..niin paljon että on vakava uhka koko maamme sivistykselle ja osaamiselle:
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/65405-karu-huomio-suomalaislapsista-vakava-uhka-koko-maamme-osaamiselle
Sari Sarkomaa on asiasta huolissaan ja ihan syystäkin, jännä-ähkijät ei ehdi lapselle paljon lueskelemaan eivätkä muutenkaan varmaan siihen kannusta. Muutenkin kun geeniperimä rappeutuu ja pienemmällä lusikalla pitäisi ammentaa enemmän niin ei tässä varmaan montaa sukupolvea mene ennen lopullista romahdusta, onneksi en ole näkemässä sitä.
Naisten parinvalinta vaikuttaa jo..
51
390
Vastaukset
- Education Fear
On suuri häpeä että missä vain nettideitti sivulla on suuri määrä korkeasti koulutettuaja nuoria miehiä ilman kumppania.
Ja heille kumppanit, klik, elämäntapa koulun käyneita parin lapsen yh-naisia. Bingo!- Ikisinkku M
Niinpä, itselläkin tulee heti mieleen pari-kolme ihan fiksuakin naista joissa itsessään ei sinällään mitään vikaa ole ollut alunperin mutta kun ne heti nuorena tyttönä jollekin idiootille on lapsen pyöräyttäneet nin eihän niistä sitten ole enää normiälyisen miehen kumppaniksi ja sen lapsille äidiksi.
- Miehet töihin!
Nimenomaan! Nyt koulutetut kunnon miehet töihin suomen kansan sivistystason puolesta!
Jokainen korkeakoulutettu sinkkumies ottaa nyt kiltisti yksinhuoltajaäidin itselleen ja rupeaa isättömille lapsille viisaasti kasvattavaksi isäksi.
Ryhtiä miehet ja hommiin! - Ikisinkku M
Miehet töihin! kirjoitti:
Nimenomaan! Nyt koulutetut kunnon miehet töihin suomen kansan sivistystason puolesta!
Jokainen korkeakoulutettu sinkkumies ottaa nyt kiltisti yksinhuoltajaäidin itselleen ja rupeaa isättömille lapsille viisaasti kasvattavaksi isäksi.
Ryhtiä miehet ja hommiin!Ei ota, ei vaan pysty. Niiden äitien olisi pitänyt ajatella ensin eikä vasta sitten kun on isätön nyytti kainalossa.
- Ryhtiä nyt!
Ikisinkku M kirjoitti:
Ei ota, ei vaan pysty. Niiden äitien olisi pitänyt ajatella ensin eikä vasta sitten kun on isätön nyytti kainalossa.
Niinpä. Miesten kykenemättömyydestä se on suomen kansan sivistystaso kiinni.
Ihan varmaan samalla tavalla nuorena olit "en vaan pysty" -asenteella liikkeellä kun naiset miehiä katselivat. Miehiä, jotka tekee miehen työn eikä perässä vedettäviä luusereita jotka vinkuu itselleen jotain hoivaavaa vara-äitiä.
Nyt olis viimeistään se ryhdistäytymisen paikka. Olla huolehtiva mies, joka on niin vahva ja miehekäs, että on tuki ja turva niin naiselle kuin naisen lapsille. Mutta ei, sellaista miestä ei näistä palstavinkujista saa.
Näissä ei miestä tosipaikan tullen löytyisi edes sille hauraalle neitsyelle. - suunnitelmasi virhe
Ryhtiä miehet ja hommiin!Ei korkeakoulutetut sinkkumiehet kelpaa yksinhuoltajaäideille. Ei ole sitä kemiaa.
- luusereitamuusereita
Ryhtiä nyt! kirjoitti:
Niinpä. Miesten kykenemättömyydestä se on suomen kansan sivistystaso kiinni.
Ihan varmaan samalla tavalla nuorena olit "en vaan pysty" -asenteella liikkeellä kun naiset miehiä katselivat. Miehiä, jotka tekee miehen työn eikä perässä vedettäviä luusereita jotka vinkuu itselleen jotain hoivaavaa vara-äitiä.
Nyt olis viimeistään se ryhdistäytymisen paikka. Olla huolehtiva mies, joka on niin vahva ja miehekäs, että on tuki ja turva niin naiselle kuin naisen lapsille. Mutta ei, sellaista miestä ei näistä palstavinkujista saa.
Näissä ei miestä tosipaikan tullen löytyisi edes sille hauraalle neitsyelle.No miksi niistä miehistä ei ole naistensa ja lastensa huoltajiksi jotka ovat nämä lapset näille yh-naisille nussineet ja joidenka miesten geeniperimäkin näissä lapsissa näkyy.
Ei täällä ainakaan vanhemmat naisettomaksi jääneet miehet naisen itseltään puuttumisia taida niin paljon vinkua. Näistäkin asioista voi vaan mielipiteitään esittää ja kommentoida. Se on sitten lukijasta ja hänen kokemustaustastaan kiinni se, josko näitä tulkitsee joiksikin vinkumisiksi ja surkeiksi luuserien valittamisiksi. - erkki-täti
luusereitamuusereita kirjoitti:
No miksi niistä miehistä ei ole naistensa ja lastensa huoltajiksi jotka ovat nämä lapset näille yh-naisille nussineet ja joidenka miesten geeniperimäkin näissä lapsissa näkyy.
Ei täällä ainakaan vanhemmat naisettomaksi jääneet miehet naisen itseltään puuttumisia taida niin paljon vinkua. Näistäkin asioista voi vaan mielipiteitään esittää ja kommentoida. Se on sitten lukijasta ja hänen kokemustaustastaan kiinni se, josko näitä tulkitsee joiksikin vinkumisiksi ja surkeiksi luuserien valittamisiksi.Olen myös usein yh-haukkumisten yhteydessä miettinyt, miksi ei niitä poissaolevia isiä haukuta koskaan. Eikä kyllä pahemmin haukuta yh-isiäkään.
