Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
miikanaahum
profiilit
miikanaahum
miikanaahum
Vapaa kuvaus
Aloituksia
294
Kommenttia
1496
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Miksi+Jumala+vihaisi+ihmisiä+jotka+hän+loi+sitä+varten,+että+hän+saa+rakastaa+heitä?
Raamattuhan+on+Jumalan+rakkauskertomus+meille+ihmisille;+ja+se+kertoo+Jeesuksesta,+joka+antoi+itsensä+pahoinpideltäväksi+meidän+edestämme+sekä+se+kertoo+Isä+Jumalasta+joka+antoi+Jeesuksen+meidän+edestämme.
Te+ette+voi+käsittää+miten+paljon+Jumala+rakastaa+ihmisiä,+olen+päässyt+tätä+tuntemaan,+siksi+voin+sanoa+näin.
Joka+väittää,+että+Jumala+vihaa+ihmisiä+on+eksynyt+vääriin+järjenpäätelmiin,+Jumala+vihaa+sitä+pahaa+ja+pahantekoa+mitä+ihminen+tekee,+mutta+itse+ihmistä+hän+rakastaa+todella+paljon,+ja+kunnioittaa+tämän+valintoja+silloinkin+kun+nämä+vievät+ojasta+allikkoon.+Sitä+varten+meillä+on+Raamattu,+että+ihmiset+voisivat+tehdä+oikeita+valintoja,+valintoja+jotka+johdattavat+ikuiseen+paratiisiin+sekä+Jumalan+tuntemiseen.
23.06.2019 17:06
Raamatun+Jumalaa+ei+pääse+näkemään+silmästä+silmään,+mutta+hänen+työtänsä+mitä+hän+on+tehnyt,+sitä+pääsee+kyllä+näkemään+ja+sitä+saa+tutkijat+tutkia+mielin+määrin+ja+aina+löytyy+uusia+ihmellisiä+yksityiskohtia+jotka+sanovat+made+in+Jumala.
Eli+siis+Raamatun+Jumala+on+luonut+Jeesuksen+kautta+koko+meidän+maailmankaikkeuden+pienine-+ja+suurine+ihmeineen.
Eli+vaikka+Jumalasta+ei+ole+suoraa+todistetta,+että+joku+olisi+hänet+nähnyt,+on+epäsuoria+todisteita+mällättäväksi+asti-niitä+riittää,+ja+ne+kertovat+hänen+järjen+juoksustaan+jotain.
23.06.2019 16:47
Fysiikan+lakien+mukaan+mahdoton+on+Jumalalle+mahdollista.+Kukas+muu+kuin+Jumala+pystyy+herättämään+kuolleita,+vaikka+kuolemisesta+on+päiviä+ja+ruumis+jo+haisisi?
22.06.2019 18:30
Raamattu+kertoo+meille,+että+aurinko+todella+pysähtyi+taivaalle+useaksi+tunniksi
Joosuan+kirjassa+10.12.-13.+Joosua+sanoi:>>Aurinko+seiso+alallasi+Gibeonissa+ja+kuu+Aijalonin+laaksossa>>.
Niin+aurinko+seisoi+alallansa,+ja+kuu+pysyi+paikallansa,+kunnes+kansa+oli+kostanut+vihollisilleen.
Jumala+joka+on+laittanut+maailmankaikkeuden+ja+maa+planeettamme+pyörimään+lakiensa+mukaan+voi+hyvin+poiketa+halutessaan+näistä+laeista.+Ja+on+kovaa+tiedettä+kun+aurinkokunnan+liikkeitä+on+laskettu+taaksepäin+ajassa,+niin+tuli+silloinkin+tenkkapoo+kun+tultiin+Joosuan+aikaan,+ja+tämä+auringon+ja+kuun+pysähtyminen+piti+otta+huomioon,+että+päästiin+edelleen+laskemaan+pyörimistä+taaksepäin.+Sitäpaitsi+jollain+kansalla+amerikoissa+tietää+perimätieto+pitkästä+yöstä.
Eli+tämä+Joosuan+kirjan+tapahtuma+on+kovaa+tiedettä,+joka+ei+valehtele.
22.06.2019 00:00
Jeesus+on+antanut+joillekin+profetioita+siitä+että+hän+pitää+hyvin+pahana+syntymättömien+lasten+tappamisen.+Ja+tästä+syystä+Jeesus+on+uhannut+jopa+Yhdysvaltoja+rangaistustuomioilla.
