Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Koen itse olevani aika lailla kestävä talouden muutosten suhteen. Kun opiskeluajan kituuttamisen jälkeen sain töitä, niin en vaatimatonta elämäntyyliäni mitenkään kovin paljoa leventänyt, mitä nyt tuli joitakin laatukamppeita hommattua jotka ovat loistokunnossa vieläkin. Säästöön jäi siis oikein mukavasti noilta ajoilta.
Nyt olen sitten tässä taas palannut säästöliekkiin pitemmän työttömyysjakson muodossa, ja sujuuhan tuo vanhasta muistista ihan hyvin, vaikkakin täytyy pitää liikunnan ja muiden harrastusten avulla huolta siitä ettei v*tutus saa liiaksi otetta mielestä.
Eniten korpeaa se että noita saamattomia, vanhoja ja väsyneitä virkamiehiä vain roikotetaan niissä samoissa tehtävissä vuodesta toiseen vaikka ovat jo sen näköisiä että hautaan joutaisivat. Itse tekisin samat asiat takuuvarmasti nopeammin, huolellisemmin ja järkevämmin jos vain työnantajat eivät olisi niin mahdottoman ennakkoluuloisia uusia työntekijöitä kohtaan.
05.05.2015 21:09
No on siinä äiskä varmaan aika sumussa jos jättää lapsena semmoiseen paikkaan että joku voi sen päälle astua. Kaipa niitä sitten on semmoisiakin räkäläsaleja joihin valvonnan puuttuessa voi tuoda vaikka lehmälauman sisälle, mutta on tuo nyt minusta kyllä pikkuisen epähuomaavaista muita kohtaan. Eikö nyt olisi tuon yhden kerran, kun lapsenvahti tekee oharit, voinut käydä salin sijaan vaikka kävelylenkillä työntämässä lasta vaunuissa, ja tekemässä lihaskuntoliikkeitä vaikka jossain ulkokuntoilupaikalla.
05.05.2015 20:43
No mää en kyllä pärjää tässä skabassa mitenkään kovin hyvin, luovutan suosiolla. :)
05.05.2015 20:36
Minuakin on joskus harmittanut nimenomaan miesten profiileissa tuo ettei ole hajuakaan siitä mitä haetaan. Jos mies ei ole osannut edes valita niistä vaihtoehdoista (elämänkumppani, ystävyys, seksi ja mitä niitä nyt onkaan) mitään, niin tulee kyllä vähän semmoinen fiilis että onko kirjoittelussa nyt mitään mieltäkään kun se menee sitten vain semmoiseksi kuukausien kirjeenvaihdoksi joka ei etene mihinkään (kokemusta tällaisesta on).
Ymmärrän kyllä että vika on siinä etten vain ole sittenkään ollut noiden miesten mieleen, sillä kai se mies nyt jotenkin aktivoituisi ja tekisi päätöksiä seurusteluhalukkuudestaan jos oikeasti olisi kiinnostunut. Mutta ihmettelenpä vain että miksi sitten ylipäätään ottaa itse yhteyttä naiseen jolla olisi haussa elämänkumppani, jos etukäteen tietää itse olevansa toivoton jahkailija joka ei tiedä mitä haluaa.
No, eipä siinä sinänsä mitään pahaa ole ja sallittakoon tuo epämääräisyys niille jotka todella ovat niin hukassa elämänsä kanssa etteivät tiedä edes suunnilleen mitä sieltä treffipalstalta ovat etsimässä. Mutta itse en kyllä tällaiseen profiiliin ikimaailmassa ottaisi oma-alotteisesti yhteyttä, ja kokemusteni perusteella harkitsisin hiukan sitä vastaamistakin jos minulle pistäisi aloitusviestiä.
05.05.2015 20:27
Menkkatuskiin täytyy joskus ottaa puolikas burana. Talvisin yritän muistaa ottaa d-vitamiinia ja toisinaan nappaan magnesiumia lihaskramppeihin.