Ihmettelen vaan hiljaa. - tarkoitushakuista åå
luusereitamuusereita kirjoitti:
No miksi niistä miehistä ei ole naistensa ja lastensa huoltajiksi jotka ovat nämä lapset näille yh-naisille nussineet ja joidenka miesten geeniperimäkin näissä lapsissa näkyy.
Ei täällä ainakaan vanhemmat naisettomaksi jääneet miehet naisen itseltään puuttumisia taida niin paljon vinkua. Näistäkin asioista voi vaan mielipiteitään esittää ja kommentoida. Se on sitten lukijasta ja hänen kokemustaustastaan kiinni se, josko näitä tulkitsee joiksikin vinkumisiksi ja surkeiksi luuserien valittamisiksi.Lisään tuohon sen että sitä tarkoitushakuistakin tulkintaa näissä aika paljon taitaa olla. Eli siis ihan haetaan kirjoituksista tulkitoja millä saataisiin nämä näyttämään surkeilta luuserien vinkumisilta ja valtakulttuurin tuomitsemiksi.
- Ikisinkku M
erkki-täti kirjoitti:
Olen myös usein yh-haukkumisten yhteydessä miettinyt, miksi ei niitä poissaolevia isiä haukuta koskaan. Eikä kyllä pahemmin haukuta yh-isiäkään.
Ihmettelen vaan hiljaa.Minä taas sitä ihmettelen hiljaa että miksi se kun kritisoit naisten tekemiä ratkaisuja että suinkaan niitä naisia se aina kuitenkin nähdään naisten haukkumisena. Useaan otteeseen olen palstalla ja kertaalleen tässäkin ketjussa maininnut että tiedän fiksuja yh-naisia, en siis niitä naisia suinkaan hauku mutta minua ja varmaan montaa muutakin miestä harmittaa kun ne fiksut naiset luonteensa vastaisesti ei ole olleet kovin fiksuja valinnoissaan kun on lapsiensa isiä valinneet.
- Ikisinkku M
tarkoitushakuista åå kirjoitti:
Lisään tuohon sen että sitä tarkoitushakuistakin tulkintaa näissä aika paljon taitaa olla. Eli siis ihan haetaan kirjoituksista tulkitoja millä saataisiin nämä näyttämään surkeilta luuserien vinkumisilta ja valtakulttuurin tuomitsemiksi.
Näinpä, kun ei ole oikein järkiperusteita kiistääkään tosiasiaa niin sitten tulkitaan ehkä jopa tahallaan väärin se alkuperäinen asia.
- erkki-täti
Ikisinkku M kirjoitti:
Minä taas sitä ihmettelen hiljaa että miksi se kun kritisoit naisten tekemiä ratkaisuja että suinkaan niitä naisia se aina kuitenkin nähdään naisten haukkumisena. Useaan otteeseen olen palstalla ja kertaalleen tässäkin ketjussa maininnut että tiedän fiksuja yh-naisia, en siis niitä naisia suinkaan hauku mutta minua ja varmaan montaa muutakin miestä harmittaa kun ne fiksut naiset luonteensa vastaisesti ei ole olleet kovin fiksuja valinnoissaan kun on lapsiensa isiä valinneet.
No en minä oikein jaksa ymmärtää, miksi kaatunutta maitoa pitäisi itkeä. Minkäs ne puolisot sille mahtavat, jos ovat "valinneet väärin". Ihmiset muuttuvat parisuhteidensa aikana, niin miehet kuin naisetkin. Eroille voi olla monenlaisia syitä. Jotkut ihmiset muuten muuttuvat heti papin aamenen jälkeen hirviöiksi, olen kuullut.
Täytyy myös muistaa, että leskeksikin voi jäädä ja tulla yksinhuoltajaksi.
Mutta niitä miehiä en vain jaksa ymmärtää, jotka ovat poissa lastensa elämistä eron jälkeen. Itse en kammoksu yksinhuoltajia, mutta totaalinen turnoff olisi lapsensa "unohtanut" mies. - Ikisinkku M
erkki-täti kirjoitti:
No en minä oikein jaksa ymmärtää, miksi kaatunutta maitoa pitäisi itkeä. Minkäs ne puolisot sille mahtavat, jos ovat "valinneet väärin". Ihmiset muuttuvat parisuhteidensa aikana, niin miehet kuin naisetkin. Eroille voi olla monenlaisia syitä. Jotkut ihmiset muuten muuttuvat heti papin aamenen jälkeen hirviöiksi, olen kuullut.
Täytyy myös muistaa, että leskeksikin voi jäädä ja tulla yksinhuoltajaksi.
Mutta niitä miehiä en vain jaksa ymmärtää, jotka ovat poissa lastensa elämistä eron jälkeen. Itse en kammoksu yksinhuoltajia, mutta totaalinen turnoff olisi lapsensa "unohtanut" mies.Niin etpä tietenkään kun olet nainen mutta mietipä miehen kannalta. Jos sinulle muuten olisi Suomessa mahdolliseksi elinkumppaniksi vaikka 100 000 vapaata naista niin sitten kun näistä vaikkapa 70 000 on tuuppuuttanut itsensä yksinhuoltajaksi jää vain 30 000 jäljelle joista kilpailet sadantuhannen muun miehen kanssa, kyllä minua melkein jo itkettää tällainen tilanne ja kaikkia muitakin miehiä jotka sen ymmärtää.
