla ja odottaa osastojaksoa, joka voisi olla mahdollinen maaliskuussa. Ei aiemmin. Ylipäätään, mitä mieltä olette myrkytystillastani? Tämä on koko kesän kokeilujen tulos. Yhtenäistä unta saisi olla vähän enemmän. Nyt se jää 5-6 tuntiin.
06.10.2013 07:04
Niin, että kuka niitä tekee ja mitä maksaa? Olen myös ajatellut asiaa. Minulla on Volvo S80 D5, vm. 2007. Siinä on ärsyttävä viive esim. ohituksiin lähtiessä. Vähään aikaan ei tapahdu mitään, mikä saattaa aiheuttaa virhearvioinnin ohituksen turvallisuudesta. Uudemmissa malleissahan on tuplaturbo, mikä korjannee asian. En ole koeajannut. Huippuja ei kai Suomessa kukaan kaipaa lisää.
05.10.2013 06:08
Jaa, minulle ei noin pienet annokset tee kuin vihaiseksi! Barbituraatteja, onko niitä ylipäätään misään käytössä?
Minulla on omalääkäri, jonka kanssa olemme koko kesän etsineet sopivaa lääkitystä. Vielä on hakusessa, kun herään ja nousen välillä klo 02 yöllä.
Dormicumia ehdotti yöllä herätessäni otettavaksi. Vielä ei tule käyttöön. Lisättiin Truxalia 100 mg:aan. Truxal rentouttaa sopivasti ja on paras käyttämistäni lääkkeistä. Niitä on siis muitakin.
04.10.2013 13:05
Minulta löytyy rattijuopumus. Tiedätkö tarkalleen vai oletko mutullla liikenteessä?
03.10.2013 12:58
Mistä ostat? Eikö siitä tule sivuvaikutuksia, vieroitusoireita. Onko edes laillista? Tuntuu oudolta unilääkkeeltä. Muuttaa ihmisen apaattiseksi. Olen nähnyt.
03.10.2013 11:28
Olen työelämässä enkä aio valvoa ylimääräistä. Nuilla eväillä pyörin sangyssä kunnes kyllästyn ja nousen ylös. Kuten tänä yönäkin, klo 02.15. Vaikea rakastella yksin. Kuten olen maininnut, perusasiat ovat kyllä hyviin tiedossa. Minulla on geneettinen univaiva. Näin ilmaisi psykiatrini. Siihen ei luontaistuotteet tuo mitään vaikutusta.
03.10.2013 10:37
En oikein ymmärtänyt viestiäsi! Tarkoitat, että sinulla on ollut joku D:lla alkava lääke. Mitä luulet tuon tuovan minulle? D alkuisia lienee monia. Esim. Dormicum. Ei toiminut minulla.
03.10.2013 07:44
Ei, en ole kaltaisesi juoppo!
01.10.2013 16:33
Koeaika on mielestäni 12 kk ja se alkoi viime vuoden joulukuussa muistaakseni. Kun tuli päätös. Hain ensin alkolukkoa, mutta peruin sen. Se otettiin huomioon tuomiossa.
En vain veiläkään ymmärrä yhdyskuntapalvelua. Jos olen töissä, mitën se suoritan. Työnanataja ei varmaan katsele suopeasti. Missä sen voi suorittaa vai voiko maksaa rahalla koko roskan? Paljonkohan maksaa?
01.10.2013 16:24
Miten tässä nyt sitten etenee? joutuuko pelkäämäänm vankeutta vai selviääkö ajokiellolla + sakolla? Mistä voisi heti kysyä. Poliisilta, tuomioistuimelta, ...Alkolukko on se toinen vaaihtoehto.
01.10.2013 15:46
Onko mahdollista tapauksesssani ostaa edullinen (1 000 - 1 500 €) käyttöauto,¨jossa jo on alkolukko. Voinko ajaa sillä vai pitääkö se asentaa nykyiseen Volvooni?
01.10.2013 14:37
Onko tietosi mutua vai faktaa? Minulla on ehdollinen vannkeustuomito, jonka pituutta en muista. Eli on väistämättä tiedossa yhdyskuntapalvelus¨? Missä sen voi suorittaa?
Kumpaan sinä kallistuisit, jos autoa tarvii ja perheessä on pieniä lapisa, jotka vielä harrastavat mutkamäkeä? Vaimo joutuu lujille jo toisen talvena peräkkäin. Ei ole rehellistä hänellekään työn päälle aina viedä poikaa mäkeen. 2 000 € työttömälle on iso raha. Menee säästöistä, mutta lasten etu tässä painaa mieltä eniten. Myös työn hoitaminen ilman autoa on lähes mahdotonta!
Mistä lähtisit purkamaan alkolukon hankintaan? Mistä saa edullisimmin, uusi vai kätetty. Merkki? Harkitsin jo edellisellä kerralla, mutta peruin päätökseni. Nyt on totinen paikka edessä.
01.10.2013 14:23
Viesti Tekstin maksimimäärä 5000 merkkiä
Elikä, mihin kannattaa olla yhteydessä? Jos noin hyvä paikka on. Vai onko? Ylipäätään jos Suomessa on jotain kiikarissa.
24.09.2013 14:54
Siis, mitä tarkoittaa naamaraja?
14.09.2013 18:42
Minulle lääkäri kirjoitti Lyricaa unettomuuteeni. Vaikuttanee myös ahdistukseen lieventäen sitä. Lääkärini sanoi, että syventää unta. En laita vastaan. Annoskosi on kovin pieni. Minulle illalla 150 mg ja aamulla 75 mg.
25.08.2013 06:05
Minunkin mielestäni palkka alussa ei ole tärkein. Tilanne on se, että yritys haluaa säästää ja käyttää tyällisyyskurssilla olevaa työvoimaa hyvkseen 6 kk. Heille se on lähes ilmaista. Laskin juuri, että jos työnantaja ei kustanna minulle asuntoa, en voi ottaa hommaa vastaan. Menot ovat suuremmat kuin tulot! Mahdoton toteuttaa.
01.08.2013 16:31
7 / 13