Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
miikanaahum
profiilit
miikanaahum
miikanaahum
Vapaa kuvaus
Aloituksia
270
Kommenttia
1473
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En päätäkään kenenkään helvettiinmenosta, mutta minä totean jos asianosainen on sinne menosssa. Ja se on varsin helppoa, jos ei usko raamattuun, eikä siihen, että Jeesus pelastaa kun häneen uskoo, niin niin kuan kuin ihmisellä on tuo mieli, eikä käänny, on hän hyvää vauhtia matkalla tulihelvettiin.
Minun asiani on kertoa, että jos sitä ja sitä teet ja sitten et sitä, etkä tätä tee, niin
määränpää tuollaiselle niskoittelijalle on ikuinen tulihelvetti.
Ehkä tuo sitten ajoissa kääntyy pahalta tieltään ja tekee parannuksen, niin hän sitten
saa paikan paratiisissa ja viettää siellä ikuisuutensa suuresti onnellisena.
27.06.2014 23:03
En minä ketään tulihelvettiin ole laittamassa, mutta ihmiset itse vetävät päälleen
ikuisen tulihelvetin tuomion kun eivät järkipuhetta usko. He eivät tahdo uskoa Jeesukseen, joka pelastaa tulihelvetiltä jokaisen, joka laittaa häneen uskonsa.
Sitä paitsi vanhurskas, Jumalan silmissä oikeamielinen vaivoin pelastuu Jumalan
valtakuntaan, niin mihin joutuu jumalaton, joka Jumalaa ei tahdo tuntea, eikä usko
ensinkään mitä raamatussa sanotaan ja pitää sen valheena?
Ja tehän ette usko sitä, että niin paljon on Jumala maailmaa rakastanut, että antoi
ainokaisen Poikansa Jeesuksen, ettei yksikään, joka häneen uskoo hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä
Jumala on tehnyt kaiken teille valmiiksi, mutta teistä itsekukin viittaa kintaalla
Jumalan pojalle Jeesukselle, ja ette tahdo häntä ottaa vastaan Vapahtajaksenne,
vaikka hän mielellään täyttää tarpeenne ja lopulta antaa teille onnellisen ikuisuuden valtakunnassaan.
Itse te itsenne tulihelvettiin tuomitsette kun ette järkipuhetta usko!
Ja jos minä totean tuon, niin te syytätte, että minä olen teitä tuomitsemassa!
27.06.2014 22:52
Te raukat olette eksytetyt ja ette ymmärrä, että raamattu on tosi, ja on Jumalan sanaa meille ihmisille lukuunottamatta vähäisiä kieli ja käännösvirheitä.
Ja raamattu ei hyvää kuvaa homoseksistä anna, sanoo Vanhassa Testamentissa, että joka makaa miehen kanssa niin kuin naisen kanssa tekee kauhistuksen Jumalan silmissä. Aivan samoin Uudessa testamentissa sanotaan, että homot eivät pääse Jumalan valtakuntaan.
Ja te kaikki tästä ketjusta menette tulihelvettiin, mikäli ette ajoissa käänny ja ota Jeesusta vastaan omaksi Vapahtajaksenne, ja ette häntä seuraamaan lähde.
Sen mukaan teidät sitten ajallaan tuomitaan, että oletteko olleet jumalisia ja Jumalan tahtoa täyttäneet, vai oletteko olleet niskoittelijoita ja katsoneet Jumalan
hyvää tarkoittavat käskyt ylen.
27.06.2014 22:29
Johan Jeesus herätti muutaman kuolleen kun oli maan päällä, ja hän vaikka nousi
taivaaseen, niin ei lakannut herättämästä ihmisiä kuolleista, niin meillä ei ole mitään syytä olettaa, etteikö hän myös meidän aikanamme herättäisi jonkun kuolleista.
Asiasta puhuu myös Johanneksen evankeliumi luku 14. jae 12.
Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka uskoo minuun, myös hän on tekevä niitä tekoja, joita minä teen, ja suurempiakin, kuin ne ovat, hän on tekevä; sillä minä menen Isän tykö.
Tuon perusteella mitä Jeesus sanoi, me voimme odottaa enemmän kuolleista heräämisiä, enemmän sairaiden parantumisia, enemmän voimallisia tekoja, kuin
nyt vain Jeesus teki Jumalan sormella maan päällä ollessaan!
Emme saa sanoa, etteikö kuolleita herätetä, ei!, vaan sanokaamme, että jos kuolleita ei herätetä, niin jossain on vikaa!
Ja monesti se vika, ettei kuolleita herätetä on meidän asenteissa ja ajattelussa;
Jos me ajattelemme nurjasti ja sanomme, ettei muka meidän kauttamme, niin
silloin ei tosiaan tapahdukaan mitään; ja saamme olla ilman ihmeitä.
