Vapaa kuvaus

Aloituksia

54

Kommenttia

49

1. Lehtolapsien perinnöttömäksi jättäminen

Tuttu pehe on päätynyt naisen vaatimuksesta järjestelyyn jossa heidän omakotitalonsa ja mökkinsä on siirretty naisen nim
    Perintö ja testamentti
    11
    127
  2. Laina työttömälle

Onko olemassa yhtään rahalaitosta joka myöntää vaix 500e lainaa työmarkkinatuki ukkelil, 2v maksuajal. Luottotiedot o ku
    Talous
    0
    125
  3. asuntolainan hakeminen pienillä liitonkorvauksilla

Onko kokemuksia ettei me ittee häpäsemään Nordean tiskille. Mul o 25.000e sala vaa ja oon ajatellut ostaa pikku omakotit
    Lainat ja velka
    2
    120
  4. Maksuhäiriö merkinnän poistuminen

Jos olen maksanut ulos-ottoon kaikki velkani ja tehnyt perintätoimiston kanssa maksusuunnitelman ja pysynyt suunnitelmas
    Yhteiskunta
    0
    120
  5. palkkatukityöt, työssäolo velvoite

Kyseisen tiedon etsiminen hankalaa joten turvaudun kanssa ihmisten kokemuksiin. Olen kunnalla töissä 85prosentin työssä
    Työelämä
    0
    112
  6. harteiden hermopinne ja poskiontelot

Minulla on niskarangassa välilevyn pullistumia ja kax juurikanavan ahtaumaa. Ja tod.näkösesti niistä johtuen hartiaaluee
    Kysy terveydestä
    0
    108
  7. Saako työnantaja nykyään työnhakijoiden tietoja?

Jos mää tartten kolme raksaukkoo töihin firmaani ja soitan työkkäriin ni saanko tietoja vai meneekö työpaikka ilmoitukse
    Työ ja opiskelu
    1
    106
  8. hermo pinnassa kun ei tajua. APUJA

miten määritän matemaattisesti näytteen x-arvon kun y=31 kyseessä laskeva suora joka noudattaa kymmenkantaisen logaritmi
    Matematiikka
    9
    86
  9. Ulosotto velan laillisuus

Minulle pamahti ulosottoon 600e lasku perijänä Vaanit Oy Helsingistä. Kyseessä ennenkin ulosotossa ollut velka palautett
    Yhteiskunta
    0
    64
  10. 12h aamuvuoroo ja 12h yövuoroo 6päivää vapaata

Voisko joku kyseistä vuorotyötä kertoa miten kuukausitunnit menevät. Ton laskuopin mukaan 10päivään tulee 48h työtä ja k
    Työ ja opiskelu
    0
    61
  11. kesämökki ja perintövero

Jos määrittelen perukirjaan kesämökin arvoksi 100.000 josta maksan perintöveron ja maailmantilanteen johdosta mökit ei
    Perintö ja testamentti
    0
    53
  12. Vuorotyö 12h päivä 12h yö, 6 vapaata

En löydä tietoa kyseisestä vuorotyö mallista. Laskennallisesti tulee 10 päivän kuureissa 48h ja 30 päivässä 144h. . Mite
    Työ ja opiskelu
    0
    52
  13. Penikkatauti ja lenkkarit

Mitkä lenkkitossut kävelyyn kun penikkatauti hieman oireilee. Ostin new balance frech foamit juoksukengät, alko oireilee
    Harrastukset
    0
    43
  14. tes-palkkaus

Onko aiemmalla työkokemuksella mitään merkitystä palkan suuruuteen kun opiskelet uuden ammatin ja menet töihin ilman ala
    Työ ja opiskelu
    0
    39