Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Aika surkeeta on. Itse olen keväästä asti roikottanut profiilia ja kahdet treffit saldona. En ole tosin itse tehnyt vielä aloitteita, sillä on niitä viestejä nyt sen verran kuitenkin tullut ettei ihan tylsistymään ole päässyt.
Ei minusta miestarjonnassa sinänsä mitään vikaa ole, mutta kun ne toiveet vaan tuntuvat aina menevän ristiin, eli minä olen kiinnostunut jos ja vain jos mies ei ole kiinnostunut.
Onkohan olemassa mitään tilastoja siitä että miten treffien käyttö on kehittynyt esim. 10 v ajalla? Onko oikeasti tapahtunut jotain radikaalia hiljenemistä? Ovatko nykyään miehet ottaneet ”naisten roolin”, eli odottavat naisten tekevän aloitteet, ja sitten kuitenkin ovat nirsoja eivätkä vastaa kun niitä naisten aloitteita tulee?
15.11.2013 11:28
Toivottavasti sitten pukeudut säkkiin kaupungilla liikkuessasi, muuten voi tapahtua kamaluuksia...
14.11.2013 21:13
Siis uskallat tehdä aloitteita miehille, mutta et ottaa niitä vastaan? Aika erikoista, mutta kaipa sitten mahdollista.
14.11.2013 21:11
En ole varma onko minua ikinä silitetty, mutta jos on, niin olen ollut niin pieni etten enää muista.
Kyllä minä vain silittäisin, jos sopivan miehen löytäisin. Mutta ei pidä hankkia sitten lemmikkiä; taitaa olla niin, että jos perheessä on lemmikkinä kissa tai koira, niin sitä silitellään enemmän kuin kumppania.
14.11.2013 21:05
No kyllä tuo minusta vaikuttaa kiinnostuneen naisen käytökseltä. Juuri tuohon tapaan minä ainakin yrittäisin kiinnittää miehen huomiota.
Tietysti, onhan sellaistakin sattunut, että nainen jostain kumman syystä osoittaa päivänselviä kiinnostuksen merkkejä vaikka olisikn varattu. En ymmärrä miksi, ja minusta sellainen pitäisikin lailla kieltää.
Täyttä varmuutta en pysty tietenkään tässä antamaan, mutta jos et tee mitään, niin asia jäänee lopullisesti hämärän peittoon.
13.11.2013 21:32
Ja tämäkö sitten ei muka ollut trollausta? Aloitus oli provo, ja tämä vielä hullumpi sellainen. :D
13.11.2013 21:26
Niinhän siinä voi käydä (tai itseasiassa satavarmasti käykin), että jos mies vain toljottaa hymyilemättä, eikä näytä lainkaan vihreää valoa, niin nainen pettyneenä antaa asian olla. Jonkinlaista vastavuoroisuutta ainakin kehiin, muuten voit olla varma siitä, ettei niitä katseita ja hymyjä siltä naiselta enää kovin pitkään tule. Ei naiselle tosiaan ole se aloitteenteko helppoa, joten jos oikeasti haluat hänet, niin tee nyt hyvä mies jotain asian eteen.
13.11.2013 21:19
Sitä paitsi päihdeongelmaiset eivät näytä kovin usein edes olevan sinkkuja. Juuri edellisessä asuinpaikassani naapurinani oli eräs täyskahjo pirihörhö mies. Hajotti rappukäytävästä ikkunoita ja lamppuja ihan säännöllisesti sekä varasteli muiden ihmisten polkupyöristä osia ja murtautui varastokomeroihin. Ja tällä kaverilla oli tietysti tyttöystävä, joka vielä kovin herttaisesti oli raskaana.
Ei juma, että vitutti, ja vituttaa vieläkin. Tällä hetkellä Suomessa sitten lienee yksi pieni kusipäänpoikanen enemmän varttumassa.
13.11.2013 21:09
Äläs ny, nää on katos näitä erittäin relevantteja ensimmäisen maailman ongelmia. :)
12.11.2013 23:04
Hieno idea niille, jotka osaavat/ehtivät/jaksavat virkata. Jos haluaa päästä vähemmällä, niin voisi ommella lumihiutaleen suoraan siihen korttiin kirjontapistoilla.