Jos positiivisella mielellä olemme, niin silloin auttamatta ihmeitä tapahtuu, suuria ja
pieniä, ja jokunen kuolleista herätetään.
26.06.2014 21:28
Minä kyllä olisin miellelläni arvostelematta ketään hänen uskonkäsityksistään, mutta käytännössä tuo ei ole mahdollista, koska he eivät ole ojentaneet raamatulla, eli
Jumalan sanalla uskon- ja opin käsityksiään, ja täten kirjoittavat ja puhuvat joutavia ja
menevät täten tulihelvettiin, mikäli eivät vain ajoissa käänny pois jumalattomuudesta
ja sen harjoittamisesta.
26.06.2014 20:51
Se parhaiten nauraa ken viimeksi nauraa, sanoo sananparsi!
Te ette mahdollisesti usko Jeesukseen vaikka kuolleet tosiaan heräävät,mutta minä tahdon uskoa Jeesukseen ja päästä taivaaseen sen perusteella mitä raamattuun on kirjoitettu.
Ja jos minulle nauretaan, niin siinäpähän naurakoot, mitä se minua liikuttaa ja itkettää, jos jotkut ovat niin typeriä ja harhaoppisia, että he raamatun ja sen ilmoittaman Jumalan katsovat ylen?
26.06.2014 20:40
Miksi sinä puhut Repe parempaa tietoa vastaan?
Miksi kuvittelet, että joku olisi valhetta puhunut, kun sanoi, että kauttani joku herää
kuolleista?
Ja Jeesushan se homman tekee, kun kuolleista herättää, minun tehtäväksi jää vain sanoa asiaan ja tilanteeseen sopivat sanat.
Ja ei ole mitään syytä olettaa, etteikö Jeesus haluaisi minua käyttää välikappaleena kuolleen herättämiseen.
Ja usko se, että mitä vähemmän minua itseä, niin sitä enemmän Jeesusta ja hänen tekojaan, niin, että lopulta hän kuolleenkin herättäisi.
Ja edeltäpäni minä sanoin asian, että kun se tapahtuu, niin tiedätte, että olenko
totta puhunut ja onko totta kristillinen usko, jota tahdon opettaa?
Ja kyllähän se jumalattomalle Repelle totta onkin, että kuolleet eivät herää, koska
nyt jumalattomille kuolleet ovat kuolleita ja eivät herää, eivätkä he tahdo edes
kuulla, että kuollut herää. Mutta meidän Jumalamme on vähän muuta kuin jumalattoman Repen jumala, ja hän herättää kuolleista täsmälleen niin paljon kuin
haluaa, että hänen sanansa raamattu tulisi tältäkin osalta vahvistettua.
26.06.2014 20:30
Älä sinä kas silloin haihattele, sillä Jumala nyt loi kaiken niin kuin se nyt vielä vähän aikaa vielä on. Katso Jumala osaa ratkaista asiat aivan eri ymmärryksellä kuin sinä, joka katselet maailmaan, niin kuin lapsi katselee mattoa kudonnassa alhaalta ja nurjaltapäin, ja siten on tavattoman julkea ja jumalaton kun ehdottelee, että Jumala muka olisi voinut tehdä näin ja näin.
Eiköhän se ole sinä kas silloin, joka katselee maailmaa omien rajoitustesi mukaan,
etkä ymmärrä, että Jumala on kaikkivaltias, ja sinä olet vain luotu ja täten kykenemätön tyyten neuvomaan, että kuinka Jumalan olisi muka pitänyt tehdä.
Jumala kyllä tiesi ennen aikojen alkua, että sinä niin ja niin sorrut ajattelemaan, ja jos olisi hyväksi nähnyt, niin hän olisi tehnyt niin kuin sinä nyt sorruit ajattelemaan,
mutta hän on sinua etevämpi ja katsoi, että asiat ovat parempi tehdä niin kuin me nyt näemme- ja siihen ei kas silloin sinun harhakuvitelmia opiksi oteta.
26.06.2014 20:13
Ei oikea kristitty ole homoa tuomitsemassa itseään, mutta on tuomitsemassa homoseksuaalin elämäntavan ja homoseksuaalisuuden harjoittamisen.
Jeesus itse rakastaa homoseksuaaleja ja odottaa, että he ottavat hänet vastaan omana Vapahtajana ja hylkäävät homoseksuaalisen elämäntavan ja lähtevät häntä seuraamaan aivan kuin muidenkin on hylättävä pahat teot ja lähdettävä Jeesusta elämässään seuraamaan, sillä mitään muuta järjellistä tapaa jatkaa elämään ei ole ollut, ei ole, eikä tule olemaan.
