Koska tästä keskusteluketjusta, on tullut yhden ihmisen ylläpitämä
provoilu, niin lopettakaa koko aihe.
Suomi24 ylläpidolle tiedoksi !
14
337
Vastaukset
Joltakulta on tainneet lääkkeet unohtua ottamatta. Eiköhän tuo trolli jossain vaiheessa nälkiinny, ellemme tarjoa sille ruokaa. :)
- Peelo stop
Samat sanat. Trolli elää huomiolla. Jos se ei saa sitä täällä, se siirtyy muualle.
Ei ainakaan vastata jos satutaankin avaamaan sen nolla-aloitus.
- no itsetunto
mikä ihmisiä vaivaa, tai ihmistä tässä tapauksessa ?
- rehellisyysmaanperii
Kun ei saa vastauksia, niin se puretaan täällä..Onnekseni olen treffaillut täyspäisiä miehiä, eikä mitään feikkejä..
- pimeätä
Missä valvonta ???
- ?????
??????
- ansku1
Mistä on kysymys?
- ?????
ansku1 kirjoitti:
Mistä on kysymys?
Kysymys kuuluu, että mikä tätä pilailijaa oikeen vaivaa. Onko
järkeä istua koneella 24h vuorokaudessa, jotta voi naputella
näitä idioottimaisia apinointi aloituksia. Ei jymmärrä ei.. - sitämikäävaivaa
????? kirjoitti:
Kysymys kuuluu, että mikä tätä pilailijaa oikeen vaivaa. Onko
järkeä istua koneella 24h vuorokaudessa, jotta voi naputella
näitä idioottimaisia apinointi aloituksia. Ei jymmärrä ei..Ihan oikeesti, sillä voi olla lääkkeet vähissä. Jotain täytyy tehdä ettei nuppi räjähdä...
- Just näin
Suomi24 sais pestata foorumi moderaattoreita. Ne ei ees ota palkkaa kuhan niiden ei käsketä olla tiettyyn aikaan paikalla.
- Joo...
Luulisi että häirikön koneen ip-osoitteen voisi blokata tai jotain semmoista. Mutta en tiedä. Ilmeisesti sama tyyppi riehuu muuallakin kuin Nettideittailukeskustelussa.
Vähän turhan hankalaksi tehty palautteen anto ylläpidolle. Mutta kuulemma pitäisi mennä viesti perille, jos siihen kirjoittaa @suomi24.fi - ehkä tarkotuskin?
Ilmeisesti joku haluaa nyt tosissaan ajaa alas koko Suoli24:n ja ylläpidolla ei näytä olevan mitään sitä vastaan.
- fbdfg
Ylläpidot on viikonloppuvapaalla ryyppäämässä, ihanku tätä ei joku elämätön voisi viikonloppuisinkin moderoida.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697284Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens425033- 913127
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat442204- 202071
- 342003
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil171757- 281651
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,141633- 181381