Eli mitä mieltä olette 25 naisesta, jolla ei ole koskaan ollut minkään sortin yhden illan juttuja, mutta on ihan sosiaalinen, näkee ystäviä ja käyttää alkoholiakin, joskus käy baarissa.
Takana ainostaan yksi pitkä parisuhde, joka on ollut ainoa seksiin johtanut suhde. Parisuhteessa oli kuitenkin hyvinkin seksuaalisesti halukas.
Syynä tähän ei ole se, että ajattelisi yhden illan juttujen olevan moraalisesti väärin, tai edes että ei niitä haluaisi. Vaan se että ei yksinkertaisesti uskalla?
Nainen ei myöskään uskalla jutella baarissa käydessään kenellekään miehelle paria sanaa enempää, koska pelkää sen johtavan johonkin. Jos mies tulee juttelemaan, niin lähtee kaveriensa kanssa syrjemmälle tai "käymään vessassa".
Uskaltaa siis ylipäänsä tutustua miehiin ainoastaan selvinpäin ja julkisella paikalla.
Niin ja mitään negatiivisia kokemuksia, kuten hyväksikäyttöä ei ole taustalla.
Korkeintaan silloin uskaltaisi miehen kanssa yhden yön seksisuhteeseen, että tapaisi tämän ensin selvinpäin, juttelisi ensin pitkään aiheesta ja miehen pitäisi vakuuttaa ettei tee mitään pahaa?
Mitä ajatella naisesta joka ei uskalla yhden yön suhteisiin?
26
482
Vastaukset
- true love
Olen vähän samanlainen kuin sinä mutta mies. Toki mä uskallan jutella naisille mutta ei naiset nyt vaan halua mitään kummempaa enkä minä etsi yhden illan juttuja vaan haluaisin tutustua ihan kunnolla. Haluaisin kans selvinpäin tutustua ja en käy baareissa edes kun ehkä kolme kertaa vuodessa, ja nekin kesällä.
Minä olen mukava eikä ole mitään rikollista taustaa enkä ole koskaan tehnyt siis rikoksia. En ole niitä puheliaimpia tyyppejä mut kyllä minä puhu jos nainen kiinnostuu minusta.- true love
Kyllä mie siis sinuun tutustuisin selvinpäin.
- upstairs
Enpä usko, että naisen yhden yön jutut on juuri kenenkään miehen mielestä plussaominaisuus, paremminkin päinvastoin. Jos tätäkin palstaa olet seurannut, niin monille kelpaisi vain neitsyt tai mahdollisimman vähän seksuaalisesti kokenut nainen.
- Virgin bride or bust
Pidättäytyminen huoruudesta ja muusta esiaviollisesta lihallisesta kanssakäymisestä miesten kanssa on hyveellisen naisen merkki. On ihailtavaa jos nainen haluaa säästää kalleimman aarteensa puolisolleen, eikä antautua useiden miesten häpäistäväksi. Sellainen nainen on kelvollinen kunniallisen miehen rakkauden kohteeksi, puolisoksi ja lasten äidiksi.
- tarkkana
Virgin bride or bust kirjoitti:
Pidättäytyminen huoruudesta ja muusta esiaviollisesta lihallisesta kanssakäymisestä miesten kanssa on hyveellisen naisen merkki. On ihailtavaa jos nainen haluaa säästää kalleimman aarteensa puolisolleen, eikä antautua useiden miesten häpäistäväksi. Sellainen nainen on kelvollinen kunniallisen miehen rakkauden kohteeksi, puolisoksi ja lasten äidiksi.
Eihän ketjun aloittanut maininnut olleensa naimisissa. Puhui pelkästä parisuhteesta. On voinut siis haureuden syntiin hyvinkin syyllistyä.
- Se on vain hyvä asia
En haluaisi naista, johon kaiken maailman paskat ovat mällinsä ruiskauttaneet.
- Pepfner
Halu tutustua selvinpäin - ja muualla kuin baarissa - on iso plussa minulle.