Ja+on+täysin+selvää,+että+Jeesus+antaa+rangaistustuomiot+mille+tahansa+maailman+maalle+ja+kansalle+mikäli+tämä+laajamittaisesti+tappaa+syntymättömiä+lapsia-odottakaahan+vain!
Raamattu+suhtautuu+kielteisesti+viattoman+veren+vuodatukseen,+ja+abortit+jos+mitkä+ovat+viattoman+veren+vuodatustasilloin+kun+siihen+ei+ole+pakottavaa+lääketieteellistä+syytä.
21.06.2019 23:39
En+nyt+tässä+osaa+sanoa+helvetin+energianlähdettä,+mutta+kannattaa+tehdä+kaikki+mahdollinen,+ettei+tuonne+vaivan+paikkaan+vain+joudu.
Jase+on+miten+välttyy+helvetin+tuomiolta+niin,+että+kun+uskoo+Jeesukseen+NIINKUIN+Raamattu+opettaa+häneen+uskomaan,+niin+totisesti+välttyy+tuolta+kauhujen+paikalta+ja+pääsee+Paratiisiin+jossa+saa+olla+ikuisesti+onnellisena+sekä+rakastettuna.
21.06.2019 23:02
Kyllä+nämä+kokemukseni+ovat+ihan+aitoja,+ja+niitä+ei+mitenkään+olisi+tullut+jos+en+olisi+ottanut+Jeesusta+vastaan+omaksi+vapahtajaksi,+sitäpaitsi+Raamattu+nimenomaan+kertoo,+että+juuri+tuollaista+tapahtuu+niille+jotka+ovat+tulleet+uskoon.
Mites+ateisti+selittää+tämän,+että+kerran+olin+vieraalla+paikkakunnalla+ja+minulla+ei+ollut+kotimatkaa+varten+polttoainerahaa+ja+en+puhunut+tästä+kenellekään+kun+menin+uskovien+kokoukseen.+Siellä+kokouksessa+eräs+tuntematon+vanhempi+nainen+antoi+minulle+juuri+oikean+summan+rahaa+polttoaineeseen+kotimatkaa+varten,+ja+huomatkaa,+että+minä+tosiaan+en+maininnut+kellekään+rahapulaani!
Miten+ateisti+selittää+tämän,+että+erään+kerran+olin+linja-autolla+matkalla+seurakuntani+kokoukseen,+ja+sain+mieleeni+paimen-asian+siten,+että+sain+mielessäni+valita,+että+otanko+Jumalalta+vastaan+paimenen+lahjan+vai+en?
Ja+minä+mielessäni+päätin,+että+otan+paimenen+lahjan+vastaan.
Tämän+jälkeen+menin+heti+seurakuntani+kokoukseen+ja+en+maininnut+lainkaan,+että+olin+mielessäni+askarrellut,+että+olin+ottanut+paimenen+lahjan+vastaa.
Siellä+kouksessa+sitten+eräs+seurakuntasisar+sitten+sanoi,+että+paimensauva+on+annettu+minun+käteeni!
Katsokaas+arvon+ateistit:+Maailmankaikkeudessa+on+muutakin+kuin+mitä+voidaan+havaita+ihmisen+aisteilla+ja+hyvinkin+monenlaisilla+mittalaitteilla.
20.06.2019 22:35
Tiedä+nyt,+että+Jeesus+ei+ensinkään+ole+lähettämässä+ketään+helvettiin,+ihminen+itse+lähettää+itse+itsensä+helvettiin,+jos+toistuvasti+kieltäytyy+ottamasta+Jeesusta+vastaan+omaksi+Vapahtajakseen+sekä+kieltäytyy+häntä+seuraamasta+elämässään.
Jeesushan+rakastaa+ihmisiä,+hän+rakastaa+ihmisiä+paljon+hartaammin+kuin+ihminen+voi+ihmistä+rakastaa.+Ja+koska+Jeesus+nyt+rakastaa+ihmisiä,+hän+suostui+ottamaan+itsellensä+sen+rangaistuksen+mikä+olisi+kuulunut+meille+ihmisille,+jotka+olemme+rikkoneet+Jumalan+käskyt.
Eli+siis+Jeesus+kuoli+ja+kärsi+ristillä+hirvittävän+kovia+kipuja,+ja+tämä+siksi,+ettei+yhtäkään+joka+häneen+uskoo+ja+häntä+tottelee+sitä+tarvitse+lähettää+helvettiin.
Voiko+tämän+suurempaa+rakkautta+olla+kuin,+että+Isä+Jumala+antoi+Poikansa+Jeesuksen+kärsiä+sijaisena+meille+kuulunut+rangaistus+kun+olemme+käskyt+rikkoneet?+Ja+Jeesus+sitten+rakkaudesta+meihin+suostui+kärsimään+sijaisena+meidän+edestämme.
