Pistin taas jälleen kerran profiilin aktiiviseks. Vieläkö sama porukka pyörii vai uusiutuuko hakijat?
Aikoinaan täältä löytäny pari vähän pidempää romanssia ja kymmeniä treffejä.
Löytääkö s-24:n sivuilta vielä seuraa?
21
389
Vastaukset
- nojuu
Oli minullakin säpinää vielä 3v. sitten, mutta nykyään kaikki haluaa vain jotain pika pa-noa, tai ei yhtään mitään.
Kokeilin kuukauden ja poistin profiilin, mitä sitä yksin höpisemään, no eipähän
mittää.. - jokuvaan126
Hiljaista on, hiirenhiljaista. profiilia katsotaan mutta mitään ei tapahdu. Pakkien pelossa kukaan ei uskalla lähettää viestiä mihinkään suuntaan. Sit jos uskaltaa, niin tulee tyrmäys ulkonäön perusteella vaikka muuten olis kuinka sopiva.
- niin se vaan menee
Joo niin se vaan on, ei paljon keskusteluja synny ja jos syntyy niin ne on jotain outoja hiippareita. Sitte jos ottaa itse yhteyttä, harvoin saa vastauksen ja jos saa niin hyvin lyhyt ja ytimekäs, mikä kertoo ettei kiinnosta, että älä vaan kirjota lisää. En omasta mielestäni ole mikään maailman rumin, enkä vaadi mieheltä mitään ihmeellisyyksiä. Kait se vaan on todettava, ettei tää vakka taida kantta löytää...
- 6+14
Lohdullista kuulla että joku muukin nainen on samassa tilanteessa...että ei vaan mitään tapahdu...
- miesvm_1967
Kattoin piruuttani, ainakin lounais-suomen osalta asia menee niin että on muutama uusikin mutta on deittailijoita jotka on roikkunu tuolla jo vaikka kuinka kauan.
fifty-sixty siis :) - neitix
Jokin tässä mättää, kun itselläni (nainen) oli jokin aika sitten profiili, niin
yhteydenottajia riitti ja treffejä pukkasi.
Suhdekin syntyi, joka kesti oman aikansa. Nyt kokeilin uudelleen ja
mikä on tulos. Tilanne on aivan päinvastainen, ei tapahtunut niin yhtään
mitään, aivan kuin olisi astunut autiolle saarelle.
Eikö kukaan halua enää vakituista suhdetta, vai miksiköhän on käynyt
näin. Enpä tiedä en.
En halua kuitenkaan masentaa niitä, jotka uskovat täältä vielä kumppanin
löytyvän.- .......
Sama juttu itselläkin vaikka olen mies. Noin 10v sitten pyörin ko.sivustolla niin viestejä tuli päivittäin. Mutta nytten on hiljaista kuin hautajaisissa ja tästä syystä olen välillä miettinyt, että onko tuolla ihan "kannattava" pitää profiilia. (Siis tarkoittanen, että hiljaisuus pistää jotenkin masentamaan jne..)
- neitix
....... kirjoitti:
Sama juttu itselläkin vaikka olen mies. Noin 10v sitten pyörin ko.sivustolla niin viestejä tuli päivittäin. Mutta nytten on hiljaista kuin hautajaisissa ja tästä syystä olen välillä miettinyt, että onko tuolla ihan "kannattava" pitää profiilia. (Siis tarkoittanen, että hiljaisuus pistää jotenkin masentamaan jne..)
Ei kannata masentua, sillä meitä samassa paatissa olevia on paljon :))
- .......
neitix kirjoitti:
Ei kannata masentua, sillä meitä samassa paatissa olevia on paljon :))
Siksi kannattaakin profiili poistaa.. :)
- .......
Ei taida löytyä. Mutta voin lohduttaa, että ei löydy e-kontaktistakaan..
Aika surkeeta on. Itse olen keväästä asti roikottanut profiilia ja kahdet treffit saldona. En ole tosin itse tehnyt vielä aloitteita, sillä on niitä viestejä nyt sen verran kuitenkin tullut ettei ihan tylsistymään ole päässyt.
Ei minusta miestarjonnassa sinänsä mitään vikaa ole, mutta kun ne toiveet vaan tuntuvat aina menevän ristiin, eli minä olen kiinnostunut jos ja vain jos mies ei ole kiinnostunut.
Onkohan olemassa mitään tilastoja siitä että miten treffien käyttö on kehittynyt esim. 10 v ajalla? Onko oikeasti tapahtunut jotain radikaalia hiljenemistä? Ovatko nykyään miehet ottaneet ”naisten roolin”, eli odottavat naisten tekevän aloitteet, ja sitten kuitenkin ovat nirsoja eivätkä vastaa kun niitä naisten aloitteita tulee?- Huokaus
Profiilissa aika laajasti tekstiä, kuvattomana ja kuvallisena kokeillut. Olen aika tavallisen näkönen, vaikka baarissa lähes joka kerta komeaksi tullaan sanomaan. Profiiliteksitissä lyhyesti mielitymyksistä, luonteesta ja harrastuksista.
Yhden kerran kuvaton naisprofiili laittoi viestiä, että olisi kiva tutustua, vastasin asiallisen viestin muutamalla kyssärillä. Ei vastausta.
