sitä että sinulla ei ole miestä joka rakastaa sinua?
Oletko myös kateellinen kun joku tuttavasi seurustelee ja sinä et mutta haluaisit kovasti että joku mies olisi kanssasi?
Naisille kysymys: Milloin olet viimeksi itkenyt
12
120
Vastaukset
- nainen25
Jouluna kun vietin jouluni yksin kotona.
- -OTK-
Voi ei! :( Jos yksinäisyys tuntuu liian ahdistavalta, niin soita vaikka tänne auttavaan puhelimeen, niin saat puhua edes jollekin. Puhuminen voi auttaa pahimpaan yksinäisyyteen.
http://parmake.fi/?cat=1
- 34 vuotia
Itkin viimeksi pari päivää sitten, sitä että kohtasin jälleen miehen, joka oli liian hyvää ollakseen totta.
En ole oskaan ollut kenellekään kateellinen sanan varsinaisessa merkityksessä.
Olen lähinnä onnellinen muiden onnesta ja toivon sitä samaa itselleni.
Kiltti kunnollinen, pitkään sinkkuna ollut, omillaan toimeen tuleva, ok näköinen nainen (kuulemma kauniskin) ei tunnu netissä ainakaan kelpaavan vertaisilleen. Se harmittaa joskus, sillä en halua baareissa riekkua.
(Kehtasin tuossa edellisessä kappaleessa kehua itseäni, koska muut miehet ja naiset ovat kehuneet minua useamman kerran noin ja muin sanoin....) - Keskusrikospoliisi
Varmaan uudenvuoden jälkeen tuli itkeskeltyä.
Kavereiden miesasioista en ole kateellinen. - Helka
Eilen viimeksi. Itken helposti, nauran helposti, suutun nopeasti, lepyn vielä nopeammin, elän kaiken kaikkiaan koko tunneskaalalla enkä haluaisi muunlaiseksi muuttuakaan. Pitkät vapaat ovat lisänneet yksinäisyyden tunnetta, mutta kun työt taas pääsevät vauhtiin niin sitä ei "muista" kuin viikonloppuisin.
Kateutta en ystävien mies- tai naisystävistä tunne, olen onnellinen heidän puolestaan. - kiltti nainen.
Vähän aikaa sitten itksin koska kiltti mies antoi pakit
Ei nyt ihan itkuksi ole juuri tuon asian takia tainnut mennä kai koskaan. Ei tämä yksinelo nyt suinkaan mitään kidutusta ole, mutta voisipa olla vielä vähän kivempaa, jos olisi hyvä mies vieressä.
Kyllähän se kateutta taitaa olla, kun joskus synkkinä hetkinä tulee itsekseen ihmeteltyä, että miksi ihmeessä tuollekin miehelle on tuollainen siiderivalas kelvannut, mutta en minä. Ei tuollaiset ajatukset kuitenkaan pitkäksi aikaa jää päälle, enkä tietenkään tuollaisia ääneen mene missään tilanteessa sanomaan, muuten kuin vain täällä anonyymisti.Ai niin, tosa kysyttiinkin, että olenko kateellinen tuttavilleni jotka seurustelevat. No heille ehkä harvemmin, sillä useimmat tuttavani ovat mukavia ihmisiä, ja heille sen seurustelun onnen ihan mielelläni suon.
- ikisinkkumies
stellaria81 kirjoitti:
Ai niin, tosa kysyttiinkin, että olenko kateellinen tuttavilleni jotka seurustelevat. No heille ehkä harvemmin, sillä useimmat tuttavani ovat mukavia ihmisiä, ja heille sen seurustelun onnen ihan mielelläni suon.
Ei kai kateellisuus poissulje sitä, että toivoo hyvää kateuden kohteelle. Vai olenko väärässä?
- nussitonkaveriton
ikisinkkumies kirjoitti:
Ei kai kateellisuus poissulje sitä, että toivoo hyvää kateuden kohteelle. Vai olenko väärässä?
voikun ihanaa lepertelyä.. tässähän ihan heltyy aisurikin.
Viime viikon lauantaina saunassa purskahdin itkuun, kun naapuri kysyi, että oliko mukava joulu.
- itkuinen
Itken tälläkin hetkellä! Sitä että tapaamani ihana mies tekee asiat niin vaikeaksi että pää hajoaa ja syytän itseäni kaikesta. Tunnen itseni arvottomaksi ja huonoksi ja silti tuntuu siltä että olen ansainnut kaiken. Tuttujen mies suhteista en ole kateellinen. Ahdistaa vaan niin paljon kun kerrankin laitoin itseni 110% peliin ja kävi näin. Huonolla itsetunnolla kaikki romahti ja nyt vain itkettää..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697284Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens425033- 913127
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat442204- 202071
- 342003
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil171757- 281651
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,141633- 181381