- Samoilla linjoilla
ISO plussa tuollaisesta! Nykyään tuntuu olevan tietynlaista "kilpavarustelua" tuo seksipuoli, kuka ehtii eniten... Sille annetaan aivan liian suuri painoarvo kaikessa toiminnassa, kauhe kiire ja "painostus" tehdä jotain... Se, että ei heti ole valmis petipuuhiin, on mielestäni erittäin selväjärkistä. Itse olen aina halunnut tutustua ensin kumppaniin huolella, ennen kuin vällyjen väliin on päädytty. Olen jo elämää nähnyt 35 vuotta ja sukupuoleltani vielä mies, mutta vaikken koskaan ole yhden yön juttuja harrastanut, on seksielämäni ollut erittäin hyvä. Kumppaneita ei tietenkään ole tällä tavalla ehtinyt kertyä kymmenittäin, mutta mitä sitten? Keneltä se on pois? Ellei taustalla tosiaan ole mitään henkistä, fyysistä, tms., pidä tuo asenne. Kyllä "kysyntää" varmasti riittää... ;)
- resdfsfsdfsd
Kyllä tuo hieman oudoksuttaisi jos ei uskalla edes miehille jutella muuten kuin selvinpäin ja keskellä kirkasta päivää. Sen sijaan se, että ei miestä suoraa baarista kotiinsa raahaa on mielestäni ihan järkevääkin oman turvallisuuden kannalta.
Jos koittaisit opetella juttelemaan miesten kanssa myös baarissa ja pyytäisit vaikka häntä lisäämään itsesti facebookiin kaveriksesi tai annat hänelle puhelinnumerosi tai jotain muuta vastaavaa ja viestittelet tämän kanssa aktiivisesti ja tutustut häneen. - Miehekäs M
Kyllä tuollaisessa naisessa täytyy olla jotain vikaa. En jaksaisi alkaa opettamaan kaikkia sänkyjuttuja kädestä pitäen. Osaatkohan edes anustappia käyttää, kysyn vaan?
- 18+4
Kuulostaa hyvältä! Mieluummin ottaisin aloittajan kaltaisen naisen, kuin tyypillisen suomalaisen naisen joka antaa pillua panomiehille jatkuvasti kännissä tai muita pään sekoittajia nauttineena.
- mies32
Ei siinä mitään, ettei heti uskalla alkaa patjaksi, mutta vähän lyhyeksihän tutustuminen kahdella sanalla jää. Vaihdetaanko sanat kolme ja neljä sitten seuraavana viikonloppuna samassa kuppilassa?
- dgdgnd
Hmm... Pientä miinusta siitä, että hän olisi periaatteessa halukas yhdenillanjuttuihin.
Mutta kun nyt kerran ei ole sellaisia harrastanut, niin siitä iso plussa kuitenkin. Voisin ehkä seurustella hänen kanssaan. Tulee vain mieleen, että olisiko hän luotettava kumppani, jos hän koko ajan kuitenkin miettisi että olisi halunnut jaella itseään ympäriinsä jos olisi vain uskaltanut. Pettäisikö hän jos hänelle tulisi mahdollisuus vain sadakseen kokeilla millaista irtoseksi on? - sinkku.
Kyllä minä tykkäisin ap kaltaisesta naisesta. En kyllä ikinä lähtis treffeille kännissä eli selvinpäin haluun tutustua ja tavata. Jos on arka niin kai se on alkukankeutta koska ei tunne sitä toista ja sen takia just pitäa tapailla mahdollisimman usein että tutustuu.
- tiptop
Viisas nainen. Lopettaisi vielä kokonaan alkoholin käytön ja baareissa käymisen.
- kinuuh7t887t8t
ehkä et vain ole vielä törmännyt kunnon jyystäjään
- ..........
Miehekäs M = Kuppakyrpä, joka tunkee tappinsa reikään kun reikään
Mustakin hieman erikoiselta vaikuttaa tuo, että haluaa tutustua mieheen selvinpäin ja jutella pitkään ihan vain sen takia, että saisi panna tätä yhden yön, ja on jo valmiiksi päättänyt ettei toista yhteistä yötä ikinä tule.
Mutta enhän minä ole mies, joten ei kai minun mielipidettäni kysyttykään.- tätä mieltä
Eli pohjimmiltasi haluat samaa kuin kaikki muutkin ja kulkea vain lauman mukana, etkä uskalla olla erilainen kuin kaverisi ja todellinen oma itsesi. Jos kaverit harrastavat yhden illan juttuja niin tottakai sunkin täytyy, vaikka se olisi täysin omaa persoonaasi vastaan.