40 viestiä eri naisille ja yhden vastauksen olen saanut. Huoh. Viestien sisältö, sekä kirjoitusasu siisti ja asiallinen. Puolet käyvät vierailemassa profiilissa, mutta jättävät silti vastaamatta. - helpotus
Oli pakko lopettaa nettideittailu, että pysyy edes jonkinmoinen itsetunto ja
kunnioitus. Ilmana olo ei ollut järin mieltä ylentävää. - 3+1
Voitte pitää mua tyhmänä, mutta koska kuvittelen Suomessa (etelä) olevan aitoakin seuraa hakevia ja niitä EI ole s24 treffeillä..menen maksulliselle saitille..(ei E-kontakti)..
Onhan se kumma ,jos ei kivan näköinen nainen kelpaa.
Vieläkö tässä pitäis mennä baareihin notkuun..no siellä kyllä ei tarvitse olla yksin.
Mikä hitsi teitä miehiä vaivaa?
Sori urputukseni..mutta sitähän tekin täällä teette!!
Onko tällä sivustolla muita kuin pano/jutteluseuraa hakevia miehiä ???- tdykmdymjdmyjndyj
On muutaki seuraa hakevia, mutta kertokaas naiset tää ku on jotenkin niin epäselvä tää logiikka nyt miehelle. Monesti itesseleni ottaa nainen kontaktia yleensä hyvin lyhyesti kommentoiden vaikka "komea" tai jotain vastaava vaikka minulla on varsin hyvä pohjustus varmaanki jo puheeenaiheille kattavassa profiillisani.
Sitte kun itse laitan viestiä takas ja monella näistä naisista ei ole kuvaa eikä juuri mitään tekstiä, mikä on idea tässä ? - 6+18
tdykmdymjdmyjndyj kirjoitti:
On muutaki seuraa hakevia, mutta kertokaas naiset tää ku on jotenkin niin epäselvä tää logiikka nyt miehelle. Monesti itesseleni ottaa nainen kontaktia yleensä hyvin lyhyesti kommentoiden vaikka "komea" tai jotain vastaava vaikka minulla on varsin hyvä pohjustus varmaanki jo puheeenaiheille kattavassa profiillisani.
Sitte kun itse laitan viestiä takas ja monella näistä naisista ei ole kuvaa eikä juuri mitään tekstiä, mikä on idea tässä ?Itselläni ollut aina oma kuvakin.Mutta valitettavasti, kun kerron rehellisesti itsestäni, myös koulutustason, niin siihen lopahtaa.
Olen kokeeksi jättänyt valtaosan oikeista tiedoistani pois ja ihanneprofiilille en ole asettanut juuri mitään vaatimuksia.
Lopputulos..tämä minun "blondi"profiilini on ollut kovinkin suosittu, todellinen ei..
Mitähän tämä kertoo s24 deittisivustosta mielestänne ?
En ole "läski yh" tai muutakaan inhoa.. - .....
Oletko muuten huomannut, että monessa deittisivustossa pyörii samat naamat?
- niinonniin
..... kirjoitti:
Oletko muuten huomannut, että monessa deittisivustossa pyörii samat naamat?
Niinpäs, sillä em. e-kontaktissa ja suomi24 on paljon samoja pärstiä ja
ihan samoilla profiileilla.
Tuttava on e-kontaktin jäsen ja katselimme tarjontaa, niin siellähän
niitä oli suuri liuta, ihan samoja ihmisiä, kuin täälläkin. Että näin se on.
- ypö y
Ei löydy ja yksinäisyys vitut'taa.
- ehkäpanis ehkäei
Miehen kommentti:
Suomi24:ssä on paljon ihan hyvännäköisiä naisia, joilla on ihan hyvät profiilitekstit. Vaikuttavat siis ihan fiksuilta ihmisiltä.
MUTTA, miksi he ovat päätyneet etsimään seuraa netistä? Kauniit ja fiksut naiset? He saisivat seuraa varmasti "oikeastakin" elämästä.
Ja ne profiilit ovat olleet siellä kuukausitolkulla. Arvatenkin he saavat miehiltä paljon viestejä. Miksei kukaan kelpaa? Olisi tosiaankin mielenkiintoista tietää, kuinka usein naiset käyvät nettideiteillä? Missä mättää, ettei suhdetta synny?
S24:ssä on paljon naisia, joiden kanssa lähtisin vaikka heti treffeille. Mutta harvemmin tulee edes pistettyä mitään viestiä, koska en usko, että he olisivat minusta kiinnostuneita. Tai jotain.
Semmosta se on nettideittailu. =) - Jaa a
Naisen kommentti:
Olin n. 8 v. sitten s24:n sivuilla. Todellakin, silloin oli aivan erilaista. Oli silloinkin niitä, jotka haki vain seksiä, mutta mitä siitä, kullakin toiveensa.
Jotenkin tuntuu, että nykyään miehet ovat kovin vaativaisen sorttisia naisten suhteen. Ei huomioida sitä, että kyllä lähes viiskymppisessä naisessa kilometrit näkyy ja tuntuu :) Oman ikähaarukkani miehet 50 hakevat vähintään itseään 10 v. nuorempia naisia, nättejä (heidän profiilissaan lukee niin), hoikkia, ei lapsia, jne.
Tämä yhteiskunta on tehnyt meistä tämmöisiä, jossa "vaaditaan" toisen ulkoiselta olemukselta aivan kohtuuttomia asioita.
Itselleni kelpaisi mies; hiuksilla/ei hiuksilla, normivartalo/pyöreähkö, koulutustaustalla ei väliä, kiinnostunut asioista (muustakin kuin HD:sta), ei alkon suurkuluttaja, työssäkäyvä, huolehtii lapsistaan / muistaa myös itse olevansa mies.
Saas kattoo ny, löytyykö sitä vai ei :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau425275Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343426Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html533403Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4972960Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin2302165Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1582050- 511939
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat301647Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61341- 781303