Vapaa kuvaus

Aloituksia

13

Kommenttia

2736

1. Koen itse olevani aika lailla kestävä talouden muutosten suhteen. Kun opiskeluajan kituuttamisen jälkeen sain töitä, niin en vaatimatonta elämäntyyliäni mitenkään kovin paljoa leventänyt, mitä nyt tuli joitakin laatukamppeita hommattua jotka ovat loistokunnossa vieläkin. Säästöön jäi siis oikein mukavasti noilta ajoilta.

Nyt olen sitten tässä taas palannut säästöliekkiin pitemmän työttömyysjakson muodossa, ja sujuuhan tuo vanhasta muistista ihan hyvin, vaikkakin täytyy pitää liikunnan ja muiden harrastusten avulla huolta siitä ettei v*tutus saa liiaksi otetta mielestä.

Eniten korpeaa se että noita saamattomia, vanhoja ja väsyneitä virkamiehiä vain roikotetaan niissä samoissa tehtävissä vuodesta toiseen vaikka ovat jo sen näköisiä että hautaan joutaisivat. Itse tekisin samat asiat takuuvarmasti nopeammin, huolellisemmin ja järkevämmin jos vain työnantajat eivät olisi niin mahdottoman ennakkoluuloisia uusia työntekijöitä kohtaan.
  2. Niina ei tosiaan oikein missään vaiheessa vaikuttanut olevan ihan hirmuisen innostunut Simosta, kun taas Laine tuntui ihan aidon kiinnostuneelta ainakin niissä yksityishaastatteluissa. Jäiköhän nyt sitten putkiaivoiselta Simolta huomaamatta että kumpi noista naisista näytti selkeästi vihreämpää valoa?

Jälleen tässä ketjussa tyypillistä miesten yksinkertaisuutta vetää tatuoinneista suoraan johtopäätöksiä seksuaalihistoriaan liittyen. Ei minulle ainakaan tullut tuosta Laineesta mitään jakorasiaa mieleen, vaan pikemminkin semmoinen kovan ulkokuoren itselleen rakentanut herkkä ihminen, jolla tavallaan on välillä tarve esittää itsenäisempää ja pärjäävämpää kuin mitä välttämättä onkaan. Sen kyllä myönnän että nuo tatuointinsa olivat esteettiseltä kannalta aikamoisen mauttomia. Jos ei nuo kroppaa kiertävät kliseiset mietelauseet ala häntä itseäänkin jossain vaiheessa vituttamaan, niin sitten ei mikään.