Vapaa kuvaus

Aloituksia

13

Kommenttia

2736

1. Aika surkeeta on. Itse olen keväästä asti roikottanut profiilia ja kahdet treffit saldona. En ole tosin itse tehnyt vielä aloitteita, sillä on niitä viestejä nyt sen verran kuitenkin tullut ettei ihan tylsistymään ole päässyt.

Ei minusta miestarjonnassa sinänsä mitään vikaa ole, mutta kun ne toiveet vaan tuntuvat aina menevän ristiin, eli minä olen kiinnostunut jos ja vain jos mies ei ole kiinnostunut.

Onkohan olemassa mitään tilastoja siitä että miten treffien käyttö on kehittynyt esim. 10 v ajalla? Onko oikeasti tapahtunut jotain radikaalia hiljenemistä? Ovatko nykyään miehet ottaneet ”naisten roolin”, eli odottavat naisten tekevän aloitteet, ja sitten kuitenkin ovat nirsoja eivätkä vastaa kun niitä naisten aloitteita tulee?
  2. "Itse tein joulukortteija Koffin olutpakin pahvista. Leikkasin kortin kokoisia paloja ja ruskealle puolelle tuli osoite ja terveyhdys. Toinen puoli oli joulunpunainen ja osittain KOFF tekstillä. "

Tää on oikeasti hyvä ja kannatettava kierrätysidea; itse olen tehnyt kaikki kortit tällä periaatteella jo vuosia. Miksi tuhlata rahojaan ylihinnoiteltuihin askartelukaupan pahveihin, kun kotona on jo valmiiksi vaikka kuinka paljon käyttökelpoista materiaalia.

Jos ei halua ihan noin "kaljahenkistä" korttia, niin voi käyttää suklaalevyn/rasian pahvikuoria, tai vaikka isosta tee- tai puurohiutalepaketista leikattuja paloja. Kuviolliselle puolella voi liimata vanhoista joulupapereista tai -korteista leikattuja kuvia, tai sommitella vaikkapa kuvioleikkurilla eri värisestä (kierrätys-)paperista leikatuista kuviosta, vaik noin: http://but.fi/2fl