Vapaa kuvaus

Aloituksia

270

Kommenttia

1474

1. Eihän teillä edes ole mitään uskonkysymyksiä, kun ette usko raamattuun, ette usko Jumalaan ja vielä vähemmän hänen Poikaansa Jeesukseen.

Tilanne kun on tuo, niin minä voin vain todeta, että ko. ihminen on suoraan matkalla tulihelvettiin, jos vain ei ajoissa ymmärrä kääntyä Jeesukseen uskomaan ja häneen panemaan toivonsa.

Minä kyllä olisin mielelläni arvostelematta kenenkään uskon käsityksiä, mutta mitä minä muuta voin kun asianosaisella on täysin väärät kuvitelmat uskomisesta, niin kuin vain todeta, että tulihelvettiin on asianomainen matkalla ja hänen pitää tehdä
    parannus, että hän pelastuisi tuomiolta.
  2. Te ette lue raamattua ja ette usko siihen, ettekä te usko kolmiyhteiseen Jumalaan, jossa on Isä Jumala, Poika Jeesus ja Pyhä Henki!

Pannaan nyt teille näytiksi mitä raamattu sanoo, että millainen kohtalo perkeleellä, eli paholaiseksikin kutsutulla pahuuden lähteellä on: Johanneksen ilmestys 20:10.

Ja paholainen, heidän villitsijänsä, heitetään tuli- ja tulikivijärveen, jossa myös peto ja väärä profeetta ovat, ja heitä vaivataan yöt päivät, aina ja iankaikkisesti.

Ja samainen luku jae 15. kertoo seuraavaa:

Ja joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen.

Silloin kun ihminen ottaa Jeesuksen vastaan Vapahtajaksi ja lähtee häntä seuraamaan, otetaan hänen nimestään elämän kirjasta sulkumerkit pois, ja näin
    hän on sitten täysivaltaisesti kirjoitettu tuohon elämän kirjaan.

Mutta ne jotka koko elämänsä ajan vastustavat Jeesusta ja sitä, että hänet tulee ottaa vastaan ja lähteä häntä seuraamaan, niin tuollaisen nimi elämän kirjassa on sulkumerkkien välissä, ja hän valitettavasti viettää ikuisuutensa tuossa tulisessa
    järvessä.