12.11.2013 21:43
On ollut profiili viime keväästä asti. Kahdet treffit ollut. Mukavia miehiä molemmat, toisesta ei kuulunut treffien jälkeen mitään, eli ei tainnut sitten niin paljoa kiinnostaa. Toinen on kyllä kirjoitellut treffien jälkeen vielä, mutta jatkuvasti harvenevaa tahtia, mistä voinee jotakin päätellä :(. Jonkin verran asiaa hankaloittanee se, että suurin osa yhteydenotoista tulee kauempaa, jolloin ei niitä treffejäkään ihan noin vain voi sopia, kun matkusteluun menisi liikaa aikaa, eikä ehkä muutenkaan kovin tosissaan semmoiseen etäsuhteeseen osaa suhtautua.
En ole aloitusviestiä laittanut kenellekään. Vaikka ei nyt mitään viestitulvaa tulekaan, niin sen verran kuitenkin, ettei niitä enempää oikeastaan kaipaakaan, muuten menee liikaa aikaa kaikille vastaamiseen.
Ongelmat siis ovat: 1) minua ei kiinnosta, 2) miehen alun perin osoittama kiinnostus lopahtaa (tai löytää mielenkiintoisemman, mikä on tietty ihan ok), 3) välimatka on liian suuri
12.11.2013 21:31
Entäpä jos tuon ilmon nainen etsiikin vain omantasoistaan miestä? Ei paino kerro välttämättä urheilullisuudesta paljoakaan; monet tukevan näköiset ihmiset ovat todella kovakuntoisia. Eikä tuossa edes eritelty, että miten urheilullinen sen miehen pitäisi olla, ei nainen välttämättä mitään himotreenajja etsi, vaan tavallista, kunnostaa huolta pitävää ihmistä. Ei myöskään koulutuksesta ollut tarkempaa määrittelyä, että mitä sen pitäisi olla. Jos nainen itse on hyvinkin korkeasti koulutettu, niin miks ei saisi sellaista mieheltäkin toivoa? Eikä tällainen toive edes rajaa mahdollisia ehdokkaita kovin pahasti pois, sillä eräät kouluttamattomat miehet eivät edes huolisi koulutettua naista.
Komeus on katsojan silmässä, eli et voi tietää pitääkö nainen sinua komeana ennen kuin näkee kuvasi, tai ei oikeastaan vielä siitäkään, vaan lopullisesti vasta livetilanteessa. (Ja ihan vain vinkkinä miehillle, ettei välttämättä kannata niihin profiilissa oleviin tai treffikaverille lähetettäviin kuviin otta sellaista ”haista v***u” –ilmettä. Vähän ystävällisempi ilme, niin kenen tahansa ulkonäkö kohenee kummasti.)
Mutta joo, jos tosiaan toteutat tuosta luettelosta ainoastaan kohdan ”kiltti” ja kaikilta muilta osin olet vastakohta, niin voi olla, ettei juuri tuolle naiselle sitten kannata kirjoittaa. Tai ei ehkä kannata kirjoittaa oikeastaan kenellekään.
12.11.2013 21:13
En varsinaisesti tarkoittanut sitä, että pitäisi sama lajia harrastaa, vaan ennemminkin sitä, että olisi terveys semmoisella tasolla että voisi olettaa miehen elävän yli viisikymppiseksi asti. Itse harrastan liikuntaa säännöllisesti, mutta ei minua ole ikinä kukaan normaalikuntoinen mies yrittänyt iskeä, vaan yleensä ne ovat juuri joko niitä täysin lihaksettomia tikkuja tai sitten reilusti ylipainoisia.
Se olisi juuri sitä sopivuutta, että elämäntavat edes jollain tasolla kohtaisivat. Eivätkö miehet sitten ajattele lainkaan sitä, että onko nainen heille sopiva?
12.11.2013 15:25
Ap ei ole kauheasti kommentoinut, eikä korjannut täällä mahdollisesti esiintyviä väärinkäsityksiä hänen luonteestaan/tarkoitusperistään.
Itsellenikin on hieman epäselvää, että mitä hän oikein ajaa takaa. Haluaako siis tietää, että ovatko miehet valmiita näkemään tuon puhumisen, lirkuttelun ja suoranaisen pelleilyn (”miehen pitäisi vakuuttaa ettei tee mitään pahaa”) vaivan jos tiedossa on vain yhden yön pano? Luulisinpa tuon riippuvan pitkälti miehen omasta tasosta, eli onko sitä pesää mahdollisesti vähemmälläkin vaivalla saatavilla. Naisen tasolla sen sijaan ei taida niin kauheasti yhden yön jutuissa olla miehille merkitystä.