Raamattu sanoo selkeästi 1. kirje korinttolaisille 6. luku ja 9. Jakeessa sanotaan seuraavaa: Vai ettekö tiedä, etteivät väärät saa periä Jumalan valtakuntaa ja sitten mainitaan: eikä miehimykset. Ja tuo miehimys tarkoittaa raamatun kielen käytössä homoseksuaaleja. Ja Vanha Testamenttikin sanoo, että joka makaa
miehen kanssa niin kuin naisen kanssa tekee kauhistuksen.
Eli sellainen, joka harjoittaa homoseksuaalin elämäntapaa ei ole Jumalan valtakunnan jäsen, ja on ulkona Jumalan valtakunnan.
Jumala kyllä ymmärtää, jos on homoseksuaalisuuteen kiusauksia, mutta noita
kiusauksia ei saa elää todeksi, sillä tekee kauhistuksen Jumalan silmissä.
Homoseksuaaleista kiusauksista on saatava voitto siinä mistä muistakin kiusauksista, jotka pahaan yllyttävät.
26.06.2014 19:50
Se sinun kas silloin jumalasi olisi luonut ihmisen, jolla ei ole omaa tahtoa, ja näin ollen se olisi ollut kykenemätön rakastamaan omasta tahdostaan niin kuin Luoja Jumala meiltä odottaa, että me rakastamme lähimmäistämme niin kuin itseämme ja
Jumalaa yli kaiken.
Jumala on antanut meille kaikki kyvyt ja mahdollisuudet, että me olisimme täynnä
rakkautta, niin ei ole Jumalan vika, jos ihmiset eivät halua taipua rakastamaan lähimmäistä kuin itseään ja Jumalaa-kaiken hyvän antajaa yli kaiken.
25.06.2014 20:15
Minähän lähtisin mielelläni tässä hetkessä pois tästä maailmasta, ja pääsisin taivaaseen, mutta minun tehtäväni Jeesukselta vaatii sitä, että olen tässä maailmassa
tietyn ajan, ja minusta on profetoitu, että minun kauttani joku herää kuolleista, ja
tuonkin tehtävän vuoksi minun pitää juuri nyt olla täällä.
25.06.2014 20:08
Minä en teille lääkärintodistuksia anna, mutta vakuutan ja olen rehellinen, että se
pikkuvaiva tosiaan katosi, mutta sitä vastoin kerron tuon pikkuvaivan, että mitä se oli?
Minulla oli sellainen vaiva, että kun nousin henkilöauton istuimelta seisomaan, niin en jotain kolmeen minuuttiin nähnyt silmilläni kuin noin puolet, ilmeisesti johtui hetkittäisestä veren vajeesta aivoista.
Sitten kun kerroin vaivan Jean Roosille ja hän rukoili vaivan puolesta, niin vaiva katosi, ei ole enää yhtään kertaa tuon jälkeen käynyt niin, että kun henkilöautosta
nousen, niin näkö olisi ollut jonkin aikaa vajaa!
25.06.2014 19:52
Te ette lue raamattua ja ette usko siihen, ettekä te usko kolmiyhteiseen Jumalaan, jossa on Isä Jumala, Poika Jeesus ja Pyhä Henki!
Pannaan nyt teille näytiksi mitä raamattu sanoo, että millainen kohtalo perkeleellä, eli paholaiseksikin kutsutulla pahuuden lähteellä on: Johanneksen ilmestys 20:10.
Ja paholainen, heidän villitsijänsä, heitetään tuli- ja tulikivijärveen, jossa myös peto ja väärä profeetta ovat, ja heitä vaivataan yöt päivät, aina ja iankaikkisesti.
Ja samainen luku jae 15. kertoo seuraavaa:
Ja joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen.
Silloin kun ihminen ottaa Jeesuksen vastaan Vapahtajaksi ja lähtee häntä seuraamaan, otetaan hänen nimestään elämän kirjasta sulkumerkit pois, ja näin
hän on sitten täysivaltaisesti kirjoitettu tuohon elämän kirjaan.
Mutta ne jotka koko elämänsä ajan vastustavat Jeesusta ja sitä, että hänet tulee ottaa vastaan ja lähteä häntä seuraamaan, niin tuollaisen nimi elämän kirjassa on sulkumerkkien välissä, ja hän valitettavasti viettää ikuisuutensa tuossa tulisessa
järvessä.
25.06.2014 19:27
Raamatun vääristelijät päätyvät tulihelvettiin, jos eivät ajoissa tee tuosta vääristelystä
parannusta ja käänny pois tuollaisesta jumalattomuudesta.
24.06.2014 21:29
Ei me uskiksetkaan marsunkiillottaja hyvä tiedetä kaikkea mitä Jumala tekee ja haluaa, mutta raamatussa on kirjoitettu, ettei Jumala tee mitään ilmoittamatta siitä palvelijoilleen ja profeetoilleen.
Eli meille uskoville Jumala itse ilmoittaa kaikki tärkeimmät asiat mitä hän tekee; ja näin me emme ole tietämättömiä Jumalan asioista.