Summa+summarun,+siis+Jumalamme+ei+ole+lähettämässä+ketään+helvettiin,+sillä+hän+on+kirjaimellisesti+antanut+kaikkensa,+antoi+Poikansa+Jeesuksen,+ettei+vain+tarvitsisi+lähettää+ketään+tulihelvettiin.+Ja+vielä+Poika+Jeesus+suostui+tähän.
20.06.2019 14:19
totuus+on,+että+abiogeneesi+tapahtui+kun+Jumala+tuli+väliin.+Näinhän+meille+on+aina+ollut+kirjoitettuna+Raaamatussa.
Kukaan+ei+pysty+selittämään+miten+abiogeneesi+olisi+mahdollinen+niinsanotun+luonnollisen+prosessin+tuloksena,+eikä+kukaan+tule+pystymään+tätä+selittämään.
Ps.+minä+uskon+Raamattuun,+että+se+on+totuus,+poisluettuna+vain+vähäiset+kieli+ja+käännösvirheet.
Länsimainen+yhteiskunta+on+ajettu+onnettomuuteen+opettamalla,+että+muka+Raamattu+ei+ole+totta+ja,+että+sitä+ei+tarvitse+totella.
Tuollaisesta+typeryydestä+maksamme+par,+aikaa+kovaa+hintaa,+lapset+huutavat+isiä+ja+äitejä,+koska+perheet+ovat+hajonneet+siitä+syystä+kun+ei+ole+uskottu+siihen+mitä+Raamattu+neuvoo,+ja+näin+ovat+lapsen+sekä+perheet+joutuneet+tuuliajolle.
20.06.2019 13:51
No+miten+Jeesus+voi+olla+taruolento+kun+nyt+useat+jotka+tulevat+uskoon,+tapahtuu+juuri+niinkuin+Raamattu+sanoo?
Esim.+minä+itse+aloittaja,+sain+kun+tulin+uskoon+Pyhän+Hengen+itseeni,+ja+merkkinä+tästä+aloin+puhumaan+kielillä-aivan+niinkuin+Raamattu+sanoo,+että+vasta+uskoon+tulleet+puhuvat+kielillä,+eli+puhetta+jota+ei+tavallisesti+pysty+ymmärtämään,+jonka+Raamattu+sanoo+rukouskieleksi.+Jos+Jeesus+ei+ole+se+aito+maailman+Vapahtaja,+ei+silloin+myöskään+esiinny+Pyhä+Hengen+saamista.
Edelleen+voin+kertoa+kun+olin+ollut+vähän+aikaa+uskossa,+niin+työmaalla+olin+yksin+ja+minua+alkoi+sisäisesti+kaikertaa,+ja+menin+sitten+polvilleni+ja+rukoilin+syntejä+ja+pahoja+tekojani+anteeksi,+niin+tuntemus+joka+seurasi+oli,+että+tuntui+kuin+olisin+pudottanut+ison+kiven+sylistäni+ja+minua+vielä+hengästyttikin+samalla+tavoin.+Tämäkin+kokemus+olisi+mahdoton,+ellei+Jeesus+olisi+maailman+ja+ihmisten+Vapahtaja.
Edelleen+näin+näyn+kun+olin+ollut+vähän+aikaa+uskossa,+ja+näin+juuri+sellaisen+pakettiauton+jollaisen+silloin+omistin+ja+auton+keulan+ympärille+tuli+noin+10+ihmistä+ja+yhtäkkiä+näille+ihmisille+tuli+käteen+soihdut+joissa+paloi+tuli,+ja+hetken+perästä+nämä+ihmiset+lähtivät+juoksemaan+autoni+keulan+ympäriltä+joka+suuntaan+samoin+kuin+pikajuoksijat.+Ja+lisäksi+näin,+että+autoa+ohjasi+hahmo,+jolla+oli+samalla+tavoin+vihreä+takki,+jollaisen+omistin+siihen+aikaan,+elise+siis+olin+minä+joka+olin+auton+ohjaamossa.+Lisäksi+näky+oli+laadultaan+kuin+olkapäällä+kuvattu+video,+ja+kuva+jopa+olis+samoin+rakeinen+kuin+TV-kuva+joskus+on,+mutta+selviä+kuvan+rajoja+ei+ollut.
Ja+tämäkin+näky+olisi+ollut+mahdoton,+ellei+Jeesus+olisi+se+maailman+Vapahtaja,+joksika+Raamattu+hänet+kuvaa.
