Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
jorma.soukka
profiilit
jorma.soukka
jorma.soukka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
192
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei Marista ole kenenkään auttajaksi mutta Kepussa on viisaitakin edustajia, esimerkiksi Mauri..
06.06.2011 20:24
Mikä ihme sinua vaivaa?? Ketä perusSuomalaiset ovat kusettaneet.. Ja milloin Soini on kääntänyt takkia??
Minusta tuntuu että sinä olet kussut kannuun ja kaatanut kuset silmillesi!!
06.06.2011 20:19
Sinä olet oikea aarre!! Minun arvion mukaan naisilla vain yhdellä kahdesta sadasta on sisemmät huulet reilusti näkyvissä.. Tosi kiihoittava ja tärkeä asia!!
Sinun ei tarvitse ujostella.. Uimahallin saunassa toiset naiset ovat kateellisia..
Mielenkiintoinen aihe!
06.06.2011 19:22
Fisting seksi on Kaikkein Kiihoittavimpaa.. Naisista vain ysi kahdesta sadasta ovat valmiita siihen.. Minun edellinen vaimo sai rajuja orgasmeja Fisting käsittelyssä.. Sitä minä kaipaan uudessa liitossakin!!
05.06.2011 03:13
Voi sie Persereikä Fani.. Miksi sie kylvät Sairasta Persereikä fobiaa normaaleihin miehiin.. Jos sovimme hinnoista niin lähetän sulle maanantai annoksen ihan aitoa Suomalaista Paskaa.. Sekoita se huolella oliivioöjyyn ja laita pyykkipoika nenään ja vatkaa intohimoisesti Mulkun kanssa kunnes saat orgasmin!!
05.06.2011 02:56
Siis Kusta suuhun ja Silmille.. Olet sie aikamoinen Saasta!!
05.06.2011 02:41
On loukkaus verrata sinua Sikaan.. Sika on viaton Eläin mutta sinä olet Saastainen Ihminen..
Terveisin Jallu
05.06.2011 02:39
En viitsinyt lukea loppuun asti sun väsyttävää muslimien kotouttamis ohjelmaa. Se on kuitenkin
05.06.2011 02:17
Kokoomuksen Mikkihiiri, ilman suuria korvia on niinkuin Disney sen kuvasi, epäonnistui hallitusneuvotteluissa ja kaikessa!!
Kokoomus ei VOITTANUT YHTÄÄN MITÄÄN!
Mikkihiiri jatkaa "neuvotteluita RKP:n perseenuolijoitten ja muitten apupuolueitten kanssa..Voi että mie mie olen murheellin..
05.06.2011 02:00
Lyhyesti.. Sinä olet täys Idiootti.. Mutta sullakin on toivoa.. Mene kirjastoon ja lue (jos sulla on lukutaito) Helsingin sanomat, Suomen kuvalehti ja paljon muita julkaisuja Isänmaan hyväksi.. Lue niin tiedät missä mennään..
Terveisin Jallu
05.06.2011 00:24
Minä olen aika PELLE sinun rinnallasi.. Sinä et kuitenkaan ymmärrä mitä on aika ja avaruus Tähtitieteessä.. Ota sevää ja tule ruikuttamaan tiedepalstalla!!
04.06.2011 23:59
Kyllä kirjoit ihan oikein..
Ikuisessa tulevassa paratiisissa Leijona ja Lammas syövät ruohoa vierekkäin..
Jo nytkin Karhu syö ruohoa, marjoja, vaikka mitä.. On kaikkiruokainen..
04.06.2011 23:08
Rakas "mcsalmin"
Hirvien, peurojen, susien, karhujen ja ahmojen liian runsaslukuisiin kantoihin pitää puuttua METSÄSTÄMÄLLÄ!! Ilvekset, ketut, jänikset ja KAIKKI LINTULAJIT PITÄÄ RAUHOITTAA!! Mitä vahinkoa esimerkiksi Varis aiheuttaa Suomalaiselle yhteiskunnalle??
Kysymyksin ja terveisin Jallu
04.06.2011 22:51
Sinäkään "Misiip" et osaa kirjoittaa suomeksi..
Mene kirjastoon ja LUE viimeiset "Tähdet ja avaruus" lehdet.. Lue vanhemmatkin vuosikerrat.. Tämä Ursa kertoo viimeisimmät uutiset Maailmankaikkeudesta!!