- erkki-täti
Ikisinkku M kirjoitti:
Niin etpä tietenkään kun olet nainen mutta mietipä miehen kannalta. Jos sinulle muuten olisi Suomessa mahdolliseksi elinkumppaniksi vaikka 100 000 vapaata naista niin sitten kun näistä vaikkapa 70 000 on tuuppuuttanut itsensä yksinhuoltajaksi jää vain 30 000 jäljelle joista kilpailet sadantuhannen muun miehen kanssa, kyllä minua melkein jo itkettää tällainen tilanne ja kaikkia muitakin miehiä jotka sen ymmärtää.
Tarkoitinkin, että minä huolisin kyllä yh-miehen.
Yhteishuoltajuus on tällä miehellä, mitä nyt tiirailen kiinnostuneena.
Toki hänen lapsensa on jo sen verran iso, etten äitipuolena pääsisi varmastikaan pätemään.
Olen käsittänyt että olet jo aikalailla miehen iässä. Eikö sinun ikäisilläsi yh-naisilla ole jo yleensä melkein aikuiset lapset? Vai oletko kiinnostunut vain nuorista naisista? - +++???????""""""""""
Ikisinkku M kirjoitti:
Näinpä, kun ei ole oikein järkiperusteita kiistääkään tosiasiaa niin sitten tulkitaan ehkä jopa tahallaan väärin se alkuperäinen asia.
Mä luulen että ainakin jotkut tällaiset lyhyet aloitukset tyyliin ' mä vaadin neitsyt-teinipillua' eikä siihen sitten paljon muuta, ovat näiden saman lajin tulkitsijoiden omia provoja, joilla pyritään leimaamaan nimenomaan palstalla olevat enemmän ja asiallisemmin kirjoittelevat naisettomat miehet kielteisesti.
- Ikisinkku M
+++???????"""""""""" kirjoitti:
Mä luulen että ainakin jotkut tällaiset lyhyet aloitukset tyyliin ' mä vaadin neitsyt-teinipillua' eikä siihen sitten paljon muuta, ovat näiden saman lajin tulkitsijoiden omia provoja, joilla pyritään leimaamaan nimenomaan palstalla olevat enemmän ja asiallisemmin kirjoittelevat naisettomat miehet kielteisesti.
Tuo varmaan totta että nuo typerehtimiset tavallaan tahraa kaikkia ja meidät kategorisoidaan sitten samaan nippuun. Itse halusiaisin nimenomaan keskustella ja yrittää ymmärtää, päästä lähemmäs myös niitä yh-naisia mutta se on kovin vaikeaa kun naiset ei oikein osaa keskustella heille kipeistä aiheista vaan suutahtavat heti eivätkä haluakaan ymmärtää miehen perusteluja asioissa. Asiallisesti perustellen ja jutellen saattaisi joku fiksu yh-nainen jopa pikkuhiljaa pystyä kääntämään kantaani suvaitsevammaksi mutta sellainen keskustelu ei näytä olevan täällä mahdollista.
- Ikisinkku M
erkki-täti kirjoitti:
Toki hänen lapsensa on jo sen verran iso, etten äitipuolena pääsisi varmastikaan pätemään.
Olen käsittänyt että olet jo aikalailla miehen iässä. Eikö sinun ikäisilläsi yh-naisilla ole jo yleensä melkein aikuiset lapset? Vai oletko kiinnostunut vain nuorista naisista?Niin sinä huolisit mutta luulen että asia on kipeämpi meille miehille, nainen antaa arvokkaimman, rakkautensa, ja tekee lapsen jollekin muulle, se vaan on sellainen asia ettei sitä voi sivuuttaa. No joo, aikalailla mutta tuo edellinen jo kertoo miksi ei yh:ta vaikka olisi minkä ikäiset lapset.
- just joooooo
Ikisinkku M kirjoitti:
Tuo varmaan totta että nuo typerehtimiset tavallaan tahraa kaikkia ja meidät kategorisoidaan sitten samaan nippuun. Itse halusiaisin nimenomaan keskustella ja yrittää ymmärtää, päästä lähemmäs myös niitä yh-naisia mutta se on kovin vaikeaa kun naiset ei oikein osaa keskustella heille kipeistä aiheista vaan suutahtavat heti eivätkä haluakaan ymmärtää miehen perusteluja asioissa. Asiallisesti perustellen ja jutellen saattaisi joku fiksu yh-nainen jopa pikkuhiljaa pystyä kääntämään kantaani suvaitsevammaksi mutta sellainen keskustelu ei näytä olevan täällä mahdollista.
Haista v....ttu.
- Lapseton
Ikisinkku M kirjoitti:
Kyllä te kaksi siitä palstan sinkkumiesten "tahriintumisesta" olette myös olleet osallisia. Ja mitä suomalaisten mahdolliseen tyhmentymiseen tulee, niin palstallakin on ollut tutkimuksia siitä että naiset haluavat yhtä älykkään, tai älykkäämpikin kelpaa puolisoksi, kun taas miehet eivät kelpuuta itseään älykkäämpää naista. Suurin osa sinkkumiehistä onkin heikosti koulutettuja.
Miksi joku yh haluaisi muuttaa kantaasi? Kuvittelet kenties olevasi joku palkinto? Mutta älä tule sitten palstalle kitisemään jos et heillekään kelpaa. - Valkkaus Fear
Ryhtiä miehet ja hommiin!Entäs parjattu "hyvät geenit" oppi?
Naiset valkkaa ennemmin pitkän naamakomean miehen vaikka olisi kusinen juoppo.
