Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
hamalake
profiilit
hamalake
hamalake
Vapaa kuvaus
Aloituksia
475
Kommenttia
256
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eikö Rivatril ole niitä vahvimpia bentzoja?
19.07.2013 11:21
Voisiko minulla olla jokin fysiologinen vika, kun mitkään lääkkeet eivät tunnu tehoavan riittävästi? Tätä epäili psykiatrini. Masennuksen sijaan minulla taitaa olla ahdistus. En aina koen itseäni niin masentuneeksi, vaan haluttomaksi, puhumattomaksi, aloitekyvyttömäksi, alavireiseksi, surulliseksi jne.
19.07.2013 10:45
On kokeiltu lääkkeitä laidasta laitaan. Mikään muu kuin Fenazepam ei auta ja sitä saa vain Venäjältä. Ei sivuvaikutuksia ei mitään. Nukuttaa pienellä annoksella hyvin. Melatoniini on yhtä tyhjän juttu. Vaatii tosi voimakasta lääkettä, kunnes minulla vaikuttaa. Yhden yön Ritvatrilin 2 mg kokeilun perustella voisi jatkossa ennustaa yhtenäistä unta. Olkoonkin betzo, mutta nukkumatta en aio olla. Siinä ratkeaa sekopäissäään juomaan. Ja siinä homassa menee kaikki!
19.07.2013 08:39
Kaikkea on kokeiltu menestyksettä. Oma-aloitteisesti kokeilin paria bentzoa yhtaikaa ja nukutti. Nykin uni Ritvatrililla oli edes jonkinlaista. Kävin kahdeksalta nukkumaan jan nousin ilman väsymystä klo 03:40. Ei siitä huonommasta päästä. Ilman bentzoja en nuku juuri lainkaan. Niin paha univaivani on!
19.07.2013 03:56
Niin kuin tuossa viestini alussa totesin, ei järin meno päällä. Hoidan tyttäreni päiväkotiin ja sieltä pois. Asun asumuserossa ja vaimoni käy töissä. Se, että olen tällä koulutuksella työtön on ehkä suurin jarru elämässäni. Nyt vahvalla lääkkeillä tosin nukun, mutta niitä bentzoja ei enää kauaa voi jatkaa. Betzot väsyttää päivällä. Sitten alkaa taas unettomuus. Joskus jaksan käydä uimassa, lenkillä, mutta sekin jää toisinaan väliin. Iltaa kohden masennus lisääntyy merkittävästi. Käyn sänkyyn ennen kahdeksaa. En vain jaksa illalla kiinnostua TV-ohjelmista. Masentaa niin paljon.
Olen käynyt psykoterapiassa kolmisen kuukautta, mutta tuloksetta. Hän ei varsinaisesti ole terapeutti vaan psykiatrian sairaanhoitaja.
Minulla on huomenna taas aika psykiatrille. Yritän saada lähetteen unitutkimukseen, jotta saisin nukuttua ilman bentzoja. Mielialalääkkeistä en oikein tiedä, kun eivät auta. Uni olisi se kova juttu. Hyvä uni pitää päivän pirteänä. Jaksaa ja huvittaa.
Seksiä en ole harrastanut kohta kahteen vuoteen. Ennen se oli melkein jokapäiväistä iloa. En uskalla lähestyä naista, koska koen itseni tarpeettomaksi ja mielenkiinnottomaksi hylkiöksi. Olen hoikka ja urheilullinenkin, mutta ei sillä pelkästään pelata.
Joten mättää vähän joka sektorilla. Hyvä, kun pysyy terveen kirjoilla. Ettei sekoa. Liikunta on elämäni ainoa iloni, silloin, kun sitä jaksaa harrastaa. Onhan sekin tietty edes jotain. Paras masennuslääke, ylivoimaisesti.
17.07.2013 06:12
Tenox kuin muutkaan ei auta. Ainut joka toimii on venäläinen Fenazepam. Ei mitään sivuvaikutuksia. Tai sitten iso valikoima bentzoja. Mutta niistä tulee koko päivän väsymys, lääkeunta.
16.07.2013 18:52
Joo, tulihan ne viekkarit viiveellä. Tosin Voxran kanssa. Molemmat on lopetettu. Olo oli kuin monen päivän pahassa krapulassa. Ilman Diapamia en olisi kestänyt. Nyt jo helpottaa. En vaan ymmärrä, mikä minulle sopii. Ehkä painotan psykiatrilleni unipuolta jättäen mielialalääkkeet mahdollisimman vähiin, jos ollenkaan. Hyvä uni tuo myös hyvän mielen. Se on koettu.