05.05.2015 18:51
Vähän jotain samantyyppistä minussakin on. En ymmärrä miksi jotkut miehet suorastaan vaativat naista meikkaamaan ihan sen pelkän meikkaamisen takia, vaikka nainen ei itse kokisi sitä lainkaan tarpeelliseksi eikä mielestään olisi yhtään viehättävämpi pakkelit naamalla kuin ilman. Ihan kuin näillä miehillä olisi jokin tarve tulla huijatuksi. En minäkään oikein jaksa arvostaa miehessä ylenpalttista laittautumista, vaan kyllä se mies kelpaa ihan sellaisena perussiistinä omana itsenään tai sitten ei kelpaa ollenkaan.
05.05.2015 18:48
No miksi et sitten yrittäisi ihan julkisesti iskeä meitä palstanaisia, niin nähtäisiin ovatko kirjoituksesi niin tehokkaita kuin väität ja saisivat palstapojatkin vähän oppia siihen naisten kaatamiseen. Minä ainakin lupaan istua tässä palstailemassa koko illan iskuyrityksiä vastaanottamassa. :)
04.05.2015 19:51
No jos tuo oli sinusta erikoista niin käypäs kuule joskus perjantaina viiden aikaan prismassa, siinä sinulla vasta ihmeteltävää riittää.
03.05.2015 21:21
Kummallinen selitys tosiaan naiselta nuo epämääräiset hälytyskellot. Mutta ehkäpä se menee niin että jos itse on aina teini-ikäisestä lähtien saanut sen haluamansa miehen ihan vain sormia napsauttamalla, niin sitten ei riitäkään ymmärrystä niitä kohtaan joilla on ollut parisuhdeasioissa pikkuisen paskempi mäihä.
30.04.2015 13:06
No eikös se kävisi sillälailla että joku kirjeen saanut nyt vain yksinkertaisesti kopioi sen tälle palstalle. Sittenhän saisivat rauhan sekä intin käymisestä valehdelleet miehet että uteliaat naisihmiset. :D
30.04.2015 13:01
Pitäiskös tässä nyt yrittää nähdä positiivisena asiana vaikkapa se ettei ole kesätöitä tiedossa. Voisinpa vaikka ajaa joutessani pyörällä Jäämeren rannalle ja takasin. Jee.
30.04.2015 12:56
Suurimmalla osalla miehistä on minusta kylläkin vallan sopivan lihaksikkaat käsivarret, sillä en tarkoita että tarttisi mikään bodari olla. mutta sitten on tosiaan niitä hinteliä pulkannaruja jotka näyttävät siltä että minä saisin heidät puhaltamalla kumoon. En ymmärrä mikä siinä liikunnassa on joillekin niin vastenmielistä. Sillä saisi niin helposti lisää energiaa, elinvuosia ja ulkonäköä sekä kaupanpäälle vielä stressin lievitystä, mutta kun ei, jotkut vain mieluummin laahustavat vuodesta toiseen toinen jalka haudassa.
29.04.2015 22:08
No se juttu missä sanoin 9/10 miehestä kelpaavan oli vähän niin kuin piikki sen ketjun aloittajalle joka narisi että vain rumat naiset (joita hänen mielestään on vain se 1/10) kiinnostuvat hänestä, mutta ei kuitenkaan tuonut tarkemmin esille sitä minkätasoinen mies itse on. Eli ikään kuin sen ketjun aloittajan oli se yksi vonkaava iljetys, kun taas yhdeksän minulle kelpaavaa miestä ei vilkaisekaan kohti.
29.04.2015 21:52
Onhan se vähän kaksipiippuinen juttu tosiaan. Eikös se nyt ole yleinen mielipide, että naisen on jonkin verran helpompi saada halutessaan seuraa kuin miehen, jolloin miehen olisi ehkä järkevää tyytyä siihen naiseen joka on kiinnostunut kuin haikailla sellaisen perään joka ei ole kiinnostunut. Toisaalta ymmärrän hyvin ettei kaikkiin ihmisiin nyt vain tunne vetoa, eikä silloin ole järkeä väkisin itseään sitouttaa ihmiseen josta ei lainkaan pidä.