Lapsista tulee mitä vanhemmatkin ovat. - tarkoitushakuista åå
Lapseton kirjoitti:
Kyllä te kaksi siitä palstan sinkkumiesten "tahriintumisesta" olette myös olleet osallisia. Ja mitä suomalaisten mahdolliseen tyhmentymiseen tulee, niin palstallakin on ollut tutkimuksia siitä että naiset haluavat yhtä älykkään, tai älykkäämpikin kelpaa puolisoksi, kun taas miehet eivät kelpuuta itseään älykkäämpää naista. Suurin osa sinkkumiehistä onkin heikosti koulutettuja.
Miksi joku yh haluaisi muuttaa kantaasi? Kuvittelet kenties olevasi joku palkinto? Mutta älä tule sitten palstalle kitisemään jos et heillekään kelpaa.Jaapa. Tämäpä olikin ihan sitä itteänsä. Kuinka ollakkaan juuri älykkyys on se mikä asia tässä kriteriaksi halutaan ottaa, ja näiden miesten vähälyisyys suhteessa omaan älykkyyteen on se pahin juttu mitä näissä miehissä on. No eipä yllätä tosiaankaan tämä, joskaan itse en näitä p/s-juttuja niinkään minään älyjuttuina pidä vaan ihan jonain muuna, en myöskään tapaa muita tyhmiksi tulkita saati haukkua vaikka ne sellaiselta joskus vaikuttaisivatkin.
- voihan Mooses !!!!!
tarkoitushakuista åå kirjoitti:
Jaapa. Tämäpä olikin ihan sitä itteänsä. Kuinka ollakkaan juuri älykkyys on se mikä asia tässä kriteriaksi halutaan ottaa, ja näiden miesten vähälyisyys suhteessa omaan älykkyyteen on se pahin juttu mitä näissä miehissä on. No eipä yllätä tosiaankaan tämä, joskaan itse en näitä p/s-juttuja niinkään minään älyjuttuina pidä vaan ihan jonain muuna, en myöskään tapaa muita tyhmiksi tulkita saati haukkua vaikka ne sellaiselta joskus vaikuttaisivatkin.
Huomatkaa tässä vielä tuo patsastelu nimenomaan 'hyvinkoulutettuna' nähtävästi vielä joku akateemisusstauskin tähän on tärkeällä sijalla.
- Se on hyvä
Valkkaus Fear kirjoitti:
Entäs parjattu "hyvät geenit" oppi?
Naiset valkkaa ennemmin pitkän naamakomean miehen vaikka olisi kusinen juoppo.
Lapsista tulee mitä vanhemmatkin ovat.sillä komeilla miehillä on tutkitusti paremmat geenit :)
erkki-täti kirjoitti:
Olen käsittänyt että olet jo aikalailla miehen iässä. Eikö sinun ikäisilläsi yh-naisilla ole jo yleensä melkein aikuiset lapset? Vai oletko kiinnostunut vain nuorista naisista?Oon kyllä Erkki-tädin kanssa samaa mieltä siitä, että yh-mies on parempi saalis kuin mies joka on hylännyt lapsensa. Jälkimmäistä sorttia on kyllä runsaasti tarjolla, mutta en oikeen tykkää; ei tuommoiselle kyllä arvaisi lapsia alkaa tehtailemaan kun jättäisi varmasti ennen pitkää minutkin yksin lapsineni.
Mites, miehet sitten suhtaudutte naisiin, jotka on jättäneet lapsensa miehelle tai lastenkotiin, onko parempi vai huonompi kuin yh?- Ikisinkku M
stellaria81 kirjoitti:
Oon kyllä Erkki-tädin kanssa samaa mieltä siitä, että yh-mies on parempi saalis kuin mies joka on hylännyt lapsensa. Jälkimmäistä sorttia on kyllä runsaasti tarjolla, mutta en oikeen tykkää; ei tuommoiselle kyllä arvaisi lapsia alkaa tehtailemaan kun jättäisi varmasti ennen pitkää minutkin yksin lapsineni.
Mites, miehet sitten suhtaudutte naisiin, jotka on jättäneet lapsensa miehelle tai lastenkotiin, onko parempi vai huonompi kuin yh?Jos nainen on tässä yhteiskunnassa hyljännyt lapsensa on siinä varmaan niin isot ongelmat taustalla ettei sellainenkaan kiinnosta. Äärettömän hyvillä perusteilla karvan verran parempi kuin yh jonka lapsi koko ajan kuvioissa mukana mutta ei sekään hyvä juttu, nainen ulosmittasi itsensä parisuhdekumppanina kun alkoi muille lapsia tekemään.
- Circus Cuckold
erkki-täti kirjoitti:
Olen myös usein yh-haukkumisten yhteydessä miettinyt, miksi ei niitä poissaolevia isiä haukuta koskaan. Eikä kyllä pahemmin haukuta yh-isiäkään.
Ihmettelen vaan hiljaa.No minua ei yh-isät kiinnosta, koska en ole homo. Eikä muuten kiinnosta yh-äiditkään. Vituttaa ajatella miten ne vähä-älyiset huorat ovat levittäneet horohaaransa jollekin heikkolahjaiselle jännänussijalle, joka on kiivennyt pukille kyrpä tanassa, terska touhutippoja pirskottaen. On ähkäissyt ja karvaiset pakarat tärähtäen tunkenut panomulkkunsa oikein pilluputken pohjaan asti ja antanut mällin ruiskuta, päästellyt kassit tyhjäksi, että äpärä taatusti sikiää. WT runttaa, WT mölähtää, WT siittää!
Ja sitten yh on taas levittänyt ihraiset reitensä ja valtava lerpattava mäntinnussima karRrRrRrRrRrRrvainen vittu on alkanut syytää rääkyvää pillukakkaa maailmaan veronmaksajia ilahduttamaan. PLOP PLOP PLOP! Sieltä tulee vesipäinen älykääpiö-äpärä toisensa jälkeen, näin jatkuu weeteen suku.