16.07.2013 07:21
Minulle lääkärin määräsi Diapamia 10 mg Voxran vieroitusoireisiin. Oli todella pahat viekkarit vaikka en käyttänyt kuin reilun viikon. Nyt olo ei ole vielä tasaantunt. Syön edelleen Diapamia kymmenia mg päivässä. Se hyvää siinä en, että uni tulee hyvin. Toisena meilialalääkkeenä minulla on escitalopram 20 mg. Uni on minulla aina ollut suuri ongelma ja nyt tuo Diapam auttaa. Minulla on 100 kpl rasia Diapamia. Voiko siitä tulla ongelmia, jos käytän kaikki loppuun ajan myötä?. Voxrankin pitäisi jo helittaa tässä ajassa. Etsin unilääkettä, en niinkään masennuslääkettä, joita minulla on kokeiltu tuloksetta vuosia. Mikää ei tepsi. Insomin tuo myös parannusta uneen. Kohta sekin loppuu, enkä haen lisää. Torstaina on psykiatrin vastaanotto. Ajattelin pyyttää vain toimivaa unilääkettä ja jättää kaikki mielialalääkkeet pois. Ne tekee vain kasviksi, eivätkä tuo mitään tulosta! Nytkään en jaksa käydä enää lenkillä ja vaimonikin huomuttelee, että elän toisessa maailmassa. Varmaan tuon Dipamin takia. Parempi sekin, kuin ne viekkarit. Tilanteeni on vaikea hoitaa. Unilabrassakin kävin, mutta sieltä en saanut mitään apua uneen.Voxraakin määräsivät, mutta loppui lyhyeen. Sifrol oli seuraavaava, mutta se altistaa alkoholille. Alkoa en ole juonut 9 kuukauteen.
14.07.2013 09:39
Minulla Voxra käytössä kaksi viikkoa. Alussa 150 mg, mutta pari päivää ottanut 300 mg. Ei voi sanoa, että lääke vaikuttaisi millään tavoin positiivisesti. Olo on kuin pahassa krapulassa päivätolkulla. Aaamusta iltaan. Masentaa, ahdistaa, ei pysty keskittymään ei huvita mikään, ei jaksa. Ihan hirveä olo. Kävin yksityisellä hakemassa Diapamia. Psykiatrille minulla on aika viikon päästä. Silloin pitää miettiä jotain muuta lääkettä. Tätä en kauaa kestä sortumatta juomaan. Mutta mitä tilalle? Lähes kaikkea on kokeiltu tuloksetta. Uni on ehkä suurin ongelmani. Jos saisin nukuttua yhtenäisen yöunen, en usko kaipaavani mitään mielialalääkettä. Yhtäjaksoista yöunta olen saanut viimeksi nukutta pari yötä joskus 1990 -luvun alussa. Nukahdan, mutta herään ennen pulta yötä. Tämän jälkeen vain ihmettelen maailman menoa. Tosin nyt Diapam auttaa, mutta se on tilapäisratkaisu. Zopinoxin kanssa, jota syön vielä muutaman illan, kunnes loppuu.
12.07.2013 09:33
Kävin yksityisellä lääkärillä, kun kunnan psykiatri ei ota kantaa masentuneisuuteni lisääntymiseen. Sain Diapamia helottamaan oloani. Tämä huono jaksoni ajoittuu juuri Voxran käytön aloitukseen. Joskus olen sitä kokeillut ja luopunut jostain syystä. Silloin 300 mg annos vei yöunet, muuta en ole kirjannut. Uskon vahvaasti, että Voxra on pahan oloni takana. Pitänee soittaa psykiatrille ja kertoa totuus. Hän jostain syystä pitää sitä ihmelääkkeenä.
09.07.2013 14:56
En ole eläkkeellä. Etsin turhautumiseen asti töitä. Perhe ja lapset asuvat minusta erillään. Näen heitä onneksi joka päivä. Terapiaa olen saanut yli kolme kuukautta. Ei auta sekään. Tämänhetkinen masennus on ihan poikkeuksellisen kovaa. Alkoi perjantaina. En ymmärrä syytä. Lyrican lopetin kolmisen viikkoa sitten. Tuskin enää iskee sen viekkareita?