24.06.2014 21:26
Hesari on kyllä monessa asiassa oikeassa, mutta valitettavasti kun se puhuu uskon ja kristinopin asioista, niin se saattaa valehdella, eikä anna asioista totuuden- ja todenmukaista tietoa.
Ja kyllä se minun lääkärini myönsi ihan avoimesti, että kun olin parantunut, niin olin ihmeparantumisen kokenut.
Mutaa se on sinun ongelmasi Repe, että sinä elät ulkopuolella Jumalan maailmasta, ja tuosta ulkopuolisesta maailmasta tiedetään, että ihmeet ovat siellä toosi harvinaisia, mutta hyvin harvoin Jeesus tekee ihmeen tuolla valtakuntansa ulkopuolella, ihan vaan näyttääkseen mihin pystyy ja kuinka hän ihmistä rakastaa.
Tule sinä Repe Jumalan maailmaan, niin ensimmäiseksi saat pelastuksen, ja siten
ymmärrät, ettei sinun enää tarvitsekaan mennä kuoltuasi tulihelvettiin, vaan taivaaseen pääset. Ja tulet ymmärtämään, että Jumalan valtakunnassa tapahtuu
ihmeitä milloin enemmän milloin vähemmän, mutta kuitenkin tapahtuu.
Ja onko sen nyt niin kamalan vaikeata myöntää, että kun Jean rukoili puolestani
erään pikkuvaivan tähden, niin se vaivaa katosi, eikä ole enää tullut?
Sinun täytyy Repe vain luottaa raamattuun ja uskoa, että Jeesus on se meidän
Vapahtaja, ja häneen täytyy uskoa raamatun opettamalla tavalla. Noin se on,
eikä pala tulessakaan.
24.06.2014 21:11
Eihän se ole edes raamatullista, että kerää irtopisteitä, joten jos tuollaista yrittäisin, niin ei se onnistuisi Jumalan edessä ja en minä saisi niitä irtopisteitä, kun niitä ei ole
olemassakaan Jumalan valtakunnan työssä!
Minunkin pitää tehdä niin kuin raamattu neuvoo: Eli kaikki tehtäväni suoritettuani minun pitää vain sanoa, että minä olen ansioton palvelija ja olen tehnyt vain sen mikä
oli minun velvollisuuteni.
24.06.2014 20:48
Kuules nyt Repe, minäkin sain avun pikkuvaivaani kun Jean Roos rukoili edestäni.
Ja sitten vuonna 2007 kesällä koin ihmeparantumisen ilman, että kukaan tietääkseni sillä hetkellä olisi rukoillut puolestani. Ja tuo parantumisen lääkärinikin
totesi ja puhui ihmeparantumisesta.
Ja tosiasia on, että tänä aikana Jeesus parantaa sairaita ja vaivaisia silloin tällöin.
Miksi sinä olet linkittänyt tuollaisen halpahintaisen sepustuksen?
En yritäkään väittää, että Jean olisi mikään täydellinen, mutta Jeesus silti käyttää häntä. Jos Jumalan palvelijan vaatimuksena olisi, että tämän tulee olla täydellinen,
niin Herran palvelijoiden seassa kävisi kato, eikä olisi enää yhtään Herran miestä ja naista.
Ja kumpia sinä Repe haluat uskoa, minuako, vai halpahintaisia lehtien sepustuksia, joiden totuusarvo on vähän niin sun näin?
Ja muista, että koskaan ei ihminen itse paranna kun on kyse ihmeparantumisista,
vaan Jumala on se joka homman tekee, ja ihminen on vain välikappaleena.
23.06.2014 22:20
Katsopa netistä Raised from the Death tai Kuolleista herätetty osa 1. niin noissa
filmeissä pitäisi olla todisteita, että Jumala toisinaan herättää meidän aikanamme
ihmisiä kuolleista.
Ja sitten jos tustustut Jean Roos- nimisen miehen työhön, niin lukuisan joukon on Jumala parantanut hänen kauttaan. Ja minultakin Jannen kautta parannettiin eräs
pikkuvaiva.
22.06.2014 18:36
Eivätpä ole sikapullokone, minua uskovat ystäväni moittineet, että minulla olisi
virheellisiä käsityksiä taivaasta, Jumalan rakkaudesta ja helvetistä.
En toki mikään täydellinen ole, niin että olen erehtyväinen, enhän heti muistanut, että
Luoja Jumala tappoi egyptin esikoiset, kun israelin piti päästä egyptin orjuudesta
vaeltamaan luvattuun israelin maahan.
Mutta tämmöisenä minä olen, ja Jumalan rakastamana matkalla kohti taivaan kotia, ja
saan toivottavasti mahdollisimman monta sielua mukaani.
22.06.2014 18:21
56 / 74