Siinä sitä on kunnon miehelle aikanaa varsinainen palkkio. Saa katsella koko ajan jaloissa pyörivää paskapääpanijan visvakikkelin harhalaakista siinnyttä äpärää. Aisuriuden elävä monumentti, ymmärtää hyvin miksi savannilla leijonauros tappaa toisen uroksen siittämät pennut.
Ja mikä vielä parempaa: ex-nussijoilla on tietysti jotain tapaamisoikeuksia, ja niitä ilmaantuu aina säännöllisin väliajoin räkimään haarojaan kourien, naamallaan vittumainen "nuole mun jämät aisuri" -virnistys. Vanhojen hyvien aikojen muistoksi välillä vähän kourivat yh:n tissejä ja persettä. Miettikää vähän, aisuri seisoo muna velttona vieressä, kun niitä on kolme yhtä aikaa yh: kimpussa, yksi leipoo tissejä, toinen hinkkaa haaroja ja kolmas kuivanylkyttää takaapäin. "Hei aisuri, me on pantu tätä!" "Kenen mälli maistuu parhaalle aisuri?" "Yeah cuckold, watch Abdul fuck!" Ja äpärälauma kannustaa vieressä: "Pankaa taas mutsin pildee oikeet iskät, aisuri-isillä ei seiso!" "Who's your DADDY, bitch who's your DADDY?!"
On oltava surkea mies ilman mitään omanarvontuntoa, jos tuollaisen aisurisirkuksen pelleksi alistuu.
- anonyymi kurppa
Eiköhän se yleensäkin ole perinteisesti ollut äiti, joka lapsille iltasadut lukee ja mahd. kannustaa lukemaan, oli isä "jännä-ähkijä" tai ei. Näin ainakin meidän perheessä oli kun olin pieni ja isäni ei ollut jännä-ähkijä. Tai mistä minä tiedän millaisena äitini hänet näki....
Omien perheellisten ystävieni lasten isistä tiedän ainakin joidenkin lukevan lapsilleen kun esim. yksi äiti tekee vuorotöitä.
Mutta noin muuten olen huolestunut nykymenosta. Räkänokat ovat tulleet röyhkeämmiksi enkä todella haluaisi olla opettaja- tuttavieni housuissa.- Ikisinkku M
Räkänokat oppii kotoaan käytöstapoja, jos siellä iskä ja äiskä on tottuneet huutamalla saamaan tahtonsa lävitse seuraa se räkänokka samaa kaavaa, näitä on varmaan paljon nykyään.
- Audi x x x x
Enemmän olisin huolissani ruoka väärennöksistä, siis haitallisista kemikaaleista joille lapsemme altistuvat.
- ....................
Mikä helvetin jännä-ähkijä? Ählämi vai? Luuletko että supisuomalaista jätkää kiinnostaa lukea lapsilleen satuja yhtään sen enempää kuin ulkomaalaistakaan mucho macho -kulttuurin perintöprinssiä?
Eiköhän yksi oikea suuri ongelma ole se että aikuiset tuijottavat mieluummin tietokoneen ruutua. Yritä siinä sitten lasta innostaa lukemaan kirjoja, kun ei itsekään niin tee.- anonyymi kurppa
"Eiköhän yksi oikea suuri ongelma ole se että aikuiset tuijottavat mieluummin tietokoneen ruutua. Yritä siinä sitten lasta innostaa lukemaan kirjoja, kun ei itsekään niin tee."
Tuo on totta. Ihan itsenikin pitää "nöyrtyä myöntämään", että olen todella paljon laiskistunut henkisesti siitä lähtien kun olen alkanut roikkumaan netissä. Aikoinaan luin monta kirjaa kuukaudessa. Sen kyllä huomaa nykylapsista kun ei lueta niin ei myöskään osata kirjoittaa kuin "somekieltä". Minä en tiennyt pienenä melkeinpä mitään parempaa kuin Rudolf Koivun kuvittamat satukirjat. Niitä kannoin kassikaupalla lähikirjastosta kotiin. - Ikisinkku M
Osittain totta mutta se onkin vanhemman tehtävä ottaa vastuu siitä että hankkiiko lapselle lukemista, ohjaako välillä ulos leikkimään ja rajoittaako nettiaikaa. Vanhempien kuuluu olla auktoriteetteja jotka hellästi tekevät valintoja lapsen parhaaksi eivätkä niin että miten pääsee itse helpoimmalla.
- erkki-täti
Ikisinkku M kirjoitti:
Osittain totta mutta se onkin vanhemman tehtävä ottaa vastuu siitä että hankkiiko lapselle lukemista, ohjaako välillä ulos leikkimään ja rajoittaako nettiaikaa. Vanhempien kuuluu olla auktoriteetteja jotka hellästi tekevät valintoja lapsen parhaaksi eivätkä niin että miten pääsee itse helpoimmalla.
Tuo on kyllä ihan totta.
Ja mikä sitten sitä helpoimmalla pääsemistä onkaan..Laiminlyönnit lastenkasvatuksessa lävähtävät kasvattajan naamalle jossain vaiheessa.
Joskus tuntuu, etteivät ihmiset näe sitä onneaan siinä juuri käsillä olevassa hetkessä.
Saattaa tulla ikävä tunne, kun huomaa että lapsi ei olekaan enää pikkulapsi, ja itse vietti netissä sen ajan, jota ei koskaan enää takaisin saa. anonyymi kurppa kirjoitti:
"Eiköhän yksi oikea suuri ongelma ole se että aikuiset tuijottavat mieluummin tietokoneen ruutua. Yritä siinä sitten lasta innostaa lukemaan kirjoja, kun ei itsekään niin tee."
