arvo.e

![]()
Aloituksia
220
Kommenttia
2226
HYVÄÄ JA RAUHALLISTA JOULUA.
Paljon viihtyisiä hetkiä olen kanssanne saanut kokea tällä palstalla. Luettuani kohtalon kertomuksia olen tullut hyvälle22176VAALIT? PARASTA ÄÄNESTÄMÄÄN!
Mikä on mielestäsi paras puolue. Olisiko nukkuvien puolue - helpoin valita. Ainakin hävettäisi tutuille myöntää olevansa107175VILU PÄÄSIÄINEN.
Ilmakin viileni. Kylmyyden tuntoa lisää: Matkustus rajoitus, kokoontumisrajoitus ja ikäihmisten eristys. Miten pääsiäist24175Mansikan poimintaa.
Marketissa oli edullisia mansikoita. Maukkaitakin. Nyt niitä on talven varalle pakkasessa.22170VAROKAA OUTOKUMPUA
Se hiipii äänettömästi vyön päälle. Aluksi kulkuset häviävät näkymästä. Myöhemmin varpaat. Vaaka näyttää nopeusennätykse17169Koulu alkoi Helsingissä
10v. lapsenlapsi syksyn koulutiellä. Varotaan - ja varotetaan liikenteessä. Ollaan esimerkkejä turvallisesta liikkumises5162KYLMYYS. KOKEMUKSET JA ILMAT ?
Kesä on näyttänyt nurjat puolet. Pohjoisessa satoi lunta tänään. Tuleeko onkiessa järvestä pakastekalaa?7162+34 terassillani. KESÄ!
Ennustetusti lämmin päivä - sopiva auringon ottoon. Eihän tänä kesänä etelän matkaa kannata edes suunnitella. Hyvä, jos14155VAPPUA JUHLIMAAN!
Viileää. Mitä vaatetta ja missä juhlitaan? Onko tapana ottaa simaa, vai terästettyä?53151SYKSY SAA VILLIVIININ PUNASTUMAAN
Yön lämpötila lähestyy Helsingissä nollaa. Ihana ruska antaa uudet värit luontoon. Aurinkoiset päivät houkuttavat meidät29149+26 HELLE HELSINGISSÄ.
Viime kuussa oletin kesän loppuneen sateisiin. Onnekseni olin väärässä.. Tämä kesä on korvannut edellisen kesän kurjat i4147- 1146
KEVÄÄN TUNTUA.
Aurinkoinen aamu. Lintujen laulua piha piirissä. Kasvillisuus heräilee talvihorroksesta.26146TUPAKOINTI ON VAARALLISTA.
Rooman keisari Nero aikoinaan tupakkatauolla sanoi alamaisilleen:"Pannaas palamaan." Siinä paloi sitten koko Rooma.85141HELSINGISSÄ LUNTA RIITTÄÄ
Parin vuorokauden aikana lunta satanut yli 20 cm. ok talossa reipasta ulkoliikuntaa tarpeeksi pihan puhtaana pidossa.34136KAIPUU ETELÄN LÄMPÖÖN?
Sateet ja viileys tunkevat ytimeen. Pimeyden peikko ahdistaa. Olisiko aika lentää etelän lämpöön? Onko eläkeläisten ryhm58128+ 5 KEVÄT SAAPUI!
Lumet sulaneet jalkakäytäviltä. Vihdoinkin uskaltaa liikkumaan pelkäämättä liukastumista. Jokohan pitäisi kylvää sisätil38125SITTENKIN LUMINEN JOULU
Joulupukin on helpompi tulla poroilla ja reellä kunta pitkin. Paljon lahjoja ja hauskaa joulua!3012415.08 TATEN YÖ HELSINGISSÄ.
Innostaako? Oletteko käyneet edellisinä vuosina? Mikä niissä parasta? Klassiset maalaukset kuten Edelfelt, Kallela täys22123KESÄ JATKUU.
7 vettä sataa. Lokoisan kesäinen ilman laatu Helsingissä. Mitenkäs ylempänä Suomessa? Joko lumilapiot alennusmyyntiin?36121