Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Muista myös kertoa ajoissa mihin teatteriin ja näytökseen olet menossa, niin myös puolet palstan miehistä saattavat ihan sattumalta olla samassa esityksessä. :D
11.01.2014 01:06
B ois minusta paras noista.
09.01.2014 00:49
Ai niin, voisi vielä lisätä tuohon, että minä olin nöihin aikohin luokan pisin tyttö ja melkein kaikkia poikiakin pitempi. Ei ollu sekään kivaa. :(
09.01.2014 00:40
Mitäs jos Täplä suuttuu, kun menin paljastamaan sen nimen netissä, eikä enää annakkaan halata tämän jälkeen? :(
07.01.2014 22:39
No joo, kyllähän tuossa pointtia on, että nainen valitsee mieluummin miehen, joka osoittaa selvästi olevansa hänestä kiinnostunut, kuin sellaisen välinpitämättömän oloisen miehen, ja toisinaan valinta menee väärin. Mutta onko tästä nyt sitten syytettävä yksinomaan naisten tyhmyyttä? Eikö nk. ”hyvä” mies kykene suuressa viisaudessaan ymmärtämään sitä, että osoittamalla avoimemmin sitä kiinnostusta kasvaisi se naisen saannin todennäköisyyskin?
07.01.2014 22:33
”Miksi hoivatyö jää yhä edelleenkin aina vain naisten huoleksi, kun kyse ei ole rakettitieteestä vaan usein ihan viitsimisestä? ”
Ööö, koska miehet saavat helposti paremminkin palkattua työtä?
Muuten oon kyllä samaa mieltä siitä että miehet ja naiset ajattelevat eri tavoin, mutta en oikein koe että naiset olisivat mitenkään tunteellisempia, vaan monesti tuntuu olevan päinvastoin (niin kuin tätäkin palstaa lukiessa on saanut huomata). Nainen esim. juuri valitsee kumppaninsa se ”kemian” perusteella, ja kyllä se on ihan oikeasti kemiaa, eikä mitään tunteita. Tunteellista olisi se, että säälistä olisi miehen kanssa vaikka ei tästä pätkääkään välittäisi, koska ei haluaisi loukata toista. Kyllähän lähes kaikilla eläimilläkin ”lapset” jäävät naaraan hoiviin, eikä tässäkään mistään tunteista ole kysymys, vaan biologiasta.
07.01.2014 22:23
1. Minkä näköinen olit? En läski, mutta ruma kuin perse.
2. Kuinka sosiaalinen olit kaveripiirissä? Taisi yksi oikea ystävä olla, ja muutama kaverintapainen. Suurin osa luokasta kiusasi minua. Tai no, ei se kyllä oikeasti mitään kovin rankkaa kiusaamista tainnut olla, mutta silloin koin sen todella raskaana.
3. Millaista kiinnostusta oli vastakkaista sukupuolta kohtaan tai oltiinko sinusta kiinnostuneita? No ei kyllä vielä tuossa iässä ollut minkäänlaista kiinnostusta asiaa kohtaan.
4. Näetkö tuosta hetkestä mitään yhteyttä nykyhetkeen? Kyllä se “kiusaamisen” aiheuttama sosiaalinen arkuus kantoi aika pitkälle aikuisikään. Nyt kolmen kympin huonommalla puolella ollessani en enää koe sen arkuuden olevan niin hallitseva piirre, vaikka kyllä sitä tietty vieläkin jonkin verran on jäljellä.
07.01.2014 21:54
Mulla on yöllä kainalossa pehmokoira. Sen nimi on Täplä.
07.01.2014 21:42
”Jokainen yliopistoon matematiikkaa lukemaan tullut tyttö kuitenkin kokee järkytyksen kun huomaakin ettei osaa yhtään mitään.”
Tästä ja muustakin tekstistäsi huomaamme, että et ole lukenut matematiikkaa yliopistossa, ainakaan sellaisessa jossa olisi naisiakin.
07.01.2014 21:35
”Kukaan ihminen ei myöskään kiinnostu toisesta ihmisestä minkään taianomaisen kemian takia, vaan tietyt asiat aiheuttavat sen kemian tunteen.”
Vähän biologiaa pojille: Kemian tunteen aiheuttavat ulkonäön symmetrisyys sekä feromonit, jotka viestivät naiselle siitä olisiko kyseinen mies geeniensä puolesta sopiva hänen lastensa isäksi. Minun vaatimattoman logiikkani mukaan on fiksumpaa ottaa mies, jonka kanssa voin saada mahdollisimman terveitä lapsia, ja jonka kanssa viihdyn muutenkin, kuin mies, joka ei miellytä minua millään tavoin.