Tuo on totta. Ihan itsenikin pitää "nöyrtyä myöntämään", että olen todella paljon laiskistunut henkisesti siitä lähtien kun olen alkanut roikkumaan netissä. Aikoinaan luin monta kirjaa kuukaudessa. Sen kyllä huomaa nykylapsista kun ei lueta niin ei myöskään osata kirjoittaa kuin "somekieltä". Minä en tiennyt pienenä melkeinpä mitään parempaa kuin Rudolf Koivun kuvittamat satukirjat. Niitä kannoin kassikaupalla lähikirjastosta kotiin.Ei nyt mitään satukirjoja. Tietokonekin voi olla haastava, jos haluaa oppia ohjelmoimaan. Tämä on vielä helppoa. Mutta ohjelma-analyysi on haastavampaa. Siinä tarvittaisiin nimittäin sen verran asiantuntemusta asioista, joita ei juuri edes opeteta yliopistoissa, eli esim. operationaalinen semantiikka, abstrakti tulkinta jne. Nämä eivät liity läheisesti muuten Turingin koneisiin tai laskettavuuden teoriaan, jotka ovat enemmän ihan perusasioita.
Tietokoneen kanssa voi joutua tekemisiin kolmella tasolla, eli sovellusten käyttäjänä, tämä ei ole juuri minkään arvoista, tai sitten ohjelmoijana, eli tekee sovelluksia, tai sitten yrittää staattisesti analysoida itse ohjelmien toimintaa. Dynaaminen analyysi, eli ohjelmien profiloiminen ei ole sekään korkeaa tiedettä. Kuka tahansa nyt lähes pystyy kirjoittamaan CPU-simulaattorin, mutta se ei anna kaikille mahdollisille ohjelman suorituksille tuloksia. Ideana staattisessa analyysissä on myös tehdä yksinkertaistuksia ohjelmasta, että analyysi olisi ylipäänsä mahdollista tehdä.
Vaikka tämä kuulostaa teoreettiselta, on staattisella ohjelma-analyysillä tärkeitä käytännön sovelluksia. Jos haluaa esim. selvittää jonkin ohjelman worst-case suoritusajan kaikilla mahdollisilla ohjelman suorituksilla. Ei tule onnistumaan esim. testauksella vedenpitävästi.- anonyymi kurppa
m36-intj kirjoitti:
Ei nyt mitään satukirjoja. Tietokonekin voi olla haastava, jos haluaa oppia ohjelmoimaan. Tämä on vielä helppoa. Mutta ohjelma-analyysi on haastavampaa. Siinä tarvittaisiin nimittäin sen verran asiantuntemusta asioista, joita ei juuri edes opeteta yliopistoissa, eli esim. operationaalinen semantiikka, abstrakti tulkinta jne. Nämä eivät liity läheisesti muuten Turingin koneisiin tai laskettavuuden teoriaan, jotka ovat enemmän ihan perusasioita.
Tietokoneen kanssa voi joutua tekemisiin kolmella tasolla, eli sovellusten käyttäjänä, tämä ei ole juuri minkään arvoista, tai sitten ohjelmoijana, eli tekee sovelluksia, tai sitten yrittää staattisesti analysoida itse ohjelmien toimintaa. Dynaaminen analyysi, eli ohjelmien profiloiminen ei ole sekään korkeaa tiedettä. Kuka tahansa nyt lähes pystyy kirjoittamaan CPU-simulaattorin, mutta se ei anna kaikille mahdollisille ohjelman suorituksille tuloksia. Ideana staattisessa analyysissä on myös tehdä yksinkertaistuksia ohjelmasta, että analyysi olisi ylipäänsä mahdollista tehdä.
Vaikka tämä kuulostaa teoreettiselta, on staattisella ohjelma-analyysillä tärkeitä käytännön sovelluksia. Jos haluaa esim. selvittää jonkin ohjelman worst-case suoritusajan kaikilla mahdollisilla ohjelman suorituksilla. Ei tule onnistumaan esim. testauksella vedenpitävästi."Ei nyt mitään satukirjoja"
Kai nyt tyttölapsi saa alle 10-vuotiaana lukea satukirjoja? Kurpan lapsuudessa lapsi sai olla vielä lapsi, toisin kuin nykyään. - Miksi edes vastasit
anonyymi kurppa kirjoitti:
"Ei nyt mitään satukirjoja"
Kai nyt tyttölapsi saa alle 10-vuotiaana lukea satukirjoja? Kurpan lapsuudessa lapsi sai olla vielä lapsi, toisin kuin nykyään.Etkö tunne nimimerkkiä m36-intj? Hänen antinsa kaikkiin osallistumiinsa keskusteluihin on autistinen päteminen matemaattis-luonnontieteelliseltä pohjalta ja lähes poikkeuksetta aivan asian vierestä.
- ....................
Kasvatus ja lukemaan oppimaan, pöh.
En minäkään mitään kirjoja lue, mutta silti saan korkeita arvosanoja kaikista lukutaitoa vaativista tehtävistä.
Huonontuneet tulokset johtuvat huonontuneista geeneistä. - oma risu mukaan
AP:lle : Tulethan säkin palstamiittiin.
Olet kutsuttu ja tervetullut- oma risu mukaan
ja muista AP laittaa nimilappu, niin ei tarvii arvailla miltä sä näytät . Vosit oikeastaan tehdä sellaisen kyltin kuin lentokentällä odotttavilla kuskeilla. Jäät odottamaan aulaan ja pönötöt siinä kylttisi kanssa.
