Vapaa kuvaus

Aloituksia

475

Kommenttia

256

  1. Niin kuin tuossa viestini alussa totesin, ei järin meno päällä. Hoidan tyttäreni päiväkotiin ja sieltä pois. Asun asumuserossa ja vaimoni käy töissä. Se, että olen tällä koulutuksella työtön on ehkä suurin jarru elämässäni. Nyt vahvalla lääkkeillä tosin nukun, mutta niitä bentzoja ei enää kauaa voi jatkaa. Betzot väsyttää päivällä. Sitten alkaa taas unettomuus. Joskus jaksan käydä uimassa, lenkillä, mutta sekin jää toisinaan väliin. Iltaa kohden masennus lisääntyy merkittävästi. Käyn sänkyyn ennen kahdeksaa. En vain jaksa illalla kiinnostua TV-ohjelmista. Masentaa niin paljon.

    Olen käynyt psykoterapiassa kolmisen kuukautta, mutta tuloksetta. Hän ei varsinaisesti ole terapeutti vaan psykiatrian sairaanhoitaja.

    Minulla on huomenna taas aika psykiatrille. Yritän saada lähetteen unitutkimukseen, jotta saisin nukuttua ilman bentzoja. Mielialalääkkeistä en oikein tiedä, kun eivät auta. Uni olisi se kova juttu. Hyvä uni pitää päivän pirteänä. Jaksaa ja huvittaa.

    Seksiä en ole harrastanut kohta kahteen vuoteen. Ennen se oli melkein jokapäiväistä iloa. En uskalla lähestyä naista, koska koen itseni tarpeettomaksi ja mielenkiinnottomaksi hylkiöksi. Olen hoikka ja urheilullinenkin, mutta ei sillä pelkästään pelata.

    Joten mättää vähän joka sektorilla. Hyvä, kun pysyy terveen kirjoilla. Ettei sekoa. Liikunta on elämäni ainoa iloni, silloin, kun sitä jaksaa harrastaa. Onhan sekin tietty edes jotain. Paras masennuslääke, ylivoimaisesti.
  2. Jostain olen kuullut, että Lyrican vieroitusoireet ovat pirulliset. Onkohan perää vai yksilöllistä?