Eli+Jeesus+on+todellinen,+ja+hän+tuli+maailmaan+siksi,+ettei+yhdenkään+joka+häneen+uskoo+NIINKUIN+Raamattu+opettaa,+tarvitse+mennä+ikuiseen+tulihelvettiin.
Ja+vielä+huomautan,+että+kyseessä+ei+ole+mikään+psyykkaus+tai+suggestio,+vaan+nämä+tällaiset+ovat+aitoja+tapahtumia+mitkä+voivat+seurata+kun+ihminen+on+tehnyt+myönteisen+uskonratkaisun+ja+ottanut+Jeesuksen+vastaan+omaksi+Vapahtajakseen.
19.06.2019 23:04
En+vaihda+Jeesusta+mustanaamioon,+sillä+se+on+taruolento.+Jeesus+on+sitävastoin+tosi+Jumala,+ja+hänen+kauttaan+on+luotu+koko+maailmankaikkeus+kaikkineen,+myös+joka+ikinen+ateisti+on+Jeesuksen+luoma,+joskin+ateismioppi+ei+ole+Jeesuksesta,+se+on+vihollisen+saadanan+ja+berkeleen+aikaansaannosta+sekä+virheellisiä+järjenpäätelmiä,-näistä+syntyy+ateismi.
19.06.2019 22:36
Kumpikohan+se+on+säälittävä+Idiootti?
Sekö+joka+kiellettyään+kaiken+mikä+liittyy+Jumalaan+ja+Jeesukseen,+ja+tästä+syystä+menee+kuoltuaan+rangaistukseen+ikuiseen+tulihelvettiin?
Vai+sekö+mukamas+on+idiootti+joka+kilvoiteltuaan+elämässää+Jeesus-uskossa+ja+menee+kuoltuaan+ikuiseen+Paratiisiin+ja+saa+olla+siellä+käsittämättöämän+onnellinen+ja+rakastettu+sekä+hyväksytty?
Kumpi+noista+on+arvon+ateistien+mielestä+säälittävä+ja+idiootti?
17.06.2019 23:55
Mielikuvitusolento+ei+puhu,+eikä+pukahda,+sitäpaitsi+Raamattu+todistaa+Jeesuksesta,+joten+hän+ei+voi+olla+mikään+mielikuvitusolento.+Eikä+omista+ajatuksistani+tule+kuten+nyt+erästä+vertausta,+jonka+Jeesus+minulle+antoi+kun+väittelin+erään+miehen+kanssa.+Ja+kyllähän+Jeesus+puhuu+omilleen,+hänhän+on+Raamatussa+luvannut+kun+hänen+omansa+joutuu+nyt+uskonsa+takia+oikeuteen,+sellaisen+viisauden+millä+puolustautua,+että+kukaan+ei+kykene+väittämään+vastaan,+ja+juuri+tällaista+olen+saanut+kokea+väittelyssä+vain+tosin.
Raamatussa+Jeesus+varoittaa+helvetistä+ja,+itse+asiassa+kukaan+muu+Raamatussa+esiintyvä+olento+ei+puhu+niin+monta+kertaa+helvetistä+kuin+Jeesus.+puhui.
Eli+sanon,+että+Jeesuksen+todellisena+oleminen+ei+ole+minun+kokemuksestani+kiinni,+hän+On+vaikka+minä+en+olisi+kokenut+mitään.
Ja+aivan+samoin+helvetin+olemassa+olo+ei+riipu+minkään+vertaa+minun+kokemastani,+se+on+olemassa+vaikka+minä+olisin+kokenut+mitä+tai+jäänyt+kokematta.
17.06.2019 23:49
Eipä+se+usko+oikein+pitkälle+kanna+jos+se+ei+ole+Raamatunmukaista-ei+Raamatunmukaisella+uskolla+mennään+lopulta+ikuiseen+tulihelvettiin,+vaikka+tuollaisella+uskolla,+voi+tässä+maanpäällisessä+elämässä+ollakin+jotain+hyötyä.
VAIN+USKOMALLA+JEESUKSEEN+NIINKUIN+RAAMATTU+HÄNESTÄ+OPETTAA+VOI+KUOLTUAAN+PÄÄSTÄ+IKUISEEN+PARATIISIIN+TAIVAASEEN!
17.06.2019 23:33
Se+ei+ole+tiedettä+mikä+on+räikeästi+Raamatun+vastaista,+sellainen+ei+voi+kantaa+tiedon+ja+tieteen+nimeä.