Sähän olet vaivalla niittänyt mainetta jo vuosia näillä palstoilla. Olisiko aika esittäytyä ihan livenä meille kaikille? - Ikisinkku M
oma risu mukaan kirjoitti:
ja muista AP laittaa nimilappu, niin ei tarvii arvailla miltä sä näytät . Vosit oikeastaan tehdä sellaisen kyltin kuin lentokentällä odotttavilla kuskeilla. Jäät odottamaan aulaan ja pönötöt siinä kylttisi kanssa.
Sähän olet vaivalla niittänyt mainetta jo vuosia näillä palstoilla. Olisiko aika esittäytyä ihan livenä meille kaikille?Mähän olen aika tarkaan 1,5v niittänyt täällä mainetta mutta miksi pitäisi esittäytyä livenä, eikö täällä ennemminkin ole tarkoitus keskustella asioista kuin esitellä itseään? Mutta joo, jos tulisin miittiin en tarvitsisi nimilappua, olisin se miehistä komein :)
- ydssasc
Ikisinkku M kirjoitti:
Mähän olen aika tarkaan 1,5v niittänyt täällä mainetta mutta miksi pitäisi esittäytyä livenä, eikö täällä ennemminkin ole tarkoitus keskustella asioista kuin esitellä itseään? Mutta joo, jos tulisin miittiin en tarvitsisi nimilappua, olisin se miehistä komein :)
No sellasia ne äidit on, kehuvat poikiaan komeiksi, mutta se ei tarkoita että olisit komea oikeasti.
- Ikisinkku M
ydssasc kirjoitti:
No sellasia ne äidit on, kehuvat poikiaan komeiksi, mutta se ei tarkoita että olisit komea oikeasti.
Minua on niin paljon muut ihmetelleet, äiti ei oikeastaan koskaan, ettei siitä ole jäänyt epäselvyyttä. Aina v..ttaa kun joku hoopo ihmettelee miten voi olla tuonnäköisenä sinkku, ne ei vaan tajua ettei se siitä aina ole kiinni.
- Niinpä.
Ikisinkku M kirjoitti:
Minua on niin paljon muut ihmetelleet, äiti ei oikeastaan koskaan, ettei siitä ole jäänyt epäselvyyttä. Aina v..ttaa kun joku hoopo ihmettelee miten voi olla tuonnäköisenä sinkku, ne ei vaan tajua ettei se siitä aina ole kiinni.
Niin, se on se v-mäinen luonne, josta se on kiinni.
- Ikisinkku M
Niinpä. kirjoitti:
Niin, se on se v-mäinen luonne, josta se on kiinni.
No eipä se ole siitäkään kiinni, jos luonteesta pitää syytä löytää niin se on sitten liiallinen kiltteys irl.
- ydssasc
Ikisinkku M kirjoitti:
Elä selitä.. Jos oisit oikeasti, SIIS OIKEASTI KOMEA. Naiset kyllä veisi sut vaikka väkisin. Itse en ole komea, mutta keskiverto miestä hieman paremman näköinen kuitenkin, mutta treenattu kroppa ja joskus naiset ovat jopa "väkisin" työntyneet baarista mukaan kämpille jatkoille. Jos olisit OIKEASTI komea, sun pitäisi hätistellä naisia ja juosta niitä karkuun ollaksesi ikisinkku.
- ppååå++???????åååååå
ydssasc kirjoitti:
Elä selitä.. Jos oisit oikeasti, SIIS OIKEASTI KOMEA. Naiset kyllä veisi sut vaikka väkisin. Itse en ole komea, mutta keskiverto miestä hieman paremman näköinen kuitenkin, mutta treenattu kroppa ja joskus naiset ovat jopa "väkisin" työntyneet baarista mukaan kämpille jatkoille. Jos olisit OIKEASTI komea, sun pitäisi hätistellä naisia ja juosta niitä karkuun ollaksesi ikisinkku.
No älä nyt sentään niin paljon liioittele. Ei se pelkkä hyvännäköinen naama ja vähintään 180cm pituus ja siinä hyvät raamit vielä ollenkaan kaikkia naisa väkisin mukaansa repimään laita. Tietenkin jotain naisia voi aina tällaisen miehen seuraan väkisinkin tunkea(vaikka sitten mies olisi n.s love-shy-tyyppiä), ja todennäköisesti tunkeekin, mutta eri asia on se josko nämä seuraan tunkevat naiset ovat kovinkaan hyvän näköisiä tai muutenkaan viehettäviä.
- eivät tunge väkisin
ppååå++???????åååååå kirjoitti:
No älä nyt sentään niin paljon liioittele. Ei se pelkkä hyvännäköinen naama ja vähintään 180cm pituus ja siinä hyvät raamit vielä ollenkaan kaikkia naisa väkisin mukaansa repimään laita. Tietenkin jotain naisia voi aina tällaisen miehen seuraan väkisinkin tunkea(vaikka sitten mies olisi n.s love-shy-tyyppiä), ja todennäköisesti tunkeekin, mutta eri asia on se josko nämä seuraan tunkevat naiset ovat kovinkaan hyvän näköisiä tai muutenkaan viehettäviä.
Se tuosta jäi pois, että ihan nuorena reilustikkin alle 20 naiset kyllä ovat paremmin aktiivisesti miehiin kiinni tunkevia, mutta siitä eteenpäin se tilanne muuttuu ratakaisevasti, ei sitten enää ne vähänkään paremman näköiset naiset hevin kenekään miehen seuraan väkisin tunge.
- atm. espoo
Naisille miehen ulkonäkö on tärkeämpää kuin mikään muu osaaminen. Osaamista on mutta ei kiinnosta kun ei saa tyttöystävää. Yksin on masentunut joten ei työtään maita.
