Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jorma.soukka
profiilit
jorma.soukka
jorma.soukka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
192
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitos rehellisyydestäsi peppumies..
Kerro mulle ja muillekin normaaliseksin harrastajille että mikä siinä naisen, ehkä "miehenkin peräsulessa on kiihoittavaa?? Miksi sulle ei riitä vagina? Miksi sinä alistat naista antautumaan sairaaseen mieltymykseesi? Ymmärtkö että kuinka sairas sinä olet, ja kuinka vastenmielistä sinun "naisesi mielestä se on?
20.06.2011 23:27
Haista löysä kurapaska.. Vesi ja tonnikala on paljon terveelisempää sinun lapsille kuin sinun ahneusoppi perheellesi! Minun poikani oli samassa torjunta harjoituksessa kuin sinäkin ja hän ei kertonut mitään nekatiivista operatiosta.. Rahallinen korvaus oli pienenpi mutta ISÄNMAAN etu on paljon tärkeämpi!!
20.06.2011 22:47
Tämä on kaikkien aikojen hurjin juttu.. "Puolustusministeri Wallin ei tiedä edes mitenkä päin kumiritsaa pidetään kädessä.. Puhumattakaan kivääristä?
Aluksi minä pidin tätä vitsinä, että riisitautinen wallin saa PUOLUSTUS ministerin salkun.. mutta totta se on.. Jos joku varuskunta pitää lakkauttaa niin se on Dragsvik! Ahvenanmaa perustaa oman itsenäisen"valtion ja turvautuu Natoon, ja kaikki ISÄNMAATTOMAT muuttavat Ahvenanmaalle vieden mukanaan KAIKKI MUSLIMIT!! Sitten rauha palaa rakkaaseen Isänmaahamme.. AUTAMME VAIN NIITÄ JOTKA APUA TARVITSEVAT!
20.06.2011 22:07
Miksi sinä alistut siihen? Sinun naisellesi koira on tärkeämpi kuin sinä!
Ota etäisyyttä ja kerro että koiran paikka ei ole yhteisessä sängyssä!
Iso koira haiseekin tosi yököttävälle!!
20.06.2011 21:37
Olen usein ottanut kantaa että ei yhtään muslimia enää Suomeen.. Minä ja viisi miljoonaa SUOMALAISTA olemme sitä mieltä että jos meidän pitää ottaa "pakosta maahanmuuttajia, niin olkoot he sitten jotain muita kuin muslimeja.. KAIKKIALLA MAAILMASSA ON SUURIA ONGELMIA MUSLIMIEN KANSSA!!
20.06.2011 21:26
Nyt seurataan tarkasti kuinka Kulttuuriministeri Arhinmäki lapioi satoja tuhansia euroja PASKATAITEEN TUKEMISEEN! Niin paljon kuin vihasin Neuvostoliiton politiikka, niin ainut plussa Saatanalliselle Stalinille ja Breshvenille on se että ei YHTÄÄN RUPLAA Paskataiteen tukemiseen.. Ihmisoikeudet olivat päin persettä, niinkuin nytkin, mutta TAIDE OLI KORKEATASOISTA!!
20.06.2011 21:15
Aringonkukka öljyllä käsittelet kanavan kolme kertaa vuorokaudessa, ja sitten odotat kaksi vuorokautta niin ongelma on ohi.
Resptin ja ohjeen kirjoittamisesta perin sinulta 10 euroa, ja maksat sen S-Pankkiin.
Viitenumero 1234567890 ja tili n:o 987654321
20.06.2011 20:57
Raamatussa sanotaan että meillä on sellainen esivalta ja hallitus kuin ansaitsemme.. Eli jos me Suomalaiset olemme paskoja niin meillä on just samanlainen hallitus ja esivalta, siis täysiä paskoja! (RKP, Vihreät ja Vasurit)
20.06.2011 20:34
Wallinia nolottaa sen takia kun hän ei ymmärrä maanpuolustuksesta mitään!
Ahvenanmaan "miehillä" ei ole maanpuolustus velvollisuutta, ja tiukan paikan tullen SUOMI ei puolusta ahvenanmaata.. Sen takia wallin hakee apua Natosta!!
20.06.2011 20:13
Päivi Räsänen on ainoa tervepäinen noista puheenjohtajista jotka neuvottelivat suomen tulevaisuudesta neljäksi vuodeksi..
Nämä Lieropuolueet: RKP, vihreät ja vasemmistoliitto saattavat pilata peruuttamattomasti Suomen moraalisen selkärangan!!
Olen tosi murheellinen tästä sairaasta kehityksestä..
