Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
stellaria81
profiilit
stellaria81
stellaria81
Vapaa kuvaus
Aloituksia
13
Kommenttia
2736
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Nimenomaan näin.
Huomattavasti yhden miehen läskiyttä pahempi ongelma ovat palstan ylipainoiset naiset. On ryhdyttävä toimenpiteisiin, jotta heistä kaikista saataisiin alle 50-kiloisia.
26.10.2013 18:02
Etkö ikinä, siis ikinä, tältäkään palstalta ole lukenut tapauksista, joissa mies ihan itse tunnustaa käyttäytyneensä ihan helvetin törkeästi/omituisesti, kun nainen on tehnyt aloitteen?
26.10.2013 17:52
No onkos sitä näkynyt tällä palstalla moneen tuntiin? Jos ei, niin oiskohan se jo ottanut yhteyttä?
Kyllä minustakin 5p vaikuttaa oikein fiksulta mieheltä, enkä yhtään ihmettele, että tuollaisen tarjouksen sai. Soisinpa että kiinnostus olisi molemminpuolista ja että sattuisi vielä semmoinenkin onnenpotku, että asuisivat edes suht. järkevän matkan päässä toisistaan...
Mutta realistina on kyllä pakko sanoa, että ehkei meidän palstalaisten kuitenkaan vielä kannata niitä häitä alkaa kovin pitkälle suunnittelemaan. Itsekin kerran yritin vastaavaa tällä palstalla, eikä siinä kovin hyvin käynyt. :(
26.10.2013 17:36
Joo, ihan tosiomituista. Eihän meillä vaan täällä sinkkupalstalla sentään noin kummallisia ihmisiä roiku?
25.10.2013 11:39
Sen verran vielä piti tähän juttuun sanoa, että tuollaisessa tilanteessa tarvitaan sitä ymmärtämystä myös miehen puolelta.
Otappas huomioon se, että jos olet tuollaisesta "läheltä piti" -tilanteesta arkuuttasi vetäytynyt, niin nainen on todennkäköisesti jäänyt siihen uskoon että sinä pidit häntä liian rumana pantavaksi. Tällaiset väärinkäsitykset ovat varmasti suhteen alulle usein fataaleja, ja kivillehän se karahtaa, ellei kumpikaan tajua asiaa ja uskalla ottaa sitä puheeksi toisen kanssa.
Olenpa vähän sitä mieltä, että mies voisi tuossa tilanteessa tosiaan vähän selittää käytöstään tai ainakin jotenkin tehdä selväksi, ettei vika ollut naisessa. Tai siis että että naisena minun on hiukka vaikea kuvitella ,että mitä tuossa tilanteessa sanoisin. "Sori, tiedän että olen mielestäsi ruma ja ällö, mutta voisitko silti panna minua?"
25.10.2013 11:24
"sen takia kai arkailuni ja ujosteluni otetaan sitten henkilökohtaisesti torjumisena."
No kyllä nainen sen siihen hyvin helposti voikin sotkea, varsinkin jos on itsekin kovin epävarma omasta nättiydestään.
Olisi hyvä jos siihen tutustumiseen voisi käyttää hieman enempi aikaa ennen niitä sänkypuuhia, mutta kenelläpä sitä aikaa nykyään enää mihinkään olisi. Se on ankarasti vain kerrasta poikki, jos ei heti osaa tehdä kaikkea täysin sen vastakkaisen sukupuolen edustajan mieliksi....
24.10.2013 22:25
No jaa, jos kovin kinkystä puuhasta on kiinnostunut, niin sitten ehkä voin ymmärtää sen, ettei ehkä haluaisi naamaansa näkyviin samassa yhteydessä. :D
Minä kun olen kiinnostunut lähinnä ihan tavallisesta seurustelusuhteesta, enkä pidä tätä toivetta niin törkeänä ja arkaluonteisena, että se ehdottomasti täytyisi pitää salassa koko muulta maailmalta. Paraneehan vain mahikset, jos vaikka kävisi niin, että joku niistä tuttujen tutuista tai ent. työkavereista olisikin minusta kiinnostunut. Eivät kai hekään siellä nettideitissä roikkuisi, elleivät olisi seuraa vailla.
24.10.2013 22:09
No, eipä tuo haitanne, sillä ehkäpä sentään useimmat niistä naisista jotka itsekin ovat nettideitissä eivät jaa aloittajan ajatusmaailmaa.
24.10.2013 21:01
Minulle ei nyt ihan riesaksi asti ole noita täysin kriteerien ulkopuolella olevien miesten aloitteita tullut. No toki jonkin verran on viestejä tullut semmoisilta 10 asettamaani yläikärajaa vanhemmilta, sekä niitä joilla on lapsia, vaikka toiveeni on ettei olisi.
Mutta isompi ongelma on nämä salaperäiset sankarit, eli miehet joiden profiilista ei saa juuri mitän irti. Ei ole ilmoitettu esim. pituutta, painoa, ruumiinrakennetta tai ylipäätään harrastuksista tai kiinnostuksen kohteista halaistua sanaa. Kun yrittää sitten kysellä että mitähän yhteistä meillä mahdollisesti voisi olla, niin tulee vastauksia tyyliin "tykkään luonnosta", aargh! Silti nämä kaverit ovat aivan satavarmoja siitä että olisivat minulle juuri täydellisiä kumppaneita.