Toisaalta tuntuu kuin ap arkuuttansa yms. esiin tuomalla yrittäisi vedota nimenomaan niihin ”kunnollisempiin” miehiin, mutta sitten haluaisi kuitenkin vain käyttää näitä miehiä omien seksuaalisten tarpeidensa tyydyttämiseen, ilman mitään vakavampaa tarkoitusta.
Mikähän noihin yhden yön juttuihin ylipäätään mahtaa vetää? Liekö parisuhde sitten ollut muun kuin seksin osalta niin kauhea koettelemus, että ei sellaista enää ikinä halua?
12.11.2013 15:08
Isi varmaan.
Ei tietääkseni kukaan muu.
12.11.2013 14:20
No jaa, vaikka en koe itseäni mitenkään mahdottoman vaativaksi miesten suhteen, niin ei nuo kolme asiaa nyt aivan vielä minulle miehessä taida riittää. Kyllä miehen pitäisi myös olla sen näköinen, että sitä voisi yrjöämättä katsella, eikä mielellään tarvitsisi olla ihan hirmusti minua lyhyempi. Myös fyysistä kuntoa saisi olla sen verran, että yhteiset vapaa-ajan harrastukset tulisivat kyseeseen… Eli joo, kyllähän noita vaatimuksia löytyy.
Mietin vaan ,että olikohan silloin ennen vanhaan niin yleistä, että kolmikymppisellä miehellä on 50 kiloa ylipainoa, 2. tyypin diabetes ja nivelrikko.
12.11.2013 14:15
"Itse tein joulukortteija Koffin olutpakin pahvista. Leikkasin kortin kokoisia paloja ja ruskealle puolelle tuli osoite ja terveyhdys. Toinen puoli oli joulunpunainen ja osittain KOFF tekstillä. "
Tää on oikeasti hyvä ja kannatettava kierrätysidea; itse olen tehnyt kaikki kortit tällä periaatteella jo vuosia. Miksi tuhlata rahojaan ylihinnoiteltuihin askartelukaupan pahveihin, kun kotona on jo valmiiksi vaikka kuinka paljon käyttökelpoista materiaalia.
Jos ei halua ihan noin "kaljahenkistä" korttia, niin voi käyttää suklaalevyn/rasian pahvikuoria, tai vaikka isosta tee- tai puurohiutalepaketista leikattuja paloja. Kuviolliselle puolella voi liimata vanhoista joulupapereista tai -korteista leikattuja kuvia, tai sommitella vaikkapa kuvioleikkurilla eri värisestä (kierrätys-)paperista leikatuista kuviosta, vaik noin: http://but.fi/2fl
12.11.2013 13:46
Mustakin hieman erikoiselta vaikuttaa tuo, että haluaa tutustua mieheen selvinpäin ja jutella pitkään ihan vain sen takia, että saisi panna tätä yhden yön, ja on jo valmiiksi päättänyt ettei toista yhteistä yötä ikinä tule.
Mutta enhän minä ole mies, joten ei kai minun mielipidettäni kysyttykään.
12.11.2013 00:13
Niinhän se olisi pitänyt tehdä, että sekä miesten että naisten olisi pitänyt toisistaan riippumatta ilmaista ketä haluaisivat ja toisaalta uskaltaisivat lähestyä. En usko että se naisten valinta siinä, että ketä uskaltaa lähestyä, olisi mennyt yhtään sen paremmin, sillä kyllä naisillekin voi iskeä rimakauhu, jolloin yrittää omaa tasoaan alempaa.
Veikkaan, että sillä ”ketä haluaisin lähestyä” –tasolla MAT toimiikin iham hyvin, mutta ”ketä uskallan lähestyä” –tasolla sitten tulee ongelmia.
11.11.2013 10:33
Hyvää analyysiä, juuri noin asia näytti minustakin oikeasti menevän. Kummallista, etteivät ohjelman tekijät kiinnittäneet asiaan tuon enempää huomiota, eivätkä tehneet koejärjestelyä järkevästi (eli siten, että kaikkien olisi ensin pitänyt ilmaista kenet oikeasti olisivat halunneet ja ketä toisaalta olisivat yrittäneet.
Osallistujien kommentit ekan ”parituksen” jälkeen vaikuttivat ulkokultaisilta ja epätotuudenmukaisilta. Ei tietenkään kukaan voi mennä kameran edessä arvostelemaan toista, joten tuo olisi pitänyt tehdä kirjallisesti ja anonyymisti.
Kaikenkaikkiaan mielenkiintoinen idea, mutta tieteelliseltä kannalta täysin turhaa, koska järjestelyt päin pyllyä.
11.11.2013 10:17
119 / 137