20.06.2011 13:42
Epäterveitä ja moraalittomia sääntöjä saa, ja pitää rikkoa!!
Olen keskustelupalstan "omatunto ja tulen aina nokkimaan seksuaalisesti sairaita "miehiä.. vai oletteko miehiä??
19.06.2011 22:05
Juho Eerola on oikein hyvä Perus-suomalainen, ja terveesti kriittinen suomalaiseen typerään maahanmuutto politiikkaan!! Minä itse karäsin paljon porukkaa äänestämään Eerolaa!!
18.06.2011 20:14
Rakas "silumiini" Ei ilmaa tarvitse pumpata mekaanisesti emättimeen vaan puhaltaa suulla ja antaa tulla takaisin omalla paineellaan.. Pillun kanssa voi leikkiä vaikka miten, vahingoittamatta rakastaan!! Minusta naisen kanssa TERVE seksuaalinen elämä on niin suuri rikkaus, että älkäämme pilatko sitä SAIRAALLA peräaukko seksillä!!
18.06.2011 00:49
Idiootti armas seniili..
Älä osallistu mihinkään keskusteluun jossa tarvitaan älyä.. Sulla saattaa olla iso veltto kyrpä, mutta mitä sinä sillä teet jos sulla ei ole mitään tunneälyä??
18.06.2011 00:10
Saatanan Idiootti.. Miksi sulle on niin tärkeä juttu että naisen peräaukossa, josta kaikki sonta tulee, niin siellä ei saa olla karvoja?
Minä toivon että jos löydät sellaisen naisen, joka haluaa paskantaa suuhusi, niin toivon että tukehtuisit hänen ulosteisiinsa.. Taas olisi yksi idiootti vähemmän kuluttamassa sosiaaliturvaamme!!
17.06.2011 23:53
Kyllä sinä olet ihan oikea terve nainen!
Älä tee mitään karvanpoistoja vastoin tahtoasi! Karvainen puhdas VULVA on ihan yhtä herkullinen kuin posliini vulva!! Ehkä karvainen on hieman kiihoiitavampi?
Tälläisiä me miehet olemme.. tänään karvaista, huomenna paljasta..
Mutta olkaamme USKOLLISIA naisille!!
17.06.2011 23:43
Nyt pitää viilata tekniikoita.. Jos miehesi on seksuaalinen niin kyllä hänen vastuullansa on teidän avio-onni! Miehen velvollisuus on kokeilla kaikkia sopivia konsteja jotka sinua miellyttää.. myös sinulla pitää olla mielikuvitusta miestäsi kohtaan.. ei kuitenkaan mitään saatanallista peräaukko kokeiluja.. Tällä suomi24 palstalla suurin osa "miehistä on homoja, tai muuten seksuaalisesti sairaita..
Ei minunkaan vaimon vaihto tuonut parempaa seksi elämää..
17.06.2011 23:11
"olkkuhu" Sinä jo olet ylittänyt hulluuden rajat! Se mitä minä toivon on, että sulle laitetaan käsiraudat ja myllynkivi kaulaasi ja upotetaan meren syvyyksiin!!
Sinä olet vielä nuori.. mieti mikä on elämän tarkoitus..
17.06.2011 22:51
Ihan oikeasta asiasta olet huolestunut.. Mutta tulee vielä aika jolloin RKP:llä ei ole mitään valtaa hallituksessa!! Yli 30 vuotta nämä isänmaattomat lierot ovat JOKAISESSA HALLITUKSESSA saastuttaneet Suomalaista yhteiskuntaa!!
17.06.2011 21:39
Ole varovainen omien suolikaasujen kanssa.. Varo avotulta tai muuten posahtaa.. Metaani kaasuissa (pieruissasi) voi syntyä ketjureaktio ja silloin olet mennyttä!! (pierusi enegia on massa kertaa valon-nopeus kertaa valon nopeus, eli E=mcxc)
Kaikkein naurettavinta on kuitenkin se että Stefan Vallinista tehdään puolustusministeri!! Eihän se räkänokka ole suorittanut edes asevelvollisuuttaan.. Eikä tiedä edes miten päin kumiritsaa pidetään kädessä, kivääristä puhumattakaan!! Ahvenanmaalaisten "miesten" ei tarvitse suorittaa edes asepalvelustaan, eli lahjoitetaan Ahvenanmaa ihan oikeille ruotsalaisille!!
Mikä meistä SUOMALAISISTA MIEHISTÄ on tehnyt selkärangattomia matoja, niinkuin Timo Soini kysyi Paavo Arhinmäeltä??
17.06.2011 21:27
4 / 10