24.10.2013 20:58
Itseäni kyllä ihmetyttää nämä tavikset, jotka kuvittelevat olevansa niin superjulkkiksia, etteivät voi kuvaansa treffi-ilmoon laittaa. Ulkonäöllä on aivan satavarmasti merkitystä seurustelukumppanin valinnassa, eikä se, että yrittää piilotella naamaansa mahdollisimman pitkään, siitä naamasta yhtään sen kauniimpaa tee.
Minun kuvalliseen profiiliini tulee viestejä lähes yksinomaan kuvattomilta miehiltä. Pitkämielisesti vastaan kyllä kaikkiin paitsi ilmiselviin pelleilyviesteihin, mutta sitten jos tavatessa tuleekin pettymys, niin luulisi sen miehenkin sen vaistoavan ja syövän itsetuntoansa entistä enemmän. Ei parisuhteeseen yksinkertaisesti voi ihan pelkästä säälistäkään ryhtyä.
24.10.2013 20:44
No joo joo, mutku säähän tässä vain olet väittänyt, että tuo huonoissa vaatteissa kylmyydestä selviäminen olisi jotenkin miehekästä.
24.10.2013 20:27
No niinhän se onkin, ja varmasti jokainen järkevä mies sen ymmärtää.
Mutta sitten esim. tuolla treffipuolella esiintyy näitä "olethan viehättävä ja pukeudut naisellisesti" -vaatimuksia. Eihän tuollaiselle voi kirjoittaa, jos 90 prosenttia ajasta kuitenkin pukeutuu olosuhteiden pakosta aikalailla epänaisellisesti.
Turhauttavaa, kun kuitenkin sitä liikunnallisuutta vaaditaan, mutta sitten tällainen jossain määrin epänaisellisuutta aiheuttava hyötyliikunta kuten talvipyöräily onkin turn-off.
No. olkoot sitten miehet minun puolestani ilman jos ei kelpaa.
24.10.2013 20:20
Tuskinpa todellisuudessa kovinkaan monet naiset ajattelevat että kokemattomassa miehessä olisi jotain vikaa. Mutta ne jotka ajattelevat, pitävätkin sitten asiasta sitäkin suurempaa melua ja perustelu kokemattoman miehen kelpaamattomuudelle on yleensä niinkin järkevä, että nainen "ei jaksaa alkaa opettamaan aikuiselle miehelle sänkypuuhia".
24.10.2013 20:01
Mulle ei kyllä oikein mene jakeluun, että mitä ihmeen tosimiesmäistä on siinä että epätoivoisesti yrittää kestää kylmyyttä naurettavan huonoissa vaatteissa.
Oliko esim. Etelänavan valloittaja Amundsen jotenkin nössömpi kuin yrityksessä kuolleet britit, siitä syystä, että hän perehtyi paikallisiin oloihin paremmin ja varustautui järkevämmin?
24.10.2013 14:15
No niin, eihän sillä loppuviimeksi olisikaan mitään väliä miten mies pukeutuu, jos hänestä vain muuten pitää.
Mutta pakko sanoa, että kyllä minä ensinäkemältä pidän vähän omituisena henkilöä joka äärilämpötilosssa pukeutuu tavalla joka itseni mielestä näyttää erittäin epämukavalta. Helpompi olisi kyllä lähteä tutustumaan johonkin vähän "normaalimman" oloiseen ihmiseen.
24.10.2013 14:11
No joo, jos on varsinainen tarkoitus kiinnittää miesten huomiota, eikä tartte ährätä tuolla loskassa ja paskassa pyörällä, niin sitten tietty valitsen vaatteeni vähän edustavammin.
Oma iltaelämäni vaan on aika pitkälti sitä yksinään kotona lökäpöksyissä oleilua ja opiskelua, niin ei kauheasti ole mahdollisuuksia yrittää miehiä vaatteiden avulla hurmata. Luulisi miestenkin tajuavan, ettei arkena vain ole yksinkertaisesti mahdollista pukeutua kovin tyylikkäisiin vaatteisiin, tai ettei ainakaan kovin järkevältä näytä jos onkin hienot vaatteet, mutta täysin pyörän renkaiden lennättämien kuraroiskeiden peitossa.
24.10.2013 14:08
Minusta menee kyllä jo vähän överiksi tuo lihaksikkuus. En itse haluaisi itselleni aivan tuollaista habitusta, sillä naisellinen vaistoni sanoo, että isompi osa miehistä ei pidä noin lihaksikasta naista enää kovin viehättävänä. Puhumattakaan siitä, ettei suurimalla osalla miehistäkään ole ne lihakset lähestulkoonkaan tuossa kunnossa...
24.10.2013 13:13
No minullapa on talvikaudella yleensä aina kaupungilla ja muilla asioilla käydessäni reisitaskuhousut. Syy on käytännöllinen: kun pyöräilee paljon, niin farkut hajoavat persiistä hetkessä, mutta fjällrävenit kestää.
24.10.2013 13:07
No kelpaispa oikein hyvin mikä tahansa yllä mainituista.
Sattuma olisi minusta kaikista paras. Tai siis ehkä jokin sellainen, että esim. harrastuspiireitä joku puolituttu mies haluaisi tutustua lähemmin. Mutta ovat vain tuollaiset tapahtumat niin p**keleen harvinaisia, että vanhaksihan tässä tulee, jos moisia odottaa.
Eli netti lienee ainoa realistinen kanava, kun ei noissa baareissakaan jaksa juosta.
24.10.2013 12:42
Vai niin. Tosimiehet ovat siis idiootteja. MOT
22.10.2013 22:14
124 / 137