09.07.2013 12:36
Kiitos viestistäsi. Seroguelia en ole kokeillut. Onko vahvempi versio Ketipinorista? Stella on myös kokeilematta. Nyt kokeilun alla oleva Insomin 5 mg on aivan kammottava lääke. Ei tuo unta ja koko päivän olo kuin pahassa krapulassa ilman päänsärkyä. Hyvä, että pystyssä jaksaa olla. Masentaa ihan vietävästi. Onneksi tänään on soittoaika lääkärille. Kerron nämä uutiset hänelle. Veikkaan, että taas kokeillaan jotain uutta. Ehkä määrää aiemmin puheena olleen Oxaminin. Millainenkohan bentzo se on uneen? Olen samaa mieltä, että uni on tultava keinolla millä hyvänsä. Krooninen unettomuus johtaa alkoholin väärinkäyttöön ja se onkin sitten ihan eri juttu.
08.07.2013 10:47
Minusta ei ole mitään ongelmaa ymmärtää miesten kiinnostus naista kohtaan. Useinhan ensivaikutelma on tärkeä. Ei siinä sielun perille kukaan pääse. Mielestäni nainen on enemmän katseen kohde kuin mies. Nainenhan on mm. tehty iloksi miehen silmälle. Tuottaa siis postiivista energiaa katsoa kaunista naista. Mies on luotu metsästämään naista, jo suvunjatkamisen takia. Nainen taasen yrittää olla mahdollisimman viehättävä, jotta tuo mesästäjä kiinnittäisi huomionsa häneen. Eli naisen ulkomuotodolla on mielestäni suurempi merkitys kuin miehen. Miehen täytyy herättää naisen kiinnostus hieman muilla kuin ulkomuodollisilla avoilla. Luomalla itsestään menestyvän (varakkaankin) kuvan, olemalla sanavalmis, huumorintajuinen ja tärkeää; luomalla itsestään hyvän perheen pään mallin. Korjatkaa naiset, jos olen väärässä. Nämä ovat tietty vain omia ajatuksiani.
02.07.2013 09:58
Mistä edullisimmat lennot Hki - Chiang Mai? Olisiko edullisempaa lentää ensin Bangokiin ja sieltä edelleen jollain kulkuneuvolla Chiang Maihin?
18.05.2013 15:08
Siis väitäkö, että yksiöiden (ilmastoinnilla) vuokrataso Bangokin ulkopuolella on n. 650 €/kk. Sehän alkaa lähestyä pk-seudun vuokria! En jaksa uskoa. Mitä muuten ovat nuo farangit? En ole Thaimaan asiantuntija.
18.05.2013 14:14
Yhtenä vaihtoehtona Suomen työttömyydelle löydän puhelinmyyntityön Espanjassa, Fuengirolassa. Mikä/mitkä siellä olevista ovat harkinnan arvoisia? Olen ollut yhteydessä mm. Sol y Son, Pinklink S.L, Cash & Care. Johonkin näistä voisin lähteä.
15.05.2013 13:34
Hei, etsin mielenkiintoista naisseuraa. Olen terve (fyysisesti ja psyykkisesti) keski-ikäinen mies Kymenlaakosta. Ruumiinrakenteeni on urheilullisen hoikka. En ole kovin pitkä, 170 cm, mutta haittako se. Toivon sinulta, että olet pitänyt itsestäsi huolta. Niin myös minä olen pitänyt. Joten kirjoittele niin katsotaan, kohtaavatko kemiamme!
19.04.2013 11:15
Jostain olen kuullut, että Lyrican vieroitusoireet ovat pirulliset. Onkohan perää vai yksilöllistä?
08.04.2013 09:32
...ja missähän osoitteessa nuo tiedot ovat nähtävissä?
03.04.2013 09:34
Opettavainen tarina. Tuosta suhteesta olisi vain jälkiviisaana kannattanut erkaantua aikaisessa vaiheessa. Puolisolla olisi saattanut olla vielä sen verran ymmärrystä, että juominen aiheuttaa pahasti ongelmia arkielämään. Itse jouduin vaimoni hylkäämänä yksin vuosi sitten. Join vajaann vuoden, lin sen jälkeen hoidossa pari kuukautta. Tuona aikana sain "herätyksen". Nyt olen ollut nelisen kuukautta raittiina ja hyvältä tuntuu. Alan ymmärtää, että tosiaan kaikki menee, jos jatkan juomistani. En ole poikkeus. Kerron mielelläni kokemuksistani (niitä rittää!).
03.02.2013 07:17
9 / 13