Et tee vaikutusta ainakaan yksilönä. - zxcvan
Yhtä kuvottavaa kuin ujo mies, joka haluaa olla pelimies, muttei uskalla yrittää.
- Kunnian mies
Olen sitä mieltä, että kuulut tälle miehelle joka korkkasi neitsyytesi ja puhtaan rakkautesi. Se jaatko nyt pilluasi vaikka 100 miehelle vai et, sillä ei ole mitän merkitystä.
Toivottavasti joku YTM hakkaa ja raiskaa sinut hengiltä, sillä totta puhuen, sen sinä saastaisena lutkana ansaisisit.- .....
Aika kovaa toivoa jonkun kuolemaa ja raiskaamista sen vuoksi että on ollut yksi pitkä parisuhde? Tuolla logiikalla varmasti Kunnian mieskin ansaitsee tulla hakatuksi, raiskatuksi ja tapetuksi.
- ....
Miksi sun sitten pitäisi uskaltaa ryhtyä yhden yön suhteeseen? Jokaisen oma asiansa tietysti, jos harrastaa suhteita mitä nyt harrastaakin. Mietin vaan, että miksi muiden mielipiteellä pitäisi olla väliä? Tai miksi sun pitäisi uskaltaa?
Jos joku juttu ei tunnu omalle, niin ei sitä tarvi sellaiseen ryhtyä. Mä en ole koskaan kokenut yhden illan juttuja ja syynä ihan se ettei ole koskaan kiinnostanut vaan paneskella ventovieraiden tai edes tuttujen kanssa pelkästä panemisen ilosta.
Ei vaan ole ollut koskaan mun juttu ja kokeilemattakin sen tietää mikä on oma juttu ja mikä ei. Kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Ap ei ole kauheasti kommentoinut, eikä korjannut täällä mahdollisesti esiintyviä väärinkäsityksiä hänen luonteestaan/tarkoitusperistään.
Itsellenikin on hieman epäselvää, että mitä hän oikein ajaa takaa. Haluaako siis tietää, että ovatko miehet valmiita näkemään tuon puhumisen, lirkuttelun ja suoranaisen pelleilyn (”miehen pitäisi vakuuttaa ettei tee mitään pahaa”) vaivan jos tiedossa on vain yhden yön pano? Luulisinpa tuon riippuvan pitkälti miehen omasta tasosta, eli onko sitä pesää mahdollisesti vähemmälläkin vaivalla saatavilla. Naisen tasolla sen sijaan ei taida niin kauheasti yhden yön jutuissa olla miehille merkitystä.
Toisaalta tuntuu kuin ap arkuuttansa yms. esiin tuomalla yrittäisi vedota nimenomaan niihin ”kunnollisempiin” miehiin, mutta sitten haluaisi kuitenkin vain käyttää näitä miehiä omien seksuaalisten tarpeidensa tyydyttämiseen, ilman mitään vakavampaa tarkoitusta.
Mikähän noihin yhden yön juttuihin ylipäätään mahtaa vetää? Liekö parisuhde sitten ollut muun kuin seksin osalta niin kauhea koettelemus, että ei sellaista enää ikinä halua?- Mies menneisyydestä
Aloitus on outo. On täysin normaalia, ettei nainen halua lähteä baarista panolle, vaan tutustuu miehiin mieluummin selvin päin. Ei siinäkään ole mitään ihmeellistä, että nainen välttelee kännisiä lähentelijöitä. Se ei ole uskalluksen puutetta vaan normaalin ihmisen harkitsevaa käyttäytymistä. Tuolla naisella on varmasti kysyntää - toisissa piireissä.
- Bobby Sands
Kuulostaisi ihan normaalilta ja terveeltä naiselta, joka kamppailee normaalin ja terveen identiteettinsä kanssa feminismin tuhoamassa ja sairastuttamassa seksikeskeisessä arvomaailmassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau425275Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343426Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html533403Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4972960Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin2302165Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1582050- 511939
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat301647Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,61341- 781303