04.06.2011 22:22
Ensimmäiseksi sun pitää opiskella oikeinkirjoitus taito.. Sun otsikoista heijastuu aivojen (vai onko vain yksi neljännes jäljellä) vajaatoiminta..
Jos osaat lukea niin mene lähimpään kirjastoon ja lue päivän sanomalehdet ja kerää faktaa, muodosta mielipiteesi ja ota kantaa siihen mitä aivot antavat myöten..
Mielenterveyttä toivoo Jallu
04.06.2011 02:29
Kyllä Jumala on luonut kaiken minkä havaisemme ympärillämme..
Ehkä 14 miljardia vuotta sitten Jumala laukaisi maailmankaikkeuden synnyn..
Kyllä me yritämme päästä alkuräjähdyksen mikrosekunteille mutta se on aivan turhaa.. Mitä hyötyä siitä on meille??
Jumala on LUONUT KAIKEN ELOLLISEN mitä näemme ympärillämme!! Ennen vedenpaisumista oli dinosauruksia, lentoliskoja ja vaikka mitä mutta Jumala ihmisen pahuuden takia hävitti kaiken paitsi Nooan ja hänen perheensä..
Miksi sinä torjut Jumalallisen suunnitelman.. Mieti vaikka Sudenkorentoa joka on aivan Ihmeellinen lentokone.. Pyydystää ja syö lennosta.. Munii veteen, ja toukista tulee taitavia vesipetoja.. Ja taas kuoriutuessaan ne lentävät taitavasti ja pyydystävät lennossa.. Jumalan Viisaus on Käsittämätöntä!!
04.06.2011 02:17
Seuraa uutisia Nuija.. Eurooppa politiikka tulee muuttumaan, tulonjako muuttuu, maahanmuutto politiikka muuttuu, ruotsinkielen asema muuttuu, homojen ja lesbojen oikeudet muuttuvat!! Perus-Suomalaiset ovat Viimeinen Toivo että emme ajaudu Saatanalliseen Moraalittomuuteen ja kaaokseen!!
Paskaseen Perseeseen Nussijat, SAIRAAT Homot pitää vaientaa Mediassa!!
Heidät pitää vainentaa, niinkuin vanhoina hyvinä aikoina häpeään!! Perseen-nuolijat älköön nostako päätään!! Onneksi ette voi lisääntyä..
03.06.2011 23:53
Kirjoitan sinulle mahdollisimman ystävällisesti koska et ole mikään paskanjauhaja, niinkuin monet muut tällä palstalla kirjoittajat ovat..
Liikenneonnettomuuksien takia hirviä ja peuroja pitää vähentää tuntuvasti..
Karhut, sudet ja ahmat eivät ole uhanalaisia eläimiä.. Niitä riittää venäjän asumattomissa erämaissa loputtomiin!! Jos ne uhkaavat suomalaista karjataloutta niin ei muuta kuin kiväärit paukkumaan.. Ei siinä tarvita mitään metsästyslupia!!
Yksi NAURETTAVAMPIA juttuja ovat nämä LIITO-ORAVAT!! Niitäkin riittää venäjän erämaissa.. Liito-oravan paskalla tehdään HÄIKÄILEMÄTÖNTÄ VAHINKOA Suomalaiselle tie ja rakennus suunnitelmille!!
Lämmintä ja pitkää kesää kaikille puolueettomasti!
03.06.2011 23:11
Sinä "dontgiveafuck" Tämä murheellinen tauti tuolla Saksassa on alkujaan Saksan Hurreista, siis sinunkaltaisista.. Siellä he tuikkivat perseeseensä kurkkuja kun eivät ymmärrä Naisen päälle mitään.. Saksassa ei ole tarpeeksi sinunkaltaisia Homoja.. Mutta sinun ei tarvitse olla huolissasi koska minulla on ABSOLUUTTINEN totuus ja taito ratkaista sinun ongelmasi..
03.06.2011 21:30
Olet oikeassa..
Olen aikaisemmin kirjoittanut jossain vastauksessa että hirvikanta pitäisi olla paljon pienempi, eli niitä pitää metsästää niinkuin tähänkin asti.
Myös peuroja, susia, karhuja ja ahmoja jotka haittaavat pohjoisessa porotaloutta.
03.06.2011 19:22
7 / 10