15.06.2019 23:08
Ensiksikin+Jeesus+ei+ole+mielikuvitusolento,+sillä+hän+on+muutamaan+kertaan+ilmestynytkin+minulle,+ei+toki+näkyvällä+tavalla,+mutta+olen+saanut+tuta+hänen+rakkautta+sekä,+että+hän+on+puhunut+minulle+ajatuksiin-Jeesus+ei+siis+totisesti+ole+mikään+mielikuvitusolento+vaan+elävä+Jumala+jonka+kautta+maailmankaikkeutemmekin+on+luotu,+näin+Raamattu+sanoo!
Ja+helvetin+olemassaolo+niin+ikävä+kuin+se+onkin,+se+on+kuitenkin+totta,+ja+olisi+sydämetöntä+jos+ei+siitä+puhuisi+ja+kertoisi+suoraan,+että+ne+jotka+eivät+TAHDO+uskoa+Jeesukseen+NIINKUIN+Raamattu+hänestä+opettaa,+heitä+rangaistaan+ja+he+viettävät+rangaistuksen+alaisina+ikuisuutensa+tulihelvetissä.
Mutta+ei+hätää,+Jeesus+on+kärsinyt+ihmisten+sijaisena+rangaistuksen+ihmisten+puolesta,+niin+että+jokainen+joka+TAHTOO++uskoa+häneen+NIINKUIN++Raamattu+opettaa,+tämä+saa+viettää+ikuisuutensa+Taivaan+Paratiisissa+käsittämättömän+onnellisena.
15.06.2019 23:00
Nyt+mättää+jossain+muualla+kuin+siinä+mitä+meillä+on+Raamattuun+kirjoitettu.
Jumala+on+tosiasiassa+sellainen+Herra,+siis+Jumala+ja+Luoja,+että+ei+häneltä+tuottanut+ainakaan+vähäistä+suurempaa+vaikeutta+luoda+kaikki++kuudessa+päivässä.+Ja+tiedättekö,+että+Jumala+on+nimennyt+joka+tähden,+sillä+Raamattu+sanoo,+että+hän+kutsuu+jokaista+tähteä+omalla+nimellä.
Uskoisin,+ettäselitys+löytyy+sille+miksi+maailmankaikkeutta+väitetään+13+miljardin+vuoden+ikäiseksi,+vaikka+ikä+on+tosiasiallisesti+se+noin+6000+vuotta.
Ja+hei!+Jumala+joka+loi+maailmankaikkeuden,+rakastaa+ihmisiä+tosi+paljon,+sinua+minua+ja+meitä+kaikkia!+Hän+rakastaa+meitä+jopa+niin+paljon,+että+antoi+Poikansa
Jeesuksen+kärsiä+ristillä+rangaistuksen+meidän+ihmisten+puolesta,+että+meillä+ihmisillä+olisi+rauha,+rauha+Jumalan+kanssa.+Tämä+Jeesus+tulee+vain+ottaa+vastaan+omaksi+Vapahtajaksi+sekä+seurata+häntä,+niin+hänen+ristinkuolema+tulee+tämän+ihmisen+eduksi.
13.06.2019 23:56
Raamattu+kieltää+yksikantaan+makaamasta+miehen+kanssa+niinkuin+naisen+kanssa+maataan;+ja+tässä+on+se+syy+miksi+ei+sovi+suosia+homo-+eikä+lesboseksuaalisia+suhteita-tällainen+kun+vie+harjoittajansa+ikuiseen+tulihelvettiin!
Ei+pidä+tehdä+sellaista+mistä+Kaikkivaltias+Jumala+ei+pidä,+sillä+jos+parannusta+ei+tule,+rankaisee+hän+seksuaalisten+perverssioiden+harjoittajia+ikuisella+tulihelvetillä.
13.06.2019 23:37
Raamattu+kuitenkin+sanoo+kahteen+kertaan,+että+ei+tule+koristella+itseään+ihopiirroksilla+3.+Mooses+19:28.+ja+3.+Mooses+21:5.+Ensin+on+ohje+tavallisille+ihmisille++ja+jälkimmäinen+on+ohje+papeille.
Ja+sanoohan+se+järkikin,+että+mieli+voi+muuttua+kun+ottaa+pysyvän+tatuoinnin,+joka+tänään+on+viehättävä,+mutta+huomenna+voi+olla+hyvinkin+vastenmielinen.
13.06.2019 23:29
Mutta+Jeesuksen+rakkauden+pilveä+ei+koe+muutoin+kuin,+että+tämän+kokemuksen+saa+häneltä.
31.05.2019 13:15
41 / 75