En toki voi tietää minkälaisia signaaleja Niina tuolle Simolle sitten kahdenkeskisessä tutustumisessa antoi, mutta ainakin nuo yksityishaastatteluissa tulleet kommentit viittasivat selkeästi siihen ettei kiinnostusta juurikaan ole eikä tule olemaankaan. Reiluahan tuollaisessa tilanteessa olisi kertoa asia miehelle suoraan, jotta ymmärtäisi valita sen toisen naisen, mutta ehkäpä Niina yliarvioi Simon taitoja ymmärtää sanatonta viestintää.
En minä ainakaan saanut vaikutelmaa, että Niinalta olisi mennyt pupu pöksyyn, vaan yksinkertaisesti ei vain kokenut olevansa miehestä kiinnostunut parisuhdemielessä. On se nyt minusta ainakin ihan rehtiä toimia niin kuin itse kokee oikeaksi, vaikka kameroiden edessä onkin.
29.04.2015 21:45
No jos tuollainen vastausviesti miehiä niin kovasti lämmittää, niin pitääpä minun varmaankin parantaa tapani. Toivottavasti mies sitten vastaukseni jälkeen hankkiutuu oitis plastiikkakirurgille nenäleikkaukseen, ja opettelee pitämään jazzista, sillä muutenhan minun vaivalla kirjoittamani selitykset menevät ihan hukkaan…
28.04.2015 22:04
No voin tietty olla väärässäkin ja vaikuttaahan tuo ainakin hiukkasen harkitsemattomalta naiselta jos jonkn Tauskin kainalossa on kehdannut julkisesti esiintyä. Sitä vain tarkoitin, että ulkoisesti jokseenkin samanlainen ja samalla tavoin käyttäytyvä nainen voisi olla hyvinkin kokematon miesasioissa jos se koviskuori on vain rakennettu omaksi suojaksi.
Hiukkasen ihmetytti kun mies ei valinnut sitä naista joka oli hänestä itsestään selvästi kiinnostuneempi, mutta voihan toki olla että Laine on sitten kameroiden takana kertonut Simolle kaikki yksityiskohdat Tauski-seikkailuistaan, jolloin mieheltä on vähän voinut kiinnostus laskea.
28.04.2015 21:59
Vai että pitäisi tässä alistua jonkun narukäsiolmin miehisen maskuliinisen, myskintuoksuisen raa'an voiman edessä, ja vielä hyväksyä iloisesti se että mies pettää joka tilaisuuden tullen.
Taidanpa jättää väliin, sillä minä saan tuon naisille niin tärkeän pettymys- ja itkukiintiön täyteen paljon helpommin ja yksinkertaisemmin lähettelemällä turhia työhakemuksia.
28.04.2015 21:47
Niina ei tosiaan oikein missään vaiheessa vaikuttanut olevan ihan hirmuisen innostunut Simosta, kun taas Laine tuntui ihan aidon kiinnostuneelta ainakin niissä yksityishaastatteluissa. Jäiköhän nyt sitten putkiaivoiselta Simolta huomaamatta että kumpi noista naisista näytti selkeästi vihreämpää valoa?
Jälleen tässä ketjussa tyypillistä miesten yksinkertaisuutta vetää tatuoinneista suoraan johtopäätöksiä seksuaalihistoriaan liittyen. Ei minulle ainakaan tullut tuosta Laineesta mitään jakorasiaa mieleen, vaan pikemminkin semmoinen kovan ulkokuoren itselleen rakentanut herkkä ihminen, jolla tavallaan on välillä tarve esittää itsenäisempää ja pärjäävämpää kuin mitä välttämättä onkaan. Sen kyllä myönnän että nuo tatuointinsa olivat esteettiseltä kannalta aikamoisen mauttomia. Jos ei nuo kroppaa kiertävät kliseiset mietelauseet ala häntä itseäänkin jossain vaiheessa vituttamaan, niin sitten ei mikään.
28.04.2015 14:53
Ehkäpä tuo on kokeilemisen arvoista, mikäli haluat juopon nasen.
27.04.2015 21:32
Minua kiinnostaisi ehkä nimimerkkiäkin enempi että miten tuo miehen suhdestatus oikein tuli varmuudella selville. Kertoiko tarkoituksella, vai oliko tosiaan niin dementikko että vahingossa möläytti? Ja mitä vastasi kun kysyit häneltä rehellisyyden määritelmää?
27.04.2015 21:14
12 / 137