- Reipas Mies
Nimenomaan näin on kun puhutaan baarissa iskemisestä ja muutenkin edes jotenkuten viehättävien naisten kanssa olemisesta, miehen ulkonäkö mahdollistaa iskemiskulttuurissamme asiat joihin ei edes kipinällä ja supliikilla pääse, jos katsos nainen torppaa jo orastavan tutustumisen ensisekunnilla naamapakkeihin.
Miehen kaljuus ja ei-komea naama kuitenkin vaikuttavat paljon millaiset naiset kiinnostuvat miehestä vaikka kroppa olisi urheilullinen ei voi itsestään selvänä pitää että joka kerta käy flaksi tai edes useinkaan.Asia vain korostuu jos miehellä ei ole sosiaalista asemaa ja statusta joka on miehen nuoruuden jälkeen niin oleellinen asia.
Se on kyllä paskapuhetta että "normi mieheen" naiset tarttuvat kuin markkinoilla kiinni, se kyllä vaatii paljon naamakomeutta mieheltä ja muutenkin charmia naisen asiakaspalvelussa. Tietenkin jännät tatskat, jääkiekon pelaaminen sarjassa ja muut "oikeat" asiat antavat pontta saada muotinainen.
Kyllä naurattaa että jos mies vie "väkisin" naisen jatkoille, kyseessä on kovat sakot ja jopa ehdotonta vankeutta, mutta miehille tuo asia näkyy sopivan, ilmaisen seksin tarjonta ei tosin toistaiseksi ole kellekkään naiselle syytettä aiheuttanut?
Tähän topicciin, ironisestikkin voin todeta jenkkien johdettuja viisauksia:
"Kolme kalkkunaa ei tee yhtä kotkaa". Mieti sitä. - tussulan naiset
Reipas Mies kirjoitti:
Nimenomaan näin on kun puhutaan baarissa iskemisestä ja muutenkin edes jotenkuten viehättävien naisten kanssa olemisesta, miehen ulkonäkö mahdollistaa iskemiskulttuurissamme asiat joihin ei edes kipinällä ja supliikilla pääse, jos katsos nainen torppaa jo orastavan tutustumisen ensisekunnilla naamapakkeihin.
Miehen kaljuus ja ei-komea naama kuitenkin vaikuttavat paljon millaiset naiset kiinnostuvat miehestä vaikka kroppa olisi urheilullinen ei voi itsestään selvänä pitää että joka kerta käy flaksi tai edes useinkaan.Asia vain korostuu jos miehellä ei ole sosiaalista asemaa ja statusta joka on miehen nuoruuden jälkeen niin oleellinen asia.
Se on kyllä paskapuhetta että "normi mieheen" naiset tarttuvat kuin markkinoilla kiinni, se kyllä vaatii paljon naamakomeutta mieheltä ja muutenkin charmia naisen asiakaspalvelussa. Tietenkin jännät tatskat, jääkiekon pelaaminen sarjassa ja muut "oikeat" asiat antavat pontta saada muotinainen.
Kyllä naurattaa että jos mies vie "väkisin" naisen jatkoille, kyseessä on kovat sakot ja jopa ehdotonta vankeutta, mutta miehille tuo asia näkyy sopivan, ilmaisen seksin tarjonta ei tosin toistaiseksi ole kellekkään naiselle syytettä aiheuttanut?
Tähän topicciin, ironisestikkin voin todeta jenkkien johdettuja viisauksia:
"Kolme kalkkunaa ei tee yhtä kotkaa". Mieti sitä.Sinä olet kyllä mestari niputtamaan ja yleistämään naiset joksikin yksinkertaisiksi pissiksiksi, joita kiinnostaa tatuoinnit tai joku urheilijatausta, tai status/sosiaalinen asema.
Eiköhän kuule naisetkin ole enemmistössään suht'koht tavallisia ja realistisia ihmisiä, kuten suurin osa miehistäkin.
Ja turhaan muuten yrität syöttää tuota potaskaasi atm.espoolle. Sillä pojalla on nimenomaan komeutensa ja mukavuutensa takia vientiä, eikä siitä siksi ehdi tulla mitään katkeraa piipittäjää palstalle. - älä yritä vängätä
tussulan naiset kirjoitti:
Sinä olet kyllä mestari niputtamaan ja yleistämään naiset joksikin yksinkertaisiksi pissiksiksi, joita kiinnostaa tatuoinnit tai joku urheilijatausta, tai status/sosiaalinen asema.
Eiköhän kuule naisetkin ole enemmistössään suht'koht tavallisia ja realistisia ihmisiä, kuten suurin osa miehistäkin.
Ja turhaan muuten yrität syöttää tuota potaskaasi atm.espoolle. Sillä pojalla on nimenomaan komeutensa ja mukavuutensa takia vientiä, eikä siitä siksi ehdi tulla mitään katkeraa piipittäjää palstalle.Reipas Mies on palstan parhaita kommentoijia, ja monissa hänen kommenteissaan on nimenomaan asioita laitettu niinkuin ne on. Hänellä on myös hyvin kokemusta varsinkin baarimiljööstä ja siellä taphtuvista jutuista. Toki joitakin juttuja häneltäkin menee vähän huonosti, mutta ei sitä kukaan aina jaksa niin skarpata kirjoituksiensa kanssa. Moni kommentoija joka luulee olevansa positiivinen on itse asiassa nimenomaan masentava, mutta tämä kommentoija ei ole niinkään masentava vaikka sanoo asioita niin kuin ne on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697274Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens425023- 913097
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat442204- 202061
- 341983
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil171747- 281641
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,131620- 181381