"Miehet tietävät itse miksi he kiinnostuvat toisesta, eivätkä seuraa mitään epämääräistä tunnetta."
Ihanko totta? Minkähänlaisia syitä teiltä sitten mahtaa siihen kiinnostukseen löytyä, olisi kiva tietää.
07.01.2014 21:29
Oon kyllä Erkki-tädin kanssa samaa mieltä siitä, että yh-mies on parempi saalis kuin mies joka on hylännyt lapsensa. Jälkimmäistä sorttia on kyllä runsaasti tarjolla, mutta en oikeen tykkää; ei tuommoiselle kyllä arvaisi lapsia alkaa tehtailemaan kun jättäisi varmasti ennen pitkää minutkin yksin lapsineni.
Mites, miehet sitten suhtaudutte naisiin, jotka on jättäneet lapsensa miehelle tai lastenkotiin, onko parempi vai huonompi kuin yh?
06.01.2014 17:54
Ja vitut. Et ole tosipalstailija jos et tuon enempää minusta tiedä. :D
06.01.2014 00:29
Jos kirjoittelusi niiden naisten kanssa on tuollaista samanlaista uhoamista ja nuorekkuudella brassailua kuin tuo aloitusviestisi, niin en kyllä yhtään ihmettele että naiset kaikkoavat. Ei nyt millään pahalla, mutta tuo teksti antaa kyllä sen vaikutelman että olet itse jokseenkin yksinkertainen ihminen.
05.01.2014 22:19
Joltakulta on tainneet lääkkeet unohtua ottamatta. Eiköhän tuo trolli jossain vaiheessa nälkiinny, ellemme tarjoa sille ruokaa. :)
05.01.2014 22:13
Noo, ehkä muutama satanen. En millään jaksa kertoa tarkemmin näin julkisesti. :)
05.01.2014 22:11
Ai niin, tosa kysyttiinkin, että olenko kateellinen tuttavilleni jotka seurustelevat. No heille ehkä harvemmin, sillä useimmat tuttavani ovat mukavia ihmisiä, ja heille sen seurustelun onnen ihan mielelläni suon.
05.01.2014 22:03
Jaa, ei minulla sinänsä mitään palstamiittiä vastaan olisi, mutta minkä takia ne aina tarttee järjestää siellä "rajaseudulla"? Ei jaksa matkustaa pitkää matkaa moisen takia. :D
05.01.2014 22:00
Ei nyt ihan itkuksi ole juuri tuon asian takia tainnut mennä kai koskaan. Ei tämä yksinelo nyt suinkaan mitään kidutusta ole, mutta voisipa olla vielä vähän kivempaa, jos olisi hyvä mies vieressä.
Kyllähän se kateutta taitaa olla, kun joskus synkkinä hetkinä tulee itsekseen ihmeteltyä, että miksi ihmeessä tuollekin miehelle on tuollainen siiderivalas kelvannut, mutta en minä. Ei tuollaiset ajatukset kuitenkaan pitkäksi aikaa jää päälle, enkä tietenkään tuollaisia ääneen mene missään tilanteessa sanomaan, muuten kuin vain täällä anonyymisti.
05.01.2014 21:55
Näinhän se on. Joillekin ei tunnu menevän jakeluun se, että painoindeksin mukaan ylipainoisetkin ihmiset voivat olla todella kovakuntoisia, ja hoikat puolestaan huonossa kunnossa. Tietysti voi olla, että jotkut miehet haluavat naisen olevan sekä hoikka että hyväkuntoinen, mutta se on sitten taa astetta kovempi vaatimus. Ei kuitenkaan pelkkää painoindeksiä ja harrastusten määrää vertaamalla ole mitään järkeä päätellä ihmistä valehtelijaksi.
05.01.2014 21:52
Miksi ei muka voisi noita kaikkia harrastaakin, jos on aktiivinen ihminen. Eikä tuollaisen harrastuslistan pitäminen käsittääkseni edellytä, että jokaista noista harrastuksista täytyisi viikoittain tehdä. Voi hyvin olla, että ihmisellä on tapana käydä erilaisilla kursseilla, jolloin tiettyä harrastusta on vain muutaman viikon ajan ja sitten alkaa toinen harrastus. Laskettelukausikaan ei ole kovin pitkä, ja kyllä minusta voi sanoa vaellusta/eräretkeilyä harrastavansa, jos muutaman kerran vuodessa tekee muutaman päivän vaelluksen.
05.01.2014 21:49
112 / 137