Aivohalvaantuneita naisia!

Nuorekas39v!

Olen yrittänyt rehellisesti tutustua oman ikäisiin naisiin netissä, mutta kaikki taitaa olla vajaaälyisiä tai muuten vain henkisesti typeriä? Aloittavat osa jopa itse keskustelun, mutta häviävät kuin pieru saharaan, puhumattakaan muista!

Kävin huvikseen baarissa missä oli itseäni jopa -20v nuorempia naisia, nuoret naiset tuli juttusille minulle vaikka vain olin baaritiskillä nauttimassa oluttani!

Miksi hitossa tyytyisin typeriin itseni ikäisiin vanhoihin lumppuihin, jotka luulevat itsestään ihan liikoja? En tyydy en! Nettideitit saa olla nyt minun osaltani tässä!!

Saan livessä nuorempia naisia milloin vaan, kunhan pidän vain ikäni piilossa (hysh -> 39v)!

9

232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanha lumppu

Itseni ikäisiin vanhoihin lumppuihin? :):)

• joo'o

Kyllä fiksun miehen etsiminen nettitreffeiltä on kuin etsisi pierua saharasta. Täysin mahdotonta ja kun yhtään tarkemmin ajattelee niin aivan hyödytöntä, koska mitä mä sillä pierullakaan tekisin.

• oikeesti nuori

Mikähän tässäkin on se pointti ja että huomattevasti nuoremmat
      tuli oikein juttusille. No kuule, jutellahan voi vaikka joulupukille,
      muttei se tarkoita, heistä joku olisi tosissaan ikäisestesi kanssa.
      Säälittävää toiveajattelua, (noin vanhalta ukolta)

Tosin koko aloitus on niin typerä, että tuntuu viikonloppu
      pilailulta. Jokatapauksessa ihan sama.

• kiitos hyvistä nauru

Mistä kohti olet nuorekas? Jo tuo sun tapasi kuvailla itseäsi riittää karkottamaan oman ikäisesi naiset parin keskustelun jälkeen. Etsivät fiksumpaa seuraa. Tuliko mieleen?
      Mutta ei se haittaa, jos sä vanhat lumput hylkäät kokonaan. Jää meille vanhoille lumpuille sitten niitä fiksuja oman ikäisiä miehiä, jotka ei korosta omaa nuorekkuuttaan vaan elävät tässä ajassa ilman menneisyyteen kaihoamista tai tulevaisuutta pelkäämättä. Eivätkä nostata olematonta itsetuntoaan nuorien tyttöjen avulla. He vasta nuorekkaita ovatkin!

• Älä viitsi vitsailla noin vakavalla asialla kuin aivohalvaus. Sitä ei kukaan tiedä miksi naiset häippäsivät mutta samaa tekevät miehetkin että samassa veneessä ollaan..mate.

• ap.

Lähinnä se tässä kyrsii etten kelpaa kenellekkään täällä netissä, mutta kun menen sattumoisin baariin missä kävin viimeksi 23 ikäisenä, naiset tulee juttusille?? Mutta koen itseni taas niin wanhaksi! näiden nuorten likkojen kanssa :(

Menin tähän baariin, siellä tuli kolme nuorta likkaa heti juttusille kun nautin vain olutta baaritiskillä. Sitten kävin sikarit polttamassa röökikopissa, minun luo käveli oikein ihastuttava nuori nainen (ehkä jotain 18-20v) ja juteltiin siinä heetki (en yrittänyt iskeä).

Mutta loppujen lopuksi minua alkoi masentamaan koko touhu, kun ympärillä käveli näitä "räppi käppi" jätkiä jne.. että ei helevattan! Tuli aika nopsaan ikävä oman ikäisiä ihmisiä siinä :(

Miksi on niin vaikeeta tavata oman ikäistä naista, joka olisi pitänyt itsestään huolta, ettei ole mikään siiderivalas pussisilmineen ja roikkutissineen????

Sanotaano käin! Jos tapaisisin vaikka Jane Seymourin, vaikka on minusta 20 vuotta vanhempi, niin kyllä kelepais! =D

http://en.wikipedia.org/wiki/Jane_Seymour_(actress)

• öpaut 40+
        ap. kirjoitti:

Lähinnä se tässä kyrsii etten kelpaa kenellekkään täällä netissä, mutta kun menen sattumoisin baariin missä kävin viimeksi 23 ikäisenä, naiset tulee juttusille?? Mutta koen itseni taas niin wanhaksi! näiden nuorten likkojen kanssa :(

Menin tähän baariin, siellä tuli kolme nuorta likkaa heti juttusille kun nautin vain olutta baaritiskillä. Sitten kävin sikarit polttamassa röökikopissa, minun luo käveli oikein ihastuttava nuori nainen (ehkä jotain 18-20v) ja juteltiin siinä heetki (en yrittänyt iskeä).

Mutta loppujen lopuksi minua alkoi masentamaan koko touhu, kun ympärillä käveli näitä "räppi käppi" jätkiä jne.. että ei helevattan! Tuli aika nopsaan ikävä oman ikäisiä ihmisiä siinä :(

Miksi on niin vaikeeta tavata oman ikäistä naista, joka olisi pitänyt itsestään huolta, ettei ole mikään siiderivalas pussisilmineen ja roikkutissineen????

Sanotaano käin! Jos tapaisisin vaikka Jane Seymourin, vaikka on minusta 20 vuotta vanhempi, niin kyllä kelepais! =D

http://en.wikipedia.org/wiki/Jane_Seymour_(actress)

Voin valistaa, jos et ole asiaa jo arvannutkin, että ihan samaa se touhu on miessukupuolen edustajien kanssa nettideiteissä. Itse olen hoikka, ei roiku rinnat (milläköhän tuon sitten estää, jos on sitä tyyppiä jolla alkaa roikkumaan???) enkä lipittele mitään siidereitä (olen lähes abso), mutta niin vain ikäisiäni miehiä en kiinnosta millään tavalla. Olen ottanut heihin yhteyttä, eivät vastaa. Eivät ota minuun yhteyttä, tai katoavat yhteydenpidosta tuosta noin vaan. Ilmeisesti joko

a) käy niin kova flaksi jatkuvalla syötöllä että vientiä on

tai

b) odottavat saapuvan jotain niin ylimaallista että tavis ei kelpaa

tai

c) elämä on niin täynnä toimintaa ettei sinne mitään muijaa mahdu sekaan

Baareissa en käy huomiota kerjäämässä, mutta netissä tulee pyörittyä joillain seksisaiteilla ja siellä kyllä kehujia riittää. Tottakai, kun kuvitellaan että heruu. Oman ikäiset ovat sielläkin kyllä vähemmistönä, ilmeisesti kyttäävät parikymppisiä.

• zigmut

Nuorekas39, onko sulla tapana jättää naisten vastuulle yhteyden ylläpitäminen? Katoaahan ne jos eivät kuule.

Nuoremmilla naisille hehkuttelu on vähän korsia, et todellakaan ole maailman ensimmäinen tai viimeinen mies joka niitä saa. Itse asiassa se on aika tavallista. Onko sulla tapana retostella tehdäksesi vaikutuksen treffeilläkin?

• Jos kirjoittelusi niiden naisten kanssa on tuollaista samanlaista uhoamista ja nuorekkuudella brassailua kuin tuo aloitusviestisi, niin en kyllä yhtään ihmettele että naiset kaikkoavat. Ei nyt millään pahalla, mutta tuo teksti antaa kyllä sen vaikutelman että olet itse jokseenkin yksinkertainen ihminen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      69
      7294
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      42
      5033
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      91
      3157
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      46
      2219
    5. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      20
      2081
    6. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      34
      2013
    7. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      17
      1767
    8. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      28
      1651
    9. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      14
      1633
    10. Tykkäätkö siitä

H- naisesta?
      Ikävä